Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

21:54 - 29/01/2015

”’ΒΟΜΒΑ ΚΑΖΑΚΗ : ” Ο Γ. Βαρουφάκης υιοθέτησε πλήρως μια από τις πιο αισχρές και ρατσιστικές εκδοχές της προπαγάνδας της Μέρκελ … εναντίον των Ελλήνων

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Σε δηλώσεις του στο ραδιόφωνο του BBC μόλις χθες, εις εκ των βασικών του νέου οικονομικού επιτελείου της νέας κυβέρνησης, ο Γ. Βαρουφάκης υιοθέτησε πλήρως μιά από τις πιο αισχρές και ρατσιστικές εκδοχές της προπαγάνδας της Μέρκελ και των υπολοίπων εναντίον των Ελλήνων. Δηλαδή, τα δάνεια του μηχανισμού ύψους σχεδόν 240 δις ευρώ επιβαρύνουν τους Ευρωπαίους πολίτες προκειμένου να διασωθεί ο Έλληνας.

Στην ερώτηση «πως να πω στους ψηφοφόρους μας ότι πρέπει να πληρώσουμε περισσότερα για τους Έλληνες;» ο Βαρουφάκης απάντησε ότι θέλει να δηλώσει στους Γερμανούς ότι «το πρόβλημα δεν είναι ότι πληρώσατε αρκετά. Το πρόβλημα είναι ότι πληρώσατε πάρα πολλά. Πληρώσατε 240 δισεκατομμύρια στην Ελλάδα εδώ και 5 χρόνια. Αυτό που δεν αντιληφθήκατε είναι το γεγονός ότι λιγότερα από το 10% αυτών των χρημάτων έφτασαν στην Ελλάδα. Τα υπόλοιπα πήγαν στους πιστωτές, σε μια μαύρη τρύπα χρέους που είναι μη βιώσιμο.»

Ο Βαρουφάκης πρόσθεσε επίσης ότι στόχος της νέας κυβέρνησης είναι να παρουσιάσει στην Φρανκφούρτη, στο Βερολίνο και τις Βρυξέλλες «ένα σχέδιο για να ελαχιστοποιήσουμε το κόστος που καταβάλει ο μέσος Γερμανός γι’ αυτή τη ελληνική πανωλεθρία, που καταβάλει ο μέσος Σλοβάκος, που είναι φτωχότερος από τον μέσο Ελληνα και ο οποίος καλείται να συνεισφέρει σε αυτόν τον φαύλο κύκλο.»

Πρώτο: Ο Βαρουφάκης λέει σκοπίμως ψέμματα. Τα 240 δις ευρώ δεν επιβάρυναν τον Γερμανό, ή τους άλλους Ευρωπαίους πολίτες. Το διακρατικό χρέος διαμέσου του μηχανισμού προς την Ελλάδα είναι λίγο παραπάνω από 55 δις ευρώ. Αυτά δανείστηκαν απευθείας τα 16 κράτη της ευρωζώνης για να υποστηρίξουν το πρώτο μνημόνιο. Τα δανείστηκαν και μάλιστα με επιτόκια χαμηλότερα απ’ ότι εκείνα με τα οποία δάνεισαν την Ελλάδα.

Δεύτερο: Τα υπόλοιπα σχεδόν 185 δις ευρώ δόθηκαν από τον EFSF, δηλαδή το προσωρινό ευρωπαικό ταμείο του μηχανισμού ελεγχόμενης χρεοκοπίας, τα οποία δανείστηκε με τη σειρά του από τις αγορές εκδίδοντας δικούς του τίτλους χρέους. Το χρέος αυτό δεν είναι διακρατικό και δεν το επωμίζονται οι Ευρωπαίοι πολίτες κανενός κράτους. Το εγγυόνται απλά οι κυβερνήσεις των κρατών μελών.

Τρίτο: Το πρώτο μνημόνιο προέβλεπε διακρατικό δανεισμό γιατί με βάση τη Συνθήκη Λειτουργίας της ΕΕ (Λισσαβώνα) δεν επιτρεπόταν η ανάμιξη ούτε της ΕΕ, ούτε της ΕΚΤ στη διαχείρηση των υποχρεώσεων ενός κράτους μέλους. Επειδή όμως τον κύριο όγκο των ελληνικών ομολόγων, πάνω από 175 δις ευρώ, τον είχαν στα χαρτοφυλάκιά τους οι Γερμανικές, Ολλανδικές και Γαλλικές τράπεζες, οι Βρυξέλλες και το Βερολίνο ήθελαν να τις διασώσουν σε βάρος της Ελλάδας. Κι επειδή δεν μπορούσαν επίσημα, γιατί με βάση το κοινοτικό δίκαιο θεωρείται παράνομη κρατική ενίσχυση κι επομένως απαγορεύεται ρητά, τι έκαναν; Φόρτωσαν με την πρώτη δανειακή αποικιακού τύπου σύμβαση, διακρατικά δάνεια την Ελλάδα.

Τέταρτο: Από που κι ως που πληρώνει για τους Έλληνες, ο Γερμανός και οι άλλοι Ευρωπαίοι πολίτες; Δεν ξέρει ο Βαρουφάκης ότι η Γερμανία έχει δανείσει ως κράτος την Ελλάδα με 15,2 δις ευρώ στα πλαίσια του προγράμματος “διάσωσης”, αλλά έχει κερδίσει τουλάχιστον 75 δις ευρώ μόνο από την διαφορά επιτοκίων του δικού της δανεισμού; Θα είχε μηδενικά σχεδόν επιτόκια δανεισμού η Γερμανία αν η Ελλάδα κι ο Νότος δεν βρισκόταν σ’ αυτή την άθλια θέση;

Σύμφωνα π.χ. με το Reuters (2/5/2013), αναφέρονται συνήθως δυο μελέτες που δείχνουν ότι το Βερολίνο έχει αποκομίσει σημαντικά κέρδη ως ακούσια συνέπεια της κρίσης. Η μια μελέτη είναι από τη γερμανική ασφαλιστική Allianz, όπου έχει υπολογιστεί ότι το Βερολίνο έσωσε € 10,2 δισεκατομμύρια κατά την περίοδο 2010-2012 λόγω του χαμηλότερου κόστους δανεισμού, καθώς οι αποδόσεις των 10ετών ομολόγων μειώθηκαν από 3,39% σε 1,18% στα τέλη του 2013. Σήμερα είναι ακόμη χαμηλότερα. Αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει αν η Ελλάδα πρώτα και ύστερα οι άλλες χώρες δεν είχαν τεθεί υπό καθεστώς “διάσωσης”.

Η άλλη μελέτη είναι του Jens Boysen-Hogrefe από το οικονομικό ινστιτούτο IFW και δείχνει ότι ο Γερμανικός ομοσπονδιακός προϋπολογισμός διέσωσε € 8,6 δις μόνο το 2011 λόγω των χαμηλών επιτοκίων της ΕΚΤ και των ευνοϊκών επιπτώσεων λόγω του γεγονότος ότι οι επενδυτές εντός ευρωζώνης θεώρησαν ως ασφαλές καταφύγιο τη Γερμανία. Έτσι τεράστιες ροές κεφαλαίου κυρίως από το νότο βρήκαν τον δρόμο για τη Γερμανία. Συνολικά ξεπερνούν τα 326 δις ευρώ από ολόκληρο τον ευρωπαικό νότο τα πρώτα τρία χρόνια των “διασώσεων”.

Πέμπτο: Το 10% στο οποίο αναφέρεται ο Βαρουφάκης δεν αφορά στον Έλληνα πολίτη, αλλά στην ανακεφαλαιοποίηση των εγχώριων συστημικών τραπεζών προς το συμφέρον ντόπιων και κυρίως ξένων κερδοσκόπων, που συνεχίζουν ακόμη και σήμερα να τζογάρουν με τραπεζικά χαρτιά στο ελληνικό χρηματιστήριο. Ούτε ευρώ από τα δάνεια του μηχανισμού δεν πήγε στην ελληνική οικονομία, σε μισθούς, συντάξεις, υγεία, παιδεία, επενδύσεις. Ούτε μετατράπηκε σε εισόδημα, ή τζίρο για την ελληνική εγχώρια αγορά.

Τα ξέρει όλα αυτά ο Βαρουφάκης; Πώς τολμά να ισχυρίζεται ότι οι Ευρωπαίοι πολίτες επιβαρύνονται για τον Έλληνα; Σε τι διαφέρουν αυτές οι δηλώσεις από εκείνες του παλιού φίλου του, Γ. Παπανδρέου, που έλεγε τον ελληνικό λαό και την Ελλάδα διεφθαρμένη, επειδή εξαρτώνται από τη χρηματοδότηση των Ευρωπαίων πολιτών; Επειδή ο Βαρουφάκης δεν αναφέρει ευθέως ως διεφθαρμένο τον Έλληνα; Και μόνο το γεγονός ότι υιοθετεί αυτή τη χυδαία και ρατσιστική προπαγάνδα των Μερκελιστών, αποδεικνύει με ποιανού τα συμφέροντα ταυτίζεται.

Δεν θα ασχοληθούμε με τις μπαρουφολογίες του για το χρέος. Δεν είναι η ώρα. Αυτό που θέλουμε να ρωτήσουμε είναι το εξής: Ποιόν εκπροσωπεί ο Βαρουφάκης απέναντι στους δανειστές; Πάντως όχι τον ελληνικό λαό. Ούτε βέβαια τους Ευρωπαίους πολίτες που χρησιμοποιεί ως άλλοθι για τα ψέμματά του.

Αν στ’ αλήθεια νοιαζόταν για τον Γερμανό, τον Πορτογάλο, τον Σλοβάκο πολίτη, τότε θα αποκάλυπτε την πλεκτάνη, θα έλεγε την αλήθεια για τα τεράστια κέρδη που η τραπεζοκρατία έχει αποκομίσει σε βάρος του ελληνικού λαού και των υπολοίπων της ευρωζώνης. Θα έλεγε στο Σλοβάκο και τον Πορτογάλο – που τους θεωρεί πιο φτωχούς από τον Έλληνα – ότι το Βερολίνο και οι Βρυξέλλες επέβαλαν σε βάρος τους τη διάσωση των τραπεζών, διαμέσου των προγραμμάτων “διάσωσης” της Ελλάδας. Κάτι που είναι παράνομο ακόμη και με το κοινοτικό δίκαιο. Κι επομένως γιατί να μην ενωθούν οι λαοί αυτοί προκειμένου να απαιτήσουν από τις Βρυξέλλες και το Βερολίνο να επιστραφούν τα χρήματα που δόθηκαν παράνομα για τη διάσωση των τραπεζών;

Αυτά θα έλεγε και θα έκανε ο Βαρουφάκης αν νοιαζόταν για τους Ευρωπαίους πολίτες και μάλιστα τους πιο φτωχούς. Μόνο που ο Βαρουφάκης νοιάζεται μόνο για το πώς ο Έλληνας θα συνεχίσει να πληρώνει τα κερατιάτικα στους τοκοφλύφους και δεν θα τινάξει την μπάνκα στον αέρα. Να γιατί υιοθετεί την πιο χυδαία και ρατσιστικά προκλητική προπαγάνδα σε βάρος της Ελλάδας.

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (29)

  1. Ανώνυμος 01/29/2015 @ 10:18 ΜΜ

    ''Το χρέος αυτό δεν είναι διακρατικό και δεν το επωμίζονται οι Ευρωπαίοι πολίτες κανενός κράτους. Το εγγυόνται ΑΠΛΑ οι κυβερνήσεις των κρατών μελών.''

    πιο ΑΠΛΑ..δεν ειναι Γιαννης..ειναι Γιαννακης..

    @ρχιδια συμπερασματα μου φαινονται αυτά..του Καζακη.

    για αρχη μια χαρα τα πανε..οι συριζαιοι.
    ας ελπισουμε να μην εχει λακο η φαβα.

    ειδομεν..

    οσο για τον Καζακη.παρολο που τον συμπαθω,μου φαινεται οτι στεναχωρηθηκε
    που δεν εγινε αυτος,υπουργος οικονομικων..
    αν ισχυουν βεβαια τα..του αρθρου

    Αα

    • Ανώνυμος 01/29/2015 @ 11:55 ΜΜ

      Σωστός φίλε μου!!! Όχι Γιάννης… Γιαννάκης. Καζάκη άσε τις σάχλες και κοίτα να βρεις κοινούς τόπους με την νέα κυβέρνηση όπως έκανε ο Καμμένος. Άσε τις π@παριές και πήγαινε βρες τον Βαρουφάκη και προσπάθησε να τον βοηθήσεις όσο μπορείς. Διαφορετικά ΣΚΑΣΕ μιας και το ΕΠΑΜ δεν έπεισε

  2. Ανώνυμος 01/29/2015 @ 10:25 ΜΜ

    Αν ηταν να προασπιστει το καλο της Ελλαδας και των Ελληνων , εκει θα ηταν ο καθε μπαρουφακης ; Σπιτι του θα ητανε και θα εψαχνε μεροκαματο .Στην καλυτερη , γιατι υπαρχουν και χειροτερα … ονοματα δε λεμε .

  3. Ανώνυμος 01/29/2015 @ 11:05 ΜΜ

    Ο χαλασμος θα ερθει απο εναν κασσιδιαρη.
    Απλα το θυμιζω.

    • Ανώνυμος 01/30/2015 @ 5:14 ΠΜ

      Και η σύγκρουση απο έναν κανακάρη, η εξαθλίωση απο έναν χλεμπονιάρη και η ειρήνη απο έναν χαδιάρη! ΩΩΩΩ ΠΡΟΦΗΤΑ!!!!
      Ως ποτέ ακόμα μωρε θα ασχολούμαστε με μαγικές ικανότητες και θα ψάχνουμε ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΕΣ ΔΥΝΆΜΕΙΣ, είτε προστασίας, είτε πρόβλεψης;
      Φτααανεειειει πια, 2015 μπήκε αν λέει κάτι!
      ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΎΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΆΣ, ΤΗ ΘΕΊΑ ΛΈΝΑ, ΤΟΝ ΠΑΡΑΜΥΘΆ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΆΡΟΛΟ ΝΤΙΚΕΝΣ!
      Ναι συμφωνώ κι εγώ και έχω να θυμίσω και εγώ κάτι!!!!
      ΤΟ ΔΏΡΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΆ ΘΑ ΈΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΖΆΚΙ, ΘΑ ΜΠΕΙ ΚΆΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΈΝΤΡΟ ΚΑΙ ΈΡΘΕΙ ΑΠΟ ΈΝΑΝ… ΠΑΠΠΟΥ ΚΟΚΚΙΝΙΑΡΗ!!!
      Μετανοειτε!!!

    • Ανώνυμος 01/30/2015 @ 9:22 ΠΜ

      ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ , ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΥΛΟΜΟΥΡΗΣ

  4. Ανώνυμος 01/30/2015 @ 5:09 ΠΜ

    Εκείνο που πρέπει ΑΜΕΣΑ να κάνει η νέα κυβέρνηση είναι 1) Λογιστικός έλεγχος του χρέους.Δηλ. Που χρωστάμε.Πόσα χρωστάμε.Αν χρωστάμε.Σε ποιούς χρωστάμε.Πόσα μας χρωστάνε.2) Εισαγγελείς να παρέμβουν με εισαγγελικές παραγγελίες και να δούνε τη λίστα Λαγκάρντ πόσοι έκλεψαν λεφτά.Οσοι έκλεψαν να δημεύσουν τις περιουσίες τους και όχι μόνον από τη λιστα Λαγκάρντ. 3)Εφοπλιστές, επιχειρηματίες, (ιδιωκτήτες καναλιών κλπ) ,βιομήχανοι, να δούν ποιοί έβγαζαν τόσα χρόνια χρήματα στο εξωτερικό και να μπουν πρόστιμα. και 4) Να μπουν φυλακή και να δημευθούν οι περιουσίες εκείνων που έφεραν την Ελλάδα σ' αυτό το χάλι με το δήθεν χρέος (ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ και οι συν αυτώ, ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ για εσχάτη προδοσία, ΣΗΜΙΤΗΣ, ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ ,ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ,ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΣΑΜΑΡΑΣ και η κυβερνήση του και ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ , ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ,ΜΗΤΣΟΤΑΚΕΙΚΟ για τους χειρισμούς τους οσον αφορά το θέμα των Σκοπίων για την ονομασία,και ο κατάλογος δεν έχει τέλος.Μόνο έτσι μπορεί να καταλαγιάσει ο θυμός των Ελλήνων που καταστράφηκαν και να νιώσουν δικαιωμένοι.Αν δεν γίνουν όλα αυτά πολύ φοβάμαι οτι τίποτα δεν πρόκειται ν'αλλάξει.Θα διαιωνίζεται η κοροιδία,η υποκρσία και η εσχάτη προδοσία.

  5. Ανώνυμος 01/30/2015 @ 6:53 ΠΜ

    Τα συμπεράσματα σωστά είναι, η κωλοτούμπα του Βαρουφάκη ήταν εξ αρχής που όρισε απόφαση διαπραγμάτευσης, να διαπραγματευτεί τι δηλαδή, μόλις παραδέχτηκε ότι χρωστάμε σαν ελλάδα! Πρώτα κάνεις λεπτομερέστατο έλεγχο των οικονομικών, βλέπεις σαν οικονομολόγος τι πούστικο παιχνίδι παίξαν οι εγχώριοι ρουφιάνοι, τους παραδίδεις στους ευρωπαίους, εθνικοποιείς τα πάντα περιουσιακά της χώρας σαν κυβέρνηση κάνοντας παράλληλα άνοιγμα σε άλλους αφού βγεις από το γαμημένο ευρώ που με αλλίωση σοβαρότατων στοιχείων μας βάλανε χωρίς να μας ρωτήσουνε, για να καταλάβουν οι ευρωπαίοι πολίτες πως οι κυβερνήσεις τους είναι χυδαίοι εγκληματίες τσιράκια τραπεζιτών τοκογλίφων του διεθνούς κατεστημένου! Αλλά τι τα λέω, αφού και οι τωρινοί κυβερνώντες συνέχεια των άλλων είναι και μην αρχίσετε τα ίδια οι σχολιάζοντες γιατί βήμα βήμα θα εκπλαγείτε μέχρι το καλοκαίρι!…..Β.Μυρμιδόνας

  6. Ανώνυμος 01/30/2015 @ 7:55 ΠΜ

    Πολύ σωστά!!!Οι τοκογλίφοι εταίρει μας τα οικονομάνε εις βάρος του Ελληνικού λαού και όχι το αντίθετο όπως υποστηρίζουν……………….

  7. Ανώνυμος 01/30/2015 @ 8:42 ΠΜ

    Ο Καζάκης δεν έχει καθόλου άδικο!!!! Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα!!! Η Γερμανία ειδικά, έβγαλε πολλά λεφτά από την πλάτη μας και όσο για το χρέος είναι τεχνιτό!!! Αν τολμάει η κυβέρνηση ας κάνει λογιστικό έλεγχο και θα δούμε πως η Γερμανία για ακόμη μία φορά μας έχει κατακλέψει και θα βγεί και χρεωμένη από έναν τέτοιο έλεγχο!!!
    Όσο για τους Ευρωπαίους φορολογούμενους, τους έκλεψαν κι αυτούς!!! Τους είπαν πως έδωσαν λεφτά στους Έλληνες, ενώ τα λεφτά αυτά πήγαν στις τσέπες των τραπεζιτών, και απλώς χρησιμοποίησαν την Ελλάδα σαν τον "κλέφτη" και μας έκαναν ουσιαστικά εχθρούς με τους άλλους Ευρωπαίους πολίτες!!!! Ήταν ένα σχέδιο για να κατακλέψουν και αυτούς, χρησιμοποιώντας εμάς!!!!

  8. Ανώνυμος 01/30/2015 @ 9:07 ΠΜ

    ΤΕΛΙΚΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΝΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΑΛΛΟ.ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΟ ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΠΑΡΙΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ.40 ΧΡΟΝΙΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΑΣ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ;ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΡΑΔΥ ΤΑ ΕΙΔΑΤΕ ΟΛΑ;ΚΑΙ ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΒΔΙ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΣΕ 3-4 ΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΠΕΡΝΕ ΤΟ ΡΑΒΔΙ ΦΩΤΙΑ.ΤΩΡΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΤΖΑΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΜΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΕΡΙΑΖΕΙ Η ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ.ΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΛΟ ΕΣΤΙΑΣΜΟ ΣΚΕΨΗΣ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΤΙΤΛΟ ΣΤΟ ΑΡΘΡΑΚΙ

  9. Ανώνυμος 01/30/2015 @ 9:10 ΠΜ

    Που ήταν στις εκλογές ο Καζάκης;

  10. Ανώνυμος 01/30/2015 @ 9:21 ΠΜ

    ο κυκλος ζωης του Καζακη εληξε. Εκανε αυτα που ηταν να κανει. Τωρα πια δεν χρειαζεται να απασχολει.

  11. Βρε μαλακες ελληνες !!!!
    Ο Βαρουφακης ειναι καθηγητης στην Αμερικη σε πανεπιστημιο που ανηκει στο ιδρυμα Lyndon Jonson . Ξερετε για να γινεις καθηγητης εκει θα πρεπει να λες οτι αυτοι σου λενε να λες . Αλλιως πας στο σπιτι σου .
    Συμφωνω με το αρθρο οτι οι γερμανοι και μαλιστα η εβραικη Ντοιτσε Μπανκ που ειναι μια χρεωκοπημενη τραπεζα με χρεη 7 δις σωζεται σε βαρος του ελληνικου λαου γιατι δανιζοταν ολα αυτα τα χρονια της κρισης με 1% επιτοκιο και τα δανειζε σε εμας με επιτοκιο 7% .
    Βεβαια οι μεχρι τωρα κυβερνωντες δεν μπορουσαν να αντιδρασουν γιατι οι γερμανοι τους εχουν στο χερι , ξεροντας για τις μιζες που εχουν παρει , μεταξυ αλλων και απο την ζημενς . Ξερουν οι γερμανοι σε ποιες ξενες τραπεζες ειναι οι λογαριασμοι του του Βενιζελου , Σαμαρα , Παπανδρεου , Παπακωνσταντινου , Στουρναρα κλπ. Γι αυτο οι γερμανοι θελαν τον Χριστοφορακο εκει και η εβραια η Ντορα τον εστειλε αμεσως . Για να τα καταθεσει σε δικαστηριο και να τους εχουν στο χερι .

  12. Ανώνυμος 01/30/2015 @ 11:04 ΠΜ

    Καζάκη ….. ΜΙΣΕΣ αλήθειες τι μας κάνουν ;;;;;;;;;;;;

    Γιατί βγάζεις τον σκασμό και δεν τα λες ΟΛΑ ;;;;
    Μήπως επειδή τότε θα φας κλωτσιά από τα αφεντικά σου ;;;;

    Όσο για τον Βαρουφάκη ….. ποτέ δεν τον άκουσα να λέει ουσιαστικά τίποτα, πάντα αναλύσεις του κώλου.
    Έτσι και τώρα δεν πρόκειται να πιάσει τον ταύρο από τα κέρατα !!
    Απλά θα κινηθεί στα πλαίσια που χάραξαν ….. τ' αφεντικά !!

    Άλλωστε πιστεύει κανείς σας ότι όλοι αυτοί είναι ανιδιοτελείς εργάτες προς όφελος του Ελληνικού ή κάποιου άλλου λαού ;;;;
    Αν πιστεύετε κάτι τέτοιο τότε δεν είστε απλώς ηλίθιοι αλλά ζωντόβολα του κερατά.

    Η οικονομία δεν είναι κάτι το πολύπλοκο και δυσκολονόητο.
    Απλά την έχουν κάνει και την δείχνουν έτσι .

    Αυτό που χρειάζεται είναι λίγο, όχι πολύ μυαλό και μαθηματικά Γυμνασίου.

    Βέβαια κανείς από τα αφεντικά δεν θέλει οι λαοί να το γνωρίζουν, γι' αυτό και προσπαθούν να κρύψουν τις πλεκτάνες τους μέσα σε κατεβατά από παραγράφους, υποπαραγράφους και παραπομπές.

    Γιατί λέτε ότι ποτέ δεν ζητήθηκε από κανέναν έλεγχος λογιστικός και τυπικός οποιουδήποτε χρέους ;;;;

    Γιατί η Ελλάδα ουδέποτε μέχρι σήμερα ζήτησε και απαίτησε έλεγχο όλων των χρεών για όποιο δάνειο έχει πάρει ;;
    Γιατί ενώ το χρέος κάποια στιγμή υπερέβη το επιτρεπτό όριο έναντι του ΑΕΠ και αυτό ουσιαστικά καθίστατο αδύνατο να αποπληρωθεί οι διάφοροι προδότες κυβερνήτες συνέχισαν ακάθεκτοι να δανείζονται αφειδώς ;;;
    Γιατί οι δανειστές ενώ ήξεραν ότι το χρέος ήτο αδύνατο να αποπληρωθεί συνέχισαν να δανείζουν την χώρα ;;
    Γιατί πάντα οι όροι δανεισμού ήταν … άστα να πάνε, που κανείς εχέφρων άνθρωπος δεν θα δεχόταν τα προδοτικά σκουλίκια τους δέχονταν και τους φόρτωναν στην πλάτη του λαού ;;
    Γιατί την στιγμή που μας χρωστούν τρισεκατομμύρια πάμε και τους παρακαλάμε να μας δανείσουν και δεν απαιτούμε τα χρεωστούμενα ;;
    Γιατί ενώ σαν χώρα έχουμε όλα τα εχέγγυα από φυσικό πλούτο και ανθρώπινο δυναμικό δεν εκμεταλλευόμαστε και τα δύο αυτά αλλά απαγορεύουμε κάθε παραγωγική και αναπτυξιακή δραστηριότητα ;;
    Γιατί ενώ ο πλούτος και το μέσον ανάπτυξης ενός κράτους είναι η ίδια εκτύπωση και παραγωγή χρήματος (ΥΠΟΣΧΕΤΙΚΩΝ για όσους δεν καταλαβαίνουν) οι δικοί μας πεμπτοφαλλαγγίτες πορδηπουργοί, βολευτάδες, και πρόγερδοι το παρεχώρησαν σε ξένους ;;;

    Αυτά και άλλα πολλά θα μπορούσα να πω, αλλά επειδή ελάχιστοι ή κανένας δεν θα ακούσει σταματώ εδώ.

    Αυτά ………………..

    συνέχεια =>

  13. Ανώνυμος 01/30/2015 @ 11:05 ΠΜ

    συνέχεια από το πιο πάνω ……….

    Και κάτι που πρέπει πάντα να θυμάται ένας λαός !!
    1ον. Πρέπει πάντα να φροντίζει να έχει σωστούς ηγέτες, και να μην τους αφήνει περιθώρια να παρεκτραπούν, και αν κάποιος το τολμήσει άμεσα κρέμασμα χωρίς δεύτερη κουβέντα.
    2ον. Να τους ελέγχει άμεσα και πάντα και να τους έχει υποκείμενους σε καθορισμένα πλαίσια και όρια.
    3ον. Όλοι οι ασκούντες οποιασδήποτε μορφής εξουσία είναι ελεγχόμενοι και δεν έχουν καμμία μορφής ασυλία (εξαιρέσει απλών πραγμάτων) και είναι υποκείμενοι ελέγχου στο διηνεκές χωρίς να παραγράφεται τίποτα.
    4ον. Όλοι, και όταν λέμε όλοι εννοούμε όλοι μηδενός εξαιρουμένου, πρέπει να είναι υπεύθυνοι και υπόλογοι των πράξεων τους.
    5ον. Κανένα αξίωμα και ανώτερη ή ιδιαίτερα υπεύθυνη θέση δεν πρέπει να παραχωρείται σε άτομο που δεν είναι φυλετικά γνήσιος απόγονος για πολλές γενιές.
    6ον. Δικαιώματα έχουν μόνο όσοι έχουν και συνεχίζουν να εκπληρώνουν τις υποχρεώσεις τους έναντι του λαού.
    7ον. Υπηρεσίες και αγαθά κοινωνικού σκοπού ουδέποτε παραχωρούνται σε ιδιώτες (Ηλεκτρισμός, Νερό, Υγεία, Μέσα επικοινωνίας, Μεταφοράς, κλπ).
    8ον. Ουδέποτε παραχωρείται σε άλλον το δικαίωμα κοπής χρήματος.
    9ον. Η Κεντρική τράπεζα είναι κρατική απολύτως 100% καθώς και η Τράπεζα αποταμίευσης.
    10ον. Καμμία ιδιωτική τράπεζα δεν μπορεί να δανείζει αέρα κοπανιστό, παρά μόνο από το ίδιον της κεφάλαιο.
    11ον. Όλες οι εφευρέσεις και ιδέες των πολιτών προωθούνται και αξιοποιούνται είτε κρατικά είτε ιδιωτικά.
    12ον. Η αυτάρκεια σε τρόφιμα είναι το πρώτιστο μέλημα για την επιβίωση ενός λαού.
    13ον. Η αξιοποίηση του ορυκτού πλούτου πρέπει πάντα να γίνεται με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος.
    14ον. Η γλώσσα και η ιστορία είναι το μέσον διαιώνισης ενός λαού, υποβάθμισή τους φέρνει και την υποβάθμιση και ευτελισμό του λαού.
    15ον. Πλήρης και διά βίου πρόσβαση όλων ανεξαιρέτως στα συστήματα Υγείας και Μόρφωσης, λαός υγιής και μορφωμένος ευδοκιμεί και αναπτύσσεται.
    16ον. Καμμία Μονιμότητα πουθενά, όσο κάποιος εκτελεί σωστά την δουλειά του παραμένει, αλλιώς σουτάρεται άμεσα.
    17ον. Κρατικοί υπάλληλοι μόνο οι απόλυτα αναγκαίοι, κανείς παραπάνω.
    18ον. Απόλυτος έλεγχος της επικράτειας, χωρίς ξένες δυνάμεις εντός.
    19ον. Παραχωρήσεις διευκολύνσεων μόνο με σαφώς καθορισμένο πλαίσιο που μπορεί να αφαιρεθεί άμεσα κάθε στιγμή.
    20ον. Δεν ανήκουμε πουθενά, παρά μόνο στον εαυτόν μας, κάνουμε συμμαχίες και συμφωνίες, συναλλαγές μόνο όταν και για όσο είναι επωφελείς.

    Αυτά σαν ουσιώδη και άλλα πολλά που δεν επιτρέπει ο χρόνος και ο χώρος να αναπτύξω, πρέπει να έχει κατά νου πάντα ένας λαός που διαθέτει αυτοσεβασμό και λογική και θέλει να είναι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ, να ΕΥΔΑΙΜΟΝΕΙ και να ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ.

    Αυτά ………….

  14. Ανώνυμος 01/30/2015 @ 11:53 ΠΜ

    ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΠΟΛΥ 11.21 ΝΑ ΛΗΞΕΙ -ΑΣΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΞΥΠΝΑΕΙ ΒΑΣΑΝΙΣΤΙΚΑ ΑΡΓΑ ΑΛΛΑ ΞΥΠΝΑΕΙ.ΑΜΑ ΗΘΕΛΕ ΚΑΡΕΚΛΑ ΣΤΟ ΚΥΝΟΒΟΥΛΕΙΟ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΑ ΗΤΑΝΕ ΜΕΣΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΗΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ-ΑΠΛΑ ΤΑ MEDIA, TA ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΙΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ.ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΑΝΤΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΑΚΟΥΣΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΙ ΕΛΕΓΕ Ο ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ ΤΟ 2011 -ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΝΑ ΜΗ ΦΥΓΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΤΟ ΕΥΡΩ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ Η ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧ ΑΚΟΥ ΛΟΓΙΚΗ.ΔΛΔ ΝΑ ΜΑΣ ΑΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΦΩΤΑ Ε ΚΥΡΙΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΒΥ SORROS?

  15. Ανώνυμος 01/30/2015 @ 12:01 ΜΜ

    https://www.youtube.com/watch?v=t4KOc2Ktk5
    ΟΡΙΣΤΕ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙΤΕ ΜΗΝ ΜΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ-ΕΔΩ Ο ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΚΑΖΑΚΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΧΡΕΟΣ ,ΔΑΝΕΙΑΚΗ.-ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΣΥΓΚΗΒΕΡΝΑΕΙ ΜΕ ΜΠΑΡΟΥΦΑΚΗ.ΠΩΣ ΑΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ Ε? Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΙΑ ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΠΙΔΑ.

  16. ΣΗΜΑΤΟΡΩΣ 01/30/2015 @ 3:18 ΜΜ

    Το πρόβλημα είναι ότι πληρώσατε πάρα πολλά. Πληρώσατε 240 δισεκατομμύρια στην Ελλάδα εδώ και 5 χρόνια. Αυτό που δεν αντιληφθήκατε είναι το γεγονός ότι λιγότερα από το 10% αυτών των χρημάτων έφτασαν στην Ελλάδα. Τα υπόλοιπα πήγαν στους πιστωτές, σε μια μαύρη τρύπα χρέους που είναι μη βιώσιμο.»
    αυτα ειπε ο βαρουφακης ΑΡΑ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΤΙ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ?
    ΞΥΠΝΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ δηλαδη καντε λογιστικο ελεχο να δειτε ποιοι ειναι οι πιστωτες που σας κλέβουν
    ποιος δεν καταλαβε τι θελει να πει ο βαρουφακης
    παντως ο καζακης και συν αυτο οχι….. και στωικιζουν [φιλοσοφια για να λεμε]
    οι αλλοι ομως που καταλαβαν [οι μαυρες τρυπες] το επιασαν το μήνυμα

    βρες λες να αλλαξε στρατοπαιδο?,, γιατι βλεπει οτι το τελος των πρώην αφεντικων του τελειωνει …η κανει τον λαγο?

    παντως το θεμα δεν ειναι αν οι γερμανοι και οι αλλοι ευρωπαιοι δωσανε τα χρηματα ,,,ετσι και αλλιως το κοτερ εγραψε
    το ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΤΗΣ ΕΕ ΟΤΙ… ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΑΥΡΕΣ ..ΤΡΥΠΕΣ ΤΟΥΣ ΚΛΕΒΟΥΝ με δηθεν χρωστουμενα ,,,,,δηλ αν ο γερμανος αντιληφθει οτι η αδολφο μερκελ τον εχει χρωσει με 10 τρις ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ????οι λουξεβουργιος οτι 12 γεννιες ενεχειρο, δεν ξεχρεωνει ,απο αυτα που υπεγραψε ο γιουκερ για αυτους– και για ανταλαγμα αυτος– θα ηγηθει της ΕΕ ,,,Αραγε θα εχει ο λουξεβουργιος το καμαρι που εχει τωρα? ,,οτι ενας δικος τους ειναι ο προεδρος ολων των ευρωπαιων
    η πορτογαλλια ειχε το περισοτερο χρυσο απο ολα τα κρατη της ΕΕ -κανανε τον μπαροζο προεδρο της ΕΕ -και τωρα χρωστα…ο χρυσος πεταξε

    ο παπαδημος,,, καμαρι εμεις αντιπροεδρος… το οτι ο χρυσος εφυγε απ την ελλαδα εκεινη την εποχη με σημιτη υποτακτικο ,,το θυματε κανενας ???

    αυτο πρεπει να ψαξουμε να βρουμε ΤΙΣ ΜΑΥΡΕΣ ΤΡΥΠΕΣ ξεκινώντας απο τους υποτακτικους -πρωτα στην ελλαδα κατι καταλαβαμε φυσικα οχι ολοι ,,,στην ευρωπη οι λαοι κοιμουντε και λενε τα εφαγαν οι ελληνες ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΑ 16 τρις Στην ελλαδα παντως οι υποτακτικοι υπογραψαν 240 δις αυτο γραφει το κοτερ μας ΤΟ ΚΟΤΕΡ ΤΟΥΣ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΑΝ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ τι θα γινει ?
    ακουσατε ποτε κανεναν αλλον να λεει ΩΡΑΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΩΣΑΤΕ 240 δισ αλλα και η ελλαδα πρεπει να ξεχρεωσει και τα 10 τρις της γερμανιας -4δις ιταλιας κλπ ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΤΟΥΜΕ ΒΡΕ ΑΔΕΛΦΙΑ???? ΜΑΥΡΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΥΠΑ ΚΑΙ ΤΗς ΕΛΛΑΔΑς ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ,,ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ???Ποιος ειναι ο επιβητορας που μας μαυριζει την τρυπα??? και ποιοι κρατανε φαναρι ???

  17. Εσυ φιλε που μιλας για αξιοποιηση του ορυκτου πλουτου τς Ελλαδος …………
    Καλα δεν ξερεις οτι ο ορυκτος πλουτος στην Ελλαδα ηταν δεσμευμενος απο αμερικανικη εταιρια απο το 1940 μεχρι το 2010 με τη συμβαση Cooper ??????
    Δεν ξερεις οτι το 2010 που εληγε θα επρεπε θα ερθει στην εξουσια ενας προδοτης για να υποθηκευσει ξανα τον ορυκτο πλουτο για αλλα 60 χρονια με το Μνημονιο που ειναι δεσμευση της δημοσιας περιουσιας κατω απο το αγγλικο δικαιο ????
    Δεν ξερεις οτι το 1953 σκοτωσανε στο εκτελεστικο αποσμασμα τον Μπασση μαζι με τον Μπελλογιαννη γιατι ο Μπασσης αποκαλυψε τη συμβαση Cooper σε βιβλιο του 1947 ?????
    Δεν ξερεις γιατι το ΚΚΕ κανει μουγκα στη στρουγκα ??????

    Αγραμματοι ελληνες πιαστε κανενα βιβλιο στα χερια σας και αφηστε τα τσιφτετελια !!!!!!

    • Ανώνυμος 01/30/2015 @ 7:18 ΜΜ

      Φίλτατε ως νεόκοπος όντας δεν έχεις δει ότι τα έχουμε γράψει και αναφέρει πάμπολλες φορές τόσο αυτό όσο και πολλά άλλα.

      Έχουμε πει πότε και ποιος την υπέγραψε την σύμβαση αυτή.

      Έχουμε επίσης πει πόσος είναι ο ορυκτός πλούτος και πόσος είναι αξιοποιήσιμος χωρίς να υποβαθμιστεί το περιβάλλον και τι αυτό σημαίνει για την τσέπη του κάθε Έλληνα.

      Αλλά πέρα από αυτά θέλω να σου κάνω μια ερώτηση προσωπική :
      Ξέρεις και γνωρίζεις τι σημαίνουν τα Ελληνικά ερωτηματικά (;;;;;) στο τέλος φράσεως ή μόνο τα αγγλικά μπορείς να διακρίνεις ;;;;;;;;;;;;

      Όσο για την μούγκα του ΚΚΕ δεν είναι το μοναδικό, απαξάπαντα τα κόμματα δεξιά, αριστερά, ζερδόδεξια κλπ. το ίδιο κάνουν, αφού μηδενός εξαιρουμένου τα αρπάζουν χοντρά από τους αφεντάδες τους, και πάντα εις υγείαν του κορόϊδου Ελληνικού λαού, όχι ότι βεβαίως και στα άλλα κράτη τα πράγματα είναι διαφορετικά.

      Αυτά ………

  18. Ανώνυμος 01/30/2015 @ 7:59 ΜΜ

    Εαν λεει στο γερμανικο λαο οτι μαυρες τρυπες ειναι rheinmetall,siemens κλπ.και τους κανει να βγαλουν τα ματια μονοι τους τοτε μπραβο του,πανεξυπνο μπορω να πω.Ας περιμενουμε να δουμε αν θα πιασει λοιπον.

  19. Ανώνυμος 01/31/2015 @ 6:23 ΜΜ

    AFTO POY DEN AKOYO APO TO MPAROYFAKI KAI TO KSIRIZA DE BAZOYNE THEMA GIA TA KATOXIKA DANIA KAI TIS POLEMIKES APOZIMIOSIS POY DEN EDOSE H GERMANIA GIATI DE KANOYNE TPT NA TA DIEKDIKISOYNE NA TELIONI TO PARAMITHI ME TO XREOS OEO KAI AKOMA O MPAROYFAKIS EBGENE KAI ELEGE STIS TSAPANIDOAFTIADES OTI XREOKOPISAME EONIOS KAI MI PERIMENETE ANAPTIKSI KAI ENA SORO ISTORIES IPARXOYNE TA BINTEO STO YOUTUBE TORA THA MAS SOSI ME TO KSIRIZA NTEKE KALA KSIPNATE KAI PIASTE TA MOYSKETA NA TOYS TSAKISOYME ALIOS DE SONOMASTE

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*