Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

07:57 - 29/05/2014

ΕΘΝΟΣ: “Εκτελέστε τα στελέχη και τους ψηφοφόρους της Χρυσής Αυγής”

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις


Σάλο έχει ήδη προκαλέσει σε όλους όσοι μελετούν τις γεωπολιτικές και μετεκλογικές
εξελίξεις στην Ελλάδα(αλλά και τα σενάρια που αφορούν τις εξελίξεις γύρω από τις ζυμώσεις των εγχώριων αντάρτικων πόλης των πιστολάδων και των αρματωμένων αριστερών επαναστατών), το πύρινο και εξαιρετικά σιβυλλικό άρθρο του δημοσιογράφου και ανταποκριτή της εφημερίδας “Έθνος” στην Νέα Υόρκη”( συμφερόντων Μπόμπολα), Μιχάλη Ιγνατίου.

Ο έμπειρος και πολυδιαβασμένος δημοσιογράφος που δεν γράφει ποτέ τίποτα τυχαίο αλλά και περιστασιακά ανεπίκαιρο, ουσιαστικά-εάν δεν εκφράζει προσωπικές και θυμικές απόψεις για την εκλογική ενίσχυση της “Χρυσής Αυγής”- προαναγγέλλει ή “προφητεύει”(το ερώτημα είναι τι ικανότητες ενόρασης έχει), άλλου είδους αντιμετώπιση της Ελληνικής Ακροδεξιάς από εξωθεσμικά κέντρα παρέμβασης. Μάλιστα επικαλείται -με εμφυλιοπολεμική διάλεκτο που παραπέμπει σε συνθήκες αιματηρών εκκαθαρίσεων από την οργάνωση “ΟΠΛΑ”** κατά την περίοδο του εμφυλίου- την βοήθεια και την αρωγή του ΚΚΕ για “να τους παλέψει με άλλες διαδικασίες”.

Δηλαδή αγαπητέ Μιχάλη, με ποιες διαδικασίες; Τα αυτόματα; Το αίμα; Τα τάγματα εφόδου και τις δολοφονίες αλλά και τις εκκαθαριστικές επιχειρήσεις εντός πόλης από το ΚΚΕ και τις παραφυάδες που ελέγχει;

Ελέγχει το ΚΚΕ παραφυάδες και θύλακες ενόπλων; Και πως μπορείς εσύ να το ξέρεις, αγαπητέ Μιχάλη; Εκτός εάν ο φίλτατος και πάντα έγκυρος Μιχάλης Ιγνατίου εννοεί άλλα πράγματα τα οποία προφανώς δεν τα καταλάβαμε, λόγω απειρίας. Εάν όχι, τότε ο Αμερικανικός παράγων(τον οποίο γνωρίζει ο κ.Ιγνατίου, πολύ καλά τόσα χρόνια)έχει έτοιμο το ΣΧΕΔΙΟ Γ από τη στιγμή που έχει ήδη αποτύχει το ΣΧΕΔΙΟ Α(προφυλακίσεις)και το σχέδιο Β(μιντιακή απομόνωση των Ακροδεξιών).

***(Η Οργάνωση Προστασίας Λαϊκών Αγωνιστών, γνωστότερη εκ των αρχικών της ως Ο.Π.Λ.Α., ήταν μια ένοπλη οργάνωση, με καθήκοντα ασφαλείας, συλλογής πληροφοριών και εκτέλεσης ειδικών αποστολών, που έδρασε στις πόλεις της Ελλάδας από το καλοκαίρι του 1943 μέχρι το 1947, ήτοι στην Κατοχή, μετά το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου και κατά τη διάρκεια του Εμφυλίου, σκοτώνοντας δοσίλογους, χίτες και ταγματασφαλίτες)

Διαβάστε το άρθρο του Μιχάλη Ιγνατίου, μήπως δεν καταλάβαμε εμείς καλά:

“Την περασμένη Τετάρτη επέλεξα να παρακολουθήσω από την τηλεόραση της ΝΕΡΙΤ τη στημένη συνέντευξη Τύπου της ναζιστικής οργάνωσης Χρυσή Αυγή, όχι από μαζοχισμό αλλά από καθαρά δημοσιογραφικό καθήκον. Διότι μελετώ εδώ και τρία χρόνια τη συγκεκριμένη οργάνωση, διαβάζω για την πορεία των ηγετικών στελεχών της και πρέπει να υπενθυμίσω πως τη χαρακτήρισα κίνδυνο για τη Δημοκρατία από την πρώτη στιγμή. Ο λόγος του ενδιαφέροντος ήταν το «μπλέξιμο» με τους ναζί ενός νεαρού φιλικού προσώπου, που ερχόμενος στην Αθήνα για σπουδές από το νησί, μετετράπη μέσα σε μερικούς μήνες σε ένα άβουλο άτομο.

Ενώ ήταν αστέρι στο σχολείο στην Κύπρο, γρήγορα παράτησε τα όνειρά του και έγινε δούλος αυτών των φασιστών, τρέχοντας από εκδήλωση σε εκδήλωση, εγκαταλείποντας τα όνειρά του. Σας ομιλώ από καρδιάς και με όλη την ειλικρίνειά μου. Βλέποντας τα πρόσωπα του Παναγιώταρου, του Κασιδιάρη και της συζύγου του Μιχαλολιάκου είδα αυτούς που έθαψαν (ευτυχώς όχι για πάντα) τα οράματα ενός νέου, που τον μετέτρεψαν για έναν χρόνο σε πειθήνιο όργανό τους. Δεν περίμενα τις συγκλονιστικές αποκαλύψεις του «Εθνους» για να σχηματίσω γνώμη για την εγκληματική Χ.Α. Γνώριζα από πρώτο χέρι…

Προκαλεί απέραντη θλίψη η διαπίστωση, μέσω της εκλογικής διαδικασίας παρακαλώ, ότι η οργάνωση των ναζί ενίσχυσε τη δύναμή της στις εκλογές της περασμένης Κυριακής. Είναι μια πραγματικότητα και δεν πρόκειται για φαινόμενο περαστικό, όπως συνεχίζουν να υποστηρίζουν τα πολιτικά κόμματα, που με τα λάθη και τις παραλείψεις τους έδωσαν την ευκαιρία στη Χ.Α. να εκμεταλλευθεί την οικονομική κρίση. Τα ανώτερα στελέχη της οργάνωσης δεν είναι πια εύκολοι αντίπαλοι και ο πιο σημαντικός λόγος είναι ότι τα δημοκρατικά κόμματα απαξιώθηκαν στη συνείδηση των πολιτών. Εκτός του ΚΚΕ, που έχει μία σταθερότητα και συνέπεια στις θέσεις του, όλα τα υπόλοιπα κόμματα -με τον έναν ή τον άλλον τρόπο- έδειξαν να «λιγουρεύονται» τους ψηφοφόρους της ναζιστικής οργάνωσης.

Είναι οι ίδιοι ψηφοφόροι που συνειδητά αυτή τη φορά -όχι από οργή και αγανάκτηση, όπως λέγαμε στις προηγούμενες εκλογές- υποστήριξαν τη Χ.Α., ψήφισαν τους υποψηφίους της και τις ιδέες της. Η Δημοκρατία δεν μπορεί άλλο να αντιμετωπίζει τους ναζί με δημοκρατικούς όρους. Πρέπει να τους παλέψει με άλλες διαδικασίες, διότι δεν έχουν θέση στη χώρα που γέννησε τη Δημοκρατία. Τόσο απλά…”

Μετά το άρθρο που ήδη θα έχει κι άλλες αντιδράσεις, σκληρή ήταν ήταν η απάντηση της Χ.Α: “Ο γνωστός υβριστής της Χρυσής Αυγής από τις ΗΠΑ, ο οποίος είναι ένα από τα πιο προβεβλημένα παπαγαλάκια του συστήματος καταφέρθηκε για ακόμα μια φορά κατά των Ελλήνων Εθνικιστών. Τυφλωμένος από εμπάθεια και μίσος κατά του Λαϊκού Συνδέσμου ο εγκάθετος “δημοσιογράφος” δεν δίστασε να καλέσει σε νέες εκτροπές, βίας και τρομοκρατίας κατά ενός νομίμου πολιτικού κόμματος. Δεν διστάζει μάλιστα ο αμερικανομπολσεβίκος να εκθειάσει το “αντισυστημικό” ΚΚΕ για την πάγια πολεμική του κατά της Χρυσής Αυγής”.

Απάντηση στον Μιχάλη Ιγνατίου αναμένεται να δημοσιοποιήσει εντός της ημέρας και ο “θεωρητικός” της Πατριωτικής Δεξιάς, καθηγητής Χρίστος Γούδης, την οποία αναμένουμε με ενδιαφέρον.

makeleio.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (51)

  1. Ανώνυμος 05/29/2014 @ 8:14 ΠΜ

    Ούτε αβουλοι είμαστε ουτε αγραμματοι όπως θα σας βόλευε. Έλληνες είμαστε και οσο για τα περι οργάνωσης να σας θυμησω πως η χα ειναι τρίτο κόμμα οπότε καλό θα ήταν να προσέχετε πως αποκαλείτε πολλούς πλέον ψηφοφόρους της. Καταλυει την δημοκρατία η χα? Αλήθεια? Όλοι οι βενιζελοσαμαραδες τι κανουν δηλαδή? Βία δεν είναι να μην ξέρουν οξ γονείς αν αύριο θα εχουν φαι για τα παιδιά τους? Βία δεν είναι ο νέος να μεταναστεύει βιαιως? Βία δεν είναι η απελπισία- αυτοκτονία? Βια δεν είναι να μένεις άστεγος? Βια δεν ειναι να σου παίρνουν το σπίτι για 1000 χρέος? Βια δεν είναι να θελουν οι νέοι να παντρευτουν η να σπουδασουν κ να μην μπορούν? Βια δεν είναι να πληρώνεις ασφάλεια κάθε μηνα αλλα ασφάλεια να μην εχεις? Η λιστα ειναι μεγάλη. Αλλου αυτα κυριε ιγνατιου βολεμενε. Ναι η χα ηρθε και θα μεινει και προσωπικα το λεω θα γουσταρα να φανε τρελες μπουφλες ολα τα λαμογια εκει μεσα. Και μετα να ζησουν οπως εχουν καταδικασει εμας να ζουμε η να μην ζουμε μαλλον. Ισα που επιβιωνουμε. Χρυση αυγη λοιπον να στρωσεις χαρακτηρα και συ και να μην μιλας ετσι σε κοσμο που υποφερει γιατι να το ξερεις θα ανεβουμε κι αλλο.

    • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 11:05 ΠΜ

      ποιο τριτο κομμα βρε ασχετο φασιστακι? δεν βλεπεις οτι δεν υπαρχουν κομματα πια? με αποχη πανω απο το 40% κ με ποσοστα 8% κ 9%, εσυ πιστευεις οτι ειστε τριτο κομμα!!! αλλα τετοια περιμενετε για να ξετσουτσουρωσετε!!! τον διχασμο της κοινωνιας!!!

      • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 12:34 ΜΜ

        ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΦΑΣΙΣΤ-ΑΚΙ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΣΕ -ΑΚΙ , ΚΟΙΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΣΟΥ . ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΓΚΑΓΚΑΛ-ΑΚΙ ΒΕΒΑΙΑ…ΠΑΝΗΛΙΘΙΕ ΝΕΟΤΑΞΙΤΗ .

        • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 1:25 ΜΜ

          Δηλαδή όποιος δεν είναι ΧΑ είναι νεοταξίτης; Άλλο τούτο πάλι.

        • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 1:35 ΜΜ

          Νεοταξίτικο παγανάκι νεοσατανάκι νεοναζάκι αλλού η παραμύθα.

          • Ανώνυμος 05/30/2014 @ 1:39 ΠΜ

            ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΡΕΕΕΕΕ….
            ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΟΥΝ ΛΙΓΟ ΟΙ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ….

      • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 1:36 ΜΜ

        ντροπη σου που λες φασιστακι εναν ανθρωπο που θελει να ξεφυγει απο τη σαπιλα που ζουμε!

      • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 1:44 ΜΜ

        μακαρι να ημουνα φασιστακι, θα ειχα ησυχη συνειδηση, κ θα πιστευα τις μαλακιες που γραφεις!! μακαριοι οι πτωχοι τω πνευματι!!!
        εμαθες κ την νεα ταξη…

    • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 11:11 ΠΜ

      Εχεις δικιο που εισαι οργισμενος,ομως με την βια γινεται κατι. Ποιος Εισαι εσυ θα κανεις καποιον να στρωσει χαρακτηρα; στην ζουγκλα ζουμε?η αποκτηνωση ειναι οτι χειροτερο μπορεί να συμβει στον ανθρωπο. Δυστυχώς το mind control που σας εχουν κανει ειναι μη αναστρεψιμο.οταν ξυπνησετε και δειτε οτι υπηρξατε αντικείμενο εκμεταλλευσης,θα ειναι αργα.

    • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 12:17 ΜΜ

      2.11 διορθωση:"…με την βια ΔΕΝ γινεται κατι…" . Και εννοείται πως το σχολιο μου απευθυνεται στους χρυσαυγιτες και τους αξιολυπητους υποστηρικτες τους.

      • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 1:35 ΜΜ

        αξιολυπητοι?κ ολοι οι αλλοι τι ειστε?η ΧΑ ειναι η μονη που κανει αντιπολιτευση κ αυτο αρεσει καταλαβετε το!

    • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 12:49 ΜΜ

      Ενω οι υπολοιποι ε? Μια χαρα ολοι ετσι? Δεν πειραζει . Εκλογες μετα από 5 χτονια πάλι που θσ εχουν φυγει ποσοι νροι θα εχουν πεθάνει πόσοι ανθρωποι και θα εχουν εξσθλιωθει αλλοι ποσοι κ μεις θα λεμε έχουμε δημοκρατια ομως. Να δούμε ποιος θα φαίνεται κοιμισμένος τότε

      • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 1:31 ΜΜ

        Δικό τους παιδί είναι η ΧΑ (του συστήματος), όταν κάνουν τη δουλειά τους θα τους ΑΔΕΙΑΣΟΥΝ άσχημα. Για πάτε να μάθετε τι ΕΣΤΙ ΧΑ και τα ξαναλέμε, είπαμε ο Χίτλερ μέσα από τη φυλακή ανέβαινε , βγήκε και κέρδισε…

        • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 8:21 ΜΜ

          Συμφωνώ ότι είναι έτσι με τη Χ.Α. αλλά μέχρι να γίνει αυτό ονειρεύεσε (και θα γίνει) θα έχει δημιουργηθεί γνήσιο Εθνικιστικό κόμμα γιατί η μόνη αλήθεια που έχει προκύψει από αυτή την ιστορία είναι πως οι Λαοί ΔΕΝ γουστάρουν διεθνισμό και αριστερισμό, η διακυβέρνηση των κρατών με το Κέντρο (κεντροδεξιά, κεντροαριστερά) έχει παταγωδώς αποτύχει
          οπότε
          ο Εθνικισμός παίρνει σοβαρό έδαφος και τώρα αρχίζει να διαμορφώνεται.

    • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 8:15 ΜΜ

      Μια χαρά τα λες και άσε τα ΓΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ από κάτω στα σχόλια να …ΒΕΛΑΖΟΥΝ!!
      Ακριβώς όπως τα λες είναι αλλά δε θέλουν να δουν πέρα από τη μύτη τους και αντί να σου απαντήσουν σου αναμασάνε …. Τρέμη

    • Ανώνυμος 05/30/2014 @ 8:31 ΜΜ

      11.21 ωραια τα λες,αλλα η Ελλάδα απεδειξε οτι θελει ριζοσπαστικη αριστερά…

    • Ανώνυμος 05/30/2014 @ 8:37 ΜΜ

      Αι ρε κοιμισμενο κοτοπουλο

  2. Ανώνυμος 05/29/2014 @ 8:21 ΠΜ

    Για καντε κανα αστειο γενιτσαροι , να δειτε πως πραγματικα και οχι στα τσιτατα σας γινεται το " ΕΝΑΣ ΣΤΟ ΧΩΜΑ , ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ " .

  3. Ανώνυμος 05/29/2014 @ 8:59 ΠΜ

    συμφωνω μαζι του!! χεστηκα τωρα με το κκε κ το αντικομμουνιστικο παραλληρημα του καθενος!!! το θεμα ειναι ενα!! αν θελουμε αληθινη επανασταση, μονο ετσι μπορει να γινει!!!

    ρε πεταξτε εξω τα φασιστακια που πουλανε κ μουρη ρεεεεεε με το 9 τοις εκατο!!!

    αλλα ειναι τοσο ηλιθιοι που δεν καταλαβαινουν οτι το 90 τοις εκατο, ΔΕΝ τους ψηφισε!!!!

    αλλα εκει πονταρουν, στην απαθεια του κοσμου κ σιγα σιγα ανεβαινουν!!! κ ο χιτλερ ετσι ξεκινησε, αν θυμαστε…

    σας εκφραζει αυτου του ειδους κυβερνηση? ετσι θελετε να καταληξει ο κοσμος μας? αν ναι, φατε τα!!! αλλιως, τον πουλο ολοι απο την ελλαδα….κ απο τον κοσμο ολο….η μηπως περιμενετε να τους διωξουμε με αγαπες λουλουδακια κ φιλακια??

    ασταδιαλα πρωι πρωι!!!

    • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 12:37 ΜΜ

      Χαλαρωσε κι απολαυσε το…περαστικα και προσοχη το καλσονακι .

      • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 1:45 ΜΜ

        αμ τι θακανω? με αυτα που βλεπω… αλλα μαζι θα τον φαμε ολοι, μην εχετε αυταπατες!!!

        καλσον καλοκαιριατικα? κατι πιο εξυπνο?

        • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 8:24 ΜΜ

          στις εξυπνάδες, τις ατάκες και το κρυόκωλο χιούμορ, είστε εσείς οι "αριστεροί" και οι "δημοκράτες" καλοί, που είστε μορφωμένοι και εκπολιτισμένοι….

    • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 3:59 ΜΜ

      βρε ανυπαρκτο τιποτα τοις εκατο τα τελευταια 200 χρονια, γιατι μιλας;
      βρε ανυπαρκτε λαγε του συστηματος που πληρωνεσαι και δεν δουλευεις, γιατι μιλας;
      τρομοκρατηθηκατε που σας εχουν παρει χαμπαρι και οι πετρες;
      συνεχιστε! εχων γνωσιν οι φύλακες.

      • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 8:03 ΜΜ

        τρεις λαλουν κ δυο χορευουν απαντηση…αμα καταλαβαινες τι εγραψα δεν θα απανταγες ετσι….αλλα το εχετε αυτο οι φασιστες…αλλα σας λενε, αλλα καταλαβαινετε…ειπαμε…μακαριοι οι πτωχοι τω πνευματι….

    • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 8:22 ΜΜ

      και το 75% δεν , ψήφισε Τσίπρα αλλά θέλει να κυβερνήσει

    • Ανώνυμος 05/30/2014 @ 8:34 ΜΜ

      11.24 ετσι ειμαστε αριστεροι με χιουμορ,πνευμα και μορφωση. Αν δεν σου αρεσει πηγαινε στην σπηλιά σου. Και μην ξεχασεις το ροπαλο, καθυστερημενε χομο σαπιενς

    • Ανώνυμος 05/31/2014 @ 7:47 ΠΜ

      ΜΑ ΠΟΙΟ 90% ΕΦ ΟΣΟΝ ΤΟ 51% ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΕΝ ΕΨΗΦΗΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ
      ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥΤΟΥ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΗΣΑΝ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

  4. Ανώνυμος 05/29/2014 @ 9:00 ΠΜ

    Το παπαγαλάκι του Μπόμπολα ξέχασε πως έχουμε κοινοβούλιο και όχι Δημοκρατία.

  5. Ανώνυμος 05/29/2014 @ 9:40 ΠΜ

    καλειτερα δεν ειναι να κρεμαστουν στο συνταγμα βενειζελος και σια με ολα αυτα που εχουν κανει στον λαο αλλα λυπαμαι και το σκοινη γιατη με ολα αυτα που εχει φαη ουτε αυτο δεν θα τον θελει

  6. Ανώνυμος 05/29/2014 @ 10:07 ΠΜ

    Μεχρι ενος σημειου τον διαβαζα τον Ιγνατιου γιατι νομιζα οτι τα στοιχεια του ειναι αμεροληπτα…
    Αμ δε !
    Καποιου τον επιασα να εκφοβιζει τους Ελληνες…
    και οχι μονο μια φορα.
    Δεν σε διαβαζω πλεον φιλε.
    Προδοτες δημοσιογραφους εχουμε και εδω, και μας περισσευουν.
    Τωρα επιλεγω ΕΓΩ τι και αν θα δω και τι θα διαβασω!
    Καληνυχτα.

  7. Ανώνυμος 05/29/2014 @ 10:45 ΠΜ

    xrisi augi kai klapste oso thelete,xartia afthona

  8. Ανώνυμος 05/29/2014 @ 11:03 ΠΜ

    Μην στρέφεστε ο ένας κατα του άλλου. Νομίζω ότι όλοι θέλουμε να βγούμε από την κατάσταση που βιώνουμε τώρα. Ο εχθρός είναι κοινός και ΔΕΝ είναι ο συνάνθρωπος! Οι σχολιαστές των κατοχικών είστε σκεπτόμενοι. Μην ξεχνάτε οτι η βία φέρνει βία.
    ΑΝΑΖΗΤΗΤΗΣ

    • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 8:30 ΜΜ

      Μην αυταπατάσε, μικρογραφία της κοινωνίας είναι και εδώ μέσα, οι περισσότεροι είναι "γιαχβεϊκοί", ενώ, αν διαβάσεις σχόλια σε άρθρα κοντά και στην ημέρα των εκλογών, όσοι ωρύονται στα "συνωμοσιολογικά" και τα "stranger άρθρα" ψηφίζουν Σαμαρά, Ελιά και Σύριζα (εκτός τη Χ.Α.) (παπάρια επαναστάτες δηλαδή και αναζητητές!!)
      οι πιο "έξυπνοι" όμως δεν ψηφίζουν καν, πάνε για καφέ !

      οπότε κάτι λάθος έχεις καταλάβει

  9. Ανώνυμος 05/29/2014 @ 12:14 ΜΜ

    Ας γράψουμε και εμείς την γνώμη μας….

    Στην Αθηναϊκή δημοκρατία χωράνε όλοι οι σχηματισμοί κομμάτων… και αυτό είναι κάτι το υγειές. Στην αγγλοσαξονική δημοκρατία της διεθνούς παρτούζας και εκμετάλλευσης, που υπηρετή ο Ιγνατίου… προφανώς υπάρχουν εξαιρέσεις! Από πότε ο αγγλοσαξονικός καπιταλισμός μετουσιώθηκε σε Αθηναϊκή δημοκρατία;… όταν έχει σχεδιάσει και προωθεί τις, Agenda 21… codex Alimentarius… Guantanamo… παγκόσμιο δίκτυο παρακολούθησεις κ.α. Και μας μιλάει ο Ιγνατίου από τον κεντρικό βόθρο του πλανήτη, περί ναζισμού… λες και ο ίδιος είναι δημοκράτης!!!… Λες και το επίσημο αφεντικό του, ο Μπόμπολας, είναι δημοκράτης!!

    Salom Μιχάλη!…

    Αν η θέληση του αμερικανοαποβλακωμένου κάτοικου της χώρας των Ελλήνων, θέλει την Χ.Α. τότε θα φάει στην μάπα την Χ.Α. όπως βεβαίως όταν ο αποβλακωμένος κάτοικος της χώρας των Ελλήνων, ήθελε τον Γ.Α.Π. και τώρα των Αντώνη και τον Βαγγέλα… τους τρώει κανονικά στην μάπα!… Ομοίως και αύριο με τον Αλέξη…

    Θα πρέπει να καταλάβει ΚΑΙ αυτό το φερέφωνο της C.I.A. ότι το καπιταλοσοσιαλιστικό μοντέλο που κυβέρνησε την νεότερη Ελλάδα, από το 1974 και εντεύθεν… ήταν αμερικάνικης εμπνεύσεως!!! …με τσόντα την Γερμανία.

    Και βρισκόμαστε εδώ που βρισκόμαστε… είναι γιατί οι Η.Π.Α. και η Γερμανία… κάνουν διεθνείς αλλαξοκωλιές… σε μια παγκόσμια παρτούζα, εις βάρος των εθνών και των λαών.

    Σίγουρα… εάν και εφόσον ο Ιγνατίου είχε όρχις… θα μπορούσε να γράψει ένα άρθρο για την αμερικανογερμανοτραφεί πραγματική ναζιστική οργάνωση του Δεξιού Τομέα, στην Ουκρανία… και τον ρόλο των αμερικάνικων μυστικών υπηρεσιών, τόσο στην Συρία, όσο και στην Ουκρανία!!! Για τα αποτρόπαια εγκλήματα που έχουν συμβεί στην αρχαία γη της Συρίας, θα πληρώση κάποια μέρα, του μαύρο κνώδαλο που έχετε στον Λευκό Οίκο;

    Η αμερικάνικη ηγεσία… ο αμερικάνικος λαός, εδώ και πολλές δεκαετίες έχουν προδώσει τα νάματα και παροτρύνσεις των "Πατέρων" της Αμερικάνικης Ανεξαρτησίας…. έχουν σκλαβωθεί, και το μόνο που επιθυμούν ως όργανα, είναι να σκλαβώσουν και τους υπόλοιπους λαούς του πλανήτη.

    Αυτά.

  10. Ανώνυμος 05/29/2014 @ 1:36 ΜΜ

    Λέει ο Ιγνατίου αυτά που λέει. Το πιάνει ο άλλος και λέει για ΚΚΕ ΟΠΛΑ εμφύλιο και ότι άλλο εξυπηρετεί την δημιουργία εμφυλιοπολεμικής κατάστασης. Μιας καταστάσης που πάντα θέλουν ντοπιοι και ξένοι κατακτητές για να κόψουν την χώρα σε κομμάτια. Οι δε Χ.Α. όσοι δεν είναι ναζί και νοσταλγοί της Χούντας τώρα λένε ότι είναι Εθνικιστές. Κάνουν μια διαπίστωση για τα αποτελέσματα της κοινοβουλευτικής χούντας των τραπεζών για να μας πουν ότι αυτοί είναι καλύτεροι. Όποιοι έχουν τσίπα ας διαβάσουν πια είναι η διαφορά του πατριώτη από τον Εθνικιστή Ας προσπαθήσουν να καταλάβουν ότι ο Ελληνισμός είναι πακέτο πολιτισμού Ιστορίας Δημοκρατίας. Με όλα αυτά δεν υπάρχει σχέση με το παράρτημα της Golden Dawn. Μακριά από φανατισμούς και διχασμούς. Τα έχει πληρώσει ο τόπος και ο λαός επανειλημμένα αυτά. Ο τόπος θέλει πατριώτες και πραγματικούς Δημοκράτες που θα παλέψουν για την λευτεριά για όλους τους Έλληνες. Θετικά και δημιουργικά. Όχι με χουλιγκανισμούς και συνθήματα μίσους.

    • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 8:34 ΜΜ

      Εσύ να διαβάσεις και να ψάξεις να μάθεις για την ιδέα του Εθνικισμού που έχει άμεση σύνδεση με την έννοια του πατριωτισμού (γιατί είναι μια ιδεολογία που τον ενδυναμώνει) και να μην παπαγαλίζεις Πρετεντέρη, Χατζηνικολάου και Τρέμη

      άντε με τον κάθε άσχετο

  11. Ανώνυμος 05/29/2014 @ 1:55 ΜΜ

    ότι να΄ναι…
    συνεχίζουμε να κουνάμε σημαιάκια και τσακωνόμαστε μεταξύ μας!!!
    Και όλα αυτά για τις ψεύτικες εκλογές , για τα ψεύτικα αποτελέσματα που μας πλασάρουν… και για δημοτικές και ευρωεκλογές ούτε καν για εθνικές….
    Δεν ξέρω για εσάς μάγκες , πάντως εγώ πότε των ποτών δεν πρόκειται να πιστέψω ότι ο κόσμος ψηφίζει αυτά που μας δείχνουν…..
    Ότι δηλαδή ο κόσμος τρόμαξε από τις απειλές του χοντρού, του τσίπρα και γενικότερα όλου του πολιτικού κόσμου και για να μην έρθει το χάος (τι ακριβώς εννοούν με το ΄΄χάος΄΄ και αν δεν υπάρχει ΄΄χάος΄΄ στις μέρες μας , τότε γ@μ@τ@) αποφάσισαν να μην δώσουν την εντολή για αυτοδυναμία σε κάποιο κόμμα… ΝΑΙ αυτό ακριβώς κάναμε… συνεννοηθήκαμε τόσα εκατομμύρια ψηφοφόρων οι μισοί να απέχουμε και οι άλλοι μισοί είχαν χωριστεί έτσι ώστε με την ψήφο τους να δώσουν σε όλους μια κάποια εξουσία….
    Από την άλλη όταν βλέπεις πως τσακώνονται συριζαίοι , νεοδημοκράτες , πασοκοελιές , χρυσαυγίτες , κκε κ.λ.π. λες ρε ΠΟΥΣΤΗ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ?????
    ΕΛΕΟΣ σταματήστε πια να υποστηρίζετε τα λαμόγια , τα άβουλα καιροσκόπα πρακτόρια !!!! ΌΛΟΥΣ !!!! Αν ήταν ΤΙΜΙΟΙ και ΑΞΙΟΙ δεν θα βρισκόντουσαν εκεί που βρίσκονται… Τι άλλο πρέπει να δούμε για να το καταλάβουμε ????

  12. Ανώνυμος 05/29/2014 @ 3:25 ΜΜ

    Ρε 'σεις ο Ιγνατιου δεν ηταν αυτος που ελεγε το Σωρρα απατεωνα;Σε εχουν παρει χαμπαρι και οι πετρες ανθελληνα Ιγνατιου.Οποια Ελληνικη κινιση παει να γινει στην Ελλαδα σηκωνονται τα παπαγαλακια τους καθεστωτος να τη πνιξουν…..

    • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 8:35 ΜΜ

      αυτό περίμενες εσύ από όλο το "πακέτο Ιγναντίου" για να επιβεβαιώσεις ότι είναι ρουφιάνος και ανθέλληνας, που δεν γουστάρει το Σώρρα!!!

  13. Ανώνυμος 05/29/2014 @ 4:42 ΜΜ

    Αντε να δεχτουμε οτι η ΧΑ καταδολιευει το οποιο κρατος δικαιου υπαρχει και επισης να δεχτουμε οτι η ηγεσια του τουλαχιστον διακονησε με μακροχρονια συνεπεια την ναζιστικη ιδεολογια που βεβαιως ειναι αντιθετη με την οποια κοινοβουλευτικη δημοκρατια εχουμε σημερα.Αν κανουμε μια τετοια παραδοχη τοτε θα πρεπει να δουμε και την αλλη πλευρα την ολοκληρωτικη επισης αριστερα (ΚΚΕ,ΠΑΜΕ,Συνιστωσες Συριζα,κλπ κλπ) οπου εκει η παραβατικοτητα επι δεκαετιες και οχι μονο τα τελευταια 2-3χρονια ειναι ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ.Τι να θυμηθουμε(χτισιμο θυρων πανεπιστημιων,πυρπολησεις πολυτεχνειου,καταληψεις καταληψεις καταληψεις καταληψεις κλεισιμο συγκοινωνιων με τον Μπουτα κλπ κλπ).Εγκληματικη αοολυτα συμοεριφορα με καταστροφη της δημοσιας περιουσιας κατ επαναληψη για ολη την μεταπολιτευση.Αν ζυγισουμε την παραβατικοτητα η της ΧΑ φανταζει ενα τιποτα. Η δεν ειναι ετσι??? Βλεπω οτι κανενας δεν το αντιμετωπιζει το θεμα ψυχραιμα και κυριως αντικειμενικα και οχι αλλα καρτ.Συμπερασμα :Η θετουμε τα δυο ακρα που ειναι αποδεδειγμενα υπερ της βιας(δικαιολογημενα η αδικαιολογητα) εκτος νομου η ανεχομαστε τις αντιδημοκρατικες νοοτροπιες φροντιζοντας να μειωσουμε τις αιτιες που τις προκαλεσαν.Ειναι εντελως απαραδεκτο να τιθεται το ενα ακρο εκτος νομου και το αλλο να ειναι στο απυροβλητο.Τελικα καμια νηφαλιοτητα και αντικειμενικοτητα στο ψυχιατρειο που λεγεται Ελλας!! Οσο για τα ταχαμ δηθεν συνταγματικα κοματα τι σοι συνταγματικα ειναι οταν ειναι ολεον πασιφανες και στον.πλεον αδαη με τα νομικα οτι εχουν παραβιασει ΟΛΕΣ τις διαταξεις του συνταγματος και τις περισσοτερες του ποινικου κωδικα καθως συνηγορει και ο τεως προεδρος του Αρειου Παγου και αλλοι εγκριτοι νομικοι.

    • Ανώνυμος 05/29/2014 @ 8:38 ΜΜ

      Μιλάς ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ και είναι ένας από τους λόγους που την ψήφισε ο κόσμος όλα αυτό που αναλύεις, η αντίδραση σε αυτό

  14. Ανώνυμος 05/29/2014 @ 4:46 ΜΜ

    ο νικος μαζιωτης ειναι ο πολεμαρχος του θεου

  15. Ανώνυμος 05/29/2014 @ 5:35 ΜΜ

    Μπραβο ρε Αυτα…Εισαι ωραιος…

  16. Ανώνυμος 05/29/2014 @ 8:30 ΜΜ

    XA AOU AOU XA AOU AOU THIS IS KORYDALLOS CITY LEMEEEEEEEEEEEEEEEEEE

  17. Ανώνυμος 05/29/2014 @ 9:24 ΜΜ

    ΚΛΑΣΤΕ ΜΑΣ ΤΑ @ΡΧΙΔΙ@ ΚΥΡΙΕ ΜΑΛΑΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  18. Ανώνυμος 05/30/2014 @ 2:52 ΠΜ

    mporoume na leme oti theloume alla i hrysi augi einai to anagkaio 'kako' gia na sothei i hora.40 hronia dimokratias ti katalavame.pame apo to kako sto heirotero.kamia fora oi drastikes lyseis einai auto pou hriazete.

  19. Ως μελετήτρια γεγονότων και καταστάσεων και ως παρατηρήτρια της ιστορίας που συνεχώς επαναλαμβάνεται, πιστεύω ότι η Χρυσή Αυγή δε δικάζεται για όλα τα εγκλήματα που έχει κάνει. Δεν της καταλόγισαν την ευθύνη για το πληρωμένο συμβόλαιο θανάτου που κατά πάσα πιθανότητα “υπέγραψε” και υλοποίησε.

    Πιστεύω με την κοινή λογική μου, ότι η Χρυσή Αυγή σκότωσε τα δύο μέλη της, στήνοντας μια καλοφτιαγμένη προβοκάτσια. Βέβαια δεν έχω συγκεκριμένα αποδεικτικά στοιχεία, όμως μερικές φορές κάποια πράγματα κάνουν μπαμ από μακριά. Χρειάζεται μόνο η επίκληση στη λογική και όλα γίνονται ξεκάθαρα.

    Πριν λίγο καιρό ο Βλαστός είχε κάνει μια δήλωση μέσα από τις φυλακές, είπε ότι ξέρει ποιος σκότωσε τα μέλη της Χρυσής Αυγής! Δήλωση Βλαστού: «Ξέρω ποιοι σκότωσαν τα μέλη της ΧΑ στο Ν. Ηράκλειο, τα λευκά κράνη που φορούσαν οι δράστες ήταν δικά μου!» Φυσικά και ξέρει, διότι ήταν συμβόλαιο θανάτου που υπέγραψε ο Μιχαλολιάκος. Τους “θυσίασε” η οργάνωση για να αλλάξει τις συνειδήσεις του κόσμου.

    Όπως σε μια παρτίδα σκάκι θυσιάζεις μερικούς στρατιώτες για να κάνεις μια πλάγια ύπουλη κίνηση, όπως ο Νέρωνας έκαψε τη Ρώμη και φόρτωσε την πράξη του στους Χριστιανούς, όπως ο Αδόλφος Χίτλερ (το σύμβολο κάθε χρυσαυγίτη) έκαψε το Γερμανικό Κοινοβούλιο και κατηγόρησε τους Κομμουνιστές, όπως η Ελίτ της Αμερικής έριξε τους Δίδυμους πύργους και παρουσίασε ότι το έκαναν οι τρομοκράτες της Αλκάϊντα (έχει αποδειχτεί από δεκάδες πηγές πλέον αυτή η αλήθεια και μπορεί ο ερευνητής να το διαπιστώσει κι από μόνος του), έτσι και η ηγεσία της Χρυσής Αυγής είχε έτοιμο σχέδιο αν συνέβαινε ποτέ τόσο τρανταχτή δολοφονία από μέλος της, να θυσιάσει και αυτή μερικά δικά της μέλη ώστε να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη! Είναι μια τακτική που στο παγκόσμιο πολιτικό σκηνικό εφαρμόζονταν πάντα!

    Έτσι λοιπόν θέλανε να μας παρουσιάσουν ότι μια “πρωτοεμφανιζόμενη τρομοκρατική οργάνωση” (ξαναδιαβάστε το αυτό παρακαλώ μερικές φορές!!!), ξεπήδησε από το πουθενά, δολοφόνησε με επαγγελματικό τρόπο τους συνέλληνές μας και εξαφανίστηκε από προσώπου γης. Νομίζουν ότι τρώμε κουτόχορτο;;;

    Καμία όμως σοβαρή τρομοκρατική οργάνωση δε θα έκανε κάτι τέτοιο και ο λόγος είναι απλός, πολύ απλός! Μια τρομοκρατική οργάνωση χρησιμοποιεί τον τρόμο και το φόβο με σκοπό να μεταβάλει τις συνειδήσεις του κόσμου ως προς τα σχέδιά της. Εκείνες τις μέρες που έγινε η δολοφονία του Παύλου Φύσσα, η συνείδηση της μάζας ήταν εντελώς ενάντια στη Ναζιστική Χρυσή Αυγή! Ξεσηκώθηκε η κοινή γνώμη και έδειξε την οργή της, οργανώθηκαν πορείες, φτιάχτηκαν διαδικτυακές ψηφοφορίες εναντίων της οργάνωσης και σε γενικές γραμμές έχασε μεγάλο ποσοστό υποστηριχτών. Οπότε οι άνθρωποι που ήταν φιλοσοφικά και ιδεολογικά εναντίων αυτής της ομάδας έπρεπε να νιώθουν ευχαριστημένοι και ικανοποιημένοι από τη στάση του κόσμου! Φυσικά, η τραγική δολοφονία των δύο άτυχων νεαρών έκανε το εντελώς αντίθετο μετά! Ξαναέστρεψε τις συνειδήσεις της μάζας υπέρ της Ναζιστικής Συμμορίας, διότι κατά κάποιο τρόπο ηρωποιήθηκαν τα παιδιά! (Ενώ στην ουσία ήταν θύματα της Χρυσής Αυγής!)

    Σκεφτείτε το! Καμία τρομοκρατική οργάνωση που ο σκοπός της θα ήταν να φέρει αλλαγές στις συνειδήσεις του λαού, δε θα έκανε κάτι τέτοιο, έτσι θα ήταν σαν να έβγαζε τα ίδια της τα μάτια! Είναι δεδομένο ότι μια τέτοια κίνηση θα αντέστρεφε το συνειδησιακό ρεύμα του λαού στο ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα! Αναλογιστείτε το πώς μας κορόιδεψαν! Βάλτε κάτω όλα τα δεδομένα και η αλήθεια είναι ολοφάνερη! Όσο καιρό ο Νικόλαος Μιχαλολιάκος ήταν στη φυλακή, η γυναίκα και η κόρη του, ή άλλα υψηλόβαθμα στελέχη τους, υλοποίησαν το απάνθρωπο σχέδιο δολοφονίας των νεαρών. Ήταν κλασσικό συμβόλαιο θανάτου. Αν κάποτε τους χορηγήσουν τον «ορό της αλήθειας», θα το παραδεχτούν σίγουρα από μόνοι τους!

    Τώρα στο ερώτημα αν η ηθική του Μιχαλολιάκου θα του επέτρεπε να κάνει κάτι τέτοιο, η απάντηση είναι: Φυσικά και του το επιτρέπει! Διότι επρόκειτο για μια ακραία ψυχοπαθολογική προσωπικότητα, που κυνηγάει μόνο την εξουσία! Ένας ψυχοπαθής χαρακτήρας σπάνια εκδηλώνει συναισθήματα συμπόνιας. Η δίψα του για δόξα παραγκωνίζει όλους τους άλλους ανθρώπους, ένας ψυχοπαθής θα μπορούσε να σκοτώσει ακόμη και την ίδια του την οικογένεια με σκοπό να ικανοποιήσει την άρρωστη φύση του Εγωισμού του! Δυστυχώς όμως ένας γνήσιος ψυχοπαθής δεν έχει πρόβλημα στην ενσωμάτωσή του με την κοινωνία, είναι ένα πλήρως λειτουργικό μέλος της κοινωνίας και αυτό τον κάνει απόλυτα επικίνδυνο!

    Ο Μιχαλολιάκος είναι ένας άνθρωπος με Νευρωτική Ανάγκη για Δύναμη. Όταν κανείς διψά για δύναμη και εξουσία για το αίσθημα που του προσφέρει αυτή η κατάσταση, τότε αυτό το άτομο βασανίζεται από μια νευρωτική ανάγκη. Αυτοί οι άνθρωποι επαινούν τη δύναμη, απαξιώνουν την αδυναμία και ελέγχουν ή κυριαρχούν στους άλλους. Είναι άνθρωποι που φοβούνται τις προσωπικές αδυναμίες και τα όριά τους, την ανημπόρεια και τις καταστάσεις που δεν μπορούν να ελέγξουν.

    Ο Μιχαλολιάκος από το 1974 μέχρι σήμερα, συνελήφθη από την αστυνομία τέσσερις φορές! Συμμετείχε στην ομάδα κρούσης που ξυλοκόπησε δημοσιογράφους στην κηδεία του Μάλλιου, αξιοσημείωτο ακόμη είναι ότι τοποθετήθηκε από τον δικτάτορα Παπαδόπουλο στη θέση του προέδρου της Νεολαίας της ΕΠΕΝ.

    Το 1978, Ο Μιχαλολιάκος Νικόλαος συνελήφθη και καταδικάστηκε σε κάθειρξη ενός έτους για κατοχή όπλων, εκρηκτικών και για βομβιστικές επιθέσεις! Ήταν μέλος ακροδεξιάς τρομοκρατικής οργάνωσης η οποία στόχευε στην ανατροπή. Συγκεκριμένα: Το Σάββατο, 11 Μαρτίου 1978, μια ωρολογιακή βόμβα εκρήγνυται στην αίθουσα του κινηματογράφου Έλλη, στην οδό Ακαδημίας, στις 9.30 το βράδυ. Η έκρηξη γίνεται κατά τη διάρκεια προβολής της σοβιετικής ταινίας “Ουράνιο τόξο”. Η βόμβα είχε τοποθετηθεί κάτω από τα καθίσματα του κοινού κι η έκρηξη έχει ως αποτέλεσμα τον πολύ βαρύ τραυματισμό ενός άτυχου θεατή, με αποτέλεσμα να χάσει τα δύο του πόδια! Μαζί του τραυματίστηκαν και άλλοι 18 άνθρωποι. Η επίθεση επαναλαμβάνεται τρεις μήνες αργότερα, στις 20 Ιουνίου, στις 9 το βράδυ στην αίθουσα του κινηματογράφου Ρεξ, στην οδό Πανεπιστημίου. Η έκρηξη σημειώνεται και πάλι κατά τη διάρκεια προβολής μιας σοβιετικής ταινίας με τίτλο “Ο πόλεμος σε όλα τα μέτωπα”. Η ωρολογιακή βόμβα είχε επίσης τοποθετηθεί στα μεσαία καθίσματα της αίθουσας προβολής και η έκρηξή της είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό 15 ανθρώπων. Είναι σαφέστατο λοιπόν ότι ο Μιχαλολιάκος από μικρός δεν ενδιαφερόταν για την ανθρώπινη ζωή!

    Τώρα, ας γυρίσουμε πάλι στο θέμα μας. Η τρομοκρατική οργάνωση με το όνομα “Μαχόμενες Λαϊκές Επαναστατικές Δυνάμεις”, σκότωσε μόνο εκείνα τα παιδιά και ποτέ ξανά δεν την άκουσε κανείς να κάνει κάτι άλλο. Εδώ, δείτε την ομοιότητα, μεταξύ των ονομάτων, των δύο οργανώσεων που είναι σίγουρα ένα σώμα, μια ψυχή: 1) Μαχόμενες ΛΑΪΚΕΣ Επαναστατικές Δυνάμεις, 2) ΛΑΪΚΟΣ Σύνδεσμος Χρυσή Αυγή !!!

    Τίποτα όμως δε μένει κρυφό για πάντα και ο Βλαστός πιθανόν θα τους αποκαλύψει για να μειώσει την ποινή του. Μόλις μιλήσει ο Βλαστός, τότε η Χρυσή Αυγή θα ξαναγυρίσει στο μηδέν, θα την εγκαταλείψουν και τα ίδια τα μέλη της. Τέλος ας μην ξεχνάμε ότι ο Βλαστός είναι μπλεγμένος σε μια οργάνωση που εκτελούσε συμβόλαια θανάτου.

    Σε όσους ακόμη συνεχίζουν να πιστεύουν ότι τέτοιου είδους σέκτες/οργανώσεις μπορούν να ωφελήσουν την Ελλάδα, έχω να προτείνω να κάνουν μερικές αναζητήσεις, ας γράψουν σχετικές λέξεις κλειδιά σε μηχανές αναζήτησης του ίντερνετ, επιλέγοντας να εμφανιστεί μόνο φωτογραφικό υλικό. Με αυτόν το τρόπο θα δουν τη Ναζιστική Αλήθεια στις φωτογραφίες. Επίσης ας κάνουν μια σοβαρή έρευνα στο YouTube, καθώς υπάρχουν άπειρα ντοκιμαντέρ και βίντεο που παρουσιάζουν το παρελθόν και το παρόν της οργάνωσης, όλες τις παράνομες ενέργειες που επαναλαμβάνονταν τόσα χρόνια και το αληθινό πρόσωπο του Μιχαλολιάκου. Εκτός από αυτά, υπάρχουν και αρκετά βιβλία, μερικά τα έχουν γράψει πρώην μέλη που ξύπνησαν και έφυγαν από την οργάνωση.

    Θα κλείσω το κείμενό μου με ένα Τελικό Συμπέρασμα. Μετά από βαθυστόχαστη ανάλυση, ο σοφός παρατηρητής διαπιστώνει ότι η Χρυσή Αυγή δεν είναι κόμμα! Η Χρυσή Αυγή είναι μια ψυχική ασθένεια που εκδηλώνεται με τον μανδύα της τρομοκρατίας! Ο τελικός σκοπός της είναι να δώσει δύναμη στα χέρια μια μικρής κλίκας (ψυχοπαθολογικών ανθρώπων) και να αφαιρέσει τη δημοκρατία από το λαό, η οποία (δημοκρατία) μπορεί να μην εφαρμόζεται σωστά αυτή την περίοδο που διανύουμε, όμως η κατάργησή της θα δημιουργούσε ολέθρια καταπίεση στη διανόηση και την ελεύθερη έκφραση, θα πήγαινε την Ελλάδα πίσω έναν αιώνα και τότε θα ήταν που οι εξωτερικοί εχθροί της χώρας θα χαίρονταν πραγματικά διότι μετά το τέλος της Περιόδου της Χρυσής Αυγής (αν υποθέσουμε ότι κατάφερνε να κυβερνήσει τη χώρα για λίγα χρόνια), θα παραλάμβαναν καμένο τόπο για να τον κάνουν ότι θέλουν, ολοκληρώνοντας έτσι τα γεωπολιτικά τους σχέδια!

    • Μιχάλης 03/08/2016 @ 10:45 ΠΜ

      Βρέ ξύπνα είμαστε στο 2016,ο χιτλερ πέθανε το 1945 κι η Σοβιετική ένωση τής άθεης άρχουσας τάξης έχει διαλυθεί από το 1991.
      Ακόμη,κοίταξε το θέμα με την αρρωστημένη φαντασία σου γιατί ήδη χρειάζεσαι φαρμακευτική αγωγή…
      Τέλος,κρίμα που δεν μάς προφύλαξες από το άρρωστο μυαλό σου αλλά δυστυχώς ντροπή καί 2016 δεν συμβαδίζουν…

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*