13:13 - 20/11/2014

Για ποιούς λόγους αξίζει να χρησιμοποιείτε περισσότερη κανέλα

perissoteri-kanela-sta-fagita-mas

Άρθρο της δρος Katie Corazzo

Η κανέλα μας φέρνει στο μυαλό αναμνήσεις από μήλα και νιφάδες χιονιού τον χειμώνα. Εκτός από την όμορφη μυρωδιά της όμως, έχει και πολλά οφέλη για την υγεία.

Η κανέλα μειώνει το σάκχαρο στο αίμα, ρυθμίζει τη δράση της ινσουλίνης και την πίεση του αίματος και βελτιώνει την ικανότητα επούλωσης τραυμάτων. Επιπλέον, αποτελεί αντιοξειδωτικό και αντιμικροβιακό παράγοντα που βοηθά στην προφύλαξη από το κρυολόγημα κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Μπορείτε να τη βρείτε στο σούπερ μάρκετ ή σε καταστήματα υγιεινής διατροφής.

Παρακάτω αναφέρονται μερικοί εύκολοι τρόποι για να χρησιμοποιείτε στο φαγητό σας τα εκπληκτικά οφέλη της κανέλας:

1. Προσθέστε τη στον πρωινό καφέ σας.

Προσωπικά λατρεύω τον συνδυασμό κανέλας με φρεσκοκομμένους κόκκους καφέ. Προσθέστε λίγη στον αλεσμένο καφέ κι έτσι θα αποκτήσει μια ελαφριά γεύση κανέλας χωρίς να χρειάζεται να τον ανακατέψετε. Μπορείτε ακόμα να την προσθέσετε στην κρέμα του.

2. Χρησιμοποιήστε τη στις πατάτες και άλλα λαχανικά.

Ψήστε γλυκοπατάτες και λαχανικά με έλαιο καρύδας, κανέλα, δεντρολίβανο και μια πρέζα θαλασσινό αλάτι για 20 λεπτά στους 190 οC. Το άρωμά τους θα σας καταπλήξει.

3. Προσθέστε τη στο πρωινό σας.

Δώστε γεύση στα πρωινά δημητριακά σας βάζοντας λίγη κανέλα. Δοκιμάστε δημητριακά με το αγαπημένο σας γάλα, αμύγδαλα, φρέσκα μούρα και κανέλα.

4. Προσθέστε τη στο φρουτοποτό σας.

5. Φτιάξτε βούτυρο ξηρών καρπών με κανέλα.

Νιώθετε δημιουργικοί; Ψήστε ξηρούς καρπούς και περάστε τους μέσα από τον επεξεργαστή τροφίμων μαζί με κανέλα για να φτιάξετε το δικό σας βούτυρο ξηρών καρπών.

6. Προσθέστε τη στις τηγανίτες.

Ανεξαρτήτως από το αν φτιάχνετε τηγανίτες ξεκινώντας από το μηδέν ή χρησιμοποιώντας κάποιο μείγμα, μπορείτε πάντα να προσθέσετε και κανέλα. Σερβίρετε τις τηγανίτες με το δικό σας σπιτικό βούτυρο ξηρών καρπών. Τέλος, μπορείτε να κόψετε και να προσθέσετε μπανάνες.

8. Προσθέστε τη στο γιαούρτι σας.

Αν αποφασίσετε να φάτε γιαούρτι, ελέγξτε την ετικέτα για την προσθήκη ζάχαρης. Αν το προϊόν είναι χωρίς ζάχαρη, μπορείτε να το γλυκάνετε με κανέλα και να προσθέσετε ξηρούς καρπούς για επιπλέον πρωτεΐνες.

Προσοχή: Χρησιμοποιήστε μόνο κανέλα Κεϋλάνης που δεν είναι τοξική.

ΠΗΓΗ

Loading...

Be the first to comment

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί