Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

08:46 - 19/10/2014

Διαλογισμός : Η λάθος πεποίθηση

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Διαλογισμός : Η λάθος πεποίθηση

Όταν οι άνθρωποι επιχειρούν να πειραματιστούν με τον διαλογισμό, συχνά διαμαρτύρονται ότι οι σκέψεις τους γίνονται ανεξέλεγκτες και αρχίζουν να τους επιτίθενται πιο άγρια από ποτέ. Όσοι όμως έχουν εντρυφήσει χρόνια στο διαλογισμό γνωρίζουν ότι αυτό είναι ένα πολύ καλό σημάδι για όσους είναι αρχάριοι στο διαλογισμό. Δεν είναι οι σκέψεις μας που έχουν γίνει πιο άγριες κι επιθετικές αλλά εμείς που έχουμε γίνει πιο ήσυχοι και καταφέρνουμε τελικά να αποκτήσουμε συνείδηση του πόσο θορυβώδεις ήταν οι σκέψεις μας πάντα. Αντί να αποκαρδιωνόμαστε λοιπόν και πολλές φορές να τα παρατάμε, μπορούμε να προσπαθήσουμε να γίνουμε ακόμα περισσότερο παρόντες στη στιγμή και να συνεχίσουμε να επιστρέφουμε ξανά και ξανά στην αναπνοή μας.

Η αρχαία ανατολική σοφία μας επισημαίνει ότι στο ξεκίνημα του διαλογισμού οι σκέψεις θα έρχονται η μία πίσω απ’ την άλλη ακατάπαυστα, σαν έναν καταρράκτη που χύνεται σε έναν απόκρημνο γκρεμό. Σταδιακά, καθώς προοδεύουμε στο διαλογισμό, οι σκέψεις γίνονται σαν το νερό που τρέχει σε ένα ρηχό, στενό ποτάμι κι αργότερα όπως τα πιο ήρεμα νερά ενός μεγαλύτερου και βαθύτερου ποταμού που ρέουν ήσυχα προς τη θάλασσα. Τελικά ο νους γίνεται όπως ένας ακίνητος και γαλήνιος ωκεανός που ρυτιδώνεται μόνον περιστασιακά στις ήπιες ριπές του ανέμου.

Κάποιοι δυστυχώς έχουν την λάθος πεποίθηση ότι όταν διαλογίζονται δεν θα πρέπει να έχουν καθόλου σκέψεις ή συναισθήματα. Όταν λοιπόν έρχονται σκέψεις στην επιφάνεια, αυτοί ταράζονται ή εξοργίζονται με τον εαυτό τους, νομίζουν ότι έχουν αποτύχει και τα παρατούν. Πόσους έχετε ακούσει αλήθεια να επιμένουν ότι δεν μπορούν να κάνουν διαλογισμό γιατί έχουν επαναλαμβανόμενες σκέψεις που δεν τους αφήνουν σε ησυχία; Αυτό η πεποίθηση είναι το μεγαλύτερο σφάλμα στην άσκηση του διαλογισμού. Μια θιβετιανή παροιμία λέει: “Δεν μπορείς να έχεις κρέας χωρίς κόκκαλα ή τσάι χωρίς φύλλα”. Όσο καιρό λοιπόν θα έχουμε έναν νου, αυτός θα συνοδεύεται αναγκαστικά από σκέψεις και συναισθήματα.

Όπως ακριβώς ο ωκεανός έχει κύματα ή ο ήλιος ακτίνες, έτσι και η δράση του νου μας είναι οι σκέψεις που δημιουργεί και τα συναισθήματα που ακολουθούν τις σκέψεις. Ο ωκεανός μπορεί να εμφανίζει κύματα, όμως δεν ταράζεται ιδιαίτερα από αυτά. Τα κύματα είναι η φύση του ωκεανού. Τα κύματα τα βλέπουμε να υψώνονται μέσα στον ωκεανό∙ από πού προέρχονται όμως και που καταλήγουν τελικά; Στον ίδιο τον ωκεανό. Κατ’ αναλογία, οι σκέψεις και τα συναισθήματα είναι οι εκφράσεις της αληθινής φύσης του νου. Υψώνονται μέσα από τον νου και διαλύονται πάλι πίσω στο νου. Οτιδήποτε εμφανίζεται δεν είναι απαραίτητο να το βλέπουμε σαν ένα ιδιαίτερο πρόβλημα. Αν δεν αντιδράσουμε ενστικτωδώς, αν το παρατηρήσουμε υπομονετικά κι αδιαμαρτύρητα θα αποσυντεθεί στην ίδια του τη φύση.

Όταν φτάσουμε σ’ αυτή την κατανόηση τότε η εμφάνιση των σκέψεων στον διαλογισμό όχι μόνο δεν θα είναι πρόβλημα αλλά θα δυναμώνει και θα εμπλουτίζει την άσκησή μας. Έτσι, είναι σημαντικό να αποκτήσουμε μια πιο φιλική, ανοιχτή και συμπονετική διάθεση απέναντι στις σκέψεις και τα συναισθήματά μας καθώς αυτά είναι η οικογένεια του νου μας. Μπροστά στις σκέψεις μας λοιπόν, ένας θιβετιανός δάσκαλος προτείνει: “Γίνε όπως ο σοφός άνθρωπος που παρακολουθεί ένα παιδί να παίζει”.

Συχνά αναρωτιόμαστε πώς να αντιμετωπίσουμε την αρνητικότητα μας ή τα προβληματικά συναισθήματα που βιώνουμε. Στην ηρεμία και άνεση που βιώνουμε κατά τη διάρκεια του διαλογισμού έχουμε την δυνατότητα να παρατηρήσουμε τα συναισθήματα αυτά με μια εντελώς αμερόληπτη στάση. Όταν η στάση μας όμως απέναντι στα συναισθήματα αλλάζει, διαφοροποιείται και ολόκληρη η ατμόσφαιρα του νου μας, ακόμη και η ίδια η φύση των σκέψεων και των συναισθημάτων μας. Όταν γινόμαστε λιγότερο κριτικοί προς τις σκέψεις μας, το ίδιο κάνουν και οι σκέψεις προς εμάς. Στο κάτω-κάτω, σκέψεις είναι, αργά ή γρήγορα θα περάσουν αν σταματήσουμε να το κάνουμε μεγάλο θέμα και να φέρνουμε εμπόδια στο διάβα τους.

Έτσι οτιδήποτε σκέψεις ή συναισθήματα και να εμφανίζονται στο νου μας, τις αφήνουμε να υψωθούν και να σβήσουν όπως ακριβώς τα κύματα στον ωκεανό, χωρίς να προσπαθούμε να τα εμποδίσουμε ή να τα περιορίσουμε. Ας μην προσκολλούμαστε στις σκέψεις μας, ας μην τις ανατροφοδοτούμε ή κάνουμε προσπάθεια να τις διαλύσουμε. Ας μην τις ακολουθούμε και ας σταματήσουμε να τις προσκαλούμε. Ας γίνουμε σαν τον ωκεανό που παρατηρεί τα ίδια του τα κύματα ή σαν τον ουρανό που ατενίζει ανέμελα όσα σύννεφα έχουν διάθεση να βολτάρουν μέσα στο είναι του. Σύντομα ανακαλύπτουμε ότι οι σκέψεις μας είναι σαν τον άνεμο∙ απλά έρχονται και φεύγουν. Το μυστικό είναι να μη σκεπτόμαστε πάνω στις σκέψεις, αλλά να τις επιτρέπουμε να ρέουν ανεμπόδιστα μέσα στο νου μας, ενώ συγχρόνως εκπαιδεύουμε τον νου μας να ελευθερωθεί από την ανάγκη να δημιουργεί δεύτερες σκέψεις.

Ο συνηθισμένος νους, μπορεί να αντιλαμβάνεται το ρεύμα των σκέψεων σαν συνεχόμενο και ασταμάτητο∙ στην πραγματικότητα όμως δεν είναι καθόλου έτσι τα πράγματα. Μπορεί ο καθένας μας μέσα από ενδελεχή εσωτερική παρατήρηση να ανακαλύψει ότι ανάμεσα σε κάθε σκέψη υπάρχει ένα σημαντικό κενό. Όταν η τελευταία μας σκέψη, μόλις έχει γίνει παρελθόν και η μελλοντική σκέψη δεν έχει ακόμη ξεκινήσει, τότε ακριβώς υπάρχει μια μικρή παύση, μέσα στην οποία, μας αποκαλύπτεται η αληθινή φύση του νου μας. Έτσι η εργασία μας στο διαλογισμό είναι να επιβραδύνουμε χωρίς προσπάθεια, με τους τρόπους που αναφέραμε παραπάνω τις σκέψεις μας, ώστε το ενδιάμεσο αυτό κενό να γίνεται όλο και πιο φανερό.

Έχετε παρατηρήσει αυτό το “μαγικό κενό” ανάμεσα στις σκέψεις σας;

Αν απαντήσετε «όχι»,

είναι καιρός να αρχίσετε διαλογισμό.

Αν απαντήσετε «ναι»

τότε φροντίστε να επιμηκύνετε τη χρονική του διάρκεια.

Γιατί αυτό σημαίνει επιτέλους

“κάνω διαλογισμό” !

Συνοδοιπόροι είμαστε με τον ίδιο προορισμό…

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (40)

  1. Ανώνυμος 10/19/2014 @ 9:06 ΠΜ

    Απ 'τους ανθρώπους δέν λειπει το κάτι να δούν ,ουτε τα τέρατα που τα βλέπουν και στην πραγματικότητα να περπετούν στους δρόμους….Λείπει η δυναμη στο νου.Πες μας πως ειναι η δυναμη

  2. Η ιερή αγελάδα 10/19/2014 @ 9:09 ΠΜ

    Εμένα θα δείτε στο ΄τελος να σας κάνω μπε κας οχι μου

  3. Ανώνυμος 10/19/2014 @ 9:12 ΠΜ

    Ο άνθρωπος πρέπει να αποφασίσει μόνος του να βγάλει τα δαιμόνια του.Αν δέν πάριε την αποφαση θα χάσει το γελιο του

  4. Ανώνυμος 10/19/2014 @ 9:42 ΠΜ

    Λες κοπελιά να ξεκινήσουμε διαλογισμό και να μας αξιωσει και μας καποια μερα να εχουμε ελληνοληγουντ

  5. τι ειμαστε ρε βουδιστες ταοιστες.. ρε πατε καλα? δεν ξερετε οτι ο διαλογισμος και η γιογκα σε εισαγουν στις ανατολικες θρησκειες.. ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΟΥΛΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΠΟΣΧΟΙΝΙ. Η ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΥΣΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ..

    • Ανώνυμος 10/19/2014 @ 1:33 ΜΜ

      Να μιλάς για τον εαυτό σου. Δεν είναι όλοι σκοταδιστές θρησκόληπτοι σαν και σένα. Κράζετε τους μουλάδες και τους τζιχαντιστές και είστε και εσείς ίδιοι και χειρότεροι.

      • Ανώνυμος 10/19/2014 @ 2:54 ΜΜ

        Αφου αναφέτεται συνεχώς νέα φράση κόλλημα,θρησκόληπτος,σκέψου…πως τις μαλακίες που κάνει ο κόσμος τώρα μάλλον τις έχει ξανακάνει στο παρελθόν και …..η θρησκειες ειναι ένα στάδιο προς…..αν δέν εισαι ικανός μένεις προσκολλημένος στην ασφάλεια και στις ανασφάλειες .Απ αυτά που βλέπεις ικανός μάλλον δέν ειναι κανεις εκτός απο τα παιδιά που έχουν καθαρή ψυχη.Τα μάτια και τα ώτα των παιδιών βρωμίζουν όμως απο την ανάπτυξη της φόρμουλας ζωής που ειναι διαδεδομένη.Το πρώτο βήμα της κάθε θρησκείας αυτο λέει και αυτό προσφέρει την κάθαρση….μετά υπάρχουν κι άλλα βήματα

      • Ανώνυμος 10/19/2014 @ 3:02 ΜΜ

        Εδω ειναι Ελλαδα και ειμαστε Χριστιανοι Ορθοδοξοι. Τους διαλογισμους, γιογκα και λοιπες ινδικες μαλακιες δεν τους δεχομαστε. Αυτα κι αν ειναι σκοταδισμος! Αλλα οι δαιμονισμενοι σαν κι εσενα μυριζουν λιβανι και καιγονται… Καθιστε σταυροποδι στη θεση του λωτου, καντε και ενα Μμμμμμμ και θα γινετε θεοι….. Ουτε πενταχρονα δεν πιστευουν σε τετοιες παπαριες! ουστ!

        • Ανώνυμος 10/19/2014 @ 11:09 ΜΜ

          Φοβερός χριστιανός είσαι εσύ. Στάζει μισανθρωπισμό και κακία ο λόγος σου. Μάλλον λάθος σου τα εξήγησαν.

          • Ανώνυμος 10/20/2014 @ 5:56 ΠΜ

            Ενω εσεις οι αθεοι σταζετε καλοσυνη απο παντου…

          • Ανώνυμος 10/20/2014 @ 9:40 ΠΜ

            Επιβεβαιώνεις το προηγούμενο μήνυμα. Τι χριστιανός είσαι εσύ που κρίνεις; Τι σημασία έχει αν ο άλλος είναι άθεος, άθρησκος, χριστιανός, μουσουλμάνος ή δωδεκαθεϊστής; Για ανθρώπους δεν μιλά η θρησκεία στην οποία ισχυρίζεσαι ότι πιστεύεις; Λέει πουθενά αυτές τις μπούρδες που γράφεις; Λέει πουθενά ότι είσαι ανώτερος των άλλων ή ότι πρέπει να εκφράζεσαι υποτιμητικά για όποιον δεν πιστεύει τα ίδια με εσένα; Δεν σου τα εξήγησαν καλά, αυτό είναι σίγουρο.

          • Ανώνυμος 10/20/2014 @ 1:53 ΜΜ

            Εσενα οι εργοδοτες σου στα εξηγησαν μια χαρα για να μπαινεις εδω μεσα να γραφεις τις εξυπναδες σου και να βγαζεις πιο ανετα τον μηνα..Εσεις οι ιδιοι μπαινετε εδω μεσα και βριζετε. Εσεις το μονο Θεο που προσκυνατε ειναι τον εκαστοτε εργοδοτη σας.

  6. Ανώνυμος 10/19/2014 @ 10:53 ΠΜ

    Ο καλυτερος διαλογισμος ειναι η προσευχη.

    • Ανώνυμος 10/19/2014 @ 1:35 ΜΜ

      Ακριβώς, η προσευχή είναι ένα είδος διαλογισμού. Απλά ο κάθε άνθρωπος ανεξάρτητα θρησκείας την αντιλαμβάνεται διαφορετικά. Την αντέχει αυτήν την διαφορετικότητα η αντίληψή σας;

      • Ανώνυμος 10/19/2014 @ 2:58 ΜΜ

        Μαθε να διαβαζεις. Ειπα απλα προσευχη,οχι σε ποιον Θεο. Εσυ αμα θες προσευχησου στο Δια η στην καφετιερα σου, ειναι δικαιωμα σου. Τσεκαρε την δικη σου αντιληψη πρωτα.

        • Ανώνυμος 10/19/2014 @ 11:06 ΜΜ

          Δεν την αντέχει λοιπόν την διαφορετικότητα η αντίληψή σας. Κρίμα.

          • Ανώνυμος 10/20/2014 @ 11:18 ΠΜ

            τελικα οντως δεν καταλαβαινεις τι διαβαζεις.περαστικα.

          • Ανώνυμος 10/20/2014 @ 2:52 ΜΜ

            Ναι, πράγματι δεν καταλαβαίνω. Με χτύπησαν οι μπούρδες που διαβάζω στο κεφάλι.

          • Ανώνυμος 10/20/2014 @ 4:44 ΜΜ

            Toτε βγες να ησυχασουμε κ εμεις απ τις δικες σου.

          • Ανώνυμος 10/20/2014 @ 5:17 ΜΜ

            ποια ειναι η μπουρδα?

  7. Ανώνυμος 10/19/2014 @ 11:47 ΠΜ

    ΧΩΡΙΣ "ΠΡΟΣΟΧΗ" δεν υπάρχει τιποτα ούτε προσευχή ούτε κατανόηση.

  8. Ανώνυμος 10/19/2014 @ 4:31 ΜΜ

    Δηλαδη οτν λες "ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΡΘΟ-ΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ" για πες να να καταλαβουμε και εμεις….ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ακριβως? πιστευεις στον ΙΗΣΟΥ το Ναζωραιο και σε αυτα που ειπε
    ή μηπως πιστευεις σε αυτους που εσφαξαν διωξαν και @@ ενα καρο εθνη για το ονομα
    της δκης τους ΟΡΘΟ-ΔΟΞΙΑΣ. (αυτο το παπαδαριο δεν ειναι που μεχρι σημερα που βλογαει πορσε και μερσεντε με 2.000 στα ΒΠ-εχει πεσει κριση και εδω- ειναι ολοι 1.90-2.00 200 κιλα ο καθενας και κανουν ΝΗΣΤΕΙΑ με λογ/σμους των 250 ευρω, παιζουν αλλαξο…στα μοναστηρια
    και τσακωνονται χειροτερα απο πορνες για το παγγαρι?θα μου πεις ναι αλλα υπαρχουν και ενα 10-30% καλοι…ΑΣΤΟ ΚΑΛΟ)

    Ας ερθουμε τωρα στα δικα μας….:-)

    ΟΡΘΟ-ΔΟΞΕ ανωθεν θρωσκο

    ΟΥ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ το τηρεις?π.χ. ΠΤΩΜΑΤΑ ΝΕΚΤΩΝ ΖΩΩΝ ΤΡΩΣ?(καποιοι το λενε
    κρεας αλλα σχωρα με ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ την ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ).
    ΟΥ ΜΙΧΕΥΣΕΙΣ????Η μηπως δεν ειχες σεξ ΠΡΙΝ το γαμο?
    ΟΥ ΨΕΥΔΟΜΑΡΤΗΡΗΣΕΙΣ? αστο….

    και μια αλλη ερωτηση:γιατι λενε οι (καλοι) παπαδες (σωστα) τις κυριακες
    ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΤΑ …?Γιατι αφου το ΘΥΛΗΚΟ στη ΦΥΣΗ
    ΠΡΟΚΑΛΕΙ?πως εξηγειται?τι σχεση εχει αυτό?μηπως αφου εισαι ΟΡΘΟ-ΔΟΞΟΣ
    μπορείς να μου εξηγησεις γιατι η εβδομαδα εχει 7 ημερες?ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ , οχι να
    ΑΝΑΜΑΣΗΣΕΙΣ ΚΑΤΙ που ειπε ΚΑΠΟΙΟΣ,η γιατι στους τρουλους εχει καμπανες ΟΠΩς ΚΑΙ ΣΤΑ ΙΝΔΟΥΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ? Γιατι αν ΕΙΣΑΙ ΟΡΘΟ-ΔΟΞΟΣ με γνωσεις
    θα μπορεις να απαντησεις σε ολα αυτα..οχι σαν τους αλλους που βαζουν κατω το ΑΡΝΙ
    και του @@ με ΟΡΘΟ-ΔΟΞΟ τροπο.

    Αν λοιπον δεν εχεις ΓΝΩΣΕΙΣ το μονο που μενει ειναι το ΜΙΣΟΣ, ο ΠΟΝΟΣ, η ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΑΤΑ-ΝΟΗΣΗΣ, το ΕΓΩ, η παρτη μας με λιγα λογια.

    ΟΠως σωστα ειπωθηκε ποιο πανω διαλογισμος=προσευχη.

    ΥΓ:και ενα δωρακι:
    Οφθαλμος αντι οφθαλμου και οδοντας αντι οδοντος
    Οτι σπειρεις θα θερισεις
    Δραση-Αντιδραση
    Το καθε αρνακι κρεμεται απο το ποδαρακι του
    Μαχαιραν εδωσες μαχαιραν θα λαβεις

    ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ σου. καμια ΠΡΑΞΗ δεν εχει ΥΠΑΡΞΕΙ χωρις προηγουμενη ΣΚΕΨΗ.

    Αν ΝΟΜΙΖΕΙΣ οτι ειμαστε απο την αντιθετη πλευρα, ειναι γιατι απλως το ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
    ΚΑΠΟΤΕ ακομα και στον αισχρο απο καθε αποψη χωρο του ποδοσφαιρου
    ΓΑΥΡΟΙ-ΒΑΖΕΛΟΙ καθονταν ΠΑΡΕΑ,ΜΑΖΙ και μετα εβγαινα και ΜΑΖΙ ΤΑ ΕΤΡΩΓΑΝ
    ΜΑΖΙ ΤΑ ΕΠΙΝΑΝ. Αλλο ο διαφορετικος τροπος σκεψης, αλλο η ΟΡΘΟ-ΔΟΞΙΑ
    (οπως και να λεγεται)
    που το μονο που συνεπαγεται ειναι ΠΟΛΕΜΟΣ (στο ΝΟΥ) και οχι ΕΙΡΗΝΗ.

    • Ανώνυμος 10/19/2014 @ 11:13 ΜΜ

      Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΤΡΩΓΕ ΨΑΡΙ…ΕΠΙΣΗΣ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΜΩΣΑΙΚΟ ΝΟΜΟ ΤΟ '' ΟΦΘΑΛΜΟΣ ΑΝΤΙ ΟΦΘΑΛΜΟΥ ''…ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΝΕΙ …ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΠΑΥΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΑΣ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ..ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΡΙΝΟΥΝ…ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΑ ΚΑΚΟΥΣ ΟΤΑΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΡΙΝΕΙΣ…ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΝΕΙ…ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΡΙΝΕΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΑ…

      ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΡΙΑΔΥΚΟ ΘΕΟ…Η ΜΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΑΜΑΡΤΙΑ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΗΝ ΣΥΓΧΩΡΕΙ…ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΑ ΕΔΩΣΕΣ ΜΑΧΑΙΡΑ ΘΑ ΛΑΒΕΙΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΡΝΙ…ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΩΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΣΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ [ ΝΟΜΟΣ ΘΕΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΣ ]…

      ΤΟ ΕΠΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΕΡΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΛΗΡΟΤΗΤΟΣ… Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΘΕΙΚΗ ΣΟΦΙΑ…ΕΠΤΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΙΡΙΔΑΣ …ΟΙ ΗΠΕΙΡΟΙ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ… ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ … ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ ..ΟΙ ΗΠΕΙΡΟΙ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ…ΟΙ ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΟΙ ΦΙΑΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΑΛΠΙΓΓΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ…ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΤΑ ΕΝΑ ΚΑΤΕΒΑΤΟ….

      ΟΝΤΩΣ Η ΣΚΕΨΗ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΑΜΑΡΤΙΑ…ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΕ ΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΣ…ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΙΚΟ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΦΟΝΟΥΣ ΤΙΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΤΗΝ ΦΤΩΧΕΙΑ ΤΗΝ ΔΙΨΑ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ… ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑ ΟΙ [ ΚΑΚΟΙ ] ΑΝΘΡΩΠΟΙ…Ο ΘΕΟΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ…ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ …ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΓΛΙΤΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΝΕΙΣ…ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΡΓΕΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΛΗΣΜΟΝΕΙ…

      ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

      ΣΤΟ ΦΙΛΟ 7.31…ΔΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ….

  9. Ανώνυμος 10/19/2014 @ 5:54 ΜΜ

    skotadia eiste asxetoi oloi sas

  10. Ανώνυμος 10/19/2014 @ 5:55 ΜΜ

    Όποιος κάνει διαλογισμό ξέρει…

  11. Ανώνυμος 10/19/2014 @ 6:03 ΜΜ

    Όποιος κάνει διαλογισμό ξέρει.

  12. η προσευχη δεν ειναι διαλογισμος η διαφορα ειναι τεραστια. η προσευχη ειναι σχεση με το Θεο σε ανεβαζει πανω απ τα γηινα σε θεωνει. ο διαβολογισμος σε αδιαζει σε αφινει μονο με τον εγωισμο σου. ο χειροτερος σκοταδισμος!!

    • Ανώνυμος 10/19/2014 @ 8:47 ΜΜ

      το καλυτερο σχολιο δε χρειαζεται να ειπωθει τιποτα αλλο…

    • Ανώνυμος 10/19/2014 @ 11:07 ΜΜ

      Δηλαδή η προσευχή δεν είναι διάλογος με τον Θεό;

      • Ανώνυμος 10/20/2014 @ 3:19 ΜΜ

        Μιά ουσία ειναι στους κατά λληλους παλμους της καρδιάς λίγο πάνω να ειναι κινδυνεύεις λίγο κατω να ειναι αναποτελεσματικό.Οι πΛηγες του ανθρώπου ξεκινούν απ την γέννησή του…και ειναι αμέτρητες εκ πρώτης όψεως.Την στιγμή που πληγώνεσαι η φεύγεις η επιτήθεσαι σε κάποιον άλλον για να βγει το απο θυμε νο μα δέν ξέρεις άλλο τρόπο ούτε τι ληγή ειναι αυτή….ισως ειναι μιά φράση που…..η κενα χαρακτήρα η μαθημα η χίλια δύο μα δεν κάθεσαι να το λεπτολογήσεις και το μόνο που σε ενδιαφέρει ειναι να φύγει το ψυχικο βαρος….Οι σταθεροι παλμοι της καρδιάς δυναμητιζουν το ……μα καποιος πρέπει να σε κατατοπιση φουναθ

      • Ανώνυμος 10/20/2014 @ 3:30 ΜΜ

        Οι άνθρωποι κο λουν σε λέξεις το συζητουν το συζητουν και ξεχνουν να περάσουν στην π΄ραξη.Ο διάλογος ειναι ένα πάρε δώσε ,αμφοτερα αιτήματα ειναι ένα βήμα πιο πέρα απ τον διάλογο.Διαλογισμος σύμφωνα με την λέξη ειναι να εχω λογισμους του Δια…. να πάρω φωνη χρισμα του Δια….τι πρεπει να δώσεις όμως,,,,α εδω τα χαλάμε ο διαλιγιζόμενος η ο γκουρου αν δεις την ….δε δίνει τίποτε καθώς και τα λεγόμενα του κάθενα που μιλά περι διαλογισμου,ΦΑΙΝΟΝΤΕ κενα ατομιστικα με βάθος την …..

  13. Ανώνυμος 10/20/2014 @ 12:16 ΠΜ

    Ειμαστε Χριστιανοι με ωροσκοπο Ινδουισμο…
    Μερικα κοινα σημεια..
    Χιλιαδες χρονια πριν ο Ινδουισμος μιλουσε για τριαδικοτητα του Θεου
    Μαλα με 54 ή 108 χαντρες για να λενε τα μαντρα τους οι ινδοι-33αρι ή κατοσταρι κομποσχοινι οι χριστιανοι για την ευχη
    Συγκεντρωση στην περιοχη της καρδιας οι χριστιανοι-συγκεντρωση στην καρδια και οι Ινδοι με το θειο ονομα που πιστευαν.Ειδικα για την περιοχη της καρδιας υπαρχουν πολλα στα αρχαια τους κειμενα.
    Δημιουργια του συμπαντος με τον πρωταρχικο ηχο ΟΜ οι Ινδοι-Εν αρχη ην ο λογος οι χριστιανοι.

    Η ευχη ειναι προς τον Κυριο αλλα και ο διαλογισμος δεν απευθυνεται σε καποια ξενη οντοτητα παρα στον εαυτο σου και τα βαθυτερα στρωματα του και οπως λεει το αναγνωσμα..ο θεος εντος ημων εστι..και ..εστε θεοι (αν τα γραφω σωστα) .

    Χαθα Γιογκα…ειναι δυνατον ποτε το τεντωμα του σωματος να ειναι σατανικο???Αν ειναι ετσι να προσεχει κανει πως τεντωνεται το πρωι στο κρεβατι και να προσεχει στο γυμναστηριο μην τον ξεγελασουν και βαλουν αναμεσα στους κοιλιακους καμια περιεργη σταση.

    Μην πυροβολατε οσοι ειστε ετοιμοι για αφορισμους,απλα ειναι η γνωμη μου.

    • Ανώνυμος 10/20/2014 @ 12:09 ΜΜ

      Σημαντικός ειναι περισσότερο απ όλα ο χρόνος…πηγαίνοντας απ την μιά εξάσκηση στην άλλη εκτός του ότι θα μπλεχτείς σε ατομικο κουτσομπολιο και διύληση αντιφατικών φράσεων θα χάσεις και το χρόνο σου.Αυτο που κάνουν λάθος σχεδόν όλοι ειναι το λίγο απο δώ λιγο απο εκεί και φτιάχνουν την ατομική αιρεσή τους που τους καλύπτει ανα στιγμές χωρίς καμμία πρακτική εφαρμογη που σούρει πλέον το άτομο σε σκεπτικισμό η λεκτική εφαρμογή της εκάστοτε θρησκείας…ειπες κάτι πολύ καλό για την καρδιά…σήμερα οι άνθρωποι εχουν θολώσει απο εντολές και μόδες παλαιώτερα όλες οι θρησκειες εκει εβλε παν τω ρα το π΄ραγμα εχει γίνει μόδα κι αν γίνει μόδα….απομακρύνεσαι.Αυτο που ισχύει σήμερα με την ινδικη εφαρμογή ειναι η εξαψη του κουνταλίνι οπου οδηγει σε σεξουαλικοτητα εξου και το καμα σουτρα που προεκυψε απο ομαδες γκουρου.Διαλέγεις σε αυτή τη ζωη τι σου αρεσει αλλα και προβληματίζεσαι …που θα με οδηγήσει αυτο αργότερα; Γυρισαν απο την ινδια Ελληνες κλάιγοντας αλλοι γύρισαν μισότρελλοι με εθισμο σε παραισθησιογονα …ενας απ αυτους ακόμα κατι ψάχνει και λέει πως κάνει αστρικά ταξίδια…που πάς ρε οταν φεύγεις του λές…σ'απαντα βλέπω φωτα και ανθρώπους…μετά τραβιέται πίσω στη λίμνη και φουμάρει τα πεντάφυλλα….Πάντως ο διαλογισμός ασχετα απο την ονομασία που του έχουν δώσει δέν σε οδηγει σε καθαρση του νου η δια λογισμου

    • Ανώνυμος 10/20/2014 @ 12:24 ΜΜ

      Απο μακρυα και απόσταση δέν γίνεται τίποτε.Αν θέςινδουισμό πρέπει να τον εφαρμόσεις πρακτικά αν θες βουδισμο το ίδιο με τα λόγια δέν γίνεται..διότι ξανα θα χτίσεις τον πύργο της βαβέλ που τον χτίζουν πάντα οι ίδιοι άνθρωποι βάζοντας κάποιον διοικητη πανω τους να τους πει στο ΄τελος μπράβο πραγματικά το οικημα φθάνει ως τον ουρανό….Αυτο που δέν βλέπω,προσωπικά ειναι πως όλοι παρουσιάζουν την δική τους μεθοδο άριστη….κανείς ομως δέν αριστεύει

  14. Ανώνυμος 10/20/2014 @ 12:33 ΠΜ

    Εχω μια απορια..Οσοι δεχονται ως αληθινη θρησκεια μονο την ορθοδοξια και κατακεραυνωνουν τις υπολοιπες αλλα ταυτοχρονα λενε πως αγαπανε την αρχαια ελλαδα με τους σοφους της και τον πολιτισμο τους και λενε ποσο τεραστιοι ηταν οι αρχαιοι..πως τα συνδιαζουν,πως τα εχουν σκεφτει μεσα τους??? Γιατι απ οτι νομιζω καποιοι πιστευουν πως οποιοδηποτε μυστηριο και πνευμαυικη πρακτικη πλην των ορθοδοξων ειναι και σατανικη.
    Οι πιο σημαντικοι μας φιλοσοφοι,αν δεν κανω λαθος,ηταν μυημενοι στα ελευσινια μυστηρια.Ναι..μιλαω για αυτους που πολλοι χριστιανοι πινουν νερο στο ονομα τους και νιωθουν περηφανοι που τους εχουν προγονους.Δεν νομιζετε οτι κατι απο το Θειο βιωναν στα δικα τους μυστηρια?Η μηπως ηταν πλανημενοι και καναν σατανικες πρακτικες?
    Μηπως οι Πυθαγοριοι δεν ειχαν πνευματικες πρακτικες?Τι γινεται με αυτες σε ποιο στρατοπεδο ανηκουν?

    Καποιος..

    • Ανώνυμος 10/20/2014 @ 4:48 ΜΜ

      Δηλ. οποιος ειναι χριστιανος θα επρεπε να μισει τους αρχαιουε ελληνες ? Ρε πατε καλα εσεις οι αθεοι, δωδεκαθειστες, μασονοι η ο,τι αλλο ειστε? Ουτε παιδακια δεν κανουν τετοιες σκεψεις!

  15. Ανώνυμος 10/20/2014 @ 12:47 ΜΜ

    Πόσα στέμματα εχουμε; στο διαλογισμό; κανένα ; γιατι βρε κοπελιά

  16. Ανώνυμος 10/20/2014 @ 7:20 ΜΜ

    ρε γιαννη…εχει δει κανεις ποτε το Ναζωραιο να τρωει κατι και να το πηγαινει κατω????
    …100 ανθρωποι να διαβασουν ενα βιβλιο, θα σχηματισουν 100 αποψεις…και θα ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ο καθενας οτι εχει δικιο…και αν τους βαλουμε να πουν μεταξυ τους τι καταλαβαν..θα ΤΣΑΚΩΘΟΥΝ… ασε που ξεχνας (??) οτι οι καλοι Εσσαιοι..

    2)πιστη σημαινει να ΜΗΝ θες να μαθεις την ΑΛΗΘΕΙΑ…οπως λεει και ο φιλος
    σου..μπορει να χασεις συμπαντα πιθανοτητων αν αποκλεισεις ΚΑΤΙ απλως και μονο "πιστευοντας"…

    "εν οιδα, οτι ουδεν οιδα" τοσος κοπος να φυγει κανεις απο τη διπλη αγνοια….
    και που παει…στην μονη αγνοια…στην αμφιβολια…που πριν δεν ειχε…

    3)εχεις δει την καρα του δια μου?την εχεις γνωρισει?εχετε μιλησει?ξερεις τι ζηταει?
    κρατα και μια πισινη…ετσι 1/100000 μπορει να ΜΗΝ καταλαβες το κειμενο…
    αμφιβολια…ειναι ΖΩΗ…

    γιαννη..ΔΕΝ υπαρχει κακος ανθρωπος…μονο καλοι και λιγοτερο καλοι…ξερεις τι γραφετε καθε μερα…αμαρτιες…μπορει να μην ειναι αυτες που ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ οι ανθρωποι…

    αυτο το αρθρο ειναι στη σωστη κατευθυνση..καποια αλλα…ΣΟΚ λεει…γιατι(αυτη την ομορφη ερωτηση, τη σταματουν οι ανθρωποι μετα απο καποαι ηλικια..ο Πλατων
    καπου το λεει γιατι…γιατι αραγε?) ρε παιδια ΣΟΚ και οχι κατι αλλο…

    ομορφες εικονες, ωραιες σκεψεις, τολμη, δυναμη, γνωση, ΖΩΗ, κατανοηση, ειλικρινεια,
    δικαιοσυνη..καποιοι νομιζουν οτι μπορει να κατακτησουν τον κοσμο ολο…ειναι ετσι?τον κοσμο τον ρωτησαν????

  17. ΄Ελληνας, Χριστιανός 11/19/2018 @ 10:23 ΠΜ

    Λόγω τού ότι μελέτησα ανατολικές θρησκείες και άρχισα ως διαλογιστής με βάση τον Ινδουισμό και τον Βουδισμό, αλλά κατέληξα Ορθοδοξος, μπορώ να πω με σιγουριά ότι ο διαλογισμός είναι ένα είδος προσευχής, νοεράς προσευχής, στην Ορθοδοξία.

    Η διαφορά με τον βουδιστικό/ινδουιστικό διαλογισμό και την Ορθόδοξη Νοερά Προσευχή είναι ότι στήν Ορθοδοξία χρησιμοποιείτε ως ένα μέσο επικοινωνίας με το αντικείμενο της λατρείας, δηλαδη, τον Ιησού Χριστό.

    Στις άλλες θρησκείες, δεν επικεντρώνεται η προσοχή σε κάποιο πρόσωπο, αλλα στο πουθενά.

    Αλλά η Ορθοδοξία δεν είναι θρησκεία… δεν έχει ούτε δόγμα. Σε αντίθεση με τον Βουδισμό, που ούτε αναφέρετε ο Θεός, και τον Ινδουισμό όπου γιά να σωθεί η ψυχή τού Ανθρώπου χρειάζεται πολλές ζωες, στην Ορθοδοξία ο Σωτήρας είναι ο Χριστός.

    Δηλαδή, Ο Χριστός δίνει λύση και δίνει καθαρή λύση με καθαρή διαδικασία για την σωτηρία. Καμιά άλλη “θρησκεία” η αρχηγός θρησκείας υπόσχεται ότι μας υπόσχεται ο Χριστός. Π.χ., “Πιστέψτε σε μένα, μετανοήστε, βαφτηστήστε, και τηρείτε τις εντολές μου προσευχόμενοι, και θα έχετε ζωή αιώνια”.

    Η Βασιλεία του ουρανού είναι μέσα μας, και ο τρόπος να εισέλθουμε μέσα στην Βασιλεία είναι να πιστεύουμε, να μετανοήσουμε, να βαφτιστουμε, να τηρήσουμε τις εντολές Του και να κάνουμε νοερά προσευχή για να εισέλθουμε στην Βασιλεία Του.

    Είναι τόσο εύκολο με την Ορθοδοξία. Οι υπόλοιπες θρησκείες, όσο καλές και νάναι δεν μπορούν να ισχυριστούν ότι θα σωθούμε γιατί δεν έχουν αρχηγό που να ξέρει τι μέλλει να γίνει. Ο Χριστός ξέρει και μας διαβεβαιώνει ότι θά σωθούμε μέσω Αυτού.

    Φίλοι, Ελληνες, αδέλφια, ας σταματήσουμε να πολεμάμε τους εαυτούς μας και τον Χριστό. Βαπτίστηκαμε βρέφοι και λάβαμε το Άγιο Πνεύμα, το μόνο που μας μένει είναι να πιστέψουμε στο Χριστό μελετώντας τις γραφές και ακουγοντας κηρύγματα, να μετανοήσουμε, να τηρήσουμε τις εντολές, και να κάνουμε νοερά προσευχή και θα σωθούμε.

    Κανένας άλλος δεν μπορεί να μας σώσει εκτός από τον Χριστό.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*