Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

00:32 - 21/04/2014

Αυτά που έρχονται…!

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Κατοχικά νέα : Καλύτερος τίτλος είναι ” Αυτά που σε εκπαίδευσαν να φέρεις ”



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (45)

  1. Ανώνυμος 04/21/2014 @ 1:34 ΠΜ

    Το βιντεο το ειδα λιγο στην αρχη και μετα το εκλεισα γιατι ξερω το τι θα δω.
    Δε χρειαζεται να δω παλι και παλι οτι εχω δει οτι μαλλον εχω διαβασει.
    Η αποκαλυψη ειναι γραμμενη ετσι που κανεις δε μπορει να την καταλαβει μια απο τα ιδια και οι υπολοιπες προφητειες ολες κωδικοποιημενες για να καταλαβουν οι λιγοι.

    Και φυσικα αυτοι που νομιζουν οτι τις εχουν καταλαβει στην ουσια απλα μας παραπλανουν.

    Εσυ και οι υπολοιποι πιστευεται οτι επειδη δε βγαινουν οι προφητειες οτι ειναι ψευτικες οπως κι οτι ο θεος ειναι ενα μεγαλο ψεμα δικαωμα σας φυσικα να πιστευεται οτι θελεται.

    Εγω και οι ομοιοι μου θα συνεχισουμε βεβαια να πιστευουμε αφου ναι μεν τις διαβασαμε τις προφητειες αλλα μας διαφευγουν ακομα οι ημερομηνιες…

    Και φυσικα γνωριζουμε οτι διαφορετικα περναει ο χρονος στη γη κι εξω απο αυτην οποτε αν ο θεος υπαρχει σιγουρα δε ζει στη γη αφου εφτιαξε το συμπαν οποτε κι ο χρονος δε κυλαει οπως θα μας αρεσε εμας.

    Σκεψου οτι οταν ονειρευομαστε μερικες φορες ειναι τοσο μεγαλα τα ονειρα που νομιζει κανεις οτι ονειρευοταν για ωρες αντιθετος ηταν για ελαχιστα δευτερολεπτα.

    Εκει ειναι που λενε οτι βγαινει το αστρικο το σωμα εξω και κοβει βολτες στο χωροχρονο και βλεπουμε τα ονειρα..

    Οποτε αφου ο χρονος κινειται διαφορετικα απο τη γη πως μπορουμε να κατανοησουμε το ποτε ακριβως θα συμβει οτι συμβει και φυσικα οχι οπως ο καθενας το εχει καταλαβει?

    Αυτα για την ωρα γιατι οπου να ναι ξημερωνει..

  2. Ανώνυμος 04/21/2014 @ 5:36 ΠΜ

    θα το ξαναγράψω… σε αυτό το βίντεο μπλέκουν να μαλλιά με τα κουβάρια… Τον Μέγα Αλέξανδρο και τους Έλληνες με την ΣΙΩΝ. Τι δουλειά έχει η ΣΙΩΝ με τους έλληνες.
    Από πότε οι Έλληνες τραγουδανε και υμνούν την Σιών/δράκοντα

    Αλλά αφού αυτά πιστεύει ο stranger, τι να κάνεις. Ίσως αναφέρετε στους αλλοδαπούς έλληνες, όλα τα πακιστανα, αλβανα, κτλ που παίρνουν ελληνική υπηκοότητα, αλλά στης ουσία είναι ΒΙΧΙ(des) (β, μονγκολια), οι αυτούς που μπάσανε απο τα πολύ παλιά και τώρα ξεπουλανε την Ελλάδα. Αυτό αποκαλώντας τους εαυτούς τους "έλληνες". Έχει μια διαφορά το πραμα. Όλοι έλληνες θέλουν να λέγονται και είναι και μπερδεύομαι.

    Προσπαθώ να το καταλάβω, όχι τίποτα άλλο για να μην μπερδεύομαι. Εαν κάποιος γνωστικώς μπορεί να κάνει μια συνόψιση, θα ηταν καλά. Για ποιους έλληνες αναφέρετε το βίντεο. Του αλλιώς, η τους ΕΛΛΗΝΕΣ. Και τα 1000 χρόνια που αναφέρετε, καμπαλιστικο ειναι, τα 1000χρονα του Γιαχβε.

    Που κωλανε τώρα και τον Μέγα Αλέξανδρο, θέλουμε και τα λέμε.

    Όσο για τα 8ρια θέματα που βγήκαν στην ιστοσελίδα, Κινα δεν είναι αυτό? ΣΙΩΝ? 888?
    Εύχομαι να δημοσιευθεί αυτό που γράφω διότι θέτω και κάποια ερωτήματα, ίσως κάποιος να απαντήσει.

    (είμαι δυσλεκτικός)

    • Ανώνυμος 04/21/2014 @ 11:15 ΠΜ

      ολες οι θρησκειες εχουν κέντρο τη σιών]]
      την ορθόδοξη αλλά και την θρησκεια των αρχ. ελλήνων η Σιών τις δημιούργησε….
      γι αυτό και στις στοές η μόνη προυπόθεση για να γίνεις μέλος είναι να πιστεύεις σε κάποιον θεό…….

      • θα μπορούσες να το αιτιολογήσεις?οι αρχαία ελληνική θρησκεία είναι ποίο αρχαία και από τον Αβραάμ!Στον κατακλυσμό του Ωγύγου μας πληροφορεί η μυθολογία ότι τότε κυριαρχούσε στο μαντείο των Δελφών η Θεά Θέμιδα!Ο Δευκαλίων(άλλος κατακλυσμός,έχουμε 3 και όχι έναν) παίρνει χρησμό πάλι από το μαντείο των Δελφών που και πάλι,κυρίαρχη Θεότητα είναι η Θέμιδα!Ξέρουμε ότι πριν έρθουν οι Δωριείς(1400-1200 π.χ.)το μαντείο ήταν αφιερωμένο στην Γαία(αν δεν κάνω λάθος)…οπότε πως είναι δημιούργημα της Σιών.

    • Φίλε εσύ καλά κάνεις και ψάχνεις(η γνώση είναι δύναμη),ο καθένας λέει ότι πιστεύει,μπορεί να είμαστε προβοκάτορες,μπορεί να είμαστε άθεοι,μπορεί να είμαστε πιστοί,Έλληνες οι Ανθέλληνες….δεν έχει καμία σημασία,αυτό που έχει σημασία είναι να είσαι ΑΚΑΙΡΕΟΣ και να ψάχνεις την Αλήθεια …..Η αλήθεια ΔΕΝ ΔΩΡΙΖΕΤΑΙ ΟΠΩς ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΥς ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ -Η- ΜΟΝΑΔΙΚΗ -Η- ΑΛΗΘΕΙΑ…..εσύ οφείλεις σαν σκεπτόμενο άτομο να μαθαίνεις συνεχώς ότι και αν σου λένε οποίοι και στα λένε και να τα φιλτράρεις -για αυτό λέγεται και ΘΕΙΑ λογική!Αν έρθει η ώρα που το απεύχομαι ΤΟΤΕ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ(εάν έχεις γνώθι σαυτόν…μην στεναχωριέσαι θα το καταλάβεις).κανείς δεν μπορεί να σου πει ποιά είναι η αλήθεια μόνο εσύ θα ξέρεις εκείνη την στιγμή!Εγώ αν είναι όλοι οι άνθρωποι είναι έτοιμη να καταστραφούν και όλα μαζί αύτα που αγαπώ ε τότε δεν με νοιάζει να δώ ζωντανός ούτε τον Χριστό ούτε τον Δια και να είμαι εγώ και 5-6 ακόμα και να λέω είμαι ΤΥΧΕΡΟΣ που σώθηκα =με αγαπάει ο ΘΕΟΣ!!!

    • Φιλέ η αλήθεια είναι πάντως ότι ζούμε σίγουρα σε ιστορικές στιγμές και άσχετα το ότι είπα ποίο πάνω σίγουρα θα χρειαστεί να ξεπεράσουμε τους εαυτούς μας…και θα πρέπει να μην μας πιάνει φόβος (εκτος τις στιγμής που θα αντιληφθούμε τι γίνετε),γρήγορα να συνέλθουμε και να κοιτάξουμε τον συν Έλληνα δίπλα σου ώστε να γίνονται μικρές ομάδες που στο τέλος θα γίνουν ποτάμι—όποιος κοιτάξει τον εαυτό του πιστεψέ με θα είναι και ο πρώτος στο κυριός πιάτο τον νεφελιμ.
      Ο Αλέξανδρος σε πολλές θρησκείες είναι προφήτης 1)ισλάμ ντουλ καρναυμ,όπως λέει και το βίντεο η οργή του Θεού,2)στον χριστιανισμό όπως σωστά γράφει ο άγιος Ανδρέας.3)Στην αρχαιότητα τον θεωρούσαν Θεό,γιος του Θεού Άμμωνα Ζεύς ο οποίος σαν ένας άλλος Διο-νυσος πήγε στην Ινδία να πολεμήσει τους ΓΩΓ ΜΑΓΩΓ.

      • Ανώνυμος 04/22/2014 @ 10:27 ΜΜ

        Τα νεφελιμ δεν υφίστανται. Το ότι οι Χαζάροι έκλεψαν και παραποίησαν της λέξεις μας, έτσι ώστε να παρουσιάσουν κάτι ως το κακό… Δεν σημαίνει οτι είναι έτσι. Νεφελιμ = Νεφέλες, τα αρχαία ελληνικά διαστημόπλοια. Επειδή είχαν την ιδιότητα να εξαφανίζονται η να καμουφλάρονται και να φαίνονται ως σύννεφα. Αρα τι ειναι τα νεφελιμ? Από την άλλη, γνωστό σε εμάς τους έλληνες… Ο Κρόνος είναι αυτός που αποστάτησε και ο Κρόνος δεν είναι πατέρας θεών, αλλά ήταν χρυσό γένος. Ο Δίας είναι ο πατήρ θεών. Αρα αυτό που συνεπάγει? Ποιος ηγούταν τους ολύμπιους εδω? Ο Κρόνος φυσικά… Γιατί το απέκρυψαν και τα παραποίησαν τα κρονια γένη? Δηλαδή το γένος ανθρώπων που δημιουργήθηκε απο τον Κρονο, τα άρια/ατλαντες Για να μας πασάρουν το 12θεο φυσικά. Και τι έχουμε σήμερα, οτι ακόμη και στον χριστιανισμό, πασάρουν τον Κρόνο.. Σαββαώθ. Ο Σαββαωθ είναι ο Κρονος.
        είστε σίγουροι οτι η πλειοψηφία τον ολύμπιον θεών ΔΕΝ είναι αποστάτες? Το 8 τι συμβολισμό έχει? Μήπως 8 ολύμπιοι (απο τους γνωστούς στην αρχαία Ελλάδα) που αποστάτησαν? Λέω τώρα, υποθετικά.

        • Ξέρω ότι οι χα΄ζαροι-(Τάταροι-Τούρκοι=ΓΩΓτουρκ-μογγόλοι=ΜΑΓΩΓ) είναι πιθανών Εβραίοι(Εσκε-ΝΑΖΙ-μ=Εσκεναζίμ.όμως ο όρος νεφελίμ είναι στα Εβραικά κείμενα των Σεφαρδίμ(οριντζιναλ Εβραίοι).Βασικά το έχω καταλάβει ότι έχουν κοινή ρίζα το Ελληνικό Νεφέλη νεφέλωμα με το Εβράικο νεφελίμ(και τα 2 στοχεύουν τα άστρα),δεν μπορώ όμως να εντοπίσω την ρίζα…θα ήθελες να το αναπτύξεις λίγο παραπάνω,τι εννοείς με τον Κρόνο,η αν έχεις κάποια σάιτ?

          • Ανώνυμος 04/23/2014 @ 9:30 ΜΜ

            είμαι δυσλεκτικός, πριν διαβάσεις παρακάτω, μπορεί να μπερδεύω το γράψιμο σε μερικά.

            Από τα αρχαία χρόνια μετά το κατακλυσμικό γεγονός, διασπάστηκαν φυλές και άρχισαν τα χαζαρεα να εξαπλώνονται, ήρθαν και οι θρησκείες.

            Σε πολλά βιβλία, δεν χρειάζεται να σου δώσω ιστοσελίδες. Και στα 5 γένη του Ησίοδου, Τίμαιος και Κριτίας, κτλ κτλ, το γράφει καθαρά μέσα. Οι αθάνατοι δημιούργησαν το χρυσό γένος (και αναφέρετε καθαρά στον ΔΙΑ ως ο δημιουργός του χρυσού γένους) και πολύ αργότερα, επί κυβέρνησης Κρόνου στην Γη, δημιούργησε αυτός με άλλα μέλη του χρυσού γένους, τα Κρονια γένη.

            Αυτό συνεπάγει σε κάτι ακόμη, τα Κρονια γένη είναι το ποιο πρόσφατο γένος ανθρώπου, πριν αυτό ήταν το ηρωικό. Το μοναδικό γένος που δεν αναφέρετε πουθενά είναι το BIXI, το μογγολικό. BIXI = τίγρης, δράκος, πίθηκος και χελώνα. Έχουμε και λέμε τα Κρανιά γένη, είναι οι Άτλαντες, τα ΑΡΙΑ (Α ομάδα αίματος), το BIXI (B) και το (Ο) Ουρανιδες, αυτο που προϋπήρχε. Έχουμε 3 γένη πάνω στην Γη, της σαύρας, του Κρόνου (Ολύμπιον) και του Ζευς.

            Γιαυτο και οι σε εισαγωγικά επιστήμονες + εκκλησία, φαγώθηκαν στο να πιέζουν τους ανθρώπους να κανουν γάμους με διαφορετικές ομάδες αίματος, είναι εύκολο κατανοητό αυτό, στο γιατί. Προσωπικά όλο μου το σοι είναι 0, ποτέ δεν είχαμε τερατογεννήσεις

            Πάσαραν το 12θεο, προώθησαν τον Κρόνο ως ο πατέρας θεών (λογικό αφού αυτός τους δημιούργησε), δηλαδή από χρυσό παιδί, που ονομάζετε στα δικά μας βιβλία, τον έκαναν "αθάνατο παιδί". Και τον Ζευς με τα αδέλφια του, τον έκαναν μέλος της 12δας. Δηλαδή υποβάθμισαν τα αθάνατα παιδιά με τα χρυσά. Ετσι ώστε να προωθηθεί εύκολα το 12θεο και να γίνει αποδεκτό. Στην ουσία μπέρδεψαν 5 θεούς καλούς με 8 αποστάτες + 1 τον Κρόνο. (Αυτό είναι δικό μου συμπέρασμα). Δεν έχεις πάρα να ψάξεις, πόσοι απο δαύτους, έκοβαν βολτιτσες στο φεγγαράκι, πόσοι απο αυτούς είναι σαύρες και γεννούν σαύρες… Κτλ κτλ..

            Όσο για την μυθολογία, να σου δώσω εγώ μια δικια μου μετάφραση, ως δυσλεκτικός. Ο Κρόνος έκλεψε την εξουσία από τον Ουρανό, είναι σαν να σου λέει, τα Κρονια γένη έκλεψαν την εξουσία απο τους Ουρανιδες, γιαυτό και όλοι αυτοί που εξουσιάζουν σήμερα, απο πολιτικούς, μέχρι οτι σκεφτείς.. Κοιτανε πάντα να είναι μια συγκεκριμένη ομάδα αίματος Α η ΑΒ. ΠΟΤΕ 0 και πάντα φοβούνται μην χάσουν την εξουσία. Γενικότερα, η ύπαρξη τους είναι ένας μύθος και ετσι θα παραμείνει στην ιστορία του πολιτισμού. Αυτό το γένος θα καταστραφεί. (και οτι σαβούρα Ο έχει προκύψει, δηλαδή όσοι έπεσαν)…

          • Ενδιαφέρων όλα αυτά,ξέρεις κάποια στιγμή το είχα σκεφτεί ότι κάτι τρέχει με το αίμα και έψαξα(γαλαζοαίματοι περί χαλκού και σιδήρου),κάποια στιγμή είχα ακούσει τον συχωρεμένο Φουράκη στα Εξάρχεια σε ένα καφέ στο "διάπλασης"(2000-2),όμως είχα βρει ότι οι Άριοι έχουν Ο(ιδίως στην Ελλάδα είναι το 45-40% του πληθυσμού αν δεν κάνω λάθος )http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%AF%CE%BC%CE%B1 ,δεν αντιλέγω τα λεγόμενα σου,ίσως έχεις δίκιο,αλλά ξένοι και Έλληνες στοχεύουν όλοι την μικρά ασία Ελλάδα Ιράν Ινδία και γενικά τριγύρω από τον Καύκασο ότι έχει μεγάλο ποσοστό Ο,ιδίως στην Ελλάδα είναι ίσως είναι το μεγαλύτερο παγκόσμιος.Το ΑΒ(εγώ) είναι καινούργια ομάδα εδώ και 800 χρόνια το οποίο ξεκάθαρα,είναι αποτέλεσμά ένωσης των Α Β και Ο.http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9F%CE%BC%CE%AC%CE%B4%CE%B1_%CE%B1%CE%AF%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82

          • Και εγώ είμαι δυσλεκτικός!Μπορεί όμως να σημαίνει και κάτι άλλο.Η -Ο- είναι οι κυνηγοί-τροφοσυλέκτες (οπότε έχουμε παρορμητισμό,δύναμη,πολυγαμία,εκδίκηση,φυλετικός κομμουνισμός,αρχέτυπο στυλ Ηρακλέους-τυχοδιωκτισμός)προ γεωργικής επανάστασης.Η -Α- είναι η γεωργική επαναστάση 7000 π.χ.(δύναμη,πειθαρχία,"μονογαμία",αριστοκρατία,εκδίκηση,κατοχή εξουσίας και ιδιοκτησίας,δόξα,λογική,αρχέτυπο Αχιλλέως,Οδυσσέα),Η -Β- ανατολίτικη(δεισιδαίμονες,μοιρολάτρες,μύστες μάγοι,φυλετικός κομμουνισμός,"Αγαμία(μοναχισμός)"αρχέτυπο ιερέων,Αβραάμ,Βούδας,Κομφούκιος,Χρηστός.Η -ΑΒ- όλα τα παραπάνω αναλόγως τον άνθρωπο,άλλα γενικά ο μοντέρνος άνθρωπος(κύριος η λογική,σε άλλους δύναμη,σε άλλους στρατηγική,Αναρχία,τέχνες,δάσκαλοι,μονο-πολυγαμία αναλόγως το άτομο,και ούτω καθεξής.σαν αρχέτυπο τι να αναφέρω,αυτό μπορεί να ποικίλη-όσο αφορά εμένα έχω και τον Ηρακλή,Αχιλλέα μέχρι τους ramones,Ψαραντώνη,μοντυ παυθονς και Κλιμτ.

          • Ανώνυμος 04/24/2014 @ 9:15 ΜΜ

            Το Άρειο είναι σκανδιναβικό πρότυπο, γερμανοιδες φαινόμενο και γιαυτό αυτοαποκαλούνται Aryans (υπάρχει και ολόκληρη αναφορά στην Wikipedia για αυτό). Και είναι κατά κόρον Α ομάδα αίματος, από εκεί προέρχεται το Α, απλά σκέψου, ποιος ο λόγος να δώσουν αυτούς τους τίτλους στο αίμα, θα μπορούσε να είναι αριθμοί, άλλα γράμματα!! ΑΒΓ παράδειγμα… . Όσοι είναι Α η σκούφια τους είναι πιο δυτική/σκανδιναβική. Υπάρχουν τόσα πολλά θέματα να σου δώσω να διαβάσεις, πως οι γερμανοί προωθούν την ατλαντιδα, κτλ. Που αποδεικνύει και την μανία τους στο ότι είναι οι απόγονοι τον Ατλάντων.

            Μέχρι και πρόσφατο θέμα, γερμανών που προσπαθούν εδω και χρόνια να αποδείξουν ότι οι πυραμίδες ειναι χρισμένες απο άτλαντες. Και μάλιστα βεβήλωσαν της πυραμίδες με της ανασκαφές, με αποτέλεσμα το θέμα να γινει ευρέος γνωστό.

            Απο την άλλη έχουμε και την υποτιθέμενη ΕΛΙΤ που πολλές αναφορές υπάρχουν οτι, μιλανε γερμανικά /αγγλοσαξονικά (σαύρες και αποστάτες).

            Η 0 ομάδα αίματος, είναι εξαπλωμένη πάρα πολύ στην Ιρλανδία, Αγγλία, Αμερική, πιο πολύ δυτικές χώρες, της οποίες ταξίδευαν μετα το κατακλυσμικό γεγονός οι έλληνες. Κατά τα άλλα, πριν μας έρθουν οι σαύρες, ολόκληρος ο πλανήτης ήταν ενα γένος, 0… Λογικό να υπάρχει μεγάλο ποσοστό Ο. ΟΜΩΣ, εαν τα βάλεις κάτω, δεν ξεπερνάμε το 1 δις,

            Μπορεί η Ελλάδα πχ να έχει τεράστια ποσοστά Ο άλλα το 45-50% =5-6 εκατομμύρια… Και λογικό το βρίσκω να έχουμε τεράστια ποσοστά. Απλα δεν ειναι ΤΟΣΟ μεγάλα, που μερικοί προωθούν, οτι το 90% είναι γνήσιοι έλληνες.. Καμια σχέση, οι μισοί είναι γερμανοτσολιαδες.

            Ορίστε μερικές ιστοσελίδες, πως οι ναζι προσπάθησαν απο τοτε, να αποδείξουν για πιο λογο είναι οι Aryans.. http://caitlinknightly.com/Site/The_Nazis.html

            Και ορίστε το ιδιο τροπάριο σε πολλά θέματα, θα σου δώσω λιγο αρχαιολογία, πως προσπαθούν να αλλάξουν την ιστορία.

            http://www.netnebraska.org/node/901256

            Υπάρχει όμως μια διαφορά, οι (Α)ρυοι όπως αυτοαποκαλούνται, δεν ειναι οι γνήσιοι άτλαντες. Όταν τους παράτησαν στην Ποσειδωνια απο το φεγγαράκι, σύμφωνα με τα αρχαία κείμενα (Τίμαιος και Κριτίας) άρχισαν να δημιουργούν διχόνοια και διαφθορά στους γνήσιους άτλαντες (ελληνες) τα aryans, και γιαυτό έγινε ο πόλεμος. Ηταν η πρώτη φορά τότε που προσπάθησαν να φέρουν παγκόσμια κυβέρνηση.

            Επίσης, θα έπρεπε να αναρωτηθούν όλοι, για πιο λόγο έχουν φαγωθεί οι Α και ΑΒ (*είσαι ΑΒ και θα το πάρεις πολύ personal) να έρθουν τα μάρμαρα της Αθηνάς (Παρθενώνα) στην Ελλάδα. Γιατί αδιαφορούν για ΟΛΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ κλεμμένα, κείμενα, πάπυροι, κόκκαλα, αγάλματα… Παρά φαγώνονται για αυτα τα συγκεκριμένα μάρμαρα (η Μελίνα Μερκούρη, είναι εβραία) και όσοι εμπλέκονται, μπορείς να το ψάξεις. Τι να σου γράφω αλλα, ειναι τοσα πολλα, οτι και να πιάσεις απο θέμα, εκει καταλήγεις. Ειναι κατι σαν, μαθηματικές πράξεις, που σου δίνουν παντα ενα λογικό αποτέλεσμα. Και δεν υπάρχει αλλο. Και το έχουμε αυτο εμείς οι δυσλεκτικοί.

            Γιαυτο και εγω εχω χεσ#$#ω το οποιο πολέμαρχο, τον όποιο αντίχριστο, το αισθάνομαι οτι ανήκω (έμφυτο) σε μια τρίτη κατηγορία, η οποία στο θεατράκι που παίζετε εξουσίας, εμείς δεν αναφερόμαστε καν (όλα είναι διαιρεμένα στα 2, στους υποστατικούς Κρονιους και στης σαύρες. Ο πολέμαρχος Άρειος πάντα και ο αντίχριστος, ο γιεχωβάς/θεος και ο σατανάς, κτλ κτλ κτλ. Το τι θα γινει στο τέλος, απο πλευράς Διός, είναι άλλο θέμα.. Τα ποντίκια, φαγώνονται σε ξένο αχυρώνα.

          • δεν παίρνω τίποτα personal!Εμένα το μονό που με νοιάζει είναι η φυλή μας,η ιστορία μας ναι να γίνει η Ελλάδα αυτό που ήταν!

          • Ανώνυμος 04/25/2014 @ 4:34 ΠΜ

            Τώρα εγώ θα γράψω κατι εντελώς scifi, εγώ τι θα έκανα εαν και εαν… Δεν μπορούν να συνυπάρχουν κατά την προσωπική μου άποψη 3 γένη. Βλέπουμε τα νεώτερα γένη, τα οποία ήταν έκτακτα, να χρησιμοποιούν συγκεκριμένη κάστα ανθρώπων και τους έχουν για να τους σκοτώνουν, χρησιμοποιούν με κάθε τρόπο (βλέπε αμερικανικό στρατό, γενοκτονίες, Ρωσία στα πιο παλιά χρόνια με τους κοζάκους, κτλ, κτλ). Σκοτώνονται στο ποιος θα κυριαρχεί και πιανου θεός θα επικρατεί.. Οι σαύρες η οι αποστάτες.
            Αφού έριχνα στην λήθη για πάντα, τα αποστατικα αποβράσματα "θεούς και δαίμονες", αφού ξεδιάλυναν τα χλωρά από τα ξερά.. Όσοι παρέμειναν στο τέλος, μετά από όλο το ξεκαθάρισμα, θα ξεχώριζα σε διαφορετικούς πλανήτες τα γένη. Διότι δεν μπορείς να κατηγορείς και όλους τους ανθρώπους και οντότητες.
            Εγώ θέλω την Ελλάδα πριν την Ατλαντίδα.

          • πάντως ο Φουράκης μου έδειξε έναν άλλο τρόπο να καταλαβαίνω τους Κρόνιους από κάποια χαρακτηριστικά του προσώπου και δέρματος,τα οποία πιστεύω ότι πέφτει μέσα….υπάρχει ολοκάθαρη διαφορά!Πάντως στην Ελλάδα δεν έχει μεγάλο ποσοστό Κρόνιον όπως εγώ τους αντιλαμβάνομαι και γνωρίζω….και έχεις δίκιο για τους Γερμανούς-Βόρειους,σε μεγάλο ποσοστό έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά που ξέρω!Πάντως έχω καταλάβει ότι όλοι λίγο η πολλή έχουμε όλοι μας από όλα τα γονίδια πλέων,ευτυχώς τουλάχιστον δεν έχουμε σε μεγάλο βαθμό τα μογγολικά γονίδια!

          • φίλε όσο αφορά την ακρόπολη "τι πάει να πει φαγώνονται"Η Ακρόπολη έχει χάση την αντοχή της,είναι μέρος του οικοδομήματος….μήπως εννοείς κάτι άλλο που έχει σχέση με μαγνητικά παιδιά?Μπαλάνος-σκιά που έρπει?

  3. Ανώνυμος 04/21/2014 @ 6:40 ΠΜ

    ΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΗ ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ!

  4. ο γερων Ιωσηφ ο Βατοπαιδινος ειπε οτι η Αποκαλυψη γραφτηκε ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ.το καταλαβες αυτο Νικο? ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ.
    Ολα θα εξαρτηθουν απο τον βαθμο ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ που θα εχουμε οι ανθρωποι .
    Το βιντεο που μας εβαλες να δουμε δεν εχει καμια σχεση με τα λογια της Αποκαλυψης που ακουγονται.(το ειδα μεχρι την μεση τοσο αντεξα).
    Αυτα ειναι τρομολαγνικες ΑΝΟΗΣΙΕΣ για τους ΑΣΧΕΤΟΥΣ με την Ορθοδοξια ,οπως εσυ.
    Μια επιφανειακη ματια της Αποκαλυψης μαζι με τις γελοιες εικονες του βιντεο για τους περισσοτερους εδω μεσα στα κατοχικα , ειναι η Ορθοδοξια και το τι πρεσβευει…
    Βαρεθηκα πια ελεος, με την ανοησια και ασχετοσυνη σας.
    Οπως εμεις δεν το παιζουμε παντογνωστες για το πεδιο σας ,καντε και σεις το ιδιο για την Ορθοδοξια μας.
    ή τουλαχιστον ζητηστε να μαθετε , οπως κανει ο ΚΑΘΕ ΛΟΓΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
    Προφανεστατα αυτο δεν σας το επιτρεπει η παντογνωσια σας, βλεπε καβαλησατε μεγαλο καλαμι.
    Σας το ΓΡΑΨΑΝΕ με πολλους τροπους μεχρι τωρα , αλλα εσεις δεν εχετε τουλαχιστον τη στοιχειωδη ανατροφη, για να φερθητε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΥΓΕΝΙΚΑ διαφωνωντας σωστα.
    Καταλαβε το Νικο , Π Ρ Ο Ω Θ Ε Ι Σ ΤΟΝ Δ Ι Χ Α Σ Μ Ο αναμεσα μας .
    Νομιζω οτι εχεις ξεφυγει απο τα ορια του χαζου -ασχετου που δικαιολογηται λογω βλακειας
    και εχεις παει πολυ αλλου αλλα οπως ειπα ΝΟΜΙΖΩ , οποτε δεν το συνεχιζω.
    Απλα δεν εχω τη διαθεση ν ασχοληθω αλλο μαζι σας .. για πολλους λογους, ενας ειναι πως τα μπλογκ δεν ειναι σοβαρο μεσο ανταλλαγης γνωσης.
    Σιγουρα οχι το δικο σας, με τον τροπο που το χειριζεστε.
    Δεν θελω να κρινω αλλα γραφουν ατομα εδω μεσα, ατομα που ο λογος τους ΜΟΝΟ ΔΙΧΟΝΙΑ ΔΕΝ ΦΕΡΝΕΙ και πιστευω οτι οι περισσοτεροι μπαινουν για να διαβαζουν σχολια τους.
    Ε ουτε αυτους ακους ,που σου το ειπαν πολλες φορες οπως ο ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ που εγραφε ,ελληνες εναντιων ελληνων ,τοτε με την αρχη των γεγονοτων της Κριμαιας,και σε ρωτουσε ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ, ή ο ΦΑΕΘΩΝ που προσφατα σου εγραψε ΔΕΝ ΑΚΟΥΣ
    ή η MARIA VAIA ή ο ΣΗΜΑ ΤΩΡΟΣ και αλλοι που ειτε συμφωνει κανεις ειτε δια φωνει , ΔΕΝ ΔΙΧΑΖΟΥΝ ΓΑΜΩΤΟ Δ Ε Ν Δ Ι Χ Α Ζ Ο Υ Ν.
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΧΕΙΣ ΥΠΕΡ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ την αποιχιση των Κατοχικων.

    τελος παντων αυτα ,πληκτρολογω και απελιπιστικά αργα αλλά ευτυχως που μετα σαραντα μερες χωρις λαδι με τη νηστεια δυναμωσα με τη μαγειριτσα και τα αρνακι χθες…
    φιλιά σε ολους
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
    ΧΑΡΗΣ

    • Ανώνυμος 04/21/2014 @ 10:39 ΠΜ

      Κοιταξε να δεις η αποκαλυψη γραφτηκε σαν μια προφητεια για να μη γινει οπως κι ενας ανθρωπος αν γνωριζει το τι θα γινει μετα απο καποιο χρονικο διαστημα προσπαθει να το αλλαξει και να μην γινει ειδικα αν ειναι κακο..

      Γι αυτο οπως εγραψα και παραπανω οι προφητειες φτιαχτηκαν κωδικοποιημενες για να καταλαβουν μονο λιγοι το τι ακριβως εννοουν.

      Οχι για το πληθος αλλα για τους λιγους.

      Και φυσικα μπορουν να μη γινουν εαν ο κοσμος δεν το θελησει εαν εξαρταται απο εμας εαν εξαρταται απο τους υπολοιπους με αυτο το σκεφτικο.

      Ομως αν το δεις απο αλλη οπτικη γωνια το ολοκαυτωμα η ιδρυση του ισραηλ ο πολεμος των 6 ημερων ηταν κι αυτες προφητειες που βγηκαν.

      Ομως ηταν αλιθηνο το ολοκαυτωμα η απλα στηθηκε ετσι για να βγει ολοκληρωτικα η προφητεια ?

      Κι εδω ειναι το προβλημα της αποκαλυψης το αν θα βγει και πως θα βγει αφου η αποκαλυψη προμηνηει μετα απο καποια γεγονοτα και τον ερχομο του αντιχριστου και ευνοει καποιους αλλους που πιστευουν οτι αν δε γινουν αυτα γεγονοτα δε θα γινουν τα επομενα και δυστηχως κατι τετοιοι ανθρωποι ειναι εξουσιας κινουν τα νηματα διλ με καποιο τροπο..

      Οποτε δεν μπορουμε να γνωριζουμε αν γινει το ποτε θα γινει και πως θα γινει και σιγουρα οχι με τα βιντεακια που μας πασαρουν καθε φορα λες και τρωμε κουτοχορτο.

      Και φυσικα δεν καθομαστε να περιμενουμε να γινει αλλα θα ειμαστε τουλαχιστον ψυχικα προετοιμασμενοι εαν συμβει κατι τετοιο οσο εμεις θα ζουμε.

      Ελπιζωντας να μη γινει ποτε..

      Χριστος Ανεστη!

      • Ανώνυμος 04/21/2014 @ 1:30 ΜΜ

        Κοιταξε να δεις η αποκαλυψη γραφτηκε σαν μια προφητεια ΩΣ ΕΝΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ -ΜΠΟΥΣΟΥΛΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΚΟΣΜΟ ΟΤΙ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΤΡΕΨΙΜΟ ΚΑΙ ΑΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ…. ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΑΛΑΣΜΟ Ο ΚΑΛΟΣ ΘΕΟΥΛΗΣ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ….ΟΤΑΝ ενας ανθρωπος "γνωριζει" τι θα γινει μετα απο καποιο χρονικο διαστημα, ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ, ΔΕΝ προσπαθει να το αλλαξει γιατι το ΤΟ ΘΕΩΡΕΙ ΜΑΤΑΙΟ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ Ειδικα αν ειναι κακο ΚΑΙ ικανό να προκαλέσει τρόσο πόνο… ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΛΟΙΠΟΝ Η ΠΡΟΦΥΤΕΙΣ ΦΥΤΕΥΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΩΝ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΩΝ ΚΑΛΩΝ ΣΑΣ ΠΡΟΦΥΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΣΟΚ ΚΑΙ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ…

        Γι αυτο οπως εγραψες και παραπανω οι προφητειες φτιαχτηκαν κωδικοποιημενες για να καταλαβουν μονο οι μυημένοι των στοών και να τις εκτελέσουν ως ιερές εντολές κατά γράμμα ΑΝΕΜΠΟΔΙΣΤΑ…. για τους απλόυς ανθρώπους μόνο σοκ και δέος προκαλούν, γι'αυτό και ο καλός χριστούλης έχοντας προβλέψει και αυτό, πάντα κρατα στο μανίκι άσσους σαν τον πούτιν, τον καρατζαφέρη, τον "σώρρας", τον μπεξή, τη χα, παπαρήγες, αναρχικούς, κασιδιάριδες, στραβούς και ανάποδους και άλλους πολλούς για να αποπροσανατολίζουν το λαό ΠΟΥ εχει πλέον καταλάβει ότι όλοι οι βουλευτές όλα τα κόμματα, η δικαιοσύνη του σήμερα, οι στρατιωτικοί και όσοι εν γένει έχουν εξουσία… τον κοροιδεύουν , τον έχουν προδώσει, έχουν καταθέσει τα όπλα, έχουν παραδωθεί….

        Ο ΛΑΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΗΔΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ…

        ΠΟΣΟ ΑΣΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΔΙΧΑΖΟΥΝ…
        ΠΟΣΟ ΑΣΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΝΩΝΕΙ…

        ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΤΩΝ ΚΤΟΧΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΑ … ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΘΗ ΓΙΑΤΙ ΑΦΥΠΝΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΦΟΒΑΣΑΙ ΟΤΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ….

        ΚΑΙ ΝΑΙ …. το ολοκαυτωμα η ιδρυση του ισραηλ ο πολεμος των 6 ημερων ηταν κι αυτες προφΥτείες που βγηκαν γιατί ήταν κομμάτι ενός εννιαίου σχεδιασμού… τελικά εσύ τί απαντάς στο ερώτημά σου αν το ολοκαυτωμα στηθηκε ετσι για να βγει ολοκληρωτικα η προφητεια ?

        "Και φυσικα δεν καθομαστε να περιμενουμε να γινει αλλα θα ειμαστε τουλαχιστον ψυχικα προετοιμασμενοι εαν συμβει κατι τετοιο οσο εμεις θα ζουμε" … μα αυτό είναι το λάθος σου οτι ψυχικά ετοιμάζεσαι για μια καταστροφή που επιδιώκεις και αφήνεις να έρθει…

        • Ανώνυμος 04/21/2014 @ 3:02 ΜΜ

          Κανονικα οι προφητειες ειναι τα γεγονοτα τα μη αναστρεψιμα αυτα που θα γινουν.
          ο Ιωαννης και οι λοιποι προφητες τα γραψαν οπως τα βλεπαν εκεινη την εποχη οποτε αν θες να την κατανοησεις στο ελαχιστο θα πρεπει να αρχισεις να σκεφτεσαι με τον τροπο που σκεφτοταν και τις εποχες που υπηρχαν τον καιρο που γραφτηκαν οι προφητειες.

          Ο Χριστος αποκαλυψε τη προφητεια στον Ιωαννη για να μας προετοιμασει οτι κατι θα γινει και να περιμενουμε καποια στιγμη το αναπαντεχο.

          Ο φοβος δεν ειναι στις προφητειες της αποκαλυψης που προμηνιουν το κακο και πως θα καταφερουμε να προετοιμαστουμε αναλογως με την ελπιδα να μη γινει τιποτα.

          ο φοβος ειναι στις προφητειες ενος αλλου βιβλιου που οι κυριαρχοι ακολοθουν κατα γραμμα.
          Οι κυριαρχοι δεν ακολοθουν τη βιβλο αλλα προσπαθουν με οτι μεσο εχουν να την ψευδοποιησουν.

          Οι κυριαρχοι αυτοι που κινουν τα νηματα ακολοθουν το ταλμουδ το οποιο εχει κι αυτο προφητειες μεσα.
          Η πιο συγκλονιστικη απ ολες εχουν γινει ειναι για την ιδρυση του κρατους του ισραηλ μετα απο ολοκαυτωμα 6 εκατομυριων εβραιων.
          Ετσι κι εγινε το αν ισχυουν η οχι οι αριθμοι δε το ξερουμε αυτο το γνωριζουν μονο αυτοι που βαλαν τα μεσα για να γινει η προφητεια κατα γραμμα.

          Ο Χριστος ηξερε το τι θα γινει και εφτιαξε τις προφητειες για να ειμαστε στο περιπου ενημερωμενοι αλλα δυστηχως ειναι ακαταλαβιστικα οσα γραφτηκαν λογω των εποχων αν εβλεπα κι εγω απο σημερα το 4000 μ.χ. θα εγραφα κι εγω τα πραγματα με δικα μου λογια.

          ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΤΩΝ ΚΤΟΧΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΑ … ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΘΗ ΓΙΑΤΙ ΑΦΥΠΝΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΦΟΒΑΣΑΙ ΟΤΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ….

          Εαν δεν ηθελα να μαθει ο κοσμος την αληθεια δε θα χαλαγα το χρονο μου για ν απαντησω εδω περα.

          Οσο για την ελευθερια του λογου δε νομιζω να εκανα θεμα οτι απαγορευεται ισα ισα που καθε φορα που γραφω λεω οτι ειναι δικαιωμα σας.

          Οτι θελει πιστευει ο καθενας.

          Ο θεος δεν εμπλεκεται στις ζωες των ανθρωπων και θα εμπλακει μονο οταν θα πρεπει διλ εμπλακει ο αντιχριστος και αν εμπλακει ο αντιχριστος θα γινουν μαζι και οι προφητειες.

          Η ζωη αυτη δε κραταει για παντα και μετα θανατον συνεχιζεται η ζωη αυτη ειναι μια δοκιμασια απο εκει και περα εσυ πραξε οπως θες..

          • Ανώνυμος 04/21/2014 @ 3:50 ΜΜ

            και τα 2 βιβλία από το ίδιο κέντρο…ΤΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΤΑΥΤΑ

    • Ανώνυμος 04/21/2014 @ 11:19 ΠΜ

      μέχρι πότε θα πιστεύεις οτι εσύ φταις για όσα ζεις…. και οτι αξίζει να καταστραφείς αν δεν "μετανοιώσεις"?/
      πότε επιτέλους θα ξυπνήσουμε….
      οχι φίλε δεν φταις και οσο και αν προσεύχεσαι και μετανοιώνεις δεν θα αλλάξει τίποτα

      παραμόνο αν καταλάβεις πως υπάρχει σχεδιασμός να σε εξαφανίσουν…
      αν θες να επιβιώσεις κάνε σχέδιο ανατροπής των σχεδίων τους…

  5. Ανώνυμος 04/21/2014 @ 8:19 ΠΜ

    Πολύ όμορφη μουσική στο βίντεο… αλλά διαφωνώ με πολλά από όσα αναφέρονται – παρουσιάζονται.

    Είναι να γίνουν πολλά…. και καλώς πρέπει να γίνουν… αλλά η χωροχρονική σειρά, δηλαδή επί το αγγλικότερον το timing… ΔΕΝ είναι όπως παρουσιάζεται από τους περισσότερους. Το "timing" διαδραματίζει σπουδαιότατο ρόλο, στην ροή των γεγονότων, μιας και αλλάζει τον ρου της ιστορίας. Και ιστορία τείνει εκ του κλειστού συστήματος που ζούμε, να επαναλαμβάνει τον εαυτό της, με μικρές αποκλίσεις κάθε φορά.

    Βεβαίως έχω επισημάνει ότι διαχρονικά οι "προφήτες" της Ορθοδόξου εκκλησίας, φάσκουν και αντιφάσκουν μεταξύ τους, αντί να ομονούν και να συμπληρώνει ο εις τον άλλο. Κατάσταση που δείχνει ότι α) μάλλον δεν είναι ένα το Άγιο Πνεύμα, και β) διακρίνεται μια προφητιολογική πολιτική, που μέσα της (μπορεί να) κρύβονται και μυστηκές υπηρεσίες. Είναι γνωστό ότι η θρησκευτική πίστη, η ο θρησκευτικός φανατισμός είναι υλικά προς διαχείριση των μαζών. Οι μάζες μπορούν να διαχειρίζονται και να πλάθονται μέσα από την πολιτική, την θρησκεία, τον αθλητισμό (σπορ), τα μουσικά ρεύματα κ.λ.π.

    Πέραν αυτού του γεγονότος… από ένα σημείο και μετά, στο βίντεο γίνονται αναφορές για πλάσματα… που μόνο στην μυθολογία των Ελλήνων απαντώνται. Βεβαίως αν κάποιος έκανε αναφορά σε αυτά τα πλάσματα, το τυφλό (εκ Θεού) ποίμνιο θα τον κατηγορούσε είτε ως ειδωλολάτρη, είτε ως αιρετικό!… Αλλά επειδή αυτά τα αναφέρουν κάποιοι άγιοι, η προφήτες της Ορθοδόξου εκκλησίας, ως κάτι το πρωτοφανές… θεωρούνται θεόπνευστες προφητίες!

    Έχω την εντύπωση ότι κάποιος πρέπει να ζει με όλη την ικμάδα της ζωής του στο τώρα, καταγράφει το παρελθών… δεν αποκόβεται από αυτό γιατί μαθαίνει από αυτό… και μέσω αυτών, ατενίζει το μέλλον ούτε ευχάριστα, αλλά ούτε δυσάρεστα, αλλά όρθιος, αξιοπρεπώς και κατάματα.

    Θα επαναλάβω ότι πολύ όμορφη η μουσική στο βίντεο.

    Αυτά.

  6. Ανώνυμος 04/21/2014 @ 8:44 ΠΜ

    «Τα Ελληνικά τελωνεία του διαστήματος» «περιπολούν» γύρω από την Γη μέχρι να έρθει η κατάλληλη ώρα της αποκαλυψης>>' Νικήτα Χρουστσόφ '
    Τιποτα καταστροφικο δεν μπορει να συμβει στο πλανητη αν δεν το επιτρεψουν οι Φωτεινες δυναμεις που προστατευουν την ανθρωποτητα…Στη Συρια αποτυχανε,και εδω το ιδιο θα συμβει αν ξεκινησουνε κατι.Και αν δεν καταλαβουν καποιοι οτι αυτος ο πλανητης προστατευεται,η επεμβαση που θα γινει δεν θα εχει προηγουμενο στην ιστορια μας…
    Προμηθεας

    • Ανώνυμος 04/21/2014 @ 11:20 ΠΜ

      αν αυτός ο πλανήτης δεν αξίζει να σωθεί, οι φωτεινές σου δυνάμεις θα τον εγκαταλείψουν…

  7. Ανώνυμος 04/21/2014 @ 10:03 ΠΜ

    Το μονο ωραιο σε αυτο το βιντεο ειναι η εκτελεση της θαλασσογραφιας απο τις δυτικες συνοικιες

  8. Ανώνυμος 04/21/2014 @ 10:28 ΠΜ

    836 Και σχεδόν όλοι σας πιάνουμε αδιαβαστους…κακό αυτό δέν είναι,κακη όμως η μίμηση και ακολουθία σε αυτά που σας λένε η ακουτε η Σιων είναι παλια ιστορια απο……..Ο σπαρτιάτης Αλκμάνας και ο …. το 600 πχ λέει για την σιών αναφέρωντας την με το ίδιο και αυτό ονομα σιων….Η μακρυνη πολιτεία
    ἔστι τις σιῶν τίσις
    ὁ δ᾽ ὄλβιος, ὅστις εὔφρων
    ἁμέραν [δι]απλέκει
    ἄκλαυτος· ἐγὼν δ᾽ ἀείδω
    Ἀγιδῶς τὸ φῶς· ὁρῶ……

    Η μεταφραση του αν; …
    Υπάρχει αυτό που λένε θεία δίκη.
    Και ευτυχισμένος εκείνος που με άδολη καρδιά
    έζησε την ημέρα του αδάκρυτος.
    Μα εγώ τραγουδάω τη λάμψη της Αγιδώς·
    τη βλέπω, ίδιος ο ήλιος,
    που η Αγιδώ για μας τον βάζει μάρτυρα.
    Εμένα όμως η ξακουσμένη κορυφαία
    δεν με αφήνει με κανένα τρόπο
    ούτε να την επαινώ ούτε να την ψέγω·
    μοιάζει από μόνη να ξεχωρίζει έτσι
    όπως θα ξεχώριζε, αν κάποιος πλάι σε γιδοπρόβατα
    έβαζε στιβαρό άλογο αγώνων,
    που ηχούν οι οπλές του όταν καλπάζει,
    από αυτά που ονειρεύεσαι κάτω απ᾽ τους βράχους.
    Κοίτα, δεν βλέπεις; Το άλογο ιππασίας είναι ενετικό.
    Η χαίτη της Αγησιχόρας, της ξαδέρφης μου,
    λάμπει όπως το καθαρό χρυσάφι.
    Και το ασημένιο πρόσωπό της
    -τι να σου λέω λόγια κι άλλα λόγια;
    Ιδού η Αγησιχόρα.
    Η δεύτερη στην ομορφιά μετά την Αγιδώ
    άλογο κολαξαίο θα τρέξει πλάι σε ιβηνό.
    Γιατί οι Πελειάδες, που υψώνονται χαράματα, μας πολεμάνε,
    όταν εμείς μέσα στην αθάνατη νύχτα σηκώνουμε το άροτρο,
    όπως υψώνεται ο Σείριος.

    • Ανώνυμος 04/21/2014 @ 1:32 ΜΜ

      α!!! ναι!! αυτή η ωραία θεωρία που λεέι οτι οι σπαρτιάτες ήταν εβραίοι…τον γούδη ψηφίζεις όχι?

  9. Ανώνυμος 04/21/2014 @ 10:28 ΠΜ

    ο θεος δεν ειναι μπαμπουλας ουτε τιμωρος.τον εχουν βγαλει απο αυτη την δυσκολη θεση οι ανθρωποι που εχουν αφησει την καρδια τους εν λευκο σε μια καστα που ειναι και μειοψηφια.

  10. Ανώνυμος 04/21/2014 @ 10:40 ΠΜ

    Ελπίζω να καταλαβες τι μεταφραση… 836
    Λουδοβικος

  11. Ανώνυμος 04/21/2014 @ 11:16 ΠΜ

    ΔΙΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΗ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ "ΘΥΣΙΑΖΕΙΣ " ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ…ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ -ΟΠΩΣ ΟΛΑ-ΚΑΙ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΗ . ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΜΕΝΗ … ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΙ…ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ…ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΑ ΥΠΕΡ ΜΑΣ , ΦΤΑΝΕΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ…ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ . ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ ΧΑΡΙΖΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ , ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΘΕΛΗΣΟΥΜΕ… ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ … ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ .

  12. Ανώνυμος 04/21/2014 @ 11:17 ΠΜ

    ΔΙΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΗ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ "ΘΥΣΙΑΖΕΙΣ " ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ…ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ -ΟΠΩΣ ΟΛΑ-ΚΑΙ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΗ . ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΜΕΝΗ … ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΙ…ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ…ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΑ ΥΠΕΡ ΜΑΣ , ΦΤΑΝΕΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ…ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ . ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ ΧΑΡΙΖΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ , ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΘΕΛΗΣΟΥΜΕ… ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ … ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ .

  13. Ανώνυμος 04/21/2014 @ 12:18 ΜΜ

    τις προφιτιες τις καταλαβαινουν ολοι οσοι ειναι κοντα στον Θεο. κιομος υπαρχει βιβλιο που τα εξηγη ολα. το θεμα ειναι λογο προκαταλιψης αν το δεχομαστε. θα χαρω να βοηθισω πρωσοπικα.
    συγνωμη για τα ορθογραφικα.

  14. ΤΙΙ ΛΕ ΡΕ ΣΙΝ, ΘΑ ΄ΘΕΛΕΣ ΕΕΕΕ; ΚΑΙ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΥΣΗ ΕΓΓΕΦΑΛΟΥ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ;;
    ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ ΕΝΤΟΛΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ;;!! ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ Σ΄ ΑΚΟΥΣΕΙ;;;;;;;

    ΡΕ ΣΑΛΤΑ ΚΑΙ Γ@Μ@ΣΟΥ ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΛΗ ΣΟΥ Η ΦΑΡΑ, ΤΑ Π@Π@ΡΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ!!!

  15. Ανώνυμος 04/21/2014 @ 1:38 ΜΜ

    ''ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΑΝ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ'' Η ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΕΓΩ,ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ….ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕ

    johny fakinos

  16. Ανώνυμος 04/21/2014 @ 2:00 ΜΜ

    Πόσοι σίγουροι ειστε οτι ο stranger υιοθετεί το περιεχόμενο του video πλήρως? εγω καθολου. Θα μπορούσε να έχει γινει και απο τον Δ. Λιακοπουλος με τον οποίο ο stranger δεν ταυτίζεται στις απόψεις

  17. Ανώνυμος 04/21/2014 @ 2:16 ΜΜ

    ΑΝΩΝΥΜΟΣ: Καλύτερος τίτλος είναι " Αυτά που σε προγραμμάτισαν να φέρεις "

  18. Κάλλιστα οι 144000 θα μπορούσαν να είναι ο στρατός μας και το χάραγμα να είναι το εθνόσημο!Ο στρατός είναι δεν είναι 80000-90000,βάλε και καμιά πολιτοφυλακή από πυρήνες από αυτόκλητους πολίτες!Πρόσεξα κάτι στην προφητεία που δεν το είχα προσέξει…ο άγιος Ανδρέας μιλάει για "εξ Ολύμπου".

  19. Ανώνυμος 04/21/2014 @ 8:22 ΜΜ

    ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΕΙΑ….

    είμαστε ενσαρκωμένες ψυχές και περνάμε ενα σχολείο-μια ασκηση.
    αυτο το σχολείο υπάρχει και λειτουργεί για να μαθούμε αυτά που
    χρειαζόμαστε να μάθουμε πρός εξέλιξη της ψυχής.

    κάποιοι περνάνε το σχολείο με την πρώτη,κάποιοι αλλοι μένουν
    στην ιδια τάξη και χρειάζεται να επαναλάβουν και πάει λέγοντας.

    ολο αυτό γίνεται και ο Θεός το επιτρέπει να γίνεται
    επείδη εμείς ως ψύχες το ζητήσαμε απο τον Πατέρα.

    ζητήσαμε να περάσουμε αυτή την δοκιμασία-ασκηση προς ώφελος μας
    ωστε να βρεθούμε πιο κοντά στον πατέρα και στις δυνατότητες Αυτου !

    φανταστείτε να φτάναμε στις δυνατότητες του Πατέρα (θεός δημιουργός)
    χωρίς την εκπαίδευση…τι θα γινόταν;;; πολύ πιθανό να καταστρέφαμε
    τα πάντα.
    οπως ενα παιδί που βλέπει τον πατέρα του να μαστορέυει με τα εργαλεία του
    και του λέει :δώστο μου μπαμπά το σφυρί-κατσαβίδι να το κάνω εγώ…
    φυσικά και ο πατέρας του δεν του δίνει τα εγαλεία προς απόφυγη ατυχήματος!
    στην προόδο του χρόνου ομως σιγά σιγά και με υπομονή του μαθαίνει τα πάντα.

    για να μην λέω πολλά καταλήγω
    μην αγχώνεστε για οτι είναι να ρθεί γιατί ολα το σχέδιου του θεού προωθούν
    και αυτό αποδεικνύεται πάντα σε βάθος χρόνου.
    ειμαστε σε εξελικτική διαδικασία,αν τρέξετε απο πίσω πρός τα μπρός στο χρόνο
    θα διαπιστώσετε οτι ολο και λίγο καλύτερα είμαστε σε σχέση με το χθές.

    μην μπαίνετε στην διαδικάσια να αντιληφθείτε πράγματα που καλά καλά δεν χώρανε
    στο μυαλό μας στην παρούσα..(διάσταση να το πω).
    να ερευνάτε βέβαια να μάθετε δεν λέω οχι, αλλα μην περιμένετε αμμεσες απαντήσεις
    σε οτιδήποτε ερευνάτε.οι απαντήσεις (κατανόηση) μπόρει να ερθουν μετά απο χρόνια.

    θα ηθελα επίσης να πώ οτι δεν πρέπει να ξεχνάμε το φθαρτό της σημερινής μας ζωής.
    ξέρουμε πολύ καλά ολοι μας οτι σήμερα είμαστε και αυριο δεν είμαστε.
    γ'αυτο ας εχουμε την αγάπη ως απόλυτο ιδανικό στην ζωή μας,
    την συνειδησή μας καθαρή ωστέ να είμαστε ετοιμοι οποιαδήποτε στίγμη για αναχώρηση.

    τώρα αν κάτσει και ερθουν τα πράγματα ετσι και χρειάστει π.χ να αντιμετωπίσω
    σε μάχη κάποιο νεφελίμ η οτιδήποτε αλλο,τότε θα κάνω τον σταυρό μου,θα πω Μέγας
    είσαι κύριε και θαυμαστά τα εργα σου!
    θα τραγουδήσω και ενα τραγούδι του Ξυλούρη και θα ορμήξω στην μάχη με χαμόγελο.

    μέχρι τότε ομως ας φροντίσω πάνω απο ολα να μαι ανθρωπος…
    και να μην ξεχνιέμαι και χάνομαι σε λαγουδότρυπες.

    https://www.youtube.com/watch?v=HP0cJz7fTp4

    kaka original

    • Ανώνυμος 04/21/2014 @ 8:33 ΜΜ

      θα σε πείραζε δηλαδή να μπεις στη μάχη νωρίτερα?

      • Ανώνυμος 04/22/2014 @ 9:24 ΠΜ

        φίλε 11:33
        την μεγαλύτερη μάχη την δίνω ηδη και δεν είναι τίποτα αλλο
        παρά να σώσω την ψυχή μου.
        δεν ξέρω αν ακούγεται εγωιστικό αυτό αλλα σίγουρα δεν είναι.
        αυτή είναι η μεγαλύτερη μάχη για τον καθένα απο εμάς.

        sketo original

    • Ανώνυμος 04/21/2014 @ 9:33 ΜΜ

      Καλα ειπε ενας φιλος….σε αδικει η υπογραφη.

      Βαζε σκετο original η ξερω γω ας πουμε "mufa original"

      Aλλα και παλι πραξε οπως νομιζεις

      Χριστος Ανεστη…για να σκανε ορισμενοι

    • αδερφέ εξαίσιο άρθρο!μπορεί και να έχεις και δίκιο για αυτό με το "σχολείο".

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*