Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

23:25 - 04/02/2014

Ειμαι αναγκασμένος να το στοχεύσω δεύτερη φορά,….

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Ρε γίδια τρολλ , εσείς που με ειρωνεία με ρωτάτε γιατί δεν πρόβλεψα τον σεισμό στην Κεφαλλονιά!!

Ρε στρουθοκάμηλοι διαβστε εδώ Ο πόλεμος του Καρντίφ .. Συγνώμη ρε αστέρες της ευφυΐας που ήξερα ότι μετά από το Κάρντιφ θα γίνει σεισμός άλλα είπα Βόλος , μάλλον εκεί έξω ήταν πολλοί που ήξεραν ότι θα γίνει σεισμός Ελλάδα και δεν έπεσαν έξω στην τοποθεσία εε;

Όσο για το μετά το Κάρντιφ ,έγραψα άρθρο ξανά και είπα “ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ ….”

Άλλα επειδή είσαστε στοκοι και μπορεί να μου κοστίσει , δεν νομίζω στην Κεφαλλονιά να είχαμε κάνα θύμα εεεε; … Ας κοιτάνε-κουνάνε λοιπόν τα παιδιά στον ΒΟΛΟ και ας είμαι εγώ μ@αλ@κ@ας!!

Ότι αρχίζει όμως ζώα σαν παρατήρηση δεν εμποδίζεται , το αρχέτυπο του μεγάλου σεισμού για να έρθουν τα γεγονότα δεν σας το φύτεψα εγώ !!!! ΑΛΛΑ αυτοί που μιλούν εξ ονόματος του θεου!!!!!

ΔΕν σας φύτεψα εγώ το Αρχέτυπο της Πολης με τα εκατομμύρια νεκρούς που ΘΕΛΕΤΕ εσείς ..χριστιανοί υποτίθεται …με αυτή την κάψα….Να δείτε δαμάλι να κολυμπάει μεσα στο αίμα συναθρωπων σας για να έχετε ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ τόνους τσιμέντα και μια πόλη!!

Ε τώρα κάντε τον μ@λ@κ@ λιγάκι μήπως ένας τρελός που δεν σου ζητάει ούτε ψήφο, ούτε χρήμα,ούτε δόξα μήπως μπορέσει και ξεκολλήσει την μαγγανεία του ιερατείου από το σάπιο μυαλό σου και γλυτώσουμε το αύριο μας ,τα παιδιά μας , το μέλλον μας από ένα ντόμινο πραγματικότητας που εσύ ρε ΓΙΔΙ κάθε μέρα ΚΑΛΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ!

Είσαι σίγουρος Θρησκοταλιμπαν ότι γνωρίζεις που και ποιον πιστεύεις ; Που και ποιον εξυπηρετείς;

Δεν γνωρίζεις την τυφλά σου …….

Stranger ….Ότι είναι σε ισμο είναι μακριά από την πηγή του, οι υπηρέτες των ισμων πρέπει να σταματήσουν να μιλάνε ,να το βουλόσουν σαν και τους τότε ιερείς και φαρισαίους , σκουλήκια και έχιδνες που το μόνο που τους νοιάζει είναι πως θα συνεχίσουν να ταΐζουν την υπεροντοτητα και το βόλεμα τους!!



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (83)

  1. Εραστης του τιποτα 02/04/2014 @ 11:35 ΜΜ

    ΔΕν σας φύτεψα εγώ το Αρχέτυπο της Πολης με τα εκατομμύρια νεκρούς που ΘΕΛΕΤΕ εσείς ..χριστιανοί υποτίθεται …με αυτή την κάψα….Να δείτε δαμάλι να κολυμπάει μεσα στο αίμα συναθρωπων σας για να έχετε ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ τόνους τσιμέντα και μια πόλη!!

    επιτελους αρχιζεις να μιλας ξεκαθαρα…ετοιμασου να αρχισουνε να στην πεφτουνε οι διαφοροι ''πιστοι''σου (γιατι μεσσιανιστες ειναι και ψαχνουνε αρχηγο ασχετα αν εσυ δεν θελεις κατι τετοιο) επειδη δεν τους κανεις τα εθνικα τους χατηρια

    .Ότι είναι σε ισμο είναι μακριά από την πηγή του, οι υπηρέτες των ισμων πρέπει να σταματήσουν να μιλάνε ,να το βουλόσουν σαν και τους τότε ιερείς και φαρισαίους , σκουλήκια και έχιδνες που το μόνο που τους νοιάζει είναι πως θα συνεχίσουν να ταΐζουν την υπεροντοτητα και το βόλεμα τους!!

    εξηγησε τους οτι μεσα στους -ισμους εκτος απο τον κομμουνισμο τον φασισμο τον νεοφιλελευθερισμο τον ισσλαμισμο βρισκεται και ο πατριωτισμος και ο εθνικισμος και ο χριστιανισμος. δεν ειναι ''κακοι'' μονο οι ισμοι των αλλων.

    εθνικοχιμπατζηδες και χριστιανοταλιμπαν θα την πεσετε και στον στρειντζερ τωρα σαν απατρι και αθρησκο που αμφισβητει τα λογια κατι γερων ρασοφορων;

  2. Ανώνυμος 02/04/2014 @ 11:38 ΜΜ

    NIKOΛΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΣΟΥ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ…..ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΛΙΓΩΝ ΥΠΕΡΜΑΧΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΙΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΕΚΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;;; Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ…..ΚΑΙ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ ΟΠΟΙΟΝ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ…..Η ΚΡΙΣΗ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΡΟΦΗΤΕΥΣΕΙ Ο ΠΑΙΣΙΟΣ ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΩΣ ΠΡΟΙΟΝ ΣΚΕΨΗΣ ΟΥΤΕ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΗΡΘΑΝ ΩΣ ΠΡΟΙΟΝ ΣΚΕΨΗΣ ΟΥΤΕ Η ΑΤΖΕΝΤΑ 21 ΗΡΘΕ ΩΣ ΠΡΟΙΟΝ ΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΟΥΣ…..ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΦΕΡΕ Η ΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΕΜΑΧΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΛΗΣΤΕΨΟΥΝ ΤΟΝ ΟΡΥΚΤΟ ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΣ…..ΟΥΤΕ ΤΟ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ ΤΗΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΦΟΥΛΑΡΕΙ Η ΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΙΚΟΛΑ…..ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΑΠΟΨΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΒΙΑΣΤΗΚΕΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ…..

  3. Ανώνυμος 02/04/2014 @ 11:44 ΜΜ

    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΥΚΛΟΥΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ…..ΤΟ 1953 ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ 1954 Ο ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ…..Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΩ ΟΝΤΑΣ ΙΚΑΝΟΣ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΣΩΣΤΑ…..ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΣ…..Ο ΒΟΛΟΣ ΞΕΡΕΙΣ ΝΙΚΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΒΥΘΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗ ΣΗΨΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΜΗ…..ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ Η ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ…..ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ…..

  4. Ανώνυμος 02/04/2014 @ 11:46 ΜΜ

    ΟΙ ΞΥΠΝΙΟΙ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Ανώνυμος 02/04/2014 @ 11:54 ΜΜ

    Ε τιποταντζη πρωτα απο ολλα ο διεθνΙΣΜΟΣ ετσι?? ετσι ετσι…

  6. ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΟΙ -ΙΣΜΟΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ "ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΥΑΛΑ" ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ.
    ΑΚΟΜΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ DNA
    ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΔΩ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΥΑΛΑ" ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΡΕΥΝΗΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΡΟΣ ΤΙ ΤΟΣΗ "ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ"
    ΝΙΚΗ

  7. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 12:20 ΠΜ

    Α ΕΔΩ ΑΡΧΗΓΕ ΠΟΛΥ ΑΤΣΑΛΑ ΜΑΣ ΤΗ ΒΓΑΙΝΕΙΣ…ΤΙ ΣΕ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΕ ΕΙΡΩΝΕΥΤΗΚΑΝ …ΓΙΑ ΜΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΣΕΙΣΜΟΥ …ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΕΦΑΛΙΑ …ΙΕΡΑΤΕΙΑ …ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ [ ΚΑΤΑ ΕΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΟΤΑΛΙΜΠΑΝ.]….ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΠΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΠΝΙΓΜΕΝΟ ΔΑΜΑΛΙ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ..ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ…ΚΑΙ ΑΝ ΒΓΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ …ΜΕΤΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ …ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΛΑΜΕ ΜΟΥΡΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ….ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΛΑΘΟΣ..ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΘΕΛΗΣΕΣ ΚΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ…ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ …ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ…ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ [ ΔΕΚΤΟ ΕΣΥ ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΣ ]…ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΣΕ ΓΝΩΣΗ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΔΕΝ ΑΡΜΟΖΟΥΝ…ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΤΗΝ ΕΠΕΣΑΝ …ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ …ΠΟΤΕ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΤΩΡΑ ΒΡΙΖΩΝΤΑΣ ΙΔΕΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΚΑΚΟΙ [ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ]…ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΣΙΜΕΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΕΩΝ…ΞΕΧΝΟΝΤΑΣ '''ΤΟ ΒΑΣΣΙΛΕΙΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ'''ΕΙΠΕ Η ΚΕΦΑΛΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΜΑΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ…ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙΣ…ΤΗ ΜΙΑ ΡΙΧΝΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗ ΜΟΝΟ ΣΕ ΙΕΡΑΤΕΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΚΑΘΕΤΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ…ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ [ ΜΕ ΟΣΑ ΣΤΡΑΒΑ ]…ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΑΝΕΡΟΤΕΡΟΝ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ..ΠΑΝΤΑ ΣΤΑΘΕΡΟΙ …ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΡΗΓΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ..ΓΝΩΜΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ..ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΜΩΣ ΕΝΑ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    • Ανώνυμος 02/05/2014 @ 8:39 ΠΜ

      Τελικα εδειξες και εσυ ποιος είσαι και τι κανείς εδω μέσα

      9

      Νίκο συνέχισε έτσι ….

  8. Πατας στη γη γιατι εχεις ενα σκοπο να εκπληρωσεις,εδω στο χωμα που πατας για αυτο εισαι εδω και οχι αλλου.Αν δεν καταλαβαινω ουτε τα μισα απ οσα λες συμπεραινω οτι δεν μπορεισ να μου πεις.Το σεβομαι.Αν επιτελεις ιερο εργο η συμπαντικο μηπως θα πρεπει να το κρατησεις για σενα;Απο τη στιγμη που σε καταλαβαινουν μερικοι και οχι ολοι δε αφυπνιζεις αλλα μπερδευεις.Δημοσιευσε με και κυριως απαντησε μου αν επιθυμεις.
    ΥΓ.Ολοι οι ισμοι εχουν αληθειες και ψεματα ,αν απο καθε ισμο κρατησουμε τις αληθειες μπορει να φτιαξουμε ενα καλυτερο κοσμο αρχιζοντας απο τους ευατους μας

  9. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 12:38 ΠΜ

    ΝΙΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ Ο ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΝΩΝΥΜΟΣ 1΄38 ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΕΡΕΥΝΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΙΣΩΣ ΒΙΑΣΤΗΚΕΣ ΛΙΓΟ Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΛΑ ΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΕΓΩ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΑΛΛΟ ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΑΤΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΡΧΗΓΗΛΙΚΙΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΚΩΤΟΝΟΥΝ ΑΝΡΘΩΠΟΥΣ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ) ΣΕΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΣΚΩΤΗΝΕΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΜΕ ΟΤΙ ΠΕΡΙΚΛΕΙΗ ΑΥΤΟ……

  10. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 12:46 ΠΜ

    ΙΧΘΥΣ

  11. Εραστης του τιποτα 02/05/2014 @ 12:52 ΠΜ

    εβαλα τον κομμουνισμο αλλα σαν κλασικο παραδειγμα εθνικου χιμπαντζη δεν το ειδες. δεν ηξερα να κατσω να γραψω ολες τις λεξεις που τελειωνουνε σε -ισμο. ελα ο στρειντζερ αποδειχτηκε απατρις που τολμαει να υβριζει τις ματωμενες επιθυμιες του εθνους για θανατο μερικων εκατομμυριων τουρκων(ποιον τουρκων αραγε σε μια χωρα που αποτελειτε απο παρα πολλες μειονοτητες εχθρικες προς το καθεστως) και ανακαταληψης της Πολης. Αντε σε κανα σαιτ με κοκκινες μηλιες, γερους ρασοφορους που προφητευουνε θανατους για το καλο του εθνους, μιχαλολιακους και αυγες και δειλινα. καλυτερα να μπαινουνε να γραφουνε 10 σοβαροι ανθρωποι τα σχολια τους και τις παρατηρησεις τους και να μας ''φυτευουνε'' την θεληση για ερευνα.

    καλα να παθεις στρειντζερ γιατι δεν εισουνα ξεκαθαρος εξ αρχης και μαζευτηκε εδω ολος ο εθνικοφρων οχετος. Γιατι δεν μπορουνε να αντιληφθουνε τι εννοεις οταν γραφεις για πατριδα και ελλας. αυτοι φαντασιωνονται παρατες με αρματα, σημαιες, εμβατηρια, παπαδες να αγιαζουνε τα οπλα που θα φτασουνε ξανα στο εσκη σεχιρ και λοιπα εθνικοχιμπατζιδικα φετιχ.

    τι νομιζεις οτι καταλαβαινουνε οταν γραφεις για ανασταση της ελλας;

    υ.γ. οταν εκανες εκεινη την αναρτηση με το χαστουκι του κασιδιαρη στην καννελη τι σκατα ειχες στο μυαλο σου; ενταξει ανθρωποι ειμαστε λαθη κανουμε. Μπορουμε ομως να τα διορθωνουμε. δεν σε εχω για καποιον που θα χαριστεις για να γινεις αρεστος

  12. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 1:12 ΠΜ

    ΕΠ ΕΣΥ Ο ΕΡΑΣΤΗΣ ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ ΠΕΡΝΙΕΣΕ ΓΙΑ ΠΟΙΗΤΗΣ ΑΕΡΓΟΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΑΕΡΓΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΠΟΛΗΤΕΥΜΑΤΑ ΚΛΠ…ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΩΝ ΝΑ ΣΦΑΖΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΣ Η ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΨΙΧΑΝΩΜΑΛΟΥΣ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ-ΠΡΟΦΗΤΕΥΤΗΚΑΝ ΜΕΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΑΚΑΕΙΣ ΠΟΘΟΣ ΓΙΑ ΑΙΜΑ….ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΤΟΥ ΑΝΤΑΠΟΔΟΘΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΚΑΚΟ ΞΕΡΕΙΣ ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΘΩΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ…

  13. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 1:17 ΠΜ

    Προς τι αυτός ο πόλεμος ενάντια στον Χριστιανισμό και τους Ιεράρχες μας; Η Ορθοδοξία, αυτή είναι η Μία Εκκλησία του Θεού!
    Εσείς αμφισβητείτε τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, τον Άγιο Πορφύριο, τον Γέροντα Παϊσιο, τον Γέροντα Ιωσήφ, μα τόσα και τόσα έχουν βγει μέχρι τώρα αληθινά! Δεν το λέω επειδή χαίρομαι, μα το λέω ότι πρέπει να μετανοήσουμε και να προσυχηθούμε για να μην γίνουν αυτά… Αν όμως συνεχίζουμε όλοι έτσι, αυτά ναι, θα γίνουν…
    Σίγουρα η Κωνσταντινούπολη επιθυμούμε να είναι πάντοτε Ελληνική, μα δεν επιθυμεί κανείς να γίνει Παγκόσμιος Πόλεμος, να χάσουν τις ζωές τους εκατομμύρια ανθρώπων… Μα σε κάθε περίπτωση, για τον οποιοδήποτε πόλεμο, η Ελλάδα θα φταίει; στους Έλληνες θα οφείλεται ο πόλεμος; εμείς θα τον προκαλέσουμε; λέει ό Γέρων Ιωσήφ, ότι την Πόλη θα μας την παραχωρίσουν γιατί δεν θα συμφέρει κανέναν να την κρατήσει και ότι μετά από τον χαλασμό αυτόν, πολλά εκατομμύρια κατοίκων της Μικράς Ασίας θα γνωρίσουν τον Χριστό!
    Λυπάμαι γενικότερα και για τον πόλεμο ενάντια στον Χριστό, μα και για την διάδοση όλων των αιρετικών και θεοσοφιστικών απόψεων που λαμβάνουν χώρα σε αυτόν τον ιστότοπο, όπως διαλογισμούς, γιόγκα και διάφορα new age, σε διάφορες περιστάσεις…
    Ο Νικόλας δεν πρέπει να είναι Χριστιανός από ότι καταλαβαίνω…

    Ελευθέριος

  14. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 1:24 ΠΜ

    Και ο μηδενισμος που πρεσβευουν καποιοι απο τους σχολιαστες που λανθασμενα πιστευουν οτι τους σιγονταρεις στο φαλτσο τραγουδι τους , σε -ΙΣΜΟΣ τελειωνει , μονο που πριν απο αυτο δεν εχει τιποτα αλλο απο ενα τεραστιο ΜΗΔΕΝ , το οποιο και εμφανως τους χαρακτηριζει . Ο καθε ενας ας βγαλει τα συμπερασματα του…προσωπικα δεν θα ριξω ουτε σταγονα νερο στο μυλο κανενος παρα μονο εκει που εγω θελω να πιστευω . Καθε φορα που καποιος βρυζει την πιστη και τα ιδανικα μου , απλως τα στερεωνει καλυτερα μεσα μου . Ευχαριστω .

  15. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 2:10 ΠΜ

    Όταν κάποια στιγμή σταματήσουν οι κρίνοντες να κρίνουν διαρκώς, και κοιτάξουμε να βρούμε το σημείο τομής των πεποιθήσεων όλων, τότε θα έχουμε φτάσει στο κατώφλι, της εισόδου στην καινούργια Ελληνική διάσταση.
    Το Ελληνικό πνεύμα έχει εκφραστεί με αποφθεύγματα που καθοδηγούν προς την "χρυσή τομή" των πραγμάτων, από τον δρόμο της νοοτροπίας και όχι της έτοιμης – "μασημένης" λύσης (που ούτως ή άλλως δεν είναι ίδιον των Ελλήνων τα "ετοιματζίδικα" )
    "Ο συ μισείς ετέρω μη ποιήσεις" Κλεόβουλος ο Λίνδιος, Δελφικό παράγγελμα
    και μόνο αυτό προσδιορίζει και προκαθορίζει μέσα από τον καθένα απο μας, Τί "πρέπει" και τί δεν "πρέπει" να κάνουμε.
    Σ' αυτό το μοτίβο νοοτροπίας προσπάθησαν να κινηθούν και άλλοι μεγάλοι πολιστισμοί, όπως ο Κινέζικος που λέει :
    " Αντιμετώπιζε τα ελαττώματα των άλλων με την ίδια επιείκεια που αντιμετωπίζεις τα δικά σου".
    Νομίζω ότι φθάνουμε σε ένα μεταίχμιο όπου θα χρειαστεί ψυχραιμία, σωστή πνευματική στόχευση και κοινωνική ισορροπία μεταξύ των ανθρώπων αλλά και μεταξύ των πολιτών και των θεσμών.
    Θεωρώ ότι οι δύο παραπάνω κοινωνικοί – ανθρώπινοι κανόνες είναι μια
    καλή οδός πάνω στην οποία βαδίζοντας μπορούμε να περάσουμε το κατώφλι της επερχόμενης πύλης που θα ανοίξει για ΟΛΟΥΣ.
    Το θέμα είναι να καταφέρουμε να περάσουμε ΟΛΟΙ και όχι να εμποδίζει
    ο ένας τον άλλον.
    Άλλος θα έρχεται στον προορισμό από την μία μεριά άλλος από την άλλη
    μεριά ……από την στιγμή όμως που θα φτάνει στον προορισμό, σημαίνει ότι έβλεπε το ίδιο με τον άλλον από την άλλη μεριά αλλά με διαφορετική
    άποψη.

    ΓΝΩΘΙ Σ' ΑΥΤΟΝ / ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ / ΧΡΟΝΟΥ ΦΕΙΔΟΥ / ΤΥΧΗ ΜΗ ΠΙΣΤΕΥΕ

  16. Εραστης του τιποτα 02/05/2014 @ 2:27 ΠΜ

    μακαρι να μπορουσα να ειμαι αεργος και να τρεφομουνα με αερα θα ητανε τιμη μου να μην βαζω το λιθαρακι μου σε ολο αυτον τον κοσμο του παραλογου, πολιτισμο της χεστρας οπως τον αποκαλει ο στρειντζερ. μακαρι να μπορουνα να μην παραγω αλλα ουτε και να καταναλωνω. Θεωρησες οτι με προσβαλες με το αεργος; Εσυ εισαι τοσο περηφανος που δουλευεις και πουλας σωμα ψυχη και πνευμα για μερικα κωλοχαρτα; Για να μπορεις να θραφεις με πραματα που η φυση στα δινει τζαμπα και απλοχερα απλα επειδη κλειστηκες μεσα σε μια συγχρονη βαβυλωνα δεν εχεις προσβαση σε αυτα και αναγκαζεσαι να εκπορνευεσαι για να τα αποκτησεις;

    ακομα και ο φιλοσοφικος μηδενισμος οταν φτανει να γινετε δογμα ειναι για τον καλαθο των αχρηστων απανταω στον φιλο απο πανω. μας χαρακτηριζει ενα τεραστιο μηδεν. Με χαρακτηριζει θα αναφερω γιατι δεν με εχει χρησει κανεις αντιπροσωπο του για να μιλαω εξ ονοματος του. Ουτε και εχω χρισει εγω καποιον αντριπροσωπο μου. Και ναι με χαρακτηριζει το μηδεν μεσα σε ολον αυτον τον τρισδιαστατο ψευτικο κοσμο. Πιστευω οτι ολες οι αξιες ολες οι ιδεες πρεπει να επανανακαλυφθουν γιατι εχουνε χασει το νοημα τους. Οταν λεμε ολες ομως εννουμε ολες. Και την αγαπη και την φιλια και την πατριδα και την ελευθερια και τον ερωτα και την οικογενια και την αλλυλεγγυη και ολα. Γιατι εχουνε διαστρεβλωθει οι εννοιες τους μεσα στο περασμα των χρονων σε πολυ μεγαλο βαθμο για να φτασουνε στις μερες μας αλλοιωμενες.

  17. Ανύπαρκτος 2Ε 02/05/2014 @ 2:30 ΠΜ

    Να ενημερώσω πάλι όλους όσους είναι χριστιανοί πως. Ο Χριστός έχει αναφέρει ξεκάθαρα ότι όλοι όσοι προφητευουν στο όνομά Του και του Θεού μετά το θάνατο Του θα είναι όλοι ψευτες και απατεώνες δηλαδή ψευδοπροφήτες. Η καινη διαθήκη και στην αποκάλυψη αναφέρει ξεκάθαρα ότι στη δευτέρα παρουσία του Χριστού θα κατέβουν δύο προφήτες από τον ουρανό θα είναι οι αληθινοι του Θεού και θα προφητευσουν για χίλια χρόνια όπως είναι γραμμένο. Αυτό το λέω για δεύτερη φορά ότι όλοι οι προφήτες που προφητευουν όλα αυτά τα χρόνια είναι ψευδοπροφήτες και σταλμενοι στη γη από το σατανά για να προφητεψουν το δικό του έργο πάνω στη γη. Η πλάνη σας είναι μεγάλη. Δυστυχώς για εσάς δεν ξέρετε ούτε έχετε μελετήσει σε τι πιστεύετε. Αμφιβάλλω κατά πόσο τηρείτε τις εντολές που έχουν δώθει. Δεν τις τηρείτε. Περίμενε μόνο τη σωτηρία σας προσκυνώντας εικόνες σαν είδωλολάτρες στις εκκλησίες. Ενώ η σωστή προσευχή είναι να προσεύχεται ο κάθε άνθρωπος στο δωμάτιό του η κάπου άλλου μόνος του χωρίς να το δείχνει σε κανέναν ούτε καν ότι νυστεύει. Είστε μόνο χριστιανοί στα λόγια. Πάνω από όλα πλανεμενες ψυχές.

    Stranger ίσως βιάστηκες. Δυστυχώς όταν υπάρχει η τελετή μαγεία της βάπτισης είναι δύσκολο να ανοίξεις τα μυαλά αν δεν πάθουν ένα μικρό σοκ όπως έχει πει η ο.ε.α. Τώρα πάλι μπορεί και να μην βιάστηκες αν τα σχέδιά τους οδεύουν στο τέλος της επιτυχίας τους και εμείς πλέον είμαστε παρατηρητες…

  18. Απορω γιατι μπαινεις καν στην διαδικασια να απαντας σε τετοιου ειδους αστοχης και κακοβουλης κριτικης.
    Αυτοι που ειναι να δουν,θα δουν κι αυτοι που δεν ειναι να δουν,οτι και να τους πεις δεν προκειται να δουν.
    Αν λογομαχει ενας εξυπνος με καποιον ή καποιους ανοητους,γνωριζεις πολυ καλα πως φταιει παντα ο εξυπνος. Οπότε μην μπαινεις καν στην διαδικασια.
    Εμας δεν μας πληγωνει νομιζεις που γονεις,αδερφια και περιγυρος μας περιγελουν για τις ιδεες μας? Μαθαμε να ζουμε μ αυτο ομως.
    Αγνοησέ τους. Αλλωστε δεν ειναι αυτοι που θα μας κρινουν.

  19. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 3:12 ΠΜ

    paides xalaroste prota apola gt an dn ise xalaros dn ginete tpt
    3exasate na dilosete an8ropoi kai vazete tabeles
    bori na einai mia berdemeni maza an8ropon edw mesa sto site auto
    alla toso diskolo einai na skeutite oti da3i we are the same shit
    kai o telikos stoxos apo ola ta skata pou katikoume se auton ton planiti einai ena
    kako Vs Kalo
    ai vgalte xairi twra kai fagothite kai saxlamares
    enas neos geros

  20. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 4:10 ΠΜ

    …και τι περιμενες δλδ, απο τον στοχο ανεβαζες αρθρα…

  21. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 4:30 ΠΜ

    ΕΙΠΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΟΥΡΓΚ ΡΕ ΔΙΚΕ ΜΟΥ ΟΥΡΓΚ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΚΑΡΒΟΥΝΙΑΡΑ .ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΜΠΕΜΠΕΛΑΚ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΜΑΣΗΜΕΝΑ ΚΡΕΜΟ.Ι.ΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΠΙΝΟΥΝ ΑΜΑΣΗΤΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΣΚΑΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΑ.Ι.ΖΟΥΝ ΟΙ ΟΥΡΓΚΟΤΡΟΦΟΙ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΦΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΜΠΡΙΖΟΛΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΑΡΓΑΣΤΟΥΝ ΤΡΟΦΗ ΔΙΚΕ ΜΟΥ.ΕΤΣΙ ΠΩΣ ΠΑΝΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΑ.Ι.ΣΟΥΝ ΚΑΙ ΧΑΠΙΑ ΔΙΚΕ ΜΟΥ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΜΠΑΜ ΚΑΙ ΜΙΑ ΧΛΑΠΑΤΣΑ Μ ΑΠ ΟΛΑ .ΤΟ ΟΥΡΓΚ ΤΟΥ ΟΥΡΓΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΧΑΡΕΣ ΜΕ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΔΥΤΙΚΟΕΥΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΚΟ.ΤΡΑΒΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΠΙΝΕΙ ΑΜΑΣΗΤΗ ΤΗΝ ΦΟΥΛ ΕΞΤΡΑ ΦΟΥΜΑΝ ΤΣΟΥΤΣΟΥ ΜΠΕΜΠΕΦΟΥΝΤ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΕΤΑΝΕ ΣΤΗ ΜΑΜ,Α ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ [ΣΑ ΤΗΝ ΜΠΟΥΚΟΦΣΚΙΑ ΕΝΑ ΠΡΑΜΑ]ΜΗ ΧΕΣΩ. ..ΠΑΛΗ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ …….ΟΡΓΚΑΚΙΑ η ΑΡΧΙΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΔΟΝΤΙΑ η ΤΙΝΑΞΤΕ ΤΑ ΠΕΤΑΛΑ ΚΑΙ ΑΔΙΑΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΝΑ ΚΛΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΥΣΗΧΙΑ ΜΑΣ [λεει ο Λυγηρος]

  22. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 4:32 ΠΜ

    αγαπητε στρεηντζερ. αν εσυ μια φορα εξοργιζεσαι, εμεις που ακουμε τετοιες βλακειες απο το στομα σου τι πρεπει να πουμε. και εννοω το γεγονως του οτι θελοντας και μη επηρεαζεις. παω στοιχημα οτι αν η ελλαδα ηταν νορβηγια δεν θα σε διαβαζε κανενας. παρτο αποφαση ανθρωπε μου ο μεσαιωνας εχει προ πολλου τελεισει. δεν χρειαζεται να τον παρατεινεισ στο ταραγμενο σου μυαλο. και κυριως να τον επαναφερεις

  23. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 5:13 ΠΜ

    Γιατι βρε λαλακες σορυ κιολας εσας με τα αρχετυπα των ''ερπετων''δεν σας καθοδηγουν και με τις ''υπεροντοτητες'' αρε γιδια ε γιδια χρησιμοποιω και υβρεις αλλα ειστε γιδια.ολα τα ισμος λεει ο αλλος ειναι κατευθυνομενα ενω το stranger δεν ειναι και ποιος σου ειπε ρε βλημα οτι οι ορθοδοξοι θελουμε εκαοτμβες νεκρων η θα παρουμε τσιμεντα και ''χρυσα κουταλια''δεν θα χαιρομαστε που θα παιρνουμε την Πολη ετσι και αλλιως ειναι ξεκαθαρες οι προορησεις και τιποτα δεν ειναι σιγουρο παραθυρα εβλεπαν οι αγιοι ανθρωποι δεν εβλεπαν σιγουρα γεγονοτα πεταγεται και ο καθε ασχετος και μιλα για Χριστιανισμο και γραφες,παμε στην ουσια μηπως καποιοι εχετε χ4εστει αν οντως γινουν τα γεγονοτα και θελετε την υπερκαταλωτικη πρωην ζωουλα σας ε γιδακια μου????

  24. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 5:13 ΠΜ

    5 Φεβρουαρίου 2014 – 1:35 π.μ.

    "…….. (γιατι μεσσιανιστες ειναι και ψαχνουνε αρχηγο ασχετα αν εσυ δεν θελεις κατι τετοιο) …."
    αυτό κατάλαβες εσύ, ότι δεν τους θέλει.
    Κρίμα, γιατί στο υπόλοιπο σχόλιο σου φάνηκε πως δεν έχεις χάσει την ικανότητα σου να ΣΚΕΦΤΕΣΕ…. αλλά φεύ

  25. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 5:15 ΠΜ

    5 Φεβρουαρίου 2014 – 4:38 π.μ.

    Καλά… μην πικραίνεσε, άλλωστε δε σας περιγελούν για τις ιδέες σας, για άλλα σας περιγελούν, αλλά καλύτερα να σας τα πουν οι ίδιοι -αν έχετε το θάρρος να τους ρωτήσετε στα ίσα

  26. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 5:59 ΠΜ

    Νικο , συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σε όλα .
    Όποιος κατάλαβε κατάλαβε οι άλλοι έχουν δρόμο ακόμα και μάλιστα μακρύ ..

    mimian

  27. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 6:09 ΠΜ

    μοναχισμός

  28. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 6:38 ΠΜ

    νικο
    ειδικά με την προηγούμενη καταχώριση 'δεν ειναι πειραμα γεωμηχανικής….' αλλά και με αυτή βλεπω ότι μαυρίζεις από αρνητισμό

    ελπίζω να ΜΗΝ σου κοστίσει το ότι στην κεφαλλονιά ΔΕΝ είχαμε θύματα νίκο
    δικά σου λόγια είναι…πρόσεχε νίκο.
    χάρης.

  29. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 6:48 ΠΜ

    138 βιάστηκες να γράψεις το σχόλιό σου.Ενα δέντρο ενα φυτό σκέφτετε μα σκεφτετε παθητικά και το σημαντικοτερο δέν στο δείχνει οποτε το κόβεις.Αν ένα φυτο η δέντρο καθε φορα λογω συνήθειας πήγαινες να το κόψεις σου έκανε ΜΠΟΥ ΡΕ Τι θα έλεγες το στοιχειομένο δάσος η το δεντρο ιεροφαντησ η τα κπλασματα του κακου δασουςι

    Οι ενέργειες η αστοχη και η παθητική σταση μας ειναι και αυτη σκεψη

  30. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 7:11 ΠΜ

    Ετσι κανετε ολοι, ειναι η γραμμη σας τετοια κοινη. Βαζετε σε ενα τσουβαλι μεσα το τιποτε το ανουσιο το αχρηστο με τον χριστο,νομιζοντας οτι θα μειωσετε τις μοναδικες και αυθεντικες του ιδιοτητες με ανθρωπινα πεπερασμενα θρησκευματα και φαντασματα αρωστα,προσπαθητε την αληθεια να την μπερδεψτε με το ψεμα μπας και δε θα φωτιζει τοσο,το μεγαλο με το μικρο μπας και κοντυνει,το μοναδικη αξια με την απαξια για να μην υπαρχει πλεον,το ωραιο με το ασχημο γιατι δεν αντεχετε το ωραιο και δεν μπορειτε να ειστε αυτο.Οσο και να χτυπηθητε αληθεια και θεος ειναι το ιδιο και ειναι Ενας,ως εκ τουτου αυτο που οριζουμε οι ανθρωποι ως χριστιανισμος ειναι μοναδικος ορισμος τηε μοναδικης αληθινης πιστης στον μοναδικο.ανεπαναληπτο αληθινο θεο του.συμπαντος κοσμου τον υιο του και το αγιο πνευμα,Ως αναφορα τσ αλλα ευευρηματα και φαντασματα σε ΙΣΜΟΣ μαζι με το δικο σας φαντασμα σε ισμος παλι υποθετω, δεν ξερω ψαξτε και βρειτε θεση αν υπαρχει για αυτα σε δικη σας αληθεια

  31. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 7:15 ΠΜ

    Για να μην πω για αληθινες ιστοριες και οχι παραπυθακια και σας κακοκαρδισω , θα πω απλως οτι τα ιερατεια (αρα και οι θρησκειες -ισμοι καθως τα ιερατεια τις δημιουργησαν) ειναι τατσι μητσι κοτσι με τις τραπεζες που μας ρουφαν το αιμα !
    ΔΕΝ ΚΟΒΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΙΑ ?????
    ΑΚΑΤΟΙΚΗΤΟ ??!!

  32. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 7:23 ΠΜ

    Στο καλο μαυραετοι ,εκει που θα πατε στα ξενα ,γιατι εκει σας αρμοζει.
    Δεν υπαρχει επιστροφη!
    Ειναι πολυ αργα πια για σας ,τελειωσε ο ρολος σας εδω.
    Εισασταν και παραμεινατε δουλοι κυριου ή οπως αλλιως θελει να τον λενε,ντρεπεται φαινεται για το ονομα του.
    Παρτε κι ολα τα σιχαμενα βιβλια μαζι σας και κυριως την Αγια σας γραφη

  33. Ρε πατε καλα; ο άνθρωπος έκανε μια δήλωση αμερόληπτη όπως πάντα και εσείς πατε να τιν βάλετε ότι εχει πάρει θεση υπέρ η κατά σε κάτι.ξεκοληστε από το τρυπάκι του κόμματος και της θρησκείας.κι αυτό το λέει μια χριστιανή ορθόδοξη.που κολάει το κόμμα κατ' αρχήν;;;;;;και όσο αναφορά τη θρησκεία οποία θρησκεία και να εχει κάποιος θα προσευχηθεί για το καλό .κι όσοι λαχταρούν να δουν αιμα για να ικανοποιήσουν τους ενδομυχους πόθους τότε ας μπούν στην πρώτη γραμμή που θα βλέπουν παιδια βουτηγμένα στο αιμα.ο stranger δεν πήρε θεση ενανντιον της πραγματικής εκκλησιας.αν ασχολιοσασταν περισσιτερο με την ουσία του κειμένου και όχι με αυτά που κάποιοι σας βάζουν να σκεφτείτε θα το είχατε καταλάβει…

  34. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 7:35 ΠΜ

    Για πρώτη φορά το γράφω
    RESPECT Stranger

  35. άγνωστε,

    επίτρεψέ μου με όλο το σεβασμό που τρέφω στο πρόσωπό σου

    να σου πώ τα εξής…

    βλέπεις γύρω σου τη σήψη … τη διαφθορά … την κατάκριση…

    παρασύρεσαι… εκεί που ήθελαν …"αυτοί"…

    πέφτεις στην παγίδα να απαντήσεις… εν βρασμώ…

    γύρω σου όμως δεν υπάρχουν μόνο αυτα…

    υπάρχει και η αγωνία.. ο πόνος.. η ελπίδα… η πίστη…

    όποια πίστη είναι αυτή… κίτρινη.. λευκή.. μαύρη.. κόκκινη…

    με πικρία… "όσα πιστεύω εγώ… " την πληρώνουν"… ως "αντίποινα" στα σχόλια των κακεντρεχών…

    ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ…

    και σε τέτοιες δύσκολες στιγμές ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ εθνική ομοψυχία….

    όχι ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ…

    Τι κάνεις…?

    αντί αυτή την κρίσιμη στιγμή να σκεφτόμαστε θετικά και να ενισχύουμε τον αγώνα….

    πέφτεις στην παγίδα…. και με κάνεις… να προσπαθώ να δικαιολογήσω τα αδικαιολόγητα…. να διαβάζω σχόλια και να μου δημιουργούνται ανάμεικτα συναισθήματα….?

    ΜΗ ΜΑΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙΣ αγνωστε….ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ…
    δουλειά σου να μας ενώνεις….

    Η πραγματικότητα αυτή είναι ιδιαίτερα σκληρή για τη χώρα μας…

    Ποτέ ίσως δε βρέθηκε κάτω από την πίεση τόσων και τέτοιων προβλημάτων, κάτω από την απειλή τόσων και τέτοιων δυνάμεων επιβουλής.

    Χτυπιέται μεθοδευμένα και με πολλούς τρόπους σε κάθε φάση, σε κάθε λειτουργία της ύπαρξής της….
    Είμαστε στο όριο των καιρών …

    Η ομοψυχία λοιπόν και η ενιαία αντίληψη σ'οτι αφορά ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ… εξυπακούεται…
    Η ύπαρξή μας- εθνική ή βιολογική- εξαρτάται από αυτή…

    Σαν χθες πέθανε ο Κολοκοτρώνης….η ενότητα που επεδίωξε στην πιο κρίσιμη στιγμή του Αγώνα, είναι το ισχυρότερο όπλο μας ……

    Εμείς ομφαλοσκοπούμε ή κοιτάμε να μετρήσουμε… ποιανού "πίστη" "ιδεολογία" .. είναι πιο μεγάλη?

    Η εθνική ομοψυχία είναι μονόδρομος για την επιβίωσή μας, άγνωστε..

    και μπροστά σε αυτή δεν είμαι τίποτε άλλο παρά…ΕΛΛΗΝΙΔΑ..

    Ταπεινά

    η "Ψυχαγωγός"

    Υ.Γ. ο περήφανος λαός της Κεφαλονιάς… μας χρειάζεται…όσο ποτέ..
    είναι μόνος… κρυώνει… φοβάται και διψάει… θυμώνει…
    και δεν έχει την πολυτέλεια του χρόνου που έχουμε εμείς…. να διαφωνούμε…

  36. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 7:49 ΠΜ

    Άρχισαν πάλι τα σεντόνια….σωστός ο Νικ,μία επισήμανση μόνο και ο Ελληνισμός αυτή την κατάληξη έχει…ισμός!!!!

  37. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 8:20 ΠΜ

    Θα ήθελα να μου πει κάποιος αν του συμβαίνει και εκείνου τις τελευταίες ημέρες από το σεισμό και μετά ενώ αυτός μένει στην Αθήνα, η αρχική σελίδα του Yahoo.gr να του βγάζει πως βρίσκεται στην τοποθεσία "Άβυθος" (Άβυθος!;) που ψάχνοντας βρήκα οτι είναι υπαρκτή τοποθεσία, στην Κεφαλλονιά μάλιστα. Εδω και 4 μέρες μου βγάζει μετεωρολογική πρόβλεψη για Άβυθο και θερμοκρασία 11 βαθμούς (11 β. σταθερά) ενώ μπαίνω από Αθήνα.

  38. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 8:21 ΠΜ

    Η Κατασκευή του νευρικού συστήματος αν δέν υπάρχει συναίσθημα ετσι λειτουργεί το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό.Οισ ανίδεοι ανθρωποι δέν θέλουν να γνωρίσουν τον πλού το το βάθος την σοφία του να ΖΕΙΣ ισορο πημενα αρα το μεγάλο Ψαρι τρώε ιπι α λυτο μικρόν

    Ε μη χαθει και η θάλασσα απ τις τσουχτρες που τρελλάθηκαν

  39. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 8:40 ΠΜ

    Παρακολουθω αρκετο καιρο τη σελιδα κ τα σχολια των φιλων….Γνωριζω οτι κατεχουμε μονο το 3% της αρχαιας Ελληνικης Γραμματειας…Οταν το υπόλοιπο ποσοστο κανει την εμφανιση του αναρωτηθητε τι θα συμβει, απλα ξεχαστε τον κοσμο οπως τον γνωριζετε…Η αγνοια μου βασιζεται σε αυτη την κατανοηση…

  40. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 8:51 ΠΜ

    Stranger σε παρακολουθώ πάνω από ενάμιση χρόνο καθημερινά. Ομολογώ ότι έχεις τραβήξει την προσοχή μου διότι βλέπουμε παρόμοια πράματα… Εγώ δεν έχω βήμα σαν το δικό σου, αλλά επηρεαζω τους οικιους μου. Προσπαθώ να εξετάζω όλες τις παραμέτρους. Σου λέω λοιπόν, ότι σε κάθε ομάδα ανθρώπων υπάρχει το καλό και το κακό για να υπάρχει η δοκιμασία, ώστε να γίνεται η κάθαρση στο τέλος. Σε αυτό το σημείο, νομίζω ότι σου έχει ξεφύγει το καλό κομμάτι που ζει στο Άγιο Όρος. Εκεί για κάποιους λίγους ο πνευματισμος μετακινεί βουνά! Αυτοί οι λίγοι εκεί πάνω κάνουν πράματα που κάνεις μας δε φαντάζεται και που δε χρειάζεται να ξέρουμε… Ψαξτο λίγο και θα με θυμηθείς. Η τσουβαλοποιηση δεν οδηγεί ποτέ σε ασφαλή συμπεράσματα φίλε Συνομε…
    Ο ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ

  41. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 9:57 ΠΜ

    Φιλε κι αδερφε μου , παραξενε , θελω να σου πω πως αν αυτο το αρθρο δεν ειναι ενα " πειραμα " , τοτε ειναι μια μεγαλη αποτυχια . …Ολο αυτο τον καιρο ο καθε ενας απο τη μερια του , τουλαχιστο εδω μεσα , προσπαθουμε να αμβλινουμε διαφορες και να βρουμε την κοινη αλυσιδα του αιματος που μας ενωνει ωστε να πιαστουμε απο αυτη και να παλεψουμε τον ενα και κοινο εχθρο μας . Και πανω σε μια δυσκολη οριακη στιγμη εσυ τι κανεις ; Πιανεσαι απο καποια ηλιθια σχολια που παντα υπηρχαν και ενω εσυ ο ιδιος μιλας για τρολ , την ιδια στιγμη πανω στον δικαιολογιμενο θα πω θυμο σου , βαλεις κατα συγκεκριμενης θρησκειας και μονο , λες και οι υπολοιποι δεν σε εχουν κατασπαραξει κατα καιρους . Βαζεις στο ιδιο τσουβαλι δικαιους και αδικους και προσβαλεις την πιστη ανθρωπων που δεν σε εβλαψαν χωρις να κανεις κανενα διαχωρ-ισμο κι αυτο ειναι το ιδιο αδικο με αυτο που κανουν σε σενα . Μονο αρνητ-ισμο και προσωπικη εμπαθεια βγαζεις ετσι κι αυτο δεν βοηθα αυτο που πρεσβευεις . τΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕς ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙς ΤΟΥς ΑΡΟΥΡΑΙΟΥς ΣΤΟ ΦΩς ΝΑ ΧΟΡΕΥΟΥΝ Σ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΚΡΑΝΕΙς ΑΝΘΡΩΠΟΥς ΠΟΥ ΣΕ ΤΙΜΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΒΟΝΤΑΙ .ΚΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΤΥΦΛΩΣΕ Ο ΘΥΜΟΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΣ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ . ΤΟ ΒΑΘΥΤΕΡΟ ΝΟΗΜΑ ΤΩΝ ΓΡΑΦΟΜΕΝΩΝ ΣΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ ΧΩ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ . ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ Η ΚΑΡΔΑΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ , ΑΛΛΑ ΤΟ ΓΑΛΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΑΖΕΨΕΙ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΠΙΑ …ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΥΜΩΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΧΥΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΣΥ , ΠΟΙΟΣ ΕΣΥ ΝΑ ΣΚΟΡΠΑΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ . ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΩ .

  42. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 10:22 ΠΜ

    Φίλε μου stranger, φαίνεται πως απεχθάνεσαι τους …..ΙΣΜΟΥΣ, αλλά όχι τους ΣΕ-…ΙΣΜΟΥΣ. Βλέπεις οι ΙΣΜΟΙ είναι παντού, και όποιος ασχολείται μαζί τους, ταρακουνιέται είτε με τον ένα τρόπο είτε με τον άλλο……..και στο τέλος καταλίγει σαν την Σ- ΙΣΜΗΝΗ χτυπημένη από τον ΤΥΔΕΑ μέσα στο ναό της ΑΘΗΝΑΣ-ΣΟΦΙΑΣ!! Ι-ΣΜΗΝΗ=ΙΣ- ΜΗΝΗ = Είναι το σμήνος των συναισθηματικών σκέψεων ως πουλιών, τα οποία υπό της συναισθηματικής φορτίσεως της ΜΗΝΗΣ-ΣΕΛΗΝΗΣ χτυπούν την ΣΟΦΙΑ – ΑΘΗΝΑ-ΠΑΛΑΔΑ.

  43. Stranger μην αφήνεις κανένα να σε πτοεί και να σε θυμώνει. Εσύ μιλάς και οποίος έχει αυτιά ακούει, οποίος έχει νόηση καταλαβαίνει, και οποίος αμφισβητεί, ερευνά..!

  44. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 10:47 ΠΜ

    makari na mporousame na se katalavoume

  45. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 11:27 ΠΜ

    ΝΙΚΟ, ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΥΨΗΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΘΑΡΣΗΣ ΨΥΧΗΣ. ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ. ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΑΘΟΥ ΘΕΟΥ (ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Η ΠΕΣΤΟ ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΕΣ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΑΓΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ) ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΑΦΥΠΝΙΣΕΙΣ (ΑΓΑΠΗ, ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ΟΜΟΝΟΙΑ, ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ, ΗΘΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ). ΑΝ ΣΤΡΑΦΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ Η ΚΡΙΣΙΜΗ ΜΑΖΑ ΤΟΤΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΦΗΤΕΥΘΕΙ ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ. ΓΙ' ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ? ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ "ΚΑΘΑΡΟΥΣ" ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ ΣΕ ΙΕΡΑΤΕΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΘΕΙΟ ΛΟΓΟ? ΑΣ ΜΗΝ ΛΟΙΠΟΝ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

  46. 7:15 ανωνυμε
    Βγες απο την ανωνυμια και μπορει να σου απαντησω.

  47. πεστα ρε νικολα!!!!ειλικρινα το περιμενα οτι καποια στιγμη θα τα ελεγες ολα αυτα..καιρος ηταν….ειλικρινα δεν εχουν ιδεα που πιστευουν…..κανεις δεν ψαχνει να δει το προφανες…τι ειναι αυτο που του χουν πασαρει να πιστευει…αλλα να σου πω…τελικα με τετοια μυαλα αξιζει να σωθουμε?η να το πω αλλιως?μηπως ειναι πολυ πιο αργα απο οτι νομιζουμε????

    johny fakinos

  48. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 12:37 ΜΜ

    2:09 ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΟΝΟΜΑ?ΟΛΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΤΟΥ.

  49. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 1:06 ΜΜ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΡΑΤΑ……. ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΞΑΦΑΝΊΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΞΩ ΜΑΣ ΚΑΘΕ ΙΣΜΟ ΔΕΝ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΉΣΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΌΤΗΤΑ ….. ΑΝΤΊΘΕΤΑ ΘΑ ΈΡΘΕΙ Ο ΟΛΕΘΡΟΣ ΚΑΙ ΜΆΛΙΣΤΑ ΣΎΝΤΟΜΑ ….

    ΝΙΚΟ ,,, ΥΠΟΜΟΝΉ ……..

    ΑΠΟΛΛΩΛΟ

  50. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 1:09 ΜΜ

    και ο ερευνητής και ο ερμηνευτής και ο πιστός κι ο άπιστος είναι μικρότεροι του Γεγονότος που ερευνουν, ερμηνεύουν πιστεύουν ή όχι. Το Γεγονός είναι μεγαλύτερο σε μέγεθος χωρίς συγκεκριμένη μέτρηση βέβαια.
    Η μαγεία ης έρευνας, της ερμηνείας δεν σημαίνει και υποχρεωτική πίστη ή απιστία. Αλλά αν γίνεται αυτό η μαγεία μετασχηματίζεαι σε μαφία.

  51. ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ (ΟΧΙ ΑΔΙΚΟ), ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΩ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΓΕΝΙΚΑ.

    "ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΗΘΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΔΗΛ. ΤΟΥ ΑΕΡΑ, ΤΟΥ ΥΔΑΤΟΣ, ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ, ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΥΒΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΩΣ ΣΩΣΤΑ ΤΑΛΑΝΤΩΜΕΝΟΙ ΚΙΟΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΜΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ.

    ΤΑ ΑΕΤΩΜΑΤΑ ΣΥΓΚΡΑΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΙΟΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΑΣ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑΘΕΡΑ, ΜΕ ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ.

    ΙΩ"

    ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΤΙ ΕΝΝΟΩ ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.

    ΙΩ

  52. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 1:56 ΜΜ

    Εγωισμος, αυταρχισμος, κυνισμος, ωχαδερφισμος, εμποτισμος, αλλα και Ανδρισμος, Ηρωισμος, Αυτισμος, Πατριωτισμος, Ελληνισμος.

  53. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 2:00 ΜΜ

    2:26 εννοια σου και ξερουμε εμεις που πιστευουμε!κ τουλαχιστον πιστευουμε καπου..

  54. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 2:48 ΜΜ

    σε γουσταρω τρεαλααααααα λεμε stranger

  55. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 7:29 ΜΜ

    Άκου να δεις φίλε δεν είναι ο Θεός αίμοδιψής,ούτε οι άνθρωποι που ασχολούνται με τις προφητείες και τις ερμηνεύουν εξωπραγματικοί. Είναι οι ηγέτες αυτού του κόσμου, μασόνοι, σατανιστές, δαιμονοκρατούμενοι και ελεγχόμενοι από σκοτεινά κέντρα, που προωθούν τη σατανική κυριαρχία του αντίχριστου και των σκοτεινών δυνάμεων και ανατρέπουν τα πάντα. Επομένως το εάν θα πλεύσει το τρίχρονο δαμάλι ή όχι στη Πόλη θα εξαρτηθεί από την δική τους διαστροφή και όχι από το Θεό, ο οποίος δεν παρεμβαίνει στη βούληση του ανθρώπου, για να την ανατρέψει, αλλά απλά τον αφήνει να βαδίζει στον όλεθρο. Τώρα το πως θα λειτουργήσει η Δικαιοσύνη του Θεού, μετά την όποια καταστροφή, ύστερα από την ελεύθερη επιλογή του ανθρώπου, αυτό είναι άλλη ιστορία

  56. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 7:41 ΜΜ

    κριμα για την αξια που μασ δωθηκε. [εμασ τους ΕΛΛΗΝΕΣ]

  57. ΕΕΕΕΛΑ ΛΕΜΕ, ΠΟΛΙΤΙΚΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΝΝΟΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!

    …..ΤΟΝ ΕΓΩΪΣΜΟ ΣΑ ΜΕΣΑ!

    """Έλληνα αναγνώστη πριν σου παραθέσουμε τις απαντήσεις θα σου θυμίσουμε ένα απόφθεγμα του Εφέσιου προσωκρατικού φιλοσόφου Ηράκλειτου: "Όλα είναι καλά για τους θεούς, οι άνθρωποι όμως διαχωρίζουν τις πράξεις τους σε καλές και κακές". Το νόημα των λόγων του Ηράκλειτου δεν είναι "ανήθικο" – αμοραλιστικό. Αλλά διείδε ότι εκτός από τις πράξεις που η Φύση και οι φυσικοί νόμοι-"μέτρα" υποδεικνύουν ως "πρακτέες ή αποφευκτέες", ΚΑΠΟΙΟΙ δημιούργησαν στους ανθρώπους πλαστές διπολικότητες καλού-κακού, αγαθού-αμαρτωλού, ηθικού-ανήθικου, με σκοπό την άσκηση εξουσίας ως ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ νομοθέτες του καλού και του κακού, που για να κρατήσουν ζωντανή την ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ διπολικότητα και επομένως και την εξουσία τους, θα έπρεπε αθέατοι να φροντίζουν να τροφοδοτούν το ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ "καλό" και το ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ "κακό" που επινόησαν, εμφανίζοντας φανερούς "υπαλλήλους" τους που όμως θα "αλληλομισούνταν" σαν εκπρόσωποι του "καλού" εναντίον εκπροσώπων του "κακού".
    Τέτοιοι ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ εξουσιαστές αναγκαστικά θα μετέτρεπαν τους ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΛΟΥ σε τεχνητούς "ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΚΟΥ", και τους ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΚΟΥ σε τεχνητούς "ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΛΟΥ". Έτσι θα ήταν βέβαιοι ότι όταν οι άνθρωποι εξ ενστίκτου θα έπρατταν το ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΛΟ, αυτό θα καταγραφόταν σαν "αμάρτημα", και όταν οι άνθρωποι εξ ενστίκτου θα απέφευγαν το ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΚΟ, αυτό θα καταγραφόταν πάλι σαν "αμάρτημα".
    Αντίθετα, όταν οι άνθρωποι από υπακοή στον ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ τεχνητό νόμο, απέφευγαν το ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΛΟ, αυτό θα καταγραφόταν σαν "υπακοή και πράξη καλού", και όταν οι άνθρωποι από υπακοή στον ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ τεχνητό νόμο, έπρατταν το ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΚΟ, αυτό θα καταγραφόταν πάλι σαν "υπακοή και πράξη καλού".
    Ο Ηράκλειτος διατύπωσε έναν ΑΠΟΛΥΤΟ ΝΟΜΟ που δεν επιδέχεται καμία εξαίρεση. Είπε: "ΤΑΝΑΝΤΙΑ ΤΑΥΤΑ" που σημαίνει ότι "τα ενάντια είναι ίδια". Ο νόμος αυτός σε ότι αφορά την Αληθή Διπολικότητα ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΛΟΥ και ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΚΟΥ, σημαίνει ότι τα ΦΥΣΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ, ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΦΥΣΕΩΣ, ΠΟΥ ΤΑ ΣΥΝΤΗΡΕΙ.
    Άρα τα ΠΛΑΣΤΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΟΥ, ΕΝΟΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΟΥ, ΠΟΥ ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΠΛΑΣΤΗ ΔΙΠΟΛΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΤΑΞΗ."""

    """Στο σημείο αυτό ζητούμε από τον "χριστιανό ορθόδοξο" και συγχρόνως "τέκτονα" αναγνώστη να ανατρέξει στην πρώτη εντολή του "θεού" της ιουδαιοχριστιανικής "Αγίας Γραφής" που δόθηκε στον "πρώτο" άνθρωπο Αδάμ: "Δεν θέλεις φάγει εκ του δένδρου της γνώσεως του καλού και του κακού". Ο νοήμων αναγνώστης δεν εννοεί "μήλα" που δίνουν γνώση άλλα "αρχεία γνώσεως γραπτού λόγου" που ήταν "επιδεικτικά απαγορευμένα". Αυτή η υπερβολική επίδειξη ήταν ύποπτη και σήμαινε ότι "κάτι δεν πήγαινε καλά με τον "θεούλη"-διάβαζε "ιερατείο". Ήταν πράγματι αυτά τα αρχεία γνώσης ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΚΑΚΟΥ ή μήπως ήταν αρχεία "γνώσης" του ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ ΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΚΑΚΟΥ με τα οποία ο εξουσιαστής "θεούλης"-διάβαζε "ιερατείο" σκόπευε να σερβίρει ορεκτικότερα μέσω της "επιθυμίας του απαγορευμένου" την ΠΛΑΣΤΗ ΔΙΠΟΛΙΚΟΤΗΤΑ καταργώντας την ΦΥΣΙΚΗ ΔΙΠΟΛΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ;"""

  58. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 9:21 ΜΜ

    Να αγιάζει το στόμα σου φίλε stranger.επιτέλους. ……

  59. Ανώνυμος 02/05/2014 @ 11:28 ΜΜ

    π2 πολυ καλα τα ειπες . Πες μας τωρα και για τις αλλες θρησκειες , ζητα απο τους μουσουλμανους-που εχουμε και μπολικους- τους βουδιστες , τους ιεχωβαδες , τους εβραιους τους καθολικους τους πραγματικους τεκτονες κλπ να κανουν αυτο που ζητας απο τους ορθοδοξους . Η ΜΗΠΩς ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΟΝΑΕΙ . Α και στους αλλους ξερεις , αυτους που μαζευονται , και κανουν τελετες στο ΔΙΑ . ΠΟΛΥΘΕ-ΙΣΜΟ το λενε . Και μην ξεχασεις τον ΝΕΟΑΝΘΡΩΠ-ΙΣΜΟ να καλεσεις στο παρτι μαζι με τον αδερφο του τον ΑΘΕ-ΙΣΜΟ , τα δυο τελεια προσωπεια του ΕΓΩ-ΙΣΜΟΥ και του ΕΓΩΚΕΝΤΡ-ΙΣΜΟΥ . Καλα να περασετε . Υ.Γ : Μη νοιαζεσαι και ο συνειδητος χριστιανος και αμφιβαλει και αμφισβητει και την πιστη του διαχωριζει απο τα ιερατεια και τις βρωμιες τους . Μην τους εξομοιωνεις με τους ταλιμπαν που υπαρχουν σε καθε θρησκεια για τους λογους που κι εσυ αναφερεις παραπανω . Αλλωστε ο ιδιος ο Χριστος μας ειπε " ΕΡΕΥΝΑΤΕ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ " , εσεις , οχι οι αλλοι για σας . ΚΙ ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ , ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΛΑΣ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ . ΔΕ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΚΛΕΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΙΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΛΗΣΤΟΝ ΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ . ΤΩΡΑ ΤΟ ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ Τ(Ρ)ΑΓΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟ . ΕΓΩ ΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΩ .

  60. Ανώνυμος 02/06/2014 @ 7:12 ΠΜ

    ΞΥΠΝΑΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!!
    χριστιανοι-μουσουλμανοι=εβραιοι ΕΧΟΥΝ τον ΙΔΙΟ ΘΕΟ !!!
    ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΙΔΕΑ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ !!!
    και ειπαμε
    π-ιστος=πυλη-ισταμαι =
    περνω μια πυλη και γινομαι υποχειριο !!!

  61. Ανώνυμος 02/06/2014 @ 7:26 ΠΜ

    ανώνυμος 1.28'

    πολύ σωστά.. ο φανατισμός εξυπηρετεί άλλα συμφέροντα… συμφέροντα που βρίσκονται σε αντίθετη κατεύθυνση από αυτα ενός συνειδητοποιημένου ανθρώπου…
    "κάθε λόγος αμφισβητείται από άλλο λόγο, ποιος λόγος μπορεί ν’ αμφισβητήσει τη ζωή;"

    να'σαι καλά

  62. Ανώνυμος 02/06/2014 @ 11:39 ΠΜ

    1.28 ξυπνα πρωτα εσυ και δες το χαος που υπαρχει αναμεσα στον αιμοχαρη και αιμοδιψη γιαχβε και τον μονο αγαπη και Φως φεροντα ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ …δες πως και απο ποιους θανατωθηκε…μελετησε το λογο της Θυσιας Του , συγκρινε το Λογο του με την αρχαια ελληνικη γραματια και με την εβραικη τορα κλπ , κοιτα πως πεσανε πανω του τα ιερατεια και τον εκμεταλλευτηκαν και αιματοκοιλησαν τη γη ταχα στο ονομα του , προσεξε πως και ποσο εντεχνα τον πολεμαει αλλα και τον αντιγραφει οπως τη βολευει η πιο τεχνιτη θρησκεια ο μουσουλμανισμος και δες πως πολεμιεται ο Λογος του παγκοσμιος ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΥ και ισως κατι καταλαβεις κι εσυ…Ας βγαλουμε ολοι πρωτα τις τσιμπλες απο τα δικα μας ματια και τοτε ισως-ισως δουμε καλυτερα . ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΚΑΠΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ -ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΞΕΝΟ ΤΟΝ ΕΙΠΑΝ – ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ..ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΧΑΝΕΙΣ .

  63. Ανώνυμος 02/06/2014 @ 12:40 ΜΜ

    Για ποιον χριστο μιλας ???
    για μια διπλη οναμασια που εδωσε ο μεγας μαιστρος του μιθραισμου κωνσταντινος για να εχε πολιτικη εκμεταλευση του μονοθεισμου ?????
    ΧΕΣΟΥΣ – ΚΡΙΣΝΑ !
    Πηρε μετα ο ευσεβιος και εκοψε και εραψε και εκανε "θεοπνευστα κειμενα !!
    ΞΥΠΝΑΤΕΕΕΕΕΕ !!
    Ολα τα σοφα λογια ειναι προγενεστερων Ανθρωπων !!
    μαζευτηκαν αλλη φορα το παπαδριο και τον εκαναν και θεο τον ανυπαρκτο ιησου !!

  64. Ανώνυμος 02/06/2014 @ 1:33 ΜΜ

    9:12 εσυ τα χεις μπλεξει στο κεφαλι σου,συνεπως εσυ κοιμασαι!

  65. 6 Φεβρουαρίου 2014 – 1:39 μ.μ.

    ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ, Ο "ΦΩΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΦΕΡΩΝ ΙΗΣΟΥΣ" ΕΙΝΑΙ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΙΜΟΧΑΡΗ ΚΑΙ ΑΙΜΟΔΙΨΗ ΓΙΑΧΒΕ YOU KNOW; ΠΑΤΗΡ ΥΙΟΣ & ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ;

    ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΝ ΥΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ (ΓΙΑΧΒΕ) ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ …..ΕΓΚΕΙΤΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΣΤΗΝ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΪΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΟΡΦΩΜΑ.

    ΜΗΠΩΣ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΗΡΩΣΕ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ;
    ή ΜΗΠΩΣ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΓΙΑΧΒΕ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΘΕΟ, ή ΤΟΝ ΠΑΤΗΡ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ;

    ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΜΑΣΤΕ, ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ, ΕΦ΄ ΟΣΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ, ΙΣΟΝ Ο: ΓΙΑΧΒΕ, ΚΥΡΙΟΣ, ΙΕΧΩΒΑ, ΠΑΤΗΡ, LORD (ΤΩΝ ΑΓΓΛΟΦΩΝΩΝ) ΙΟΥΔΑΣ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΥΗΜΕΝΟΥΣ, ΣΙΝ, ΣΙΩΝ, ΤΖΕΗΝΤ, ΤΖΙΟΥΝΤ, ΤΖΕΝΤΑΪ, Κ.ΛΠ. Κ.ΛΠ.
    ΕΠΙΝΟΗΤΗΣ ΑΠΑΣΩΝ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΩΔΕΚΑΘΕΪΣΤΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ (ΑΛΛΟ ΠΡΑΜΑ Ο ΔΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΘΕΟΙ)

    ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ (Η ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ ΧΙΛΙΕΤΗΡΗΔΩΝ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ.

    ΣΚΕΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ

  66. Ανώνυμος 02/06/2014 @ 5:42 ΜΜ

    2.40 μηπως μπορεις να μας πεις προγενεστερους του Χριστου ( που μισεις , αν και το δηλητηριο που βγαζεις μονο εσενα σκοτωνει ) σοφους και φιλοσοφους, οπως ο Σωκρατης πχ , ποιοι τους καθαρισαν και γιατι ; Το οτι ο λογος τους συγκλεινει με τα Λογια του Χριστου καθως και ο τροπος της ζωης και του τελους τους , σου λεει κατι ; Λες τυχαια να μπηκε στον κοπο ο κων/νος να τα κανει ολα αχταρμα η λες να του ειπε ο Χριστος να το κανει ; Σας αρεσει η οχι , μονο με την ελληνικη σκεψη ταιριαζει ο Χριστος και γι αυτο επεσαν πανω στο Λογο του τα ορνια και προσπαθησαν να τον φερουν στα μετρα τους , μηπως και τους ξεφυγει κανενας απο το μαντρι . Αυτο που πρεπει να καταλαβεις ειναι το οτι ο Χριστος θα κυνηγεται παντα προτιστως απο αυτους που θελουν να πιστευουμε πως τον υπηρετουν και δευτερευοντως απο τους υπολοιπους . Τους " μεγαλους πατερες" και τις διαφορες συνοδους τους που απο μονοι τους αποφασισαν πως ειναι " θεοπνευστες " , αλλο αν μονο ο Θεος δεν ηταν εκει . Αυτοι που σκοτωσαν τον παππου μας το Σωκρατη , σταυρωσαν και το Χριστο και σκοτωνουν κι εμας καθε μερα . Γνωρισε τον εχθρο μας γιατι μονο ετσι και ολοι μαζι μπορουμε να τον νικησουμε και θα τον νικησουμε .

  67. Ανώνυμος 02/06/2014 @ 5:55 ΜΜ

    6 Φεβρουαρίου 2014 – 3:33 μ.μ.
    καλα μιλαμε εχεις ΦΟΒΕΡΑ επιχειρηματα !!
    το βουλωνω !
    δεν μπορω να τα βγαλω περα μαζι σου !!
    ζητω ταπενα συγνωμη !!

  68. Ανώνυμος 02/06/2014 @ 9:29 ΜΜ

    3.40 δεν χρειαζεται να σε τρελανει καποιος αλλος , ετσι κι αλλιως εχεις φτιαξει τη δικη σου φυσαλιδα και θες να ζεις εκει , καλη διαμο-ε-μονη .

  69. Ανώνυμος 02/06/2014 @ 10:44 ΜΜ

    Δεδομενα
    τα ιερατεια κανουν ΚΑΚΟ !!
    τα ιερατεια κανουν τις θρησκειες !!
    και να υπηρξε καποιος χριστος που ΔΕΝ υπηρξε τετοιο προσωπο ιστορικα ΠΟΥΘΕΝΑ ,
    ΔΕΝ εκανε καμια θρησκεια !!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ
    τι δεν καταλαβαινετε ??????

  70. Καλημερα,εχω ενα παραπονο….εχω βαρεθει να μιλαει ο ανωνυμος στον ανωνυμο…κ να του απανταει ο 3 ,4,5,6,7….κ ουτο καθε ξι ανωνυμος!

  71. Ανώνυμος 02/07/2014 @ 11:36 ΠΜ

    7:55 τα δικα σου επιχειρηματα που ειναι κ δε τα βλεπουμε?που θα μας πεις οτι δεν ξερουμε που πιστευουμε!τουλαχιστον εμεις πιστευουμε καπου.

  72. Ανώνυμος 02/07/2014 @ 11:37 ΠΜ

    12:44 ασε ρε γατακι που θα πεις εσυ οτι δεν υπηρξε ο χριστος!

  73. Ανώνυμος 02/07/2014 @ 12:20 ΜΜ

    γιατι το να πηγαινεις κοντρα στην κοινη γνωμη (οσο ηλιθια και ανα ειναι) ειναι ψυχοφθορο και ακομα και επικινδυνο !!

  74. Ανώνυμος 02/07/2014 @ 9:05 ΜΜ

    "" 7:55 τα δικα σου επιχειρηματα που ειναι κ δε τα βλεπουμε?που θα μας πεις οτι δεν ξερουμε που πιστευουμε!τουλαχιστον εμεις πιστευουμε καπου.
    7 Φεβρουαρίου 2014 – 1:36 μ.μ.""
    Σαν τι επιχηρειμα θελετε ??
    ΔΕΝ ειναι το ιερο βιβλιο του χριστιανισμου η αγια γραφη ??
    ΔΕΝ ειναι θεος ο γιαχβε των εβραιων στην παλια ??
    ιδιο ιερο βιβλιο δεν εχουν ΚΑΙ ο μουσουλμανισμος και ο ιουδαισμος ??
    ΣΑΝ ΤΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΘΕΤΕ ???
    Ειλικρινα απορω , σκεφτεστε καθολου ????

  75. Ανώνυμος 02/08/2014 @ 10:25 ΠΜ

    11:05 εσυ τις διαφορες στην πιστη κ στα ιερα βιβλια μεταξυ αυτων των θρησκειων τις βλεπεις??η θα μας πεις οτι ειναι το ιδιο??

  76. Ανώνυμος 02/08/2014 @ 1:40 ΜΜ

    Εγω και τις ξερω και τις βλεπω αλλα επισης βλεπω οτι και οι 3 ειναι πιστοι στον ιδιο θεο αλλα λενε ο ενας τον αλλον απιστο !!!!
    ΠΟΣΟ ΗΛΙΘΟ ειναι αυτο ????
    Για να μην ρωτησω ΠΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟ ειναι να πιστευεις σε εναν τετοιο θεο .

  77. Ανώνυμος 02/09/2014 @ 1:24 ΠΜ

    3.40 ακομα κι αν ειναι "ηλιθιο" απο τη στιγμη που το δεχεται και το δηλωνει καποιος , ειναι δικαιωμα του . Εσυ ποιος νομιζεις οτι εισαι -και οι ομοιοι σου-που θεωρεις οτι εχεις το δικαιωμα να βριζεις χυδαια την πιστη του αλλου , εχοντας πεισει τον εαυτο σου οτι εχεις την απολυτη γνωση και το αλαθητο του παπα . Και το πιο σημαντικο , πανω στη φουρια σας να βρισετε το Χριστο η μεσα στην ανανδρια που σας δερνει δεν ειχε κανενας απο σας το θαρρος να πει σε τι πιστευει η αν πιστευει σε κατι αυτος , ωστε να δωσει τη δυνατοτητα και στον αλλο να σχολιασει τα της δικης του πιστης . Ετσι "αντρακλες " και " παλικαρουδες" , που κανετε και τους γνησιους ταχα Ελληνες και νιαχα-νιουχα και μονο ποτε θα πεθανετε δεν ξερετε . Τα μελε…γατακια αγκυρας .

  78. Ανώνυμος 02/09/2014 @ 10:57 ΠΜ

    Ξεχνατε να διαβασετε !
    ΚΑΝΕΝΑΣ δεν βριζερι τον χριστο !
    Στην χειροτερη ηταν ενας ανθρωπος που παλεψε για τηνν πατριδα του και στην καλυτερη ενας φωτισμενος ανθρωπος ,ο ναζωραιος , γιατι χριστος δεν υπηρξε γιατι ΔΕΝ πηρε κανενα χρισμα απο τους εβραιους !
    Επισης θεος δεν ηταν επειδη τον βαφτισαν θεο καποιοι παπαδες !
    τελος η πιστη ειναι ενας περιορισμος , τα ξαναειπα παρπανω
    πιστος = π-ισταμαι = περνω μια πυλη και γινομαι υποχειριο καποιου !
    η μονη καλη πιστη ειναι η πιστη στο απεριοριστο και οπως ειπε ο "χριστος" , να πιστεψεις οτι μπορεις να μετακινησεις το βουνο ! εσυ ! και ο καθεις μας !
    οχι καποιος αιμοδιψης εβραιος θεος !
    Δεν ξαναπαντω παντως !
    προφανος δεν θελετε να καταλαβετε οτι ΟΛΑ αυτα ειναι ενα ακομα διαιρε και βασιλευε και ενας μονιμος φοβος περι τιμωρου θεου , διαολου που τηγανιζει και τριχες κατσαρες !!

  79. Ανώνυμος 02/09/2014 @ 3:01 ΜΜ

    ΚΑΙ Η ΑΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ Η ΕΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΝΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΙΑΣ ΟΜΑΔΑς ΚΑΙ Η ΥΠΕΡΟΨΙΑ ΚΑΙ Η ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΤΟΥ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΚΑΤΕΧΕΙς ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ , ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΛΗΜΑ ΟΤΙ ΓΙΑΧΒΕ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟς ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ , ΚΑΙ ΤΟ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙς ΤΟΥς ΥΠΟΛΟΙΠΟΥς ΕΛΛΗΝΕς ΕΒΡΑΙΟΥς ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΙΩς ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ….ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΙΧΗ ΠΟΥ ΣΗΚΩΝΕΙς ΚΑΙ ΣΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ ΠΟΛΛΑ…ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗς . ΟΠΩς ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟς , ΠΟΥ ΠΑΡΕΠΙΠΤΩΝΤΟς , ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΔΕΝ , ΔΕΝ , ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ " ΧΡΙΣΜΑ" , ΟΠΩς ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΑς ΤΟ ΛΕς ΓΙΑ ΚΑΚΟ ; ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΝΟς ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ . Ι . Χ . Ν

  80. Ανώνυμος 02/09/2014 @ 6:53 ΜΜ

    Δλδ οταν δεν παραδεχεσαι κατι , εχεις μενος εναντιον του ????
    Αν δεν ειναι αυτο προκαταληψη και ηλιθιοτητα ???
    τι ειναι αραγε ??
    Τελος ΔΕΝ υπαρχει μοναδικη αληθεια !
    η αληθεια ειναι προσωπικη υποθεση !
    η κοινη αληθεια ειναι το ζητουμενο , ειναι ο "παραδεισος" !
    Καλημερα σας

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*