Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

16:43 - 28/12/2014

Έξοδος: οι πυραμίδες της Αιγύπτου χτίστηκαν απο τους Εβραίους!!!

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Καλά που το Χόλιγουντ (το μαγικό ραβδί) θα σου κανει και μαθήματα ιστορίας στους σινεμάδες νοητικου προγραμματισμού.
Η ταινία η Έξοδος των Εβραίων που προβάλεται απο αυτές τις ημέρες στο εξωτερικό (και στην Ελλάδα;) παρουσιάζει τον επιούσιο λαο του Γιαχβέ κατα την φυγή του απο την Αίγυπτο.

Οι Εβραίοι του Χόλιγουντ μας παρουσιάζουν την ιστορία των πυραμίδων σαν δικο τους κατασκεύασμα. Ναι ήταν δούλοι την εποχή των Φαραώ, και σαν δούλοι έχτιζαν τις πυραμίδες….λέγεται απο τους υπνωτιστες προγραμματιστές στην Έξοδο. Ειναι όμως ετςι;

Οι πυραμίδες ειναι πολυ παλιότερα κατασκευάσματα….πως γίνεται τοτε αυτο; Ένας θεός μονο ξέρει. Υπάρχουν όμως και άλλες αποδείξεις οτι οι πυραμίδες χτίστηκαν απο γίγαντες. Σε αλλο αρθρο σας έχω καυτές και περισσότερες πληροφορίες οπως ποτε οι δημιουργοί της επιφάνειας σας άφησαν να μάθετε….η παγκοσμια ιστορία ειναι ενα απατηλό όνειρο για την μάζα…

Οι πυραμίδες λοιπόν σε αυτην την ταινία χτίστηκαν απο τους Εβραίους. Χάχαχα!!!! Τωρα η Αίγυπτος απαγόρευσε την προβολή της ταινίας γιατι το ύπουλο και επικίνδυνο Χόλιγουντ λέει μπούρδες….

Ο ΚΟΡΑΞ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (20)

  1. Ανώνυμος 12/28/2014 @ 4:54 ΜΜ

    ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΘΛΙΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ ,ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΓΚΟΙΜ Κ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ

  2. Ανώνυμος 12/28/2014 @ 5:55 ΜΜ

    "Η παγκοσμια ιστορία είναι ένα απατηλό όνειρο για τη μάζα"
    Εξαιρετική τοποθέτηση ΚΟΡΑΞ, όλο το άρθρο σου είναι κομμάτι διαφωτισμού στην προσπάθεια αφυπνησης όχι μόνο των νεοελλήνων αλλα και του σύγχρονου πολίτη του κόσμου!
    Εγω θα συμπληρώσω, ότι μετά την ειρηνική επίθεση των ΕΛΛΉΝΩΝ, που ξεκίνησε στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας, με την προβολή της ελληνικής ιστοριας, του ελληνικού πολιτισμού, του ελληνικού αθλητισμού και γενικότερα του ελληνικού ΠΝΕΎΜΑΤΟΣ και είχε ως κορύφωση το 2004, με την εξαιρετική διοργάνωση της ΟΛΥΜΠΙΆΔΑΣ, τις πολλές διακρίσεις στον αθλητισμό, την κινηματογραφική ελληνική επανάσταση, με την ΤΡΟΊΑ, με τον ΑΛΈΞΑΝΔΡΟ, με την ΥΠΑΤΙΑ, με τους 300 και πολλα αλλα,
    ΉΡΘΕ Η ΑΝΤΕΠΊΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΊΟΝ ΜΑΣ!!!!
    Ήρθε η ΔΗΘΕΝ χρεοκοπία η οποία συνοδεύτηκε με βρώμικη δυσφήμιση της φυλής και της ιστοριας μας, ήρθε η ψυχική και πνευματική μας εξόντωση ως παρακολούθημα της σκηνοθετημένης οικονομικης μας εξαθλίωσης!
    Ήρθε η στοχευμένη μείωση της αξίας των αθλητικών μας επιτυχιων! Η πολιτιστικά φαντασμαγορική Ολυμπιάδα κατηγορήθηκε ως το μεγάλο φαγοπότι των "απατεώνων" ΕΛΛΉΝΩΝ!
    Το κερασάκι στην τούρτα ήρθε με την μεγάλη κινηματογραφική ΑΝΤΕΠΊΘΕΣΗ, που σαν βασικό στόχο είχε να αποτελειωσει την εικόνα των ΕΛΛΉΝΩΝ και να θυμίσει στην παγκοσμια κοινότητα ποιος ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ!
    Έτσι μας προέκυψε ο… ΝΩΕ, η… ΕΞΟΔΟΣ και αλλες "υπερπαραγωγες" που ίσως να μου διαφεύγουν και πολλές που φαντάζομαι ΌΤΙ έπονται!

    Θελετε να μάθετε και ενα μυστικό κλειδί που χωνουν στην κλειδαροτρυπα του ανθρώπινου εγκεφάλου μέσω των αμερικανικών ταινιών, που προβάλλονται παγκοσμίως;
    Έχετε υπομονή να μην σηκωθειτε καθόλου από την καρέκλα σας, παρακολουθώντας μια αμερικανική ταινία, ώστε να το διαπιστώσετε;
    Λοιπόν, στο 95% αυτών, σε όλα τα είδη, απο κωμωδία εώς δράμα, σε περιπέτειες, σε αισθηματικες, σε πολεμικές και σε όλες γενικώς, ακούγεται ΈΝΑ όνομα, είτε μια φορά είτε περισσότερες, είτε σε πρωταγωνιστικό γυναικείο ρόλο, είτε σε δευτερο, τριτο ή έστω και μια φορά! Ποιό είναι αυτό; Ποιο άλλο απο το ιεροτερο όνομα της φυλής που κυβερνά!

    Σάρα, ΣΑΡΑ, ΣΑΡΑ!!!!

    Γιατί αυτό; Γιατί για τη συγκεκριμένη φυλή, δικός του θεωρείτε κυρίως το παιδι της γυναίκας και όχι του άνδρα!
    Ποιά είναι η σημαντικότερη ΓΥΝΑΊΚΑ-ΣΎΖΥΓΟΣ-ΜΆΝΑ της φυλής των…. "αφεντικών";
    Μα φυσικά η ΣΑΡΑ, σύζυγος του ΓΕΝΑΡΧΗ ΌΛΩΝ, του ΑΒΡΑΆΜ, του προγόνου των ΙΟΥΔΑΊΩΝ άμεσα ως φυσικός ηγέτης τους, του ΓΕΝΑΡΧΗ των μουσουλμάνων, αφου με την τεκνοποιηση της ΑΓΑΡ γεννήθηκε ο ΙΣΜΑΗΛ, γεννητορας των μουσουλμάνων και ΤΈΛΟΣ, απο την γέννα του ΙΣΑΆΚ απο την ΣΑΡΑ, προήλθαν οι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΊ (ΑΓΊΑ ΓΡΑΦΗ-ΠΑΛΑΙΆ ΔΙΑΘΉΚΗ)
    Εαν έχετε διάθεση και κουράγιο λοιπόν, παρακολουθηστε ταινίες βλέποντας τους υποτιτλους και θα συνειδητοποιησετε σε τι παιχνίδια μυαλού είμαστε θύματα!

    Ζούμε στην εποχή που ο ΝΙΚΗΤΉΣ-ΚΑΤΑΚΤΗΤΉΣ αντεπιτίθεται στην πρόσκαιρη προσπάθεια αντίδρασης του μεγάλου του αντιπάλου!
    Όλος ο κοσμος είναι πλέον απέναντί και η μόνη ελπίδα βρίσκεται μέσα μας! Μήπως όλα αυτα τα χρόνια ξανααναψε κάποια φλόγα μέσα στη συνειδησιακη μνήμη των ΕΛΛΉΝΩΝ!
    Εαν εμείς αφυπνησθουμε τοτε ίσως σε βάθος χρόνου πείσουμε τον κόσμο για το ποιοι είμαστε!
    Εαν συνεχίσουμε να μας βριζουμε, να απαξιωνουμε τους προγόνους μας και τον πολιτισμό τους και να υποτιμουμε την πατρίδα μας καθώς και να είμαστε διασπασμενοι για βλακωδεις λόγους θα είμαστε πάντα οι ΔΟΎΛΟΙ και αυτοί τα ΑΦΕΝΤΙΚΆ!

    ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΝΕΎΜΑΤΟΣ, ΑΠΟΪΟΥΔΑΪΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΉΣ ΕΚΚΛΗΣΊΑΣ, ΈΝΩΣΗ ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΉΝΩΝ ΚΆΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΌ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΎ, ΠΡΟΏΘΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΒΕΛΤΊΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΊΑΣ, ΨΥΧΙΚΉ ΑΝΆΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΉΝΩΝ, ΤΩΩΩΩΩΡΑΑΑΑΑΑ!!!

    Το Δεύτερο Βέλος Του ΟΔΥΣΣΕΑ

    • Ανώνυμος 12/29/2014 @ 4:14 ΜΜ

      Η εκκλησία μας ειναι βασισμένη απόλυτα στις εβραϊκές συνήθειες και ιεροτελεστίες. Για να απαλαγει πρέπει να γκρεμιστούν όλες αυτες οι συνήθειες. Συμφωνώ οτι πρέπει να γυρίσουμε στον Ελληνισμό στον λόγο και την αρχαια ελληνική γλώσσα και φιλοσοφία. Αυτη θα ήταν η αρχή για να επιβιώσουμε και στην συνέχεια να εξελικτουμε σαν τους προγόνους μας. Αποιουδαϊσμος ΤΩΡΑ!
      ΚΟΡΑΞ

  3. Έχεις δίκιο,το Σινεμά κάνει μεγάλη ζημιά και πολλοί ανεξιστόριτοι τα πιστεύουν.Τελευταίο παράδειγμα ο Ηρακλής με τον Ροκ,που τον έβαλαν το 500 π.χ….ενώ ξέρουμε ότι έζησε 2 η 3 γενιές πριν τα Τρωικά(1300-1200 π.χ.)
    -Οι πυραμίδες χτίστηκαν το 2400-2300 π.χ.
    -Για τους Εβραίους υπάρχουν 2 θεωρίες με την 2 η επικρατέστερη(ίσως και οι 2 να είναι και ταυτόσημες)
    1)το 1400 π.χ. ανέβηκε στον θρόνο ένας φαραώ ο Ακενατόν =Ακεν-ατόν(η δόξα του Ήλιου) ο οποίος έφερε την πρώτη μονοθειστική θρησκεία…την θρησκεία του 'Ηλιου(ίδια θρησκεία έχουν και οι Μάγια),ήρθε σε ρίξη με το ιερατείο του Αμώνα Ρα-Σετ κλπ κλπ,αλλά τελικά των εκθρόνησαν αν θυμάμαι καλά,κατόπιν αυτός και οι ακολουθοί του έφυγαν από την Αίγυπτο…ε οι απόγονοι αυτών είναι οι Εβραίοι
    2)Το 1800 π.χ. εμφανίστηκε ένας λαός από το πουθενά που λέγονταν Υξως* και κυρίευσε την κάτω Αίγυπτο(Νείλος-Κρητικό πέλαγος)…αλλά σε περίοδο 100 χρόνων οι Αιγύπτιοι τις άνω Αιγύπτου τους εξολόθρευσαν και τους έκανα σκλάβους!-άρα μπορεί να είναι και τα δύο ποιο πάνω,οι σκλάβοι Υξως που 400 χρόνια μετά ακολούθησαν τον Ακενατόν….άρα όπως καταλαβαίνετε οι Εβραίοι δεν έχουν να κάνουν τίποτα με τις πυραμίδες.

    *εδώ αρχίζουν και οι συμπτώσεις….ποιοί είναι οι Υξως?
    ο Νόννος στα ""Διονυσιακά"" μας ενημερώνει για έναν λαό """Υξως""" και είναι Ινδοί
    Ανθρωποφάγοι που τους πολέμησε ο Διόνυσος Ζαγρέας(κάπου το 2000-1800 π.χ.)
    -την περίοδο που ο Ζαγρέας πολέμησε τους Υξώς ξέρουμε ότι καταστράφηκε και ο πολιτισμός του Μοχένζτο ντάρο στην Ινδία(περί το 2000-1800 π.χ.) από """ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΙΑ παρακαλώ""????? όμως και την ίδια περίοδο περί το 1800 π.χ. καταστρέφετε και η Σαντορίνη και ξεκινά η παρακμή του Μινωικού πολιτισμού.
    -στο βιβλιό Βέδες των Ινδών(που σίγουρα μιλάει για την εκστρατεία του Διονύσου στην Ινδία αλλά από την ινδική πλευρά)…γίνετε αναφορά για το λευκό νησί "ΑΤΑΛΑ" …..ποιό άλλο νησί μοιάζει με το όνομα Αταλα…μήπως η Ατλαντίδα(Σαντορίνη)?Η Σαντορίνη μήπως είναι Λευκό νησί?Άρα το ινδικό έπος Βέδες και το έπος του Νόννου Διονυσίακα είναι το ίδιο και στην ίδια περίοδο αλλά αμφότερο το ένα από την ανάποδη από το άλλο.Δεν απόκλείετε όμως και το ενδεχόμενο το Βέδες να είναι από τους Ετεοκρήτες απόγονους των στρατιωτών του Διονύσου που έμειναν εκεί,οι Γνωστοί σε όλους μας Δραβίδες.
    -Κατά το 1800 π.χ.(δηλαδή μόλις καταστράφηκε ο πολιτισμός Χαράπα-Μοχένζτο ντάρο) εμφανίζετε ο Αβρααμ στην περιοχή της Βαβυλώνας αλλά και οι Υξώς στην Αίγυπτο.
    -ο Αριστοτέλης αλλά και άλλοι αρχαίοι Έλληνες συγραφείς μας λένε ότι οι Εβραίοι είναι Ινδοί απόγονοι των Καλάνοι ένα είδος σέκτας Βραχμάνων (Βραχμανοι=βραχμαν=αμπρααμ=αβρααμ) στην Ινδία
    -άρα έχουμε ανθρωποφάγοι Υξως(ποιους άλλους ξέρουμε για θυσιες και όλα τέτοια στον Μεσσαίωνα αλλά και τώρα)
    ………γιαυτό και τόσο μίσος για τον Ελληνικό Αιγαιακό ουμανιστικό πολιτισμό

    εδώ αναρτήσεις για διάβασμα….τυχαίο δεν νομίζω!!!
    ο Ακενατόν =
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%B1%CF%84%CF%8C%CE%BD

    http://xletsos-basilhs.blogspot.gr/2011/03/blog-post.html

    Νόννος Διονυσιακά
    http://www.hellinon.net/NeesSelides/Yxos.htm

    Αβραααμ-Βραχμανοι =για αυτό και οι Αμερικάνοι έχουν φαγωθή ότι ο πολιτισμός γενήθηκε στην Σούμμερ και Ινδία και όχι στο Αιγαίο-Ατλαντίδα

    http://vickytoxotis.blogspot.com/2012/02/abrahambrahma.html

    και ξένα σαιτ για να μην με πουν πορωμένο κάποιοι
    http://www.hermetics.org/Abraham2.html
    για διαβάσετ και αυτό
    http://www.torahveda.org/

    Δραβίδες
    εδώ ένα παραπλανητικό βιβλίο http://www.omakoio.gr/book13_eng.htm που λέι ότι εμείς είμαστε από την ιδνια και όχι αυτοί από εμάς…ενώ ξέρουμε ότι είμαστε πελασγοί!

    αυτά για τους Εβραίους που θέλουν να πάρουν της πυραμίδες μια ζωή κλέφτες
    οι πυραμίδες της έφτιαξαν Έλληνες ..Ιστορία του Μανέθωνος(αιγύπτιου ιστορικού)
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B1%CE%BD%CE%AD%CE%B8%CF%89%CE%BD

    καταλάβατε για τι πόλεμο μιλάμε και τι παραπληροφόρηση υπάρχει μέσω του Σινεμά…ο Ηρακλής το 500 π΄χ΄.

  4. Ανώνυμος 12/28/2014 @ 7:53 ΜΜ

    Το 90 % των διασημων ηθοποιων του Χολιγουντ εχουν αλλαγμενα ονοματα .
    Αν δειτε τα πραγματικα τους ονοματα ολα ειναι Εβραικα . Τα ονοματα των παραγωγων και σκηνοθετων ειναι ολα Εβραικα .
    Ετσι προσπαθουν να παραχαραξουν την ιστορια με τις παραγωγες τους ολοι αυτοι οι πιθηκανθρωποι οι Εβραιοι .
    Ειναι κανεις που πιστευει την ταινια τους ''Το Ολοκαυτωμα '' με τα 6 εκ θυματα,
    οταν ξερουμε απο ιστορικα στοιχεια οτι οι Εβραιοι μαρτυρησαν οσο και οι αλλοι λαοι , φυσικα και οι ελληνες .
    Οση προσπαθεια και να κανουν αυτοι οι πιθηκοι κανεις δεν τους πιστευει .

  5. Ανώνυμος 12/28/2014 @ 7:58 ΜΜ

    Αυτοι οι κοπριτες η Εκκλησια της Ελλαδος ευλογει το μυστηριο του γαμου στις Ορθοδοξες εκκλησιες στο ονομα του Αβρααμ και της Σαρα .
    Να πανε να γαμηθουνε οι κυναιδοι !
    Στις εκκλησιες της Ελλαδος να διαβαζονται η Ιλιαδα και η Οδυσσεια ΜΟΝΟ!!!!!!!!
    Κοπριτες !!!!!

    • Ανώνυμος 12/29/2014 @ 12:59 ΜΜ

      παντρεψου σε δημαρχειο.Και πες στο δημαρχο να σου διαβασει Ιλιαδα.

      • Ανώνυμος 12/29/2014 @ 2:53 ΜΜ

        Σιγουρα όχι, αλλά δεν συμφωνείς οτι πρέπει ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ να τελειώνει αυτη η ΑΗΔΊΑ με τους ΑΒΡΑΆΜ, ΙΣΑΆΚ, ΣΑΡΑ, ΗΣΑΙΑ, ΔΑΥΙΔ και όλους τους άλλους ΉΡΩΕΣ της ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΙΟΥΔΑΙΑΣ, σε ΣΧΈΣΗ με την ΕΚΚΛΗΣΙΑ;

  6. Ανώνυμος 12/28/2014 @ 8:08 ΜΜ

    Η χριστιανικη θρησκεια εκλεψε και αντεγραψε απο την Αρχαια Ελληνικη Μυθολογια
    τον Κατακλυσμο του Δευκαλιωνα και το εκανε του Νωε .
    Τον Ευαγγελισμο . Υπαρχει μαρμαρινη πλακα στην Ακροπολη που γραφει με μεγαλα γραμματα ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ
    Την σταυρωση και ανασταση του Αδωνη , το εκαναν του Χριστου Νζιεσουα .
    Η γεννηση με την φατνη , ο κρινος , τα χριστουγεννα ειναι ολα αντιγραφες .

    Το μονο που δεν ειναι αντιγραφη ειναι η θυσια του Αβρααμ γιατι στην αρχαια Ελλαδα δεν τελουντο ανθρωποθυσιες, οπως τελουσαν οι Εβραιοι .
    Δεν ειναι αντιγραφη επισης η Περιτομη του Χριστου γιατι οι αρχαιοι Ελληνες δεν καναν κτηνοβασια , κατι που ηταν συνηθισμενο στους πιθηκανθρωπους Εβραιους .

  7. Ανώνυμος 12/28/2014 @ 8:24 ΜΜ

    Μετα τους σκοπιανους που ηταν μακεδονες,τους τουρκους που ηταν φιλοσοφοι-θαλασσοποροι εξερευνητες-πανεπιστημονες τωρα προσθετω και τους εβραιους που ενω ηταν δουλοι στην αιγυπτο μεγαλουργουσαν ως αρχιτεκτονες χτιζοντας πυραμιδες πιο παλιες κι απο το 5000 πχ οπου φτιαχτηκε ο κοσμος συμφωνα με την βιβλο.Ο Επομενος στην σειρα ποιος ειναι και τι διεκδικει??

    "Σεξαπηλιον της Τροιας" (αφου ολοι γραφουμε κατι χαριτωμενο)

  8. Μ-Ι-Χ-Α-Λ-Η-Σ Κ-Α-Λ-Ο-Π-Ο-Υ-Λ-Ο-Σ

    "ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ"
    "ΑΒΡΑΑΜ Ο ΜΑΓΟΣ"
    "ΕΝΟΠΛΟΣ ΔΟΛΟΣ"
    "ΘΑΥΜΑ ή ΑΠΑΤΗ (ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΦΩΣ)"
    "ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ"

    ΠΕΝΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΓΕΡΑ ΣΤΟΜΑΧΙΑ, ΤΑ ΣΥΝΙΣΤΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ

    ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Σ΄ ΕΝΑ ΑΠ΄ ΑΥΤΑ: "ΣΟΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΤΕΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΘΕΩΝ"

  9. Ανώνυμος 12/28/2014 @ 10:12 ΜΜ

    Το χολυγουντ εβγαλε βλακειες οπως τη Ζηνα στους αργοναυτες εβαλαν ενα μαγο και σκορπιους γιγαντες που δεν ειχαν να κανουν τιποτα με τη ιστορια. Στο alexander the great ο μακεδονικος στρατος διαλυεται απο τους ινδους πραγμα που δεν εγινε ποτε. Οι αμερικανοι ειναι ανηξεροι και ανιστοριτοι για αυτο παρουσιαζουν τους εβραιους ως δημιουργους των πυραμιδων

  10. Ανώνυμος 12/29/2014 @ 12:02 ΠΜ

    Εγώ σας λέγω:Τον Χριστό πολλοί εμίσησαν.Τους Εβραίους όχι!MOTHER HELLAS.

  11. Ανώνυμος 12/29/2014 @ 12:33 ΠΜ

    ΟΙ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΑΤΛΑΝΤΩΝ ΟΠΟΥ ΚΑΤΕΦΥΓΑΝ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΝ ΤΗΣ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑΣ 10.646 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ. ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΠΟΔΑΡΙ ΤΗΣ ΣΦΙΓΓΟΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΘΑΜΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΣΕ ΘΑΛΑΜΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΑ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΚΑΦΗΝ. ΑΠΟ ΤΑ 6.000.000.000 ΚΟΣΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ, ΜΟΝΟ ΤΑ 119.000.000 ΕΠΕΖΗΣΑΝ. ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ, Η ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΤΛΑΝΤΕΣ. ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΨΑΡΕΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΚΝΟΠΟΙΟΥΝ ΑΒΕΡΤΑ ΚΟΥΒΕΡΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΣΤΗΝ ΚΑΘΟΜΙΛΟΥΜΕΝΗ.

    • Ανώνυμος 12/29/2014 @ 1:02 ΜΜ

      Πριν 10000 χρόνια υπήρχε ακόμα η παγετώδεις περίοδο "Βουρμιο" η οποία κράτησε από το 5-40000 π.χ. εώς το 9000 π.χ.Θεωρητικά είμαστε σε μεσο-παγετώδη περίοδο,δηλαδή ο Παγετώνας δεν έχει τελειώσει,περιμένουμε άλλος να έρθει,οπότε κομματάκι δύσκολο να ευνοηθεί πολιτισμός σε ακραίες καιρικές συνθήκες για 40000 χρόνια παγετού.

  12. Περιμενετε…..θα ερθει ο Διας να μας σωσει…….χαχαχαχαχα!

    • Ανώνυμος 12/29/2014 @ 2:56 ΜΜ

      Περισσότερο ελπίζω στην Δευτέρα παρουσία του ΜΩΣΕ, ο οποίος αφου ανοιγε νερά και έπνιγε ολόκληρους στρατούς, μια Ελλάδα δεν θα μπορέσει να σώσει;
      Χιχιχι, χοχοχο!!!

  13. Ανώνυμος 12/29/2014 @ 2:17 ΜΜ

    Να δεις που και την Ακροπολη την εκτισαν εβραιοι.Βεβαια! Πως την μπορουν τοση δοξα αυτοι οι ανθρωποι! Μονο το ΚΑΛΟ ειναι ταυτοσημο με αυτους?Ποιος εχει τα κοτσια να γραψη κατι αρνητικο? Ας σκεφτουνε λιγο και το "μπουμερανκγ".

  14. Ανώνυμος 12/31/2014 @ 5:32 ΠΜ

    μα οι εβραίοι ποτέ δεν ήταν δούλοι, ηταν η άστατη προσβολή για κάποιο να εχει εβραίους δούλους. Φαντάσου, την κατάντια που τους είχαν… Ούτε για δούλους. Απο όσο γνωρίζω και την εποχή της Κλεοπάτρας, εβραίοι δούλοι δεν υπήρχαν.
    Και οι Χαζάροι, πολύ πολύ αργότερα μεταφερθήκαν εκει που είναι σήμερα, αφού ο προπροπρο προπρο παππούς του ροτσιλντ έκανε συμφωνίες με τον βασιλιά τους ΧΑΝ, στο να προσκυνούν τον γιεχωβα με αντάλλαγμα αυτο που βλέπουμε σήμερα… και καλά εκλεκτοί.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*