Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

10:57 - 30/04/2015

Επίκληση στους Νεφέλιμ..Μέσα στο κέντρο Αθήνας και Θεσσαλονίκης (φώτο και βίντεο)

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις


Το blog Απόρρητο κάνει μία βόλτα στα κέντρα των δύο μέγαλων πόλεων και αποκαλύπτει….

Ο τίτλος του άρθρου μπορεί να φαίνεται στα μάτια σας βαρύγδουπος , η ακόμη και υπερβολικός που στόχο έχει περισσότερο να προκαλέσει παρά να αποδείξει …Κί ομως εδω θα μιλήσουμε κυρίως με εικόνες, με εικόνες που σχηματίστηκαν απο ανυποψίαστους
καλλιτέχνες στο κέντρο των πόλεων που ζούμε…Και λέω ανυποψίαστους γιατί αρκετοί απο αυτούς έχουν μιλήσει δημόσια για τα δημιουργήματα τους χωρίς να κατευθύνουν τον κόσμο στο βαθύτερο νόημα αυτών. Και πολύ φυσικό! Γιατί ενδέχεται ούτε και οι ίδιοι πολλές φορές να μην γνωρίζουν τη ακριβώς δημιουργούν, γνωρίζει όμως αρκετά καλά αυτός που έδωσε την εντολή για την δημιουργία η ακόμα πιο συγκεκριμένα Αυτοί που δίνουν τις εντολές στους εντολοδόχους!

72 τερατόμορφοι Βασιλείς 10 χιλιόμετρα κάτω απ την αφιλόξενη έρημο της “Τάκλα Μακάν” κατευθύνουν την ανθρωπότητα σύμφωνα με τα σχέδια τους!..Σχέδια που αφορούν την κάρτα του πολίτη, το μικροτσίπ, τους αεροψεκασμούς, την συστηματική διάλυση των εθνών μέσω πολυπολιτισμικότητας και λαθρομετανάστευσης , τα επικίνδυνα εμβόλια, τους ανεξέλεκτους ιούς, την παράνοια που προβάλλεται μέσα απο τα ηλίθια τηλεοπτικά σόου και τις κατασκευασμένες ειδήσεις, την μόδα, το δολοφονικό τραπεζικό σύστημα . Συνδιάστε όλα αυτα και θα δείτε οτί η ανθρωπότητα κυβέρνατε με τέτοιο τρόπο που σ μεταμορφώνεται σιγά σιγά σε μία άβουλη και άμορφη μάζα που αδυνατεί να αντιδράσει ουσιαστικά απέναντι σε αυτούς που της κλέβουν όλη την ενέργεια.

Τα ¨”σημάδια” στο κέντρο της πόλης μεμονομενα δεν υποψιάζουν κανέναν, άλλωστε μέσα στο άγχος την ρουτίνα και τα προβλήματα της ζωής που να βρεθεί χρόνος για προβληματισμό…Συγκεντρώνοντας όμως τις εικόνες ερχόμαστε αντιμέτωποι μέ ένα τρομακτικό πάζλ σχηματισμένο απο την” Νέα Τάξη Πραγμάτων” αφιερωμένο στους επνευστές της ….

Πρώτη εικόνα, τα χέρια, σε κτήριο της Ομόνοιας που προσεύχονται προς τα κάτω! Ο αρχικός δημιουργός Albrecht Durer το 1508 ζωγράφισε τα χέρια κανονικά να προσεύχονται προς τα πάνω…Εδώ όμως στο κέντρο της πόλης μας τα βλέπουμε να προσεύχονται προ τα κάτω για ποιό λόγο;;…Ν α μην ξεχνάμε οι 72 σκοτεινές δυνάμεις κυβερνάνε την ανθρωπότητα 10 χιλιόμετρα κάτω απο την λευκή πυραμίδα της Τάκλα Μάκαν!!

Δεύτερη εικόνα, στην πλατεία Καραισκάκη παρακαλώ…Στην πλατεία που το όνομα της είναι συνώνυμο με την λευτεριά του γένους προ τιμήν ενός μεγάλου ήρωα του 21, έρχεται να προστεθεί απο τον κύριο Αβραμόπουλο -αν θυμάστε κάτι που γράψαμε παραπάνω σχετικά με εντολοδόχους- ενα γιγαντόσωμο άγαλμα με μυτερά φτερά να πετάει προς τα κάτω!..Και να πέφτει πάνω σε μία πυραμίδα!!..Πολλές συμ”πτώσεις” εδω γιγαντόσωμοι και οι 72 βασιλείς με φτερά, και φοβερές εξωπραγματικές δυνάμεις…Το βασίλειο τους που βρίσκεται; Μα φυσικά κάτω απο την λευκή πυραμίδα της Τάκλα Μάκαν…Στην φοβερή πόλη “Μαχ Τανε”…

Τρίτη εικόνα, ο άνθρωπος με το γήινο κεφάλι στην πόλη της Θεσσαλονίκης …Εδω θα παραθέσουμε ένα βίντεο απο το Υou tube που θα σας διαφωτίσει για το τι ακριβώς βλέπεται…Ν α σημειώσουμε οτι περί το 40.000π Χ εκεί που βρίσκεται τώρα η πόλη της Θεσσαλονίκης βρισκόταν η πόλη Αραντίς και εκτεινότανε μέχρι την Πιερία αφού ο Θερμαικός κόλπος δεν υπήρχε!…Αραντίς σημαίνει η πόλη του Πλατιού κάμπου…Και εκείνο τον καιρ’ο κατοικούνταν απο τα φοβερά γένη των Νεφελίμ…

Τέταρτη εικόνα, άγαλμα έκπτωτου αγγέλου για ακόμη μία φορά στην πλατεία Καραισκάκη..Προσέκτε καλά την μορφή με κεφάλι πουλιού και σώμα ανθρώπου, ακριβώς η ίδια μορφή είναι σκαλισμένη και στις πυραμίδες της Αιγύπτου!..Ορολογία;; “Νεφελίμ το γένος Σαχερνέχ με κεφάλι πουλιού και σώμα ανθρώπου!..Η πλατεία Καραισκάκη μεταμορφώθηκε σε ζωντανό πλέον μνημείο οχι προς τιμή του ηρώα αλλά των εχθρών του!!

Πέμπτη εικόνα, άγαλμα πρός τιμήν του Ολοκαυτώματος των Εβραίων στο Ισραήλ!..Λάθος! Στην Θεσσαλονίκη, βλέπεται εκεί που στην θέση αυτού του αγάλματος θα πρέπε να είναι αλλό ένα άγαλμα του Μέγα Αλέξανδρου που έκλεισε τους Νεφελίμ στα τάρταρα οι εντολοδόχοι πολιτικοί επέλεξαν να τιμήσουν τους εβραίους που υπηρετούν με ευσέβεια τους Νεφελίμ!…Δείτε με προσοχή τώρα το άγαλμα, ένα μάτσο περίεργες οντότητες με κεφάλι ανθρώπου και σώμα πουλιού με φορά προς τα κάτω!…Που ακριβώς κάτω; Μα περιπού 10 χιλιόμετρα απο την επιφάνεια της Γής…Εκεί που οι 72 Βασιλείς προετοιμάζουν τον ερχομό τους!!

Τήν επόμενη φορά που θα βγείτε βόλτα στην πόλη σας σταθείτε και παρατηρήστε προσεχτικά αυτές τις εικόνες, γιατί…

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν συναισθάνονται πως είναι φυλακισμένοι μέσα σ΄ένα γυάλινο μπουκάλι, είναι πεπεισμένοι πως είναι ελεύθεροι.

Η δυστυχία του ανθρώπου που έχει βαθύτερη αντίληψη από τους άλλους, είναι να συνειδητοποιήσει πως είναι φυλακισμένος.

Η μεγαλύτερη του χαρά πηγάζει μόνο από το γεγονός της
πιθανότητας ότι το γυάλινο μπουκάλι θα σπάσει…

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (36)

  1. Ανώνυμος 04/30/2015 @ 11:16 ΠΜ

    ΙΔΙΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΓΛΥΠΤΟ ΣΑΝ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΡΑ ΣΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ

  2. Ανώνυμος 04/30/2015 @ 12:28 ΜΜ

    Την ώρα που ο εχθρός μπήκε στην πόλη μας, δείχνοντας με υπερηφάνεια σε όλους μας τα ισχυρά του όπλα,
    εμείς ζητάμε αντίσταση, με κατάρες, με θυμιατά, με ξόρκια…-ο εξ αρχής-.

  3. Ανώνυμος 04/30/2015 @ 1:45 ΜΜ

    πολύ ενδιαφέρον(!)

  4. Ανώνυμος 04/30/2015 @ 1:49 ΜΜ

    Μπράβο για τις φωτογραφίες σας! Δεν τις είχα προσέξει τις εικόνες αυτές, μπαμ κάνουν ότι έχουν σχέση με τα όντα αυτά, τους νεφελίμ. Άντε, να ξυπνάμε σιγά σιγά…

  5. Ανώνυμος 04/30/2015 @ 2:34 ΜΜ

    72 τερατόμορφοι Βασιλείς 10 χιλιόμετρα κάτω απ την αφιλόξενη έρημο της "Τάκλα Μακάν" κατευθύνουν την ανθρωπότητα σύμφωνα με τα σχέδια τους!.."

    τα μεγαλα κεφαλακια ομως γνωριζουν καλα ποιο πως και που κατευθηνετε η ανθρωποτητα. Οταν αυτα τα κεφαλακια λοιπον κρυβονται πισω απο τεχνολογια τσατσους ρουφιανουα κΑι λοιπα πιονια τους τοτε αυτο δεν τους δικαιιολογη…

    Εαν λοιπον λιγοι ειναι αυτοι που κατεχουν εξουσια, Και απο τις 2 μεριες [βεβαια η μια εκ των 2 κατεχη και μουλαδομογγοκικο στρατο ενω Η Αλλοι κατεχουν την Νοηση-Φως-Πιστευω] και τωρα παιζει τουρκικα η καφετερεεια που αραζω [μαχαιρι καροτυδα ακαριεα ακομα και για μενα ππυ καποτε το εκανα και γω…] στο θεμα μας ομως.. εαν λοιπον λογικα υπαρχουν 2 στρατοπαιδα
    μηπως εχουν και καποιο κοινο μυστικο;;;

  6. Ανώνυμος 04/30/2015 @ 3:11 ΜΜ

    Πες τα, πες κ αλλα, τεντωσε τα ΟΛΑ ΕΞ ΑΡΧΗΣ.

    τα γαμησαν ολα πια…

  7. Ανώνυμος 05/01/2015 @ 6:15 ΠΜ

    καλημερα αδελφια

    πολυ ωραια αναρτηση ,οταν το πρωτοειδα ειπα ποιος παπαρας το εφτιαξε γαμωτο,,,,ειναι που ειναι η ομονοια γκριζα και μπαχαλο εστεισαν και αυτο ,το γκραφιτι και κουμπωσε το γλυκο ..σου ερχετε να κανεις εμετο,,,,

    πριν φτασεις ομως εκει εχεις φαει και κατι αναλογα γκραφιτι στην πειραιως στις εργατικες πολυκατοικιες στο ταυρο ….αυτο με κανει να πιστευω οτι τα χερια που κοιτουν στην γη μπορει ειναι το τερμα μιας επικλησης…..βρωμερης και σκοτεινης,,,
    ξεκινας απο τον πειραια βομβαριζεσαι με βρωμερα γκραφιτι και φτανεις στο τερμα στην αθηνα και μετεχεις αθελα σου σε αυτο το σιχαμερο τελετουργικο

    θα ηθελα να μιλησουμε και για τα κτηρια,,,και αυτα πιστευω εχουν την ιδια σημασια με αυτα τα κωλογκραφιτι που μας εδειξες…μην πω μεγαλυτερη,]

    γαμωτο εχουν ξεσκονησει τον πλατωνα τα αρχιλαμογια ,οποιος εχει διαβασει τον φαιδρο θα καταλαβει η αν βαριεται να του τον κανω φραγκοδιφραγκα [αλλη φορα ομως ] και θα δουμε πως ενιωσε ο γιγαντας ο Σωκρατης οταν ειδε το αγαλματενιο σωμα του τεκνου ..του Φαιδρου

    ο Σωκρατης ενιωσε το θειο οταν ειδε την αντανακλαση της ιδεας του καλλους πανω στο τεκνο,,τον φαιδρο ,ασχετα αν ηταν μαλακισμενο,,,,χαχαχχα [ενω εμεις νιωθουμε τα σκατα οταν βλεπουμε κτηρια,ζωγραφιες και γκραφιτι σκατα ]

    δειτε αδελφια με ποιον τροπο αυτος ο γιγαντας της σκεψης πως εφερε βολτα το τεκνο,,,,του πηδηξε το μυαλο .!!!!!.χαχχαχαχχα …..

    μας εχουν στησει μια φυλακη μεσα στις κωλοπολεις που ζουμε,,,ο συνδιασμος κτηρια αγαλματα πλατειες ειναι τα αορατα δεσμα μας,,

    PANDAROS

  8. Ανώνυμος 05/01/2015 @ 10:39 ΠΜ

    Η Διαλεκτικη του Σωκρατη ειναι μια τεχνη στην οποια μεσω συνειρμων ανακαλεις τον κοσμο των ιδεων μεσα στην χοντροκεφαλα σου…
    δηλαδη αν σου δειξω ενα παλτο αυτοματα μεσω συνειρμων ενθυμισε ποιος το φοραει,,,,στο λεω χοντρα χοντρα,,,

    Αυτο ειναι και το κολπο των διαφημιστων,,,σου παρουσιαζουν ενα συμβολο.πχ την πενταλαφα της χαινεκεν και εσυ μολις πας σε ενα σουπερ μαρκετ απο τις χιλιες μαρκες μπυρες τρεχεις να παρεις πρασινες,,,,,γιατι ανακαλεις αυτοματα στην μνημη σου,,αυτην την κωλομπυρα,,,

    Ο Σωκρατης βεβαια ,που ηταν ο μεγαλυτερος φιλοσοφος που πατησε σε αυτο μπουρδελο τον πλανητη ,την διαλεκτικη την εφηυρε να κανει τον ανθρωπο καλυτερο να τον κανει με λιγα λογια να ερθει πιο κοντα στις ιδεες μεσω της ενθυμησης….
    εδω εκανε εναν δουλο να λυνει ασκησεις με ..δυναμεις,,,χαχχαχαχ φαντασου τι αποτελεσμα ειχε αυτη η τεχνικη σε εναν ευπορο και σπουδαγμενο αθηναιο πολιτη….
    -τον απογειωνε κυριολεκτικα

    συνεχεια

  9. Ανώνυμος 05/01/2015 @ 10:43 ΠΜ

    παμε τωρα στο ζουμι της αναρτησης…

    οι κακοι-δεν ξερω αν ειναι νεφελιμ η τελος παντων οτι σκατα ειναι,,,μεσω αυτης της τεχνικης,γιατι η γνωση ειναι ουδετερη ,εσυ την κατευθηνεις οπως γουσταρεις,,,
    μεσω κτηριων,,,δειτε για παραδειγμα αυτο το εκτρωμα το μεγαρο μουσικης,ειτε μεσω αγαλματων σαν και αυτα που μας δειχνει το αρθρο ειτε μεσω γκραφιτι,,,σπερνουν στο μυαλο μας και ειδικα στο κουκουναρι μας,,,εικονες-συνειρμους,,κυριολεκτικα της συμφορας,…

    ετσι αντι να θαυμαζουμε το καλλος μεσω αγαλματων για να ανακαλουμε την πλατωνικη ιδεα του καλλους στο σκατοκεφαλο μας-τωρα ξερετε γιατι οι αρχαιοι εκαναν γαματα αγαλματα και τα επερναν παντου -θαυμαζουμε κωλογκραφιτι σκατοαγαλματα και βρωμοκτηρια,,,

    οι συνειρμοι μπαινουν σαν σκουλικια στο κουκουναρι μας -την επιφυση -και δηλητηριαζουν την πραγματικοτητα μας ,μην πω οτι μας κατευθυνουν κιολας …

    ξεκινας υπνωτισμενος μεσω γκραφιτι απο τον πειραια και φτανεις στο τερμα μεσω μιας ανιερης τελετουργιας στην ομονοια με πλημυρισμενο το κεφαλι σου απο μια σειρα εικονες βοθρου ,δηλαδη συμμετεχεις αθελα σου σε ενα γιγαντιαιο ανιερο τελετουργικο σκοτεινων δυναμεων….
    και αυτο γινεται καθε μερα -καθε μερα.. μεχρι που να ψοφησεις αδειος κουφιος και εντελως μαλακας ,,,,,

    θα μου πεις αυτο δεν επηρεαζει και τα λαμογια?

    απαντηση
    -οχι

    -οποιος εχει παει ψυχικο ,εκαλη και τα σχετικα θα παρατηρησει μια ποιοτικη αναβαθμηση…αλλα αγαλματα αλλες πλατειες και ελαχιστα γκραφιτι,,,και φυσικα πιο ομορφος κοσμος στην φατσα,,,,
    γιατι οι χαρτουρες κανουν αυτα που ελεγε ο Σωκρατης,,,

    σε ενα ομορφο περιβαλλον θα κανεις ομορφα και εξυπνα παιδια,,,,σε ενα σκατοπεριβαλλον θα κανεις ασχημα μωρα…γιατι η επιφυση επειραζεται απο τον βοθρο,,,,οι εικονες που λαμβανει ειναι εικονες του κωλου,,,,πηγαινεται στο περιστερι,λιοσια,,,,μενιδι,,,και θα δειτε την διαφορα με τα παιδια των βορειων προαστειων,,

    οι αρχαιοι της εγκυες γυναικες τις πηγαναν σε αλση που τα ειχαν σπειρει με αγαλματα απειρου καλλους ετσι τα ελληνοπουλα που θα γεννιονταν ηταν ομορφα σαν τα αγαλματα,,,,,

    οι σκοτεινες δυναμεις ομως δεν εχουν καμμια σχεση με τις ιδεες του πλατωνα,,,γιατι αξιωματικα
    οτι φτιαχνει ο δημιουργος ειναι καλο ,δεν μπορει να γινει διαφορετικα,,,αλλωστε και ο ιδιος δεν μπορει να δεχτει το κακο,,γιατι οι αντανακλαση των ιδεων δεν μπορει να δειξει το κακο γιατι σε αυτες τις σφαιρες δεν υπαρχει,,,,τοτε γιατι σε αυτον τον κωλοπλανητη υπαρχει κακο και μαλιστα μεγαλο,?

    ειλικρινα δεν ξερω,,,,,,χαχαχχαχχα
    μην περιμενετε να σας πω και αυτο,….

    υποθετω ……ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙ ΧΛΑΜΥΔΕΣ ΑΚΟΥΤΕ
    ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ Ο ΑΝΩΝΥΜΟς ΠΟΥ ΜΕ ΤΡΟΛΛΑΡΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΗΝ ΤΟΥ ΘΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΜΠΑΚΑΛΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΗΝΕΙ ΜΠΑΤΗΡΗΣ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΕΣ

    υποθετω λοιπον οτι την απαντηση την εχει ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ και μαλιστα στην λογια μορφη του,,,γιατι κακια κατα τους γιγαντες της σκεψης, θεολογους του,ειναι η ΑΠΟΚΟΠΗ απο ΤΟΝ ΘΕΟ !!!!!

    ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΧΛΑΜΙΔΕΣ απο την πλατωνικη σκεψη?

    η αποκοπη απο τον κοσμο των ιδεων του Σωκρατη πως γινεται ρε?

    οπως ακριβως γινεται στους αιωνες μεχρι σημερα,,,με τον βορβαδισμο του κουκουναριου μας
    ΜΕΣΩ ΕΙΚΟΝΩΝ -ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΩΝ

    Ξυπνατε ρε …..καθεστε και ασχολειστε τι λεει ο ραπερ παπας οταν παντρευομαστε ,,και μιλατε συνεχεια για τον αβρααμ και τον ιακωβ,,,,,,πραγματα ανευ αξιας ….και κανετε γαργαρα αυτα που συμβαινουν διπλα μας,,,,,και λετε φταιει ο ταδε και ο δεινα,,,,,οι οβραιοι και οι μογγολοι,,

    το κακο σας το κεφαλι φταιει,,που σαν εχουν μπροσταριδες για να μην κλεισει το μαγαζι,,,,σας ποτιζουν την επιφυση με δηλητηριο,,,,και βριζεται τους ελληνες ορθοδοξους ,,,ειστε πειραματοζωα,,,,,

    αυτα αγαπητοι φιλοι,,,,,,

    τωρα βριστε με οσο θελετε

    καλη μασαμπουκα,,,,,

    • Ανώνυμος 05/01/2015 @ 2:45 ΜΜ

      Έλληνας και ορθόδοξος (χριστιανός) ρε κουκουναρομαζώχτη, δεν υπάρχει! Τέλος πάντων, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για τους συμβολισμους!
      Αλλά εδώ φαίνεται πόσο πολυλογάς σαλιάρης είσαι και τι μεγάλες μπαρούφες λες στον κοσμάκη!
      Λες "μέσω των συνειρμών, ανακαλείς τον κόσμο των ιδεών μέσα στο κεφάλι σου" και έχεις απόλυτο δίκιο!
      Τι νομίζεις ρε μπαρουφάκη ότι γίνεται εδώ και χιλιάδες χρόνια μέσα στο κεφάλι του Έλληνα; Δεν καταλαβαίνεις δηλαδή ότι όταν κανείς ακούει από την παιδική του ηλικία ότι οι προπάτορες του είναι οι γεννήτορες των Εβραίων, ότι όταν μετά το μεγάλο κατακλυσμό οι ανθρωπότητα κατάγεται από τους γιους του Νώε (Δευκαλίων;), όταν σε κάθε Αμερικάνικη ταινία που βλέπεις, ακους τουλάχιστον μία φορα το όνομα Σάρα, όταν ακούγεται από τον ιερέα στο ναό ύμνος προς τον Ισραήλ, όταν ανοίγει κανείς το εορτολόγιο της ελληνικής εκκλησίας στη 1Αυγούστου και διαβάζει ότι είναι των ΕΠΤΑ ΜΑΚΚΑΒΑΙΩΝ, δηλαδη η εθνική γιορτή των Εβραίων, με την οποία γιορτάζουν τον Επανεβραισμό των νέων στην Ιουδαία, μέσω της δράσης του Ελεάζαρ και των ανηψιών του, οι οποίοι σκότωσαν τη Μακεδονική φρουρά στην Ιερουσαλήμ!
      Όταν χωρίς λόγο τη μεγαλύτερη θρησκευτική γιορτή την ονομάζουμε με παραφθορά όπως οι Εβραίοι την έξοδό τους (Πεσάχ – Πάσχα)!
      Όταν έχουμε ημέρα της εβδομάδας προς τιμή της ιερής ημέρας των Εβραίων και με το ίδιο όνομα (Sabbath-Σάββατο)!
      Όταν η "περίφημη" βυζαντινή τέχνη (τι εκπτωση θεέ μου από την αρχαία ελληνική) παρουσιάζει φυσιογνωμίες σκούρων μεσανατολιτών και Αράβων στις αγιογραφίες, οι οποίες εχουν θλιμένο και κακιασμένο ύφος!
      Όταν βομβαρδίζεσαι από μικρό παιδί με τις λέξεις ΔΟΥΛΟΣ και ΑΜΑΡΤΙΑ!
      Όταν βλέπεις το χρώμα που επικρατεί σε μια θρησκεία να είναι το ΜΑΥΡΟ και η νοοτροπία το ΠΕΝΘΟΣ και η ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΑ!
      Και πολλά – πολλά άλλα που θα χρειαστώ εκατοντάδες σελίδες για να τα γράψω!
      Αυτοί οι συμβολισμοί δεν πάνε στο κουκουνάρι ρε παλικάρι; Δεν δημιουργούν ιδέες; Ποιοι οι συνειρμοί που γίνονται; Μόνο για τις διαφημίσεις ξέρεις να λες;
      ΕΣΥ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΙΟΥ ΜΕΣΩ ΕΙΚΟΝΩΝ – ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΌΛΩΝ; ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΌΛΟΙΠΑ ΙΣΧΥΕΙ;
      Μήπως εσύ τι κάνεις, δεν μιλας συνέχεια για ΧΛΑΜΙΔΕΣ, ΚΕΛΕΜΠΙΕΣ, ΣΑΝΔΑΛΙΑ ΚΑΙ ΥΜΝΟΥΣ ΣΤΗ ΥΠΑΙΘΡΟ; Ποιους και πόσους αφορουν αυτές οι μπούρδες που τσαμπουνάς; Το κουκουνάρι βομβαρδίζεις και το γνωτιζεις πολύ καλά! Μιλάς για το αν οι γονείς και οι παππούδες μας, οι οποίοι ήταν αγράμματοι σαν γενιά και πίστευαν ότι τους έλεγαν οι παραδόσεις, είναι Εβραίοι επειδή αυτό λένε όσοι υποστηρίζουν την ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΗ! Όχι, απλά ΕΒΡΑΙΟΠΛΑΝΕΜΕΝΟΙ είναι χωρις να το θέλουν και να το γνωρίζουν. Ζουν όμως με παραδόσεις και πεποιθήσεις Εβραικες!
      Πόσοι Ελληνες έχουν δει κελεμποφορεμένους με σανδάλια να προσευχονται σε πάρκα, ρε ΤΡΟΛΛΑΡΑ!
      Τώρα σε ότι αναφορα την κατάργηση του Χριστιανισμού, να πω ότι είναι μούφα του ιερατείου για να μην αλλάξει τιποτε στη εξουσία του!
      Τρως σανό κι εσύ και μιλάς για ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΜΟ, ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΕΣ και κάθε είδους βλακεια!
      Μόνο ΑΠΟΙΟΥΔΑΙΣΜΟ της ελληνικης κοινωνιας, της ελληνικης θρησκειας και εκκλησιας, κυρίως όμως της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΟΤΡΟΠΊΑΣ!
      ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΥΝΕΙΡΜΟΙ, ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΙ, ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ!
      Όχι την αποδόμηση του Χριστιανισμου! Μην δουλεύεις τον λαό!

      ΕΠΩΝΥΜΟΣ

    • Ανώνυμος 05/02/2015 @ 8:26 ΠΜ

      Αγαπητε Ανωνυμε ,
      που στην πορεια εγινες Επωνυμος……..

      Δεν ξερεις τι σου γινεται,δεν μπορω να πιασω ενα ενα αυτα που λες,,,,
      θα πω αυτα που αφορα αυτο που ειπες για τους ΔΟΥΛΟΥΣ,,,,
      ναι, ειναι μια λεξη που την εχετε κανει καραμελα εσυ και οι ασπρες χλαμυδες..οι φιλοι σου,,,,

      πιθανον να μην εχεις διαβασεις τον Αγιο Μαξιμο τον ομολογητη,εναν λατρη της ελληνικης φιλοσοφιας και ελληνα στην καταγωγη…

      εσυ λες γιαυτο….η μαλλον οι ασπρες κελεμπιες σου ειπαν μονο γιαυτο

      «Δοῦλοι γάρ εἰσι πιστοί, οἱ φόβῳ τῶν
      ἠπειλημένων ἐκπληροῦντες τοῦ δεσπότου τὰς ἐντολὰς καὶ τοῖς πιστευθεῖσιν εὐνοικῶς
      ἐπεργαζόμενο

      Μαξίμου Ομολογητού, Μυσταγωγία,

      αλλα δεν σου ειπαν και για τα αλλα που ειπε μετα απο αυτο,,,,,χαχχαχαχα

      Ακου μπαρμπα,,,ακου τον αγραμματο PANDARO και αυτα που σου λεω να τα στειλες στους μπακαληδες φιλους σου,,,πουσπερνουν μισος και χυνουν δηλητηριο
      εναντιων ελληνων,,,,

      Ο αγιος λοιπον, διακρινει τρια ειδη πιστων αναλογα με τον βαθμο της πνευματικης ωριμοτητας που εχουν….

      1] ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ….οι οποιοι υπο τον φοβο της τιμωριας εκτελουν τις εντολες,,,,ΑΥΤΟΥΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΔΟΥΛΟΥΣ…..
      γιαυτους μας τα εχετε σπασει ρε,,και μας τα εχετε κανει τσουρεκια,,,,,,,,εσυ και οι ασπρες χλαμυδες,,,,,
      Γιατι ρε στην πατρωα θρησκεια δεν υπαρχουν τετοιοι τυποι?μονο στον χριστιανισμο υπαρχουν?

      2]ΟΙ ΜΙΣΘΩΤΟΙ αυτοι που απο ιδιοτελεια τηρουν τις εντολες,,,δηλαδη πιστευουμε που πιστευουμε ας βγαλουμε και κανα φραγκακι,,,,δεν εχετε τετοιους τυπους ρε στο συναφι σας?μονο ο χριστιανισμος εχει?

      3]ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ,δηλαδη οσοι απο αγαπη για τον θεο και οχι απο ΦΟΒΟ ασκουν την αρετη……αυτοι ειναι η πιο γαματη κατηγορια του χριστιανισμου…
      Αλλα τι να σου πω αγαπητε μου,,χωρις να εχεις διαβασει παπαρολογεις,,,,,τι να σου πω για την Αρετη ,αμφιβαλλω αν ξερεις γιαυτη,,,,,ειναι ιδια εννοια με την ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ,,,

      Ο ΦΟΒΟΣ ΤΩΡΑ,,,
      ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΓΙΑΥΤΟΝ,,,,

      Για τον χριστιανισμο,,ειναι απαραιτητο στοιχειο της αγαπης του θεου,,γιατι απο την πιστη στον θεο αρχιζει ο φοβος και μετα η γνωση του θεου,,,

      ξερεις ρε τι θα πει γνωση του Θεου?
      θα καεις αν δεν φοβηθεις και αν πας χυμα θα σε δεσουν στο ΔΑΦΝΙ με ασπρη μπλουζα,,,,,θα σαλταρεις ρε,,,,τελος,,,,

      ειναι να σαν να πας να μελετησεις ενα λιονταρι χωρις να χεστεις απανω σου,,,
      θα σε φαει ρε,,,θα στρωσει τραπεζι αν πας ετσι χαλαρος, και θα ανοιξει μπυρες,,,,
      θα πας χεσμενος… θα πας με φοβο και μαζεμενος και μετα απο κει θα αρχισει η μελετη που φερνει γνωση …..ποσο πιο σκατα γαμωτο θα στο πει ο Αγιος?

      οταν θελεις να κατηγορησεις καποιον τον μελετας πρωτα,ΕΣΥ,και μετα θα ριχνεις οσα καντηλια θελεις,,,μαγκας θασαι,,,
      Αν ομως λες οτι σου λενε οι Ασπρες κελεμπιες,,,θα γινεσαι ΡΟΜΠΑ
      ,
      .

    • Ανώνυμος 05/02/2015 @ 1:27 ΜΜ

      Θέμα: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ
      Κυρίες και κύριοι σας παρουσιάζω το πραγματικό σκεπτικό όσων υποστηρίζουν αυτά που σας λέει ο "PANDAROS"!
      Τελευταία, από την πλευρά των εβραιοχριστιανών εμφανίστηκε ένα νέο μοντέλο προσέγγισης! Εμφανίζεται κάποιος σαν περισσότερο διανοούμενος, ήπιος και φιλοσοφημένος από τους εκκλησιαστικούς ζηλωτες, που άρχιζαν κατευθείαν τις ΥΒΡΕΙΣ και τις ΚΑΤΑΡΕΣ και προσποιήται τον -με βαση το ελληνικό του ένστικτο- ΣΥΝΑΙΝΕΤΙΚΟ, ο οποίος έχει λιγο πιο ανεξάρτητες απόψεις, είναι υποτίθεται υπέρ της προσέγγισης των διαφωνούντων Ελλήνων και ως δήθεν μη τοποθετημένος δεν είναι ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ!
      Βέβαια, όποιος παρακολουθεί τέτοιες τοποθετήσεις μπορεί εύκολα να καταλάβει, ότι δεν είναι ανένταχτος κάποιος που τα χώνει στη μία πλευρά των Ελλήνων (άσπρους μανδύες) ογδόντα τοις εκατό και για ξεκάρφωμα, μαλώνει με χάδια για δήθεν διαφωνίες του τα μαύρα ράσα κατά είκοσι τοις εκατό!
      Ο υποτίθεται συνεναιτικός λοιπόν, μόλις ανέβηκαν οι στροφές άρχισε να παραθέτει γραφές του Αγιου Μάξιμου του ομολογητή!
      Βρείτε έναν μέσο χριστιανό και θρησκόληπτο και ρωτήστε τον εαν γνωρίζει ρήσεις του… "ΑΓΙΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ ΤΟΥ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ"; χαχαχαχαχαχαχα!!!!!!
      Μόνο εκπρόσωπος της εκκλησιάς, ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΖΗΛΩΤΗΣ!!!!
      Όπου λοιπόν ακούτε αυτές τις απόψεις, κρατάτε και μικρό καλάθι!
      LADIES AND GENTLEMEN THIS IS PANDAROS

      Υ.Γ.: Ακου ο Μάξιμος ο…. ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ!!! Ρε θα μας πεθάνεις στο γέλιο!!!

    • Ανώνυμος 05/02/2015 @ 1:41 ΜΜ

      Τώρα PANDAROS δύο μεταξύ μας πραγματάκια! Κάνεις επιλογή ποιό θέμα θα πιάσεις; Γιατί εσύ ένας λαλίστατος σχολιαστής; Σου τελειώνει το μελάνι; Αλήθεια γιατί επελεξες το ΔΟΥΛΟΣ (είναι θέμα για ψυχανάληση)! Μπορούμε να τα πάμε και ένα – ένα αν θέλεις!!
      Με τη δήλωση που έκανες για τον ΦΟΒΟ, θέλεις να μας… ΤΡΕΛΑΑΑΝΕΙΕΙΙΣ ΤΕΛΕΙΕΙΩΩΩΣ!!! Για την ΟΠΟΙΑ (όποια) ΑΓΑΠΗ και ιδιαίτερα για αυτήν προς το θεό, απαραίτητη προυποθεση είναι ο… ΦΟΒΟΣ; Για τον θεό της ΑΓΑΠΗΣ του ελληνοχριστιανισμού; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!!! Μίλα καθαρά και πες ότι μιλάς για τον ΓΙΑΧΒΕ να τελειώνουμε!!! Ρε PANDAROS εσύ όχι ανεξάρτητος δεν είσαι, αλλά σύγχρονος ΠΑΡΑΒΟΛΑΝΟΣ! Φανταζομαι μάγκα μου αν ζούσες στη εποχή διώξεων του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ πόσα αγάλματα θα έριχνες, σε πόσα θα έσπαγεζ τις μύτες και τα άκρα με σφυρί! ΟΚ, ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ, ΑΛΛΑ ΛΕΓΕ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ!!!

      ΕΠΩΝΥΜΟΣ

      Υ.Γ.: Μήπως κι εσύ είσαι πρώην ΓΙΑΝΝΗΣ που έγινες PANDAROS;

    • Ανώνυμος 05/02/2015 @ 2:22 ΜΜ

      Το σχόλιό σου για μαγαζάκια, μπακάλικα και πελάτες δείχνει ότι έχεις ανάλογες παραστασεις ΠΑΝΔΑΡΕ και ότι την εκκλησιά σαν μαγαζί μου φαίνεται τη βλεπεις! Ψιλοψαγμένο σε βλέπω και σίγουρα θα γνωρίζεις ότι η προβολή των λόγων μας είναι οι εσώτερες πεποιθήσεις μας! Η ΚΑΧΥΠΟΨΙΑ τι δηλώνει; Βλέπεις στον άλλο τον εαυτό σου και φοβάσαι μην τυχον και σκέφτεται όπως εσύ! Κάτι ανάλογο με τους παθολογικά ζηλιάρηδες, οι οποίοι φοβούνται όυι ο άλλος σκέφτεται όπως οι ίδιοι, δηλαδή συνέχεια την απιστία!
      Μπακάλικο την έχεις δηλαδή την εκκλησιά ρε PANDAROS και… ΠΕΛΑΤΑΚΙΑ τους ΠΙΣΤΟΥΣ;
      Αλλο θέμα είναι ότι χάρηκα πολύ που με είπες μπάρμπα! Εάν είμαι και έχω τόσο νεωτερίστικες ιδέες, τότε η γενιά μου δεν κάηκε εντελώς, έχουμε λίγες ελπίδες! Το λυπηρό είναι ότι για να με αποκαλέσεις έτσι, μάλλον είσαι νέος (αν και το μπακάλικο δείχνει κάτι άλλο) και αν είσαι και έχεις τόσο συντηρητικό τρόπο σκέψης, είμαστε για το ανάθεμα σαν έθνος! Προσπαθώ να σε σκευτώ νέο και με το βιβλίο του…. ΜΑΞΙΜΟΥ του ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ ανά χείρας! Μας βλέπω για φούντο (μακάρι να είσαι εσύ ο μπάρμπας, ετσι δικαιολογήται).
      Πάμε κι αλλο! Σου γράφω τόσα για ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΜΟ και ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ και τις αναφερω σαν "κάθε είδους βλακείες"! Σου γράφω για τύπους με κελεμπίες, σανδαλια και χλαμίδες σε πάρκα και ρωτάω κάποιον που έχει δει κάτι τέτοιο να το γράψει να πάμε να το δούμε κι εμείς, εξηγώντας ότι αν υπάρχουν τους θεωρω κι εγω γραφικούς! Λέω ξεκάθαρα ότι πιστευω σε μια χώρα κι ένα έθνος με "ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΣΙΜΕΝΤΑ" και "ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ", δηλαδή έναν λαό χριστιανών! Εσύ μου απαντάς μόνο για τη λέξη ΔΟΥΛΟΣ και τον ΜΑΞΙΜΟ, δεν τοποθετήσαι για τον ΑΠΟΙΟΥΔΑΙΣΜΟ του χριστιανισμού, δεν σχολιάζεις το ότι σου λέω ότι είμαι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ αλλά ΑΝΤΙΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ! Δεν γνωρίζω πόσοι είναι οι ΚΕΛΕΜΠΙΟΦΟΡΟΙ, ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΣ, ΠΑΓΑΝΕΣ ΚΑΙ… ΔΑΓΚΑΝΕΣ, καθως και όλες οι ΒΛΑΚΕΙΕΣ που τσαμπουνάτε, που ή σας τις έμαθαν στις εκκλησιές ή… ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ! Ρε φίλε, εγω τον κόβω ότι ή εσύ είσαι ιερωμένος ή κάποιος δικός σου! Αλάνι, μήπως είσαι ο γιος του παπά Γιώργη και επειδή τον γιουχάραμε ήρθες για υποστηριξη! Μήπως για αυτό μιλάς για γονείς και ότι δεν είναι Εβραίοι;

      ΕΠΩΝΥΜΟΣ

    • Ανώνυμος 05/02/2015 @ 2:44 ΜΜ

      Τελευταίο και δεν σε ταλαιπωρώ άλλο (σήμερα πήρες overdose)! Για να γνωρίσεις τον θεό πρέπει να πας όπως όταν πας να γνωρίσεις το το το ΛΙΟΝΤΑΡΙ; Ειειειεισαιαιαι καλαααα ρεεεεε! Όπως χέζεσαι στη ζούγκλα με το τέρας της φύσεως, το σαρκοφάγο, έτσι πρέπει να πας για να γνωρίσεις τον θεό ρε ΑΘΕΟΦΟΒΕ! Ωρε τι είναι αυτά που λες; Που τα έμαθες αυτά και από ποιόν! Εσένα από τωρα σε βλέπω για Δαφνί εάν συνεχίσεις να σκέφτεσαι έτσι, αλλά αυτός που στο έκανε αυτό θέλει το λιγότερο ΚΑΘΕΙΡΞΗ! Κανονικά είναι για ΕΞΟΡΙΑ! Για αυτό φωνάζω ότι μας έκαναν το μυαλό σούπα, μας μαύρισαν την ψυχή και μας έσβησαν τη λάμπα στο πνεύμα!
      ΑΓΑΠΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟΝ ΘΕΟ! Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΩΝΤΑΣ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ, ΑΓΑΠΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ! Ο ΜΟΝΟΣ ΨΕΥΔΟΘΕΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΦΟΒΟ-ΑΜΑΡΤΙΑ-ΤΙΜΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΝΗΣΙΚΑΚΙΑ, ΕΙΝΑΙ Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΓΙΑΧΒΕ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ (ΔΩΣΕ ΤΗΣ ΟΠΟΙΟ ΟΝΟΜΑ ΘΕΛΕΙΣ)!
      Δυστυχώς, εδώ και πολλές εκατοντάδες χρόνια και αφού κατάφεραν οι υπηρέτες του να τον βαλουν με τρόπο μέσα στη θρησκεία που πιστεύεις, στο τελετουργικό της και στις γραφές της, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΑΙ, ΔΟΞΟΛΟΓΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΥΜΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΓΙΑΧΒΕ, σινδέεσαι με αυτόν μεσω του ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΙΟΥ που προανέφερες και ουσιαστικά στρέφεσαι κατά του ενός και μοναδικού θεού! ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΟΜΩΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΕΙ, ΚΑΤΑΝΟΕΙ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ!
      Αχ και να ήξερες σε ποια πλάνη βρίσκεσαι!
      ΑΠΟΙΟΥΔΑΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ, ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΡΜΗΤΙΚΩΝ, ΟΡΦΙΚΩΝ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τ-Ω-Ρ-Α!!!

      ΕΠΩΝΥΜΟΣ

    • Ανώνυμος 05/03/2015 @ 5:08 ΜΜ

      ΕΠΩΝΥΜΕ ΚΟΨΕ ΤΑ ΛΗΓΜΕΝΑ…πειραζουν φιλε μου…πειραζουν…οσες σελιδες και να γεμισεις οσες εκθεσεις "ιδεων" και να γραψεις η ιστορια δεν αλλαζει.Μιλας για πραγματα που δεν εχεις ιδεα ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ Νεοπαγανιστης.Περαστικα σου και αρκετα ασχοληθηκαμε με την ανυπαρξια των επιχειρηματων σου.Συνεχισε…προσωπικα δεν θα σου το χαλασω…ΕΡΜΗΤΙΚΑ,ΟΡΦΙΚΑ,ΚΑΙ ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ…νεοπαγανα καργα…

      ΑΝΩΝΥΜΟΣ(αν εχει νοημα…:))

  10. Ανώνυμος 05/01/2015 @ 4:01 ΜΜ

    γεια σου ρε πανδαρε δυναμη
    απλος ξεκαθαρος και πανω απ ολα ευστοχος.

    συμφωνω απολυτως σ αυτα που γραφεις…και μπαινω σφηνα
    σ αυτο το σημειο..

    ''οι σκοτεινες δυναμεις ομως δεν εχουν καμμια σχεση με τις ιδεες του πλατωνα,,,γιατι αξιωματικα
    οτι φτιαχνει ο δημιουργος ειναι καλο ,δεν μπορει να γινει διαφορετικα,,,αλλωστε και ο ιδιος δεν μπορει να δεχτει το κακο,,γιατι οι αντανακλαση των ιδεων δεν μπορει να δειξει το κακο γιατι σε αυτες τις σφαιρες δεν υπαρχει,,,,τοτε γιατι σε αυτον τον κωλοπλανητη υπαρχει κακο και μαλιστα μεγαλο,?

    ειλικρινα δεν ξερω,,,,,,χαχαχχαχχα
    μην περιμενετε να σας πω και αυτο,..''

    υπαρχει κακο σ αυτον τον ερημο πλανητη
    γιατι εμεις τα υψηλα δημιουργηματα-ζωα εχουμε την δυνατοτητα
    κατ χαρην Θεου να δημιουργουμε το περιβαλον γυρω μας κ μεσα μας.
    γιατι ;
    επειδη ειμαστε τα χαιδεμενα στερνοπουλια του Υψιστου κ θελαμε να τα δουμε ΟΛΑ
    θελησαμε την Γνωση του ολου !
    ο Υψιστος δεν εχει προβλημα μ αυτο.του εναντιον μαλιστα, θελει την εξελιξη μας
    να φτασει στον ανωτατο βαθμο ! να γίνουμε ολοκληρωμενα παιδια του, πληρως δυνατοτητων !!!

    τρομακτικα βεβαια θα ηταν ολα αυτα με τα μυαλα που κουβαλαμε τωρα.
    με λιγα λογια ειμαστε εν το μεσο μιας διαδικασιας..που δεν ξερουμε ποτε και υπο ποιες προυποθεσεις
    θα ολοκληρωθει.
    that's why υπαρχει το κακο και τα νεφελιμια και τ αρχοντοπουλα και τα ετσι και τα αλλιως.
    υπαρχουν διοτι εμεις τους βαζουμε στο παιχνιδι.
    ειναι δηλαδη ο βαθμος δυσκολιας της ολοκληρωσης της πορειας του ανθρωπου ….
    εμεις τους φτιαχνουμε-ταιζουμε-συντηρουμε.
    απλα εσυ πανδαρε φιλε μου μπορει να τους ταιζεις με το κουταλακι του γλυκου
    ενω καποιοι αλλοι, ονοματα δεν λεμε, με το φτυαρι.

    αναλογως του βαθμου δυσκολιας λοιπον που εμεις διαλεγουμε-προετοιμαζουμε με την
    βοηθεια των κατοχων των φτυαριων-ταιστρες
    εχουμε και την αναλογη λασπη επι του κουκουναριου. αντε μετα ψαξε βρες το κουκουναρι.. αφαντο τ ερημο.

    το τελειωνω εδω αναφερομενος στα νεφελιμ τριφελιμ αρχοντο δρακο μπηχτες κ.τ.λ σαβουροειδη.
    αφου ειναι τοσο μαγκες κ τεραστιοι..γιατι κρυβονται στα λαγουμια ;;; γιατι ;;;
    εδω ξαναπιαστο εσυ πανδαρε αν θελεις.

    ο τροπος γραφης ειναι απλος οπως αρμοζει σε σχολια..
    οποιος θελέι βαθυτερες αναλυσεις ας βαλει τον κολο του κατω και να διαβασει
    αυτα που αλλοι αφιερωσαν την ζωη τους για να γραψουν κ να αφησουν πισω τους σ εμας
    για να ξεστραβωθουμε..

    Αα

    • Ανώνυμος 05/01/2015 @ 9:31 ΜΜ

      Αγαπητε Αα

      το προβλημα του κακου οφειλεται στην ΦΥΣΗ του πλωτινου…..
      τωρα ξαναδιαβασα ενα αρθρακι που ειχα γραψει πριν απο 3 χρονια,,,,εκει λυνεται οριστικα και το θεμα του ματριξ,του κουκουναριου και του κακου…

      ειλικρινα το ειχα ξεχασει,,χαχχαχχαχαχ

      παρακαλω τις ασπρες κελεμπιες που σταζουν χολη,μισος και κακια..
      να ριξουν κανα βλεφαρακι στον πλωτινο,,,

      Ας διαβασουν και λιγο ελληνικη φιλοσοφια και οχι τζουλιους εβολα και φιχτε και τους λοιπους θεωρητικους του γερμανικου ιδεαλισμου,,,
      [οι οποιοι βεβαια ειχαν προτυπα τον πλατωνα και τον αριστοτελη,,,]
      Ασχετα αν γεννησαν αυτο το εκτρωμα τον φασισμο,,,
      οι βασεις του ειναι τσιμεντενιες και γερα δεμενες απο τους ελληνες γιγαντες του πνευματος
      ειπαμε η γνωση ειναι ουδετερη οπως γουσταρεις την χρησιμοποιεις…
      Αν την χρησιμοποιησεις οπως ο Σωκρατης ,-δηλαδη φως σε ολους -συντομα θα σε μεταφερουν τεσσερις μεσα σε ξυλινο παλτο,,,,
      Αν την χρησιμοποιησεις οπως ο πυθαγορας τοτε θα στησεις μασονιες και θα καταδυναστευεις κοσμο και κοσμακη,εστω και αν σε καθαρισουν οπως και αυτον —δυστυχως δεν τους εφαγαν ολους τους μαθητες του,,,,χαχχαχαχχαχ
      και να τα αποτελεσματα,,,,

      θα τα πιασουμε απο την αρχη,,,,

      Αγαπητε φιλε Αα επιτελους μια φορα απο την αρχη,,,

      θα ξεκινησουμε απο το Εν και τον Νου και θα φτασουμε στην ψυχη εως και στον κωλοκοσμο που ζουμε,,,,μεχρι και για το ματριξ θα πουμε ακομη και για το κουκουναρι,,,

      εμεις οι Ελληνες ,οι οβραιοι,και οι μογγολοι και οι κοκκινομουρηδες και οι αραπαδες και τα κωλοερπετα [αν υπαρχουν ]….ειναι ουσιαστικα γεννηματα της ψυχης,,,,ακομη και οι θεοι,και οι δαιμονες
      ,,ολοι οι θεοι,,,,
      ειμαι ξεκαθαρος σε αυτο,,,,και των μαυροφορεμενων παπαδων ο θεος ,αλλα και αυτων με τις ασπρες κελεμπιεςοι γνωστοι μας θεοι,,,,

      πριν βγαλετε δηλητηριο, ανοιχτε πλωτινο ,και εδω ειμαστε…βημα -βημα θα παμε,,,,

      φιλουδια,,,,

  11. Ανώνυμος 05/01/2015 @ 5:42 ΜΜ

    προωθηση της πανθρησκειας.οι μασονοι και οι νεοπαγανιστες επι το εργον τους.
    κοινως "τατσι μητσι κωστα"…τον καψανε τον εγκεφαλο τους.

  12. Ανώνυμος 05/01/2015 @ 6:11 ΜΜ

    ρε ΕΠΩΝΥΜΕ ξεκολα ρεεεεε κριμα το μελανι ρεεεε
    τσαμπα καιει η λαμπα ρεεεεεε

    • Ανώνυμος 05/01/2015 @ 7:49 ΜΜ

      Μακάρι να έκαιγε η λάμπα, θα είχαμε και λίγο φως! Μες το σκοταδι ήμασταν εδώ και 1800 χρόνια και δυστυχώς συνεχίζουμε! 9:11 μάλλον το κόλλημα είναι δικό σας προνόμιο! ΔΟΓΜΑ βλέπεις, δεν σηκώνει παρεκλίσεις!
      Οι Ιουδαίοι δε, γνωρίζουν καλά πως να προασπίζουν τις επιλογές και τα συμφέροντά τους! Φρόντισαν να την έχουν γερά δεμένη την υπόθεση!
      Πρρρρρ, πρρρρρ, πρρρρρρρρρ!

  13. Ανώνυμος 05/01/2015 @ 9:49 ΜΜ

    Ποιο δογμα ρε ΕΠΩΝΥΜΕ
    Ποιος το γ@μει το δογμα και τις εβραιομαλακιες
    που μας φορτωνεις.
    Δεν ειμαστε ετσι εμεις ρε επωνυμε.
    Απλα φιλε
    Αγκαλιαζουμε οτιδηποτε Καλο!
    Ποιοι τον σταυρωσαν τον Χριστο ρε επωνυμε;;

    Ακου αυτο..
    Στο χωριο μου, στα θεοφανεια, οι δυο ενοριες του χωριου συνηθιζαν πολλα χρονια να ριχνουν τον σταυρο στο ιδιο σημειο.
    Τωρα τελευταια εξαιτιας μιας καποιας συγκρουσης των παπαδων,
    αλαξαν σημειο και χωριστηκαν σε δυο σταυρους !

    Το σχεση εχω εγω με τις μαλακιες του καθε παπα..
    Πολυ περισσοτερο τι σχεση εχει ο Χριστος ο εσταυρωμενος μ αυτα..
    Ζητησε ποτε ο Χριστος θρησκειες και μαλακοδογματα;;

    Τον σταυρωσαν και στην συνεχεια εκμεταλευτηκαν το ονομα του
    για να κανουν ολα τα αισχη που περιγραφεις εσυ και αλλοι..

    Αλλα ΚΑΙ αυτα ακομα, ολα μερος του ''σχεδιου'' ειναι..
    Γιατι υπαρχει Θεος – Δημιουργος και ειναι Ενας για ολους.

    Διαβασε ρε φιλε τον Τραιανου που περιγραφει την Αλεξανδρινη
    εποχη και στην συνεχεια την εποχη του Χριστου,καθως βεβαια και
    τι επιφερει αυτη…ολα για καποιο λογο γινονται.

    Υπαρχει Θεος ρε συ επωνυμε. Υπαρχει Θεικη νοηση.
    Δεν μπορεις να το αμφισβητησεις αυτο! Ουτε ο Αριστοτελης
    δεν το κανε..λες να ηταν χαζος..

    Ο πανδαρος δεν εχει παρει αγκαλια το δογμα ουτε το δωδεκαθεο.
    Και γω το ιδιο.
    Δεν μπορουμε να λεμε τα συκα, συκα και την σκαφη,σκαφη ;
    Υπαρχει χρυση τομη ρε επωνυμε, διαθεση χρειαζεται απ ολους μας
    για να παμε παρακατω-παραπερα.
    Υγιαινετε..

    Αα

    • Ανώνυμος 05/02/2015 @ 6:18 ΠΜ

      Αυτό μάλιστα φίλε Αα, μαζί σου με τα μπούνια! Οπως θα διαπίστωσες και στην πιο πάνω τοποθέτησή μου, τελείωσα με τη φράση "χριστιανισμός ναι αλλά αποϊουδαϊσμένος! Η άποψη Πανδάρου για το κουκουνάρι είναι απόλυτα σωστή και με χαρά βλέπω ότι συμφωνείς και εσύ μαζί του!
      Γνωρίζοντας κι εγώ καλά για το κουκουνάρι, πιστεύω ότι πρέπει να μείνουμε οι Έλληνες δεμένοι, κάτω από τις παραδόσεις, τα έθιμα, τη θρησκεία και ότι άλλο μας ενώνει μέχρι σήμερα! Εάν μας πείσουν να τα σπάσουμε χαθήκαμε! ΑΛΛΑ, ΑΛΛΑ!!!!
      Όταν μια οικογένεια μένει δεμένη και κατοικεί στο ίδιο οικοδόμημα για πολλά χρόνια, θέλει δε να παραμείνει εκεί για ακόμη περισσότερα!
      Το οικοδόμημα όμως παλιώνει και γίνεται επικίνδυνο! Οι επιλογές δύο! Ή το γκρεμίζεις και στη θέση του φτιάχνεις ένα καινούριο, μια πολυκατοικία πχ, με νέα υλικά σύγχρονα, πιό γερό που η διάρκεια ζωής του θα είναι για άλλα 100 χρόνια, που δεν θα τα χρειαστεί κιολας η οικογένεια! Με μια διαφορά όμως! Εσύ δεν έχεις τα χρήματα όχι να χτίσεις, αλλά ούτε να γκρεμίσεις το παλιό! Είσαι αναγκασμένος να βάλεις στην ιδιοκτησία σου συνέταιρο εργολάβο (δηλαδή το κεφάλαιο), πρέπει για καιρό να ξεσπιτωθείς (μέχρι να χτιστεί) και πρέπει μετά να αναγκαστείς να συγκατοικήσεις, τουλαχιστον με άλλους εννιά συνιδιοκτήτες της πρώην περιουσίας σου, με άλλα ήθη, έθιμα και παραδόσεις ο καθένας, με άλλη νοοτροπία, άλλα πιστεύω και άλλο πολιτισμικό επίπεδο! ΧΑΟΣ; Ναι αυτή είναι η παγκοσμιοποίηση η οποία προϋποθέτει ομογενοποίηση – σαλαμοποίηση! Έιναι η τάση του Νεοεποχιτισμού!
      ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙΟ ΤΟΥΤΟ!
      Γιατί; Γιατί δεν είναι η πρωτη φορα που γίνεται στην ανθρώπινη ιστορία και η τελευταία ήταν η χειρότερη τόσο για την πατρίδα όσο και για το έθνος! Ήταν η σύσταση της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, η λανθασμένα αποκαλούμενη "ΒΥΖΑΝΤΙΟ"! Δεν προέκυψαν απλά ΔΕΙΝΑ τότε στον ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ αλλά κανονική ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ τόσο των Ελλήνων που αρνούνταν να υποταχθούν στην τότε ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ, καθώς και του ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, μια και οι τότε νεοεποχίτες ήθελαν να ομογενοποιήσουν τους πλυθυσμούς στη νέα αυτοκρατορία – πολυκατοικία, αρνούμενοι να δώσουν μεγάλη αντιπαροχή στον πρώην ιδιοκτήτη! Αντίθετα δεν του έδωσαν ούτε καν έναν όροφο! Αντίθετα έδωσαν μία μικρή γκαρσονιέρα, σε μια μεγάλη οικογένεια (ελληνισμό)!
      Πιο ήταν όμως το τέχνασμα ωστε να ξεγελάσουν τους γείτονες αλλά και τους απογόνους της οικογένειας; Το γκαρσονιεράκι ήταν στο… ΡΕΤΙΡΕ (ελληνική γλώσσα ως επίσημη, κάποιο μικρο μέρος -το πιο ακίνδυνο για αυτούς- της ελληνικής γραμματείας σωσμένο και αναγνωρισμένο και άλλες τέτοιες μικρομπουρδίτσες για να μην έχουν να πουν τόσο οι γείτονες όσο και οι απόγονοι).
      Οι όροι όμως για την οικογένεια των πρώτων ιδιοκτητών ιδιαίτερα σκληροί! Όποιος από αυτούς ήθελε να έχει περισσότερα δικαιώματα στην οικοδομή γιατί ήταν ο… "παλιός" εκδιώκονταν! Στην πορεία όμως άρχισαν να παίρνουν και άλλα μέτρα! Δεν έπρεπε κανένα μέλος της οικογένειας να λέει οπουδήποτε, ότι έμεναν εκεί από παλιά και ότι αυτοί ηταν οι ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ! Το επιχείρημα των υπόλοιπων ήταν το μικρό κόλπο των εργολάβων! "Δεν φτάνει ρε αχάριστοι που μένετε στο ΡΕΤΙΡΕ, μου θέλετα και να λέτε οτι είσαστανο ιδιοκτήτες!"; Στην πορεία τα μέτρα σκλήρηναν ακόμη περισσότερο! Όχι μόνο απαγορεύτηκε στα μέλη της οικογένειας να ΛΕΝΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ, όχι μόνο έπρεπε να ΠΕΙΣΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ, αλλά στιγματίστηκε και το οικογενειακό τους όνομα, ωστε να είναι ντροπή και στόχος αυτός που θα το φέρει!
      (έλληνας = ειδωλολάτρης, δωδεκαθειστής, εθνικιστής, ομοφυλόφιλος, παιδεραστής, πολεμοχαρής και πολλά άλλα)
      ΕΓΩ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΝ ΒΙΩΣΑ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝ ΠΟΤΕ ΓΙΝΕΙ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΚΗ ΜΟΥ ΜΝΗΜΗ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ (Μακεδόνες – Μεγας Αλέξανδρος).
      Επειδη είναι σίγουρο οτι τώρα θα ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ το πρώτο σενάριο, δεν ειμαι ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΗΣ υπέρ της ΝΕΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ.

      ΕΠΩΝΥΜΟΣ
      Συνεχίζεται

    • Ανώνυμος 05/02/2015 @ 9:21 ΠΜ

      9.18 νεοεποχιτης καργα…μετα σου λεει δεν ειμαι…ρε ξεκολλα…Ελλην=ειδωλολατρης ειχαν δικιο που τους λεγανε ετσι ΛΟΓΩ του δωδεκαθεισμου και για ολους τους υπολοιπους λαους επισης λογω ειδωλολατριας!ολοι οι πατερες της εκκλησιας ειχαν λαβει κλασικη ελληνικη παιδεια και μορφωση ελληνων φιλοσοφων.πως ειναι δυνατον να ειχαν μισος για τους Ελληνες οπως οι δωδεκαθειστες προσπαθουνε με ενα βουνο ψεμματα να εναντιωσουν και να σπειρουν μισος μεσα στους Ελληνες οταν με αυτες τις αξιες μεγαλωναν και μορφωνοταν?στα αρχαια χρονια λογω των ιερατειων αλλα και των θρησκειων αυτο ηταν παγια εκφραση.καθε λαος στιγματιζοταν απο την θρησκεια του.γι'αυτο σου λενε μερικα παιδια να μην ταυτιζουμε σημερα την καταγωγη με την οποια θρησκεια επικρατει.πλεον στα νεοτερα χρονια μιλαμε καθαρα για καταγωγη με αρκετες δοσεις παραταυτα σε ορισμενες περιπτωσεις να συνεχιζεται ο παραλληλισμος θρησκειας και καταγωγης.π.χ Τουρκια=Μουσουλμανοι.ψαξε λιγο και ξεστραβωσου…μην γινεσαι ξεροκεφαλος και αμαθης.κοψε και την καραμελλα περι Αποιουδαισμου οταν δεν εχεις γιατι μιλας…

    • Ανώνυμος 05/02/2015 @ 4:24 ΜΜ

      12:21 βιάστηκες γιατί έχει και συνέχεια (διάβασε από κάτω). Οχι όταν λέω Τουρκος δεν εννοώ μουσουλμάνος, όταν λέω Γερμανός δεν εννοώ χριστιανός και όταν λέω Κινέζος δεν με νοιάζει αν είναι άθεος! Ποτέ στην ιστορία δεν συνδεόταν το όνομα ενός λαού με τη όποια θρησκεία! Αυτό που εσύ θεωρείς δεδομένο και καλά κάνεις, γιατί μάλλον ο κύκλος σου είναι αυτός η είσαι από μικρός μεσα στην εκκλησιά-κατηχητικό, ή είσαι παπάς ή είσαι κοντινός συγγενης ιερωμένου!!! Θα αναπτύξεις ψυχικό νόσημα αν σου πω ότι ο κόσμος δεν σκέφτεται έτσι;
      Πάντως πως μας κατάντησαν έτσι αδερφέ, ώστε σαν Ελληνας χιλιάδες χρόνια μετά, να λες για του προγόνους σου ότι ΕΛΛΗΝ σήμαινε ειδωλολάτρης, το μόνο που μπορώ να πω, είναι ένα ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ στους Εβραίους Κίσινγκερ και Φαλμεραϋερ καθώς και σε όλους τους ραββίνους, οι οποίοι με τις ικανοτητές τους, δημιούργησαν έναν λαό, ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ!!!
      Τώρα να σου πω, όλες οι μεγαλες ανθρωπολογικές μελέτες μιλούν για μία αλλοίωση του γονιδίου των Ελλήνων κατά 25%, ποσοστό ελάχιστο εαν σκεφτείς τα χιλιάδες χρόνια υποδούλωσης των Ελλήνων! Εά λοιπόν βλέπεις να μην σου ξυπνάει το ελληνικό πνεύμα, να μην φουντώνει η ελληνική φλόγα, να μην φτερουγίζει η ελληνική ψυχή, αλλά το πρώτο που σκέφτεσαι είναι μαλακία κατά του λαού μου, ψάξτο λιγο με DNA! Υπάρχουν εργαστηρια και στην Ελλάδα, αν μένεις στη χώρα μου!

    • Ανώνυμος 05/03/2015 @ 9:27 ΠΜ

      7.24 διαβαζεις ποτε τι σου λενε οι αλλοι ή παιρνεις παραμαζωμα οτι χαζομαρα σου κατεβει στον εγκεφαλο;ρε ξεκολλα…διαβασε λιγο πως εξελιχθηκε η εννοια Ελλην μεσα στους αιωνες και θα καταλαβεις απλα και κατανοητα πραγματα.ο ορος Ελλην=ειδωλολατρης δεν χρησιμοποιουνταν παντοτε αλλα οταν τεθηκε ζητημα στο να γινει διαχωρισμος περι θρησκειας στους εκαστοτε αιωνες οταν ο δωδεκαθεισμος επιβληθηκε στους Ελληνες της εποχης εκεινης!!!
      http://teachingreek.blogspot.gr/2006/07/blog-post_26.html

      Οι πατερες της εκκλησιας και οι Αποστολοι οταν λεγανε Ελλην αναφεροταν στους μη χριστιανους.ΟΧΙ κατα του Εθνους και καταγωγης αλλα κατα της θρησκειας(δωδεκαθεο)και μη.τον δικο σου τον εγκεφαλο ποιος τον γαμησε ρε φιλε;καθεστε και αμπελοσοφειτε ολοι εδω μεσα χωρις να εχετε διακριτα ορια και εννοιες χωρις να εξεταζετε ιστορικα δεδομενα.σου το ξαναλεω.στα παπαρια μου αν θελουν οι δωδεκαθειστες να ταυτισουν τον ορο Ελλην και οποιοσδηποτε αλλος με τους γνησιους Ελληνες προγονους μου!ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΗΣ!ΤΕΡΜΑ!ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΓΩ!Αν εσυ θελεις τον Δια παρτον και μην μας πρηζεις αλλο τα συκωτια.ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝ=ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.ΟΥΤΕ ΕΛΛΗΝ=ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ.Αντε τωρα με τα DNA και τις μαλακιες του Λιακοπουλου…Ολοι οι ανθρωποι πλασματα ενος του ΕΝΟΣ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ!Χαλαρωστε επιτελους και παψτε την λαγνεια καθε μορφης και υπερβολης…

    • Ανώνυμος 05/03/2015 @ 11:26 ΠΜ

      Πάλι τις μπούρδες άρχισες μάστορα! Εγώ δεν σχολιάζω πως έλεγαν τους Έλληνες οι βιαστές του Ελληνισμού! Για αυτό ανήκω σε αυτούς που θέλουν την ανακαίνιση του οικοδομήματος θρησκείας και εκκλησίας γιατί έχει πολύ ανθελληνικό ιουδαισμό μέσα του και τον λανσάρει – πλασάρει στο "κουκουνάρι" μας εδώ και αιώνες; Ποιός το αμφισβητεί αυτό ρε ΤΡΟΛΛΑΡΑ;
      Η πεποίθησή μου ότι το μυαλό σου και όσων σκέφτονται σαν και εσένα, σου το έκαναν μαγειρίτσα, αφού πρώτα σου το γάμησαν μπρος πίσω, αφορά στο σχόλιό σου 12:21, όπου ΕΚΦΡΑΖΕΙΣ ΑΠΟΨΗ… "Έλλην = ειδωλολάτρης, ΕΙΧΑΝ ΔΙΚΙΟ που τους έλεγαν έτσι λόγω ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΜΟΥ"! Την άποψη σου ΦΤΥΝΩ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΟΥ και όχι αν είναι ιστορικό δεδομένο ότι έγινε
      Δεν νομίζω ότι καταδυκνείει ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΑΝΔΡΟΣ, όχι μόνο να ανακυκλώνει, αναπαράγει αλλά κυρίως ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ όποιο πούστικο ταμπελάκι κρέμασαν στους πρόγονούς τους, οι εχθροί τους!
      Χρειάζεται να σου επαναλάβω τις εκφράσεις που χρησιμοποιεί ο ελληνικος λαός για αυτόν που παίρνει θέση κατά του λαού του (είχαν δίκιο που τους έλεγαν έτσι) και υπερ των εχθρων του;
      Καλά θα σου πω μερικά: ΕΦΙΑΛΤΗΣ, ΠΡΟΔΟΤΗΣ, ΔΟΣΙΛΟΓΟΣ, ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ!
      Αν χρειαστείς κι άλλα τρολλοπάνθηρα δωσε ελεύθερο και φτύνω!!!
      Επειδή όμως νομίζω ότι δεν ήθελες να πεις κάτι τέτοιο, επανόρθωσε, δειξε μετάνοια, ζήτα συγγνωμη από τους προγόνους σου, εξομολογήσου και απολογήσου στον θεό των ΠΑΝΔΑΡΩΝ και θα σταματήσει να βρέχει (φτύσιμο είναι να ξέρεις)
      Υ.Γ.: Πρέπει να είμαι μικρότερος (μάλλον πράγματι για μπάρμπα σε βλέπω) γιατί μου δείχνεις παροχημένο μοντέλο! Μου φαινεται ότι βγαίνεις νοκ άουτ στον πρωτο γύρο (αν θέλει ο παίχτης!) Αντε σφίξου λίγο, κάντο λίγο πιο δύσκολο!

    • Ανώνυμος 05/03/2015 @ 5:03 ΜΜ

      2.26 η ιστορια δεν αλλαζει και οσο θελεις φτυσε…χαχαχα…βιαστες του Ελληνισμου…και τι ακριβως κανανε στον Ελληνισμο που δεν το κανανε οι δωδεκαθειστες και οι ιδιοι μαζι;μαθε να ξεχωριζεις τους πραγματικους Ελληνες απο τους δηθεν…επι των τοποθετησεων ομως τιποτα…αρλουμπες…τι να σχολιασεις ομως;λες δεν ριχνω μερικες ασυναρτησιες περι Ιουδαισμου και εβραισμου οταν δεν εχεις ιδεα τι ειναι το καθενα και να το παιξεις δηθεν Ελληνας οριτζιναλε.Φτυσε οσο θελεις…παλι το ιδιο θα μεινει…μονο σελιδες γεμιζεις διχως νοημα.Για το Ελλην=Ειδωλολατρης να ευχαριστεις το δωδεκαθεο σου…τετοια ζημια κανανε στους αληθινους Ελληνες!!!Φερτε τους ξανα να σας αποτελειωσουν…

  14. Ανώνυμος 05/02/2015 @ 9:35 ΠΜ

    Συνέχεια απο ΕΠΩΝΥΜΟΣ
    Η διατήρηση της οικίας μας (Ελλάδα) ως έχει, βασίζεται στο σκελετό – ΜΠΕΤΑ (ελληνισμός) και τους τοίχους από τούβλα – ΔΙΑΡΥΘΜΙΣΗ (χριστιανισμός). Το πρώτο ΕΙΜΑΣΤΕ και το δεύτερο ΓΙΝΑΜΕ, συνηθίσαμε και μας αρέσει να ΕΙΜΑΣΤΕ! Ο τρόπος να αποφύγουμε πολυκατοικία και αντιπαροχή είναι η ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ της οικίας! Οχι η κατεδάφιση και η ανοικοδόμηση! Θα μπορούσε να γίνει εάν η οικογένεια (ελληνισμός) ήταν σε υψηλότερο πνευματικό και πολιτισμικό επίπεδο! Τώρα πρέπει απλά να ΑΝΑΚΑΙΝΊΣΟΥΜΕ! Το να αγγίζουμε συνεχώς τα ΤΣΙΜΕΝΤΑ (ελληνισμός) καταλαβαίνουμε όλοι πόσο επικίνδυνο είναι! ΠΕΦΤΕΙ ΚΟΛΩΝΑ ΠΕΦΤΕΙ ΚΤΙΡΙΟ! Από την άλλη αν ριξουμε τους τοίχους (χριστιανισμός) θα μεινει ένα ερείπιο που δεν θα έχει την ίδια σημαντική αξία για εμάς! Τι θα γίνει όμως με τις ζημιές και τις κακοτεχνίες του οικοδομήματος; Πως θα το κάνουμε ασφαλές για τα επόμενα πολλά χρόνια ώστε να αποφύγουμε την αντιπαροχή (ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ); ΜΗΝ ΑΚΟΥΜΠΑΤΕ ΤΑ ΜΠΕΤΑ! Όσο για τους τοίχους, κάποιους που έχουν μούχλα (ουδαισμός) να τους ξύσουμε (ΑΠΟΙΟΥΔΑΙΣΜΟΣ) και να τους ασβεστώσουμε (ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΗ), κάποιυς να τους γκρεμισουμε λόγω ΦΘΟΡΑΣ (ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ) και να τους ξαναχτίσουμε! Πρέπει να ΞΗΛΩΣΟΥΜΕ ΕΚ ΒΑΘΡΩΝ υλικά όπως στέγη και τοίχους καρκινιγόνου ΑΜΙΑΝΤΟΥ (εβραικά κουκουναροσύμβολα, ΓΙΑΧΒΕ και εβραικη ιστορία μέσω παλαιας διαθήκης) που ευθύνονται για τα χρόνια νοσήματα (εβραική νοοτροπία, ψυχή και συνήθειες) της οικογένειάς μας (συνέλληνες χριστιανοί). Τα μικρόβια και η μούχλα βρηκαν ευκαιρία και αναπτύχθηκαν λόγω της φθοράς, αλλά τα επικίνδυνα υλικά βρίσκονται εκεί από ΔΟΛΟ και ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ των εξουσιών της τότε "ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ"! Για να συνοψίσουμε λοιπόν, ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕ ΤΟ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝ ΚΤΙΣΜΑ – ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ (Πατρίδα, έθνος, ομοψυχία), αν και είμαστε στη μέση πολυκατοικιών, ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΠΑΜΕ ΤΑ ΜΠΕΤΑ (ελληνισμός απο ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ, μια ιδέα ειναι νόμος που να ξεσκίσει όποιον καθυβρίζει τους προγόνους), παρεμβαίνουμε στους ΤΟΙΧΟΥΣ χωρις να αλλάξουμε την ΔΙΑΡΥΘΜΙΣΗ (πνεύμα του χριστιανισμού) ξύνουμε μούχλα ασβεστώνουμε για ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ, και πετάμε ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΥΛΙΚΑ (ιουδαιοεβραικά στοιχεία). Είναι εντάξει ή θελουμε να ζουμε μεσα στη βρωμιά της πολυκαιρίας, στον κίνδυνο μολύνσεων και στη σκιά του καρκινογόνου αμίαντου, έχοντας πρόβλημα μόνο με τα μοναδικά ανθεκτικα συστατικά του κτίσματος, ΤΑ ΤΣΙΜΕΝΤΑ!!!!
    Οι αποψεις μας είναι κοντά, όπως και του PANDAROS θα έλεγα! Αυτό που με προβληματίζει στην πανδάριο λογική, είναι το πως καποιος θέλει να δείχνει ΣΥΝΑΙΝΕΤΙΚΟΣ και ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΙΣΗΣ ΤΩΝ ΤΑΣΕΩΝ και στα σχόλια του να ΤΑ ΧΩΝΕΙ 20% στα ΜΑΥΡΑ ΡΑΣΑ (φθαρμένους τοίχους) και 80% στους ΑΣΠΡΟΥΣ ΜΑΝΔΥΕΣ (τσιμέντα).
    Εγώ αν δω κάποιον να ασχολείταιι με τα μπετά στο σπίτι μου αγριεύομαι ως Έλλην γιατί νομίζω ότι μου το παει για ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ! Το ίδιο και αν θελει να μου ρίξει τους τοίχους! Εκεί έχω μια ελπίδα να το ξαναφτιάξω, αλλά γιατί να γίνει ερείπιο! ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΥΡΙΩΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΤΣΙΜΕΝΤΩΝ! τώρα απο ΑΓΝΟΙΑ, από ΛΑΘΟΣ ή απο ΔΟΛΟ δεν γνωρίζω! Ελπίζω να μην είναι το τριτο!

    Με ελληνική τιμή και χριστιανική αγάπη
    ΕΠΩΝΥΜΟΣ

  15. Ανώνυμος 05/02/2015 @ 11:29 ΠΜ

    γεια σου Πανδαρε
    χθες το βραδυ πηρα ''αγκαλια'' την ΦΥΣΗ του Πλωτινου.

    οτι βρηκα στην αναζητηση στο διαδικτυο και φυσικα τον διαλογο με τον Πορφυριο.

    αν θες κοτσαρε το αρθρακι ( 3 χρονων πριν ) που αναφερεις παραπανω.. ή οτι αλλο νομιζεις οτι εχει σειρα..

    τα λεμε

    Αα

    υ.γ Επωνυμε με χαρα βλεπω οτι υπαρχουν σημεια ταυτισης.. των σκεπτομενων ανθρωπων.
    δεν γινεται διαφορετικα. θα ταν αφυσικο. περιμενω την συνεχεια του σχολιου 9:18

    • Ανώνυμος 05/02/2015 @ 1:37 ΜΜ

      πανω που βρηκες εσυ συγκληση με τον Ανωνυμο που στην πορεια εγινε Επωνυμος,,,
      ο μπαρμπα PANDAROS τα εκανε ολα μπαχαλο με την αναρτηση απαντηση στον Επωνυμο,,,, διαβασε και εσυ πιο πανω …
      του τα εχωσα,,,,
      ωραιο ταιμινγκ εχω,,,χαχαχχαχχαχαχαχχαχχα

      και να σκεφτεις οτι ειπα να κανω κρατει και να μην μονοπωλω την συζητηση,,[λεμε τωρα]
      αλλα οπως ειναι γνωστο αιωνες τωρα …θελει η πουτανα να κρυφτει αλλα δεν μπορει,,χαχχαχαχχαχαχαχ

      ειπα βαρια πραγματα,και μαλιστα δεν το ειπα να πικαρω τον Επωνυμο,,,αλλα πιο πολυ για τις ασπρες κελεμπιες ,που σπερνουν μισος,,,,εναντιων ελληνων οπως ο πατερας μου η θεια μου η συγχωρεμενη η μανα μου,,,,

      ειναι γνωστο οτι εγω ειμαι αθεος,,,,αναρχικος στα ορια του μηδενισμου,,,,

      αλλα γαμω την αγανακτηση περιμενα να ακουσω αυτες τις θεουσες που μας τα εχουν πρηξει με το κυρ ελεησον- κυρ ελεησον ,,,ολο κλο κλο και οταν τους την πεφτουν οι τυποι με τα σανδαλια ιδεολογικα και οι αλλοι τυποι με τα διαστημοπλοια… ειναι κοτες!!!
      ολο κλο κλο και αυγο τιποτα,,,,,

      κρυβονται καιι εξαφανιζονται….
      και αυριο θα δεις παλι να αναρτουν κυριε ελεησον και κυριε ελεησον,,,,
      ποιος θεος ρε μπαμιες μην σας πω τιποτα αλλο…
      δεν σας θελει ρε μαζι του ειστε τιποτες,,εσεις και ο γεροντας παστιτσιος και ολα τα αλλα λαμογια γεροντες,που καταστροφολογουν..

      εσεις ρε ειστε οι ΔΟΥΛΟΙ[διαβαστε πιο πανω τι εγραψα] οπως σας λεει ο Αγιος Μαξιμος,,[τα παραπονα σας στον Αγιο και οχι στον μπαρμπα PANDARO]
      Εσεις ειστε οι Δουλοι και οι κοτες,,,που ακουτε τοσα χρονια τις ασπρες κελεμπιες να σας κανουν ρομπες και ειστε μουγκαφων…..
      ΚΑΙ ΝΑ ΣΑς ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ,,,

      Κοτες, ε, κοτες,,,,κοτες,λυρατες ειστε ρε….

      ειναι γνωστο οτι ο γηραιος PANDAROS ,για ξεκαρφωμα το γραφω μην το πιστευεται,,χαχχαχαχχα
      ειναι αναρχικος στα ορια του μηδενισμου,,,κυριως για λογους οικονομιας,,και χρονου ,μου αρεσουν βεβαια και αυτα που λενε,,

      αλλα παντα μου αρεσε η δαιδαλώδης Σκεψη του Σωκρατη,,,,του πλατωνα του αριστοτελη και του γιγαντα του πλωτινου,,και φυσικα η σκεψη του αγιου μαξιμου,,,που τον κατατασσω , ανετα, και μαλιστα ισος μεταξυ ισων μεταξυ αυτων των τιτανων του πνευματος
      μην πω οτι αυτος ουσιαστικα εστεισε τον χριστιανισμο ακροβατωντας πανω στην φιλοσοφια τους,,,,,
      μην πω οτι βελτιωσε την αρχαια ελληνικη σκεψη ….

      διαβαστε τον ρε,,και θα δειτε,,,
      και θα δειτε πως τον καταντησατε ανατους αιωνες,,χαχχαχα

      σε λιγο μολις ψοφησουν οι γεροντες θα γινεται και εσεις μπακαλικο σαν τους αλλους,,,
      σας παιρνουν πελατες οι χιλιστες ρε,,,οι δωδεκαθειστες οι ευαγγελιστες,,,ακομη και οι μουσουλμανοι,,,,,
      πνευματικοττα μηδεν,,,,δεν ειστε τιποτα,,,,

      οι επισκοποι σας ειναι τιποτες οι παπαδες σας τιποτες,,και εσεις δεν ειστε πουθενα,,,,δεν θελετε ουτε να μαθετε,,,,,
      Αυριο θα σας φανε πελατες και οι εοαδες ρε,,,,
      θα περιμενετε και εσεις μαζι με αυτους αστροπλοια απο την ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ,, ΝΑ ΣΑς ΣΩΣΟΥΝ ,χαχαχαχ

      ειναι δυνατον ρε εσεις οι χριστιανοι να βριζεται τους κελεμπιες σαν σατανιστες και εσεις να τα ακουτε απο αυτους και να σας βριζουν σαν σκουπιδοεβραιους?

  16. Ανώνυμος 05/02/2015 @ 7:43 ΜΜ

    ρε συ Πανδαρε

    πιασαμε την ΦΥΣΗ του ΠΛΩΤΙΝΟΥ

    ωστε να το παμε βημα βημα

    και μας αφησες στα κρυα του λουτρου.

    τι παιχτηκε ; δεν καταλαβα !

    Aa

    • Ανώνυμος 05/03/2015 @ 8:26 ΠΜ

      Αγαπητε Αα

      αφου εχθες πηγα στο πρωταθλημα χορου στον πειραια,,η γυναικα μου και η μικρη ειχαν φυγει απο τις 7 το πρωι,,,εγω εφυγα αργοτερα,
      Αγωνιζονταν η μικρη μου κορη ,,τελειωσαμε στις 8 το απογευμα,,και μετα καπακι στις 10 πηγαμε σε ενα κεντρο που η σχολη της κορης μου εκανε εκδηλωση,,,

      γυρισαμε στις 3 το πρωι,,χωμα,,,και μολις πριν απο λιγο ξυπνησα,,
      θ το στειλω,,,δεν σε ξεχασα,,,,το απογευμα, μαλλον [γιατι θελει φτιαξιμο,,ειναι σκεψεις που ειχα κανει πριν απο τρια χρονια],,,,τωρα πρεπει να παω στην πεθερα μου να φαω,,,
      μας εχει καλεσει,,.,,,και δεν μπορεις να πεις οχι..ιχιιχιχιιχιιχ
      θα φαω κατσαρολι στο κεφαλι απο την γυναικα,,

  17. Ανώνυμος 05/02/2015 @ 8:16 ΜΜ

    Αδελφια μονο ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ειναι ο ΣΩΤΗΡΑΣ αγαπατε αλληλους οπως μας αγαπησε ο ΚΥΡΙΟΣ

  18. Ανώνυμος 05/03/2015 @ 9:57 ΠΜ

    γεια σου ρε Πανδαρε με τα κοριτσια σου..
    να στε παντα καλα..
    με την ησυχια σου..
    ολος ο χρονος δικος μας ειναι..

    Αα

    • Ανώνυμος 05/04/2015 @ 4:55 ΜΜ

      πηρε ασημενιο μεταλειο,,χιιχιχιιχιιχ
      ειναι μπουζουκσου,,,στο οριενταλ το πηρε,,,,
      ασε θα την κυνηγαω….πανω στα τραπεζια χορευει και ειναι μολις 12 χρονων,,
      τωρα γελαω και αυριο θα την κυνηγαω…

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*