15:03 - 29/04/2014

Εικόνες του Παγανικού «Θεϊκού Εαυτού» βρέθηκαν σε όλο τον κόσμο και ξαναγράφουν την ιστορία, μια χαμενη Χρυσή Εποχή αποκαλύπτεται

bolivia

Εικόνες του Παγανικού «Θεϊκού Εαυτού» βρέθηκαν σε όλο τον κόσμο και ξαναγράφουν την ιστορία, μια χαμενη Χρυσή Εποχή αποκαλύπτεται.

Μια νέα ανακάλυψη που έκανε ο Richard Cassaro, (δημοσιογραφος και συγγραφεας, πριν από πολλά χρόνια, και σε ότι έχει δημοσιευθεί επίσημα στο πρόσφατο βιβλίο του «Written In Stone») προκαλει για επανεγγραφη της αρχαίας ιστορίας δείχνοντας πως οι «πρώτοι» πολιτισμοι του κόσμου μοιράζονται μυστηριωδώς την ίδια θρησκευτική εικόνα. Από τους Αιγυπτίους στους Ασσυρίους, απο τους προ-Ίνκας στους Ευρωπαίους, το εικονίδιο είναι πανταχού παρών. Είναι το χαμένο σύμβολο μιας ξεχασμένης χρυσης εποχης για την θρησκεία που άνθισε σε παγκόσμιο επίπεδο στο μακρινό παρελθόν. Δειτε για ποιο λογο στις επομενες εικονες απο την έρευνα του:

Η ίδια εικόνα χαραγμένη σε πέτρα στην κορυφή της πόρτας σε ναους σε αντίθετες πλευρές του κόσμου. Αριστερά: Πύλη του Ήλιου στο Tiahuanaco, Βολιβία. Δεξιά: Ναός του Αδριανού στην Έφεσο, στην Τουρκία.

Για αρκετές δεκαετίες, οι «μελετητές» επιμένουν ότι οι πρώτοι πολιτισμοί του κόσμου προέκυψαν χωριστά και ανεξάρτητα ο ενας απο τον αλλο. Αλλά αυτη εδω η καταπληκτική νέα ανακάλυψη εχει σοβαρές αμφιβολίες για τη θεωρία τους. Δείχνει πώς οι αρχαίοι πολιτισμοί και κουλτούρες σε όλο τον κόσμο- που οι «μελετητές» επιμένουν οτι εξελίχθηκαν ανεξάρτητα, ακολούθησαν στην πραγματικότητα το ίδιο παγκόσμιο πνευματικό σύστημα ή μια καθολική θρησκεία, την κεντρική εικόνα της οποίας έχει τώρα βρεθεί να είναι κοινή στα ερείπια τους.

Η εικόνα βρέθηκε σε ερείπια σε όλο τον κόσμο

Το θρησκευτικό σύμβολο εμφανίζεται στις φωτογραφίες παρακάτω.

Παρατηρήστε την παράλληλη στάση τους :

Η ίδια θρησκευτική εικόνα υπάρχει στα ερείπια των αρχαίων πολιτισμών σε ολο τον κόσμο, μια εκπληκτική παράλληλος αλλα ανεξερεύνητη πληροφορια απο τους λεγομενους ακαδημαικους!

Με τα δύο χέρια απλωμένα σε αντίθετες κατευθύνσεις (δεξιά και αριστερά) ένας ενιαίος θεός ή θεά κραταει συμμετρικά «ομοια αντικείμενα» σε κάθε χέρι,.

Αυτά τα αντικείμενα είναι συνήθως ζώα, συχνά φίδια, αλλά μερικές φορές βλάστηση ή μαγικά συμβολα. Το έργο τέχνης είναι σχεδόν πάντα απόλυτα συμμετρικό, όπως ακριβώς στη στάση του εικονιδίου.

Εάν οι αρχαίοι πολιτισμοί αναπτύχθηκαν ανεξαρτητα ο ενας απο τον αλλο, οπως μας λένε οι «ειδικοί», τότε πώς γινεται αυτή η ίδια θρησκευτική εικόνα να απεικονίζεται σε όλο τον κόσμο;

Αυτή η εκπληκτική νέα ανακάλυψη αμφισβητεί την παγκοσμια ακαδημαϊκή ιστορία.

Αλλα αποδεικνυει οτι οι αρχαίοι πολιτισμοί δεν εξελίσσονταν χωριστά, οπως μας λένε οι ειδικοι. Αντιθέτως, οι αρχαίοι πολιτισμοι σε όλο τον κόσμο ήταν «ενωμένοι» στις πνευματικές πεποιθήσεις τους, πιθανότατα ειναι το αποτέλεσμα μιας «κοινής πολιτιστικής κληρονομιάς» που απορρέει από την προϊστορική εποχή

Όμως, πώς «ενώθηκαν» ; Εχουν μια «κοινή πολιτιστική κληρονομιά» και πώς δημιουργηθηκε;

Μήπως υπηρχε μια «Χρυσή Εποχή» της ανθρωπότητας στο μακρινό παρελθόν μας, όπως οι αρχαιοι Έλληνες, Ινδουιστές και άλλοι ισχυρίστηκαν;- την εποχη του «Πύργου της Βαβέλ» όταν ο κόσμος ειχε μία γλώσσα;

«Κληρονόμησαν» αυτή την εικόνα, μαζί με την πνευματική σοφία από αυτήν την Χρυσή Εποχή;

Ο Άρχοντας των Ζώων & «Ο θεος του προσωπικού»

Είναι ενδιαφέρον ότι, η εικόνα έχει αναγνωριστεί εν μέρει από τους μελετητές πολιτισμών του Παλαιού Κόσμου όσο και πολιτισμών του Νέου Κόσμου. Μεταξύ των μελετητών πολιτισμών του Παλαιού Κόσμου το εικονίδιο ονομάζεται:

« Ο Άρχοντας των Ζώων (επίσης γνωστή ως Master of Animals) είναι ένας γενικός όρος για μια σειρά από θεότητες από μια ποικιλία των πολιτισμών … Έχουν μερικές φορές επίσης θηλυκά ισοδύναμα, η λεγόμενη Mistress των Ζώων. Η συνέπεια είναι όλα αυτά έχουν ένα πρόδρομο στη Λίθινη Εποχή …

Μεταξύ των μελετητών του Νέου Κόσμου πολιτισμών το εικονίδιο που ονομάζεται:

Ο θεος του Προσωπικού

« Ο Θεός του προσωπικού είναι μια σημαντική θεότητα σε κουλτουρες των Άνδεων. Συνήθως απεικονίζεται κρατώντας προσωπικό (βοηθους) σε κάθε χέρι … άλλα χαρακτηριστικά του είναι άγνωστα, αν και συχνά απεικονίζεται με τα φίδια στην κόμμωση ή τα ρούχα του. Η παλαιότερη γνωστή απεικόνιση του Θεού του Προσωπικού βρέθηκε σε μερικά σπασμένα κομμάτια κολοκύθας σε μια τοποθεσία ταφής στην κοιλάδα του ποταμού … Pativilca και που χρονολογείται στο 2250 π.Χ.. Αυτό καθιστά την παλαιότερη εικόνα θεού που εχει βρεθεί στην Αμερική. »

Παρά την αναγνώριση των σχετικων ειδικοτήτων του εικονιδίου, οι μελετητές του Παλαιού και Νεου Κόσμου:

(Α) παρέλειψαν να αναγνωρίσουν την παρουσία του εικονιδίου σε όλο τον κόσμο

(Β) δεν μπόρεσαν να καταλάβουν την πανταχού παρούσα έννοια που κατέχει το εικονίδιο σε όλο τον κόσμο

(Γ) απέτυχαν να συνδεσουν το (α) και (β) και, συνεπώς, εξακολουθούν να αγνοούν ότι το εικονίδιο είναι το κύριο σύμβολο της ΧΑΜΕΝΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ την στιγμη που είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο.

Ακριβώς όπως ο απλός σταυρός μας μεταφέρει ένα πλήρες μεταφυσικό δόγμα και εκφράζει τα σύνθετα θέματα όπως η «θυσία», «ζωή», «θάνατος» και «ανάσταση», ομοίως αυτό το εικονιδιο, Ο Άρχοντας των Ζώων & «Ο θεος του προσωπικού» κωδικοποιεί ένα ενιαίο πολύπλευρο μεταφυσικό δόγμα ή Παγκοσμια Θρησκεία.

Αυτή η θρησκεία σχετίζεται με αιώνιες πνευματικες αλήθειες σχετικά με το ποιοι είμαστε, από πού ήρθαμε, γιατί είμαστε εδώ και πού θα πάμε, όπως θα δούμε στη συνεχεια.

Το εικονιδιο σε Εσωτεριστικά & Αλχημικά Χειρόγραφα

Πολλά από αυτά τα χειρόγραφα δημοσιεύθηκαν κατά τη διάρκεια της Ευρωπαϊκής Αναγέννησης.

Βλέπε παρακάτω. Οι δημιουργοί αυτών των χειρογράφων σίγουρα κατανοησαν την ιστορική σημασία του εικονιδίου, αλλά το πώς ακριβώς είναι ασαφής.

Είναι σαφές, ωστόσο, ότι προσπαθούσαν να διατηρήσουν την αρχαία έννοια του εικονιδίου για τις επόμενες γενιές.

Σημειώστε πως η εικόνα πάντα απεικονίζεται να κρατά ομοια αντικείμενα, συμφωνα με τα αρχαία αρχέτυπα.

Αυτά τα ομοια αντικείμενα πολύ συχνά συνδέονται με τον ήλιο (δεξιά) και το φεγγάρι (αριστερό χέρι).

Αυτή είναι μια σημαντική ένδειξη για όλα, αλλά αποκαλύπτει την αρχαία καθολική έννοια του εικονιδίου:

Το εικονίδιο που κατέχει ομοια αντικείμενα που σχετίζονται με τον ήλιο (δεξί χέρι)

και το φεγγάρι (αριστερό χέρι). Από μια μυστηριώδες αλχημική πραγματεία

με τίτλο «Η Ερμητική και αλχημικά σχήματα του Κλαύδιου de

Dominico Celentano Vallis Novi Από ένα χειρόγραφο γραμμενο

Στη Νάπολη, 1606 μ.χ. »

Ο αλχημικός Μερκουριος (Ερμης), από Tripus aureus (The Golden τρίποδο)

από τον Michael Maier, c. 1618. Ό Μερκουρίος προεδρεύει πάνω από το

αλχημικό opus, με την ενσωμάτωση των αρχών του ήλιου και της σελήνης.

Από μια αλχημική πραγματεία του 16ου αιώνα, που ονομάζεται «Το κομπολόι των Φιλοσόφων»

(Rosarium philosophorum SIVE pretiosissimum δονυμ Dei). Ο Ήλιος συνδέεται

με το δεξί χέρι, το φεγγάρι με το αριστερό χέρι.

Εσωτεριστικο σχεδιο. Προέλευση άγνωστη. Ήλιος στο δεξί χέρι, το φεγγάρι στο αριστερό χέρι.

Ανδρόγυνο χριστιανων, του 17ου & 18ου αιώνα.

Εδώ, η εικόνα έχει δύο κεφάλια, ένα αρσενικό, ένα θηλυκό.

Ο ηλιος στο δεξί χέρι, το φεγγάρι στο αριστερό χέρι.

Ένα παλιό Ερμητικó (Μασονικο) σύμβολο ο Rebis (δίπτυχο), από το «Materia Prima» του Βαλεντίνου,

τυπωμένο στη Φρανκφούρτη, το 1613. Ο ηλιος (και μασονικος διαβήτης) στο δεξί χέρι, το

φεγγάρι (και ο μασονικός γνωμονας) στο αριστερό χέρι. Η εικόνα έχει δύο κεφάλια.

Άντρας δεξιά, αριστερά γυναικα.

Αυτή η τελευταία παράσταση είναι ενδιαφέρουσα.

Ονομάζεται το «δίπτυχο», αυτή η μυθολογική φιγούρα έχει παρουσιαστεί σε αλχημικά κείμενα κατά τη διάρκεια των τελευταίων αιώνων.

Στο δεξί χέρι το «δίπτυχο» συνδέεται με τον ήλιο και το αριστερό χέρι με το φεγγάρι.

Ο Rebis κραταει επιπλέον ενα «διαβητη» το εργαλείο για την «ηλιακή» (δεξιά) πλευρά με βάση τον «γνωμονα» για την «σεληνιακή» (αριστερή) πλευρά.

Αυτό είναι σημαντικό. Όταν συνδυάζονται, ο διαβητης και ο γνωμονας εχουμε το κυριο σύμβολο του Τεκτονισμού:

Ο ηλιακος διαβητης κρατιέται στο δεξί χέρι και ο σεληνιακός γνωμονας στο αριστερό χέρι. Ο διαβητης δεδομένου ότι σχηματιζει ένα κύκλο ειναι ενα πνευματικό σύμβολο, μας υποδηλώνει την «πνευματική» φύση του άνθρώπου.

Ομοίως, ο γνωμονας, δεδομένου ότι σχηματιζει ένα τριγωνο ή ενα υλικό σύμβολο, υποδηλώνει την «υλική» μας φύση.

Κρατώντας τον διαβητη και τον γνωμονα επομένως μας υπενθύμιζει ότι, δεν είμαστε μονο άνθρωποι, δεν είναι μόνο η ύλη (το σώμα), είμαστε και πνευματικά οντα (ψυχή). Ενα μέρος ειναι ανθρώπινο, και το αλλο μέρος ειναι θεϊκό.

– Η αιώνια «πνευματική» (ψυχή) μέρος της ζωής μας αντανακλά την ηλιακή ιδιότητα στα δεξιά, yang, αρρενωπότητα, δίνει, το φως, την αιώνιοτητα, ζεστασια.

– Το προσωρινό «υλικό» (σώμα) μέρος της ζωής μας αντανακλά σεληνιακές ιδιότητες στα αριστερά , yin, θηλυκότητα, λαμβάνει, σκοτάδι, προσωρινότητα, το κρύο.

Σκεφτείτε το αυτό για μια στιγμή.

Φυσικά και ξέρουμε ότι είμαστε ανθρώποι Το βλέπουμε αυτό καθημερινα στον καθρέφτη. Αλλά οτι κατεχουμε και μια θεικη υποσταση; Είμαστε πραγματικά θεϊκα, αιώνια, αθάνατα οντα … καθώς ειμαστε και ανθρώπινα, προσωρινά, θνητα οντα;

Η απάντηση είναι ναι.

Ο άνθρωπος είναι ένας συνδυασμός ανθρώπινου (Σελήνη) και θεικού στοιχείου (ήλιος).

Το εξακτινο αστέρι ακριβώς πάνω από το κεφάλι του Rebis είναι ένα σύμβολο της ολοκλήρωσης αυτών αλλα και της αντιτιθέμενη δύναμηs (ήλιος και το φεγγάρι) και την ισορροπία τους στο Rebis.

Και αυτό είναι το μήνυμα του Rebis!

Είναι μια εντολή που μας διδάσκει να ενσωματώσουμε τις δικές μας αντίπαλες δυνάμεις μεσα μας, προκειμένου να υπερβούν το σώμα και να ανακαλύψουν το θεϊκό αιώνιο Εαυτό, μέσα μας.

Το Rebis είναι μια αποκάλυψη και μια επιβεβαίωση της δικής μας θεότητας και αιωνιότητας που ειναι ίδια και στο κυριο σύμβολο της μασονιας:

Το Rebis είναι ένα σύμβολο του υψηλότερου πνευματικου Εαυτού, ο «θεός Εαυτός» μέσα σε κάθε έναν από εμάς, στο βαθμό που είναι μια αποκάλυψη για την αιώνια θεία φύση μας.

Αυτή η αιώνια θεία φύση δεν είναι άμεσα εμφανής δεδομένου του περιορισμού των πέντε αισθήσεων μας (βλ., αφή, ακοη, γεύση, οσμή).

Ως εκ τούτου, το μήνυμα του Rebis είναι ένα μήνυμα που πρέπει να ακούσουμε γιατί είναι μια εξήγηση για το ποιοι πραγματικά είμαστε.

«Κάθε άνθρωπος είναι μια μεταμφιεσμένη θεότητα…»

-Ralph Waldo Emerson

Για το λόγο αυτό, το Rebis είναι η Φιλοσοφική Λίθος, το χρυσό της Αλχημείας, το μαργαριτάρι στο εσωτερικό του στρειδιου, και ούτω καθεξής. Το Rebis είναι όλα τα κρυμμένα διαμάντια του συνόλου των χαμένων ιερών επιστημων και των μυστικων κοινωνιών. Η έρευνα αποκαλύπτει ποιοι πραγματικά είστε. Αλλά αποκαλύπτει και κάτι περισσότερο: Πώς να φτάσετε εκεί. Πώς να βρειτε τον αληθινο Εαυτό σας.

Μετάφραση απο το βιβλιο του Richard Cassaro, (δημοσιογράφος και συγγραφέας) στο πρόσφατο βιβλίο του «Written In Stone.

Δεν γνωρίζω αν ο δημοσιογράφος ειναι μασονος, μπορει και να ειναι. Ας ειναι οτι θέλει να ειναι. Αυτο που μετρα ειναι η καταπληκτική ακαδημαϊκή του έρευνα. Αυτά που ερμηνεύει με τις αποκαλύψεις του ειναι στοιχεία που για εμάς τους απλούς ερευνητές της σχετικής αλήθειας ήταν κρυμμένα. Βρισκόμαστε στην εποχή των μεγάλων αποκαλύψεων, το παρασκήνιο ειναι ανοικτό. Πριν οι λασπολόγοι αρχίσουν, σκεφτείτε οτι μόνο εμείς οι ίδιοι είμαστε σε θέση να δημιουργήσουμε την πραγματικότητα τριγύρω μας. Μόνο εμείς!

ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ

Loading...

Σχόλια Αναγνωστών (28)

  1. 0
    0
    Βάλε και την Ανάσταση του Χριστού……. από πίσω του το στρείδη ως νοητόν φως-μαργαριτάρι, από αριστερά η Εύα και από δεξιά ο Αδάμ .Την γέννηση του Ηρακλή πνίγοντας τους δύο όφεις , το μαστίγιο του Όσιρη και το άγκιστρο , τον θυρσό του Διονύσου και το Κυρήκειο του Ερμή και άλλα πολλά!!!! Τίποτα δεν άλλαξε……….μόνο ο Παντεπόπτης οφθαλμός της νοητικής πολυόρασης, που παραμένει κλειστός , σε όλη την ανθρωπότητα στο συνολό της!!!
  2. 0
    0
    Ην, Εστί, Έσσεται ……
  3. 0
    0
    Παραθετω μια περιληπτικη αποψη που βασιζεται στον αιγυπτιακο μυστικισμο: στις πρωτες ανθρωπινες κοινωνιες λατρευτηκε η γη και η σεληνη ως μορφές της Μεγαλης Μητερας Θεας. Τοτε ειχαμε την ενασχοληση με την γεωργια κ την κτηνοτροφια,μητριαρχικες κοινωνιες κλπ.Αυτη ηταν η εποχη της Ισιδας. Στη συνεχεια αναπτυχθηκε η λατρεια του κυριαρχου αρσενικού θεου(εδαφικες διεκδικησεις,Βασίλεια) με κυριο εκφραστη τις μονοθειστικες θρησκειες (ιουδαισμο,χριστιανισμο,ισλαμ).αυτη ηταν η εποχή του Οσιρι την οποια διανυαμε μεχρι προτινος.
    Τωρα βιωνουμε την μεταβαση στην εποχή του πολεμοχαρους θεου Ωρου.(Υδροχόου στην δυτικη παραδοση). Θεωρω οτι οι υπαρχουσες θρησκειες θα αποδομηθουν, ο ανθρωπος θα μαθει να στηρίζεται περισσοτερο στον εαυτό του καθως θα ανακτησει μερος της αρχαιας γνωσης, αλλα πολυ φοβαμαι οτι μια νεα θρησκεία ειναι στα σκαρια,οχι και τοσο αθωα.. Ιδωμεν.
    ΑΝΑΖΗΤΗΤΗΣ
  4. 0
    0
    δεν σας κάνει εντύπωση ότι είμαι πάνω από πόρτες(ΠΥΛΕΣ).Οι αρχαίοι επειδή δεν μπορούσαν να εξηγήσουν το πεδίο που σχηματιζόταν από τον "τριγωνισμό" στις πύλες το μετέφραζαν σε φίδια….ορίστε τι θέλω να πω http://www.ancient-origins.net/human-origins-folklore/great-flood-through-sumerian-tablets-00240 και συγκρίνετε το με αυτό http://en.wikipedia.org/wiki/Stargate .Ξαναλέω δεν είναι τυχαίο ότι βρίσκετε πάνω άπο κάθε πόρτα!
  5. 0
    0
    Και τα starbucks
  6. 0
    0
    ΡΕ ΣΥΝ-ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΝΙΚΟ…ΕΣΥ ΠΟΙΟΝ ΘΕΟ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΑΤΡΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΑΣΠΑΣΘΕΙ… ΤΟΝ ΝΑΒΑΧΟ [ ΤΟ ΚΟΥΤΣΑΒΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΠΟΛΟΓΙΑ ] …Η ΤΗΝ ΚΛΙΚΛΙΚΟΥ ΜΕ ΤΗΝ LCD [ 15 ΙΝΤΣΩΝ ] ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ … ΜΟΝΟ ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ ΘΕΛΕΙ [ ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ] ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ
  7. 0
    0
    ΜΗΝ ΕΚΠΛΗΣΣΕΣΘΕ, ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΜΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΓΕ ΤΗΝ ΣΟΥΠΑ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ… ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ, ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΝ-ΑΜΦΙΣΒΗΤΙΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΥΝΤΗΡΟΥΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ… ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ " ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ" ΤΟΥ ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗ.. ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΜΒΟΛΛΟ ΕΙΝΑΙ Η "ΠΟΤΝΙΑ ΘΗΡΩΝ"=ΚΥΡΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ… ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΙΕΛΑΒΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ, Ο ΚΟΡΑΞ, ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΠΡΟΦΑΝΕΣ… ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΑΡΜΠΑΚΣ, ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΒΟΣΚΟΙ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ-ΕΒΡΑΙΟΙ, ΜΕ ΤΑ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ ΓΟΡΓΟΝΑΣ{ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ},ΔΕΛΦΙΝΙΩΝ, ΚΥΜΜΑΤΩΝ ΚΛΠ… ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΚΛΕΨΙΜΜΟ ΕΠΙΔΙΔΟΝΤΑΙ… ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΤΑΥΤΙΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ..
    • 0
      0
      Συμφωνώ.
      Πρόκειται για συγκαλυμμένη διακήρυξη πανθρησκείας…όπως παλιά…

      Εντυπωσιακό είναι ότι αναφέρεται σε αρχαίους Κέλτες, Αιγύπτιους, Σουμμέριους,Ετρούσκους…ενώ για τους όρους αρχαία Ελλάδα, αρχαίοι Ελληνες προτιμά διαχωρισμό τόπου και χρόνου:Αρχαίοι Μινωίτες,Αρχαίοι Ροδίτες,Αρχαία Κρήτη,Αρχαία Ελλάδα…
      Ο ναός του Αδριανού στην Έφεσο ανήκει στον πολιτισμό της αρχαίας Ανατολής,στον πολιτισμό των Αρχαίων Τούρκων ή μήπως στον πολιτισμό των αρχαίων Γερμανών αφού πολλά κομμάτια του χώρου βρίσκονται στο Βερολίνο;
      Βέβαια ας μην αγνοούμε το ενδεχόμενο αρχαίας Βαρδασκανιανής κληρονομιάς.(Αρχαίοι Σκοπιανοί;!) Πλάκες και στήλες του χώρου είναι γραμμένες στο αρχαίο τους αλφάβητο (αυτό που χρησιμοποιούσαν πριν το κυριλλικό).!!!

      Πολλές μαλακίες ανεχόμαστε κι αναπαράγουμε…

      …….

      Υ.Γ. Παιδικές ζωγραφιές που αναπαριστούν όρθια ανθρωπάκια με ανοικτά χέρια σε ποιά θρησκεία-πολιτισμό εντάσσονται;
  8. 0
    0
    Οι περισσοτεροι σκεφτεσθε τους αρχαιους σαν κατωτερους σε θεμα νοημοσηνης.

    πολλοι πιστευετε οτι εφτιαξαν τοσους ναους,πυραμιδες κτλ με καλεμια και σφυρια.

    ακομα λετε οτι λατρευαν τον ηλιο για θεο χωρις να κατακαβαινετε.

    και ρωταω τωρα.αυτοι ειχαν κατωτερη νοημοσυνη οι εσεις;;

    ο ηλιος και καποια αλλα στοιχεια γνωριζετε απο ποτε υπαρχουν;

    εχει περασει απο το εφυες μυαλο καποιου οτι ο ηλιος μπορει να εχει δει πολλες ενσαρκωσεις του ιδιου ανθρωπου ανα τους αιωνες;;

    σεβασμο εδειχναν στα αθανατα στοιχεια.και γνωριζαν καλα τις επιρροες τους και τις ενεργειες τους.

    Οι ναοι απεικονιζαν αστερισμους συσχετισμμενοι με το ενεργειακο πεδιο της γαιας.εφερναν ενεργειες του ουρανου στη γη και οχι μονο.

    κατι σαν ασυρματη συνδεση μηπως καταλαβετε.

    η επομενη ερωτηση ειναι πως γνωριζαν τις ενεργειες και τα αλλα του αστρικου πεδιου και τα εφερναν κατω και γιατι;;

    ποιες ανωτερες δυναμεις τους το επετρεψαν η τους το υπεδειξαν και γιατι;

    καλα καλα στην εποχη μας δεν γνωριζουμε τι ειναι κατω.πως γνωριζαν τοτε για τα πανω;;

    τα 6 στοιχεια τα αθανατα.ποσα απο αυτα εχουν να κανουν με τις ανθρωπινες αισθησεις;

    το να υλοποιηθει καποιος ειναι μια ιδεα που συλαμβανει και γινεται.εκπτωτος.
    το να θυμηθει πως να ξανα απουλοποιηθει ειναι ποιο δυσκολο.και δυσκολοτερο ειναι να υλοποιειτε και το αντιθετο κατα βουληση.

    το σιγουρο…..για να προλαβω τους βλαμμενους…ειναι οτι η ταριφα γραφει.δεν εχει δεν ηξερα δεν γνωριζα κτλ.

    και κατι που θα σας φανει τρελλο.

    ταφο με τον μεγα αλεξανδρο μεσα δεν θα βρουν ποτε γιατι πολυ απλα δεν. ειναι θαμμενος.

    και τελευταιο και καλυτερο.

    οι 3 που θα μας κρηνουν οταν ερθει η ωρα ειναι ο μεγας αλεξανδρος ο προφητης ηλιας και ο χριστος.

    τα λεμε.
  9. 0
    0
    Ποιά αρχαία Τουρκία ρεεεεεε;;;;;;;;Δηλαδή οι Μινωήτες Και οι Ροδίτες Δέν Είναι Έλληνες ΑΛΛΑ Μογγολιστάν;;;;;;MOTHER HELLAS.
    • 0
      0
      Ναι. Αυτό μας λέει ο επιστήμονας…

      Στο προηγούμενο σχόλιό μου, ξέχασα να αναφέρω τους Θράκες και τον Βούλγαρο Ορφέα.

      Φαντάζομαι πως αντιλαμβάνεστε πως ο διαχωρισμός αυτός δεν είναι τυχαίος αλλά κρύβει μεθοδεύσεις.

      …….
  10. 0
    0
    Σε όλες τις εικόνες μια ανθρωποειδή μορφή με παρατεταμένα χέρια. Μέχρι εκεί σιγά τα λάχανα. Και οι Ούγκα Μπούγκα μπορούν να το ζωγραφίζουν αυτό, δεν χρειάζεται καμία ιδιαίτερη υψηλή νοημοσύνη ή θρησκευτική εμπειρία, και δεν αποδεικνύει την σύνδεση μεταξύ θρησκειών.

    Έπειτα, το τι κρατάν στα χέρια τους. Οι πιο πολλές εικόνες έχουν διαφορετικά πράγματα, οπότε πέραν του ότι είναι ένας άνθρωπος με παρατεταμένα χέρια (κάποιες φορές μάλιστα είναι άνδρας ή γυναίκα δηλ. θεός ή θεά), δεν υπάρχει άλλη σύνδεση.

    Κάποιοι κρατάν λουλούδια. Κάποιο κρατάν φίδια. Κάποιοι κρατάν λιοντάρια. Κάποιοι κρατάν στάχυα. Κατσίκες, φύλλα, πουλιά και άλλα πολλά! Τα οποία θρησκειολογικά και τοπολογικά, μπορούν να έχουν τελείως διαφορετικούς συμβολισμούς. Εκτός και αν η κατσίκες, με τα λιοντάρια, με τα λουλούδια, με τα φίδια και τα στάχυα έχουν ίδιον συμβολισμό. Τα οποία δεν έχουν.

    Σε αυτές τις εικόνες βλέπουμε διάφορους συμβολισμούς, οι οποίοι δεν είναι κατ' ανάγκη συνδεδεμένη μεταξύ τους. Αν βέβαια βλέπουμε μια γυναίκα με φίδια στα χέρια μια στην Ελλάδα και μια στην Αίγυπτο, αυτό έχει μια ομοιότητα, αν θεωρήσουμε τους χρονικούς και τοπολογικούς συσχετισμούς των δύο λαών. Περαιτέρω όμως κάποιος, για να οριστεί ως "ακαδημαϊκή" προσέγγιση πρέπει να λάβει υπόψιν του και τα υπόλοιπα στοιχεία γύρω από τις εικόνες, τους συμβολισμούς τους και την μυθολογία τους, η οποία ήταν η ζωντανή θρησκεία της εκάστοτε περιοχής.

    Δεν αντιλέγω ότι υπήρξε μια ενοποιημένη "θρησκεία" κάποτε, όχι τόσο ως θρησκεία, αλλά ως μια κοινωνία των Αφυπνισμένων ή Μυημένων, οι οποίοι είχανε τις γνώσεις, και επικοινωνούσαν αναμεταξύ τους στην υφήλιο. Αλλά για να γίνει αυτή η σύνδεση που αποδεικνύει αυτό το ιστορικό παρελθόν χρειάζεται μια πιο εκτεταμένη έρευνα πάνω στα αρχαία ιερά κείμενα και ιστορικά ντοκουμέντα και μια πιο αντικειμενική προσέγγιση πάνω στην εικονογραφία λαμβάνοντας υπόψιν τους αποσυμβολισμούς που έκαναν οι ίδιοι οι λαοί.

    Ας μην μπερδεύουμε λοιπόν την Ήρα με το στάρι, απλώς και μόνο για να αποδείξουμε κάτι, το οποίο δεν είναι ότι δεν μπορεί ν' αποδειχτεί, αλλά όχι με προχειρότητα και εκλογικεύσεις.
  11. 0
    0
    ΠΕΣ Κ `ΑΛΛΑ

    ΠΕΣ Κ ΑΛΛΑ

    ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΕΝ ΤΑ ΠΙΑΝΟΥΝ !

    ΜΠΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΖΟΥΜΙ.ΕΚΘΕΣΟΥ…ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ
    ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΕΔΩ…
  12. 0
    0
    Θα σας πω μια ιστορία ώστε να σας βάλω στο κλίμα,ας υποθέσουμε ότι ο πολιτισμός μας διαλύεται,όταν θα δείχνουμε στα παιδιά μας τις κατεστραμμένες πόλεις(αμάξια,κτίρια κ.α.)τα παιδιά μας θα καταλάβουν το 70%(έχουν εικόνα-αλλά όχι άποψη τι κάνει το καθένα),σε 3 -5 γενιές όταν θα κτίρια καταστραφούν τα παιδιά των δισ-εγγονών μας δεν θα καταλαβαίνουν τίποτα.εκεί αρχίζει ο ΜΥΘΟΣ(τα αεροπλάνα γίνονται Ίκαρος,Άγγελοι κ.ο.κ),αυτό γίνετε παγκόσμια μιας και παντού έχει πόλεις ΟΜΩΣ ο κάθε άνθρωπος δίνει την δικιά του ερμηνεία για τα θαυμαστά πράγματα που του λένε οι γέροντες και παρατηρώντας το περιβάλλον ταυτίζει σε κάθε περιοχή με κάτι αντίστοιχο που υπάρχει τριγύρω,στην προκειμένη περίπτωση(φίδια,κλονάρια από στάχια,ουρές ζώων για να περιγράψουν τα καλώδια Η καλαμπόκια,στάχια,σώματα ζώων για τους πυνκνωτές,γεννήτριες αντίστοιχος.Οι πρώτες ταμπλέτες είναι στην ΣΟΥΜΕΡ-Σουμερία(5000 π.χ-όσο ποίο αρχαίες τόσο ρεαλιστικές,όσο ποίο σύγχρονες τόσο ποίο μαγικές και αλχημιστικές) επιγραφή Σουμερία πέρι 5000-4000 http://www.ancient-origins.net/human-origins-folklore/great-flood-through-sumerian-tablets-00240
    φαίνεται ξεκάθαρα ότι κάτι έρχεται από το βάθος και ο καλλιτέχνης για να δημιουργήσει προοπτική του χώρου έβαλε σκοπίμως σκαλιά ώστε να καταλάβουμε ότι κάτι έρχεται από το βάθος,οι 2 τύποι(μάλλον ιερείς-γιαυτό φοράνε ιερατικά καπέλα ζώων ,ώστε να τρομάζουν-γνώστες της τεχνολογίας-Μάγοι-δικοί τους άνθρωποι)κρατάνε ράβδους για τριγωνισμό(αν θέλεις να πας από ένα σημείο σε άλλο θέλεις διαστάσεις Α,Β,Δ-σίγουρα υπάρχει και 3 αλλά δεν φαίνεται καθώς είναι πίσω από αυτόν που έρχεται).Μέσα στον τριγωνισμό δημιουργείτε πεδίο το οποίο έχει λεχθεί ότι είναι σαν το νερό(κύματα),οπότε ο καλλιτέχνης εδώ το έχει απεικονίσει όσο πιστότερα μπορούσε,όσο όμως περνάγανε τα χρόνια οι άνθρωποι επειδή δεν είχαν άμεση επαφή με το αντικείμενο αυτό άλλαζε και ήρθε σε εμάς σαν σύμβολο των μασόνων(μιας και αυτοί θεωρητικά είναι οι συνεχιστές των ιερέων των αρχαίων ""ΘΕΩΝ"").Άρα καταλήγω ότι είναι Η οι προ-κατακλυσμιαίοι Η είναι Εξωγήινοι οι οποίοι με την ίδια τεχνολογία πήγαιναν από εδώ και εκεί και μάθαιναν στους ανθρώπους την γεωργία κ.άλλα ΚΑΙ έτσι εμείς διερωτόμαστε αν η υφήλιος είχε την ίδια θρησκεία.Θέλω όμως να τονίσω ότι κάποιοι πολιτισμοί είχαν όντως πάρε δώσε,είμαι σίγουρος ότι οι Μινωίτες-Αιγύπτιοι είχαν σχέσεις με τους Μάγια Αζτέκους και Ινκάς(δέστε τους ιερείς πως μοιάζουν,μούμιες,οι Πυραμίδες παντού στον πλανήτη)
  13. 0
    0
    Τα λουλούδια θα μπορούσαν να μεταφραστούν σε Ηλιακούς συλλέκτες,όπως τα λουλούδια με τα φύλλα τους κοιτάν τον ήλιο για ενέργεια ,έτσι και οι πύλες έπαιρναν ενέργεια από τον ήλιο ΕΞΟΥ και λουλούδια σε κάποιες ζωγραφίες.Δεν είναι τυχαίο που στις πάνω πάνω φωτογραφίες τα ανθρωπάκια είναι πάνω από τις ΠΥΛΕΣ των κτιρίων(συμβολικά)
    • Ανώνυμος 1 Μαΐου 2014 @ 10:10
      0
      0
      οι αρχαιες θρησκειες ηταν συμβολισμοι για να μεταδιδονται υποσυνειδητα
      ΔΕΝ ηταν δογματα
      πχ
      αμμωνας ρα
      αμμωνας διας
      ΔΕΝ ειχαν προβληαμ οι αιγυπτιοι με τους ελληνες

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί