19:49 - 25/06/2014

Έλυσαν τον γρίφο του Μπόινγκ. Οι αρχές «ξέρουν» ποιος οδήγησε στον θάνατο τους 239 επιβαίνοντες

Μετά από έρευνες μηνών και εκατοντάδες ανακρίσεις βρήκαν ποιος κρύβεται πίσω από την τραγωδία

Μπορεί να μην έχει βρεθεί ούτε ένα ίχνος από το εξαφανισμένο Μαλαισιανό Μπόινγκ όmως οι αρχές είναι έτοιμες να «κλείσουν» την υπόθεση καθώς έχουν αναγνωρίσει από τις έρευνες, τις ανακρίσεις και τα στοιχεία που έχουν στην διάθεση τους τον δράστη που έστειλε στον θάνατο τους 239 επιβαίνοντες του μοιραίου αεροσκάφους.


Ο άνθρωπος που ευθύνεται για την τραγωδία -που έχει εξελιχθεί σε ένα από τα μεγαλύτερα αεροπορικά μυστήρια στην ιστορία- δεν είναι άλλος από τον πιλότο.

Και επίσημα οι αρχές τον θεωρούν ως τον κύριο ύποπτο με όλα τα στοιχεία που ανακάλυψαν από τις 170 συνεντεύξεις συγγενών θυμάτων αλλά και εξετάζοντας ενδελεχώς τα προφίλ των 239 επιβαινόντων να οδηγούν στο συμπέρασμα πως ο κυβερνήτης Zaharie Shah σκοπίμως έριξε το αεροσκάφος στον Ινδικό ωκεανό.

Τα στοιχεία από τους δορυφόρους αποκαλύπτουν ότι το αεροσκάφος λίγα λεπτά από την στιγμή που εγκατέλειψε τον εναέριο χώρο της Μαλαισίας, έτριψε προς τα αριστερά, εγκαταλείποντας την προγραμματισμένη πορεία του προς το Πεκίνο.

Ακολούθησε ένα μακρύ ταξίδι στον πάνω από τον Ινδικό ωκεανό μέχρι το Μπόινγκ να μείνει από καύσιμα.

Στον εξομοιωτή που είχε στήσει στο σπίτι του ο πιλότος, οι αρχές ανακάλυψαν ένα σχέδιο πτήσης στα βάθη του ινδικού και τις προσπάθειες του κυβερνήτη να μάθει να το προσγειώνει σε ένα μικρό διάδρομο σε ένα ερημικό νησί. Τα στοιχεία είχαν σβηστεί από τον πιλότο όμως οι ειδικοί κατάφεραν να τα ανακτήσουν από τον υπολογιστή του.

Σημαντικό επίσης στοιχείο ότι είχε ακυρώσει κάθε ραντεβού και προγραμματισμένη εργασία για τις ημέρες που θα ακολουθούσαν τις ημέρες μετά την μοιραία πτήση.

Το πόρισμα της έρευνας περιλαμβάνει ακόμα τις φήμες για κακές σχέσεις του πιλότου με την σύζυγο του. Η οικογένεια του πάντως αρνείται να αποδεχτεί πως ο άνθρωπος τους ήταν ο δολοφόνος εκατοντάδων ανθρώπων δηλώνοντας πως η αλήθεια θα λάμψει μόνο όταν εντοπιστούν τα συντρίμμια και αποκαλυφθούν τα ηχητικά ντοκουμέντα που κρύβει το μαύρο κουτί του εξαφανισμένου Μπόινγκ.

toxwni.gr

Loading...

Σχόλια Αναγνωστών (12)

  1. 0
    0
    Αυτά είναι σαχλαμάρες. 1) Όταν απογειώνονται ακολουθούν συγκεκριμένη διαδικασία και πορεία που τους δίνει ο πύργος. 2) Λίγο μετά την απογείωση, με εντολή του πύργου, αλλάζουν συχνότητα επικοινωνίας για να συνδεθούν με το "departure" (που ελέγχει μεγαλύτερη έκταση και ύψη) και επιβεβαιώνεται το στίγμα τους με το ραντάρ. Οποιαδήποτε αλλαγή πορείας είναι άμεσα ορατή και ο ελεγκτής υποχρεούται να επικοινωνήσει με το αεροσκάφος, για διόρθωση πορείας. Οι επικοινωνίες ΚΑΙ του πύργου, καταγράφονται. Υπάρχει καταγραφή του πύργου, που να προτρέπει το αεροσκάφος να διορθώσει την πορεία του? Δεν νομίζω… 3) Για να αλλάξει πορεία πχ ο κυβερνήτης, θα πρέπει να το δεχτεί και ο συγκυβερνήτης (έχει στην πλευρά του τα ίδια όργανα και χειριστήρια). Στην περίπτωσή μας, δεν αντέδρασε ο συγκυβερνήτης? Εκτός από το να έρθουν στα χέρια, θα μπορούσε να κάνει κι άλλα… 4) Το αεροσκάφος υπάρχει πάντα στο ραντάρ, έστω και αν έκλεισαν ή άλλαξαν κωδικό ΚΑΙ στα ΔΥΟ transponder. Συνεχίζει να υπάρχει, αλλά χωρίς "όνομα". Ότι και να γίνει, το βλέπουν. Άλλαξε λοιπόν πορεία, συμφώνησε ο συγκυβερνήτης, δεν τους ενόχλησε ο ελεγκτής ραντάρ, πήγαινε όπου ήθελε, δεν σηκώθηκαν μαχητικά και φυσικά το έχασαν….. Συγγνώμη αλλά βρωμάνε πάρα πολλά….
  2. 0
    0
    Το έλυσαν το πρόβλημα όπως βόλευε τους Αμερικανούς. Όλος ο Πλανήτης είναι πλέον σίγουρος ότι το έριξαν οι κάφροι.
    Αεροπορική βάση που παρακολουθεί τον ουρανό για επίθεση από βαλιστικούς πυραύλους δεν μπόρεσε να "εντοπίσει" ένα αεροπλάνο που πήγαινε κατά "πάνω" της.
    Το άλλο πρόβλημα με τον Τοτό το έλυσαν ή παραμένει μυστήριο;
  3. 0
    0
    '' ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΚΑΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ…ΚΙ ΟΠΩΣ ΣΒΗΝΕΙ ΕΝΑ ΚΕΡΙ…ΜΠΟΡΕΙ ΟΛΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝΕ ΜΠΟΡΕΙ…ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΝΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΜΠΟΡΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΜΠΟΙΝΓΚ ΧΑΜΕΝΑ …ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΤΑ ΚΕΡΑΤΙΑΤΙΚΑ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΜΠΟΡΕΙ….ΜΑ ΟΤΙ… ΜΑ ΟΤΙ… ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ …ΤΟ ΜΠΟΙΝΓΚ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΦΑΝΤΟ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ''' …[ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ ]

    ''ΚΑΙ ΣΥ ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΧΑΣΕΙΣ…ΚΑΙ ΓΩ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΣΕ ΜΙΑ ΑΣΙΑΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ…ΕΝΑ '' ΡΟΛΟΙ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟ ''…ΕΝΑ ΜΠΟΙΝΓΚ ΣΕ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΑΛΙΩΜΕΝΟ ΑΠ' ΤΟΥ ΓΙΓΑΝΤΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΑ '''…[ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ]

    '' ΜΗ ΛΥΠΑΣΑΙ ΜΗ ΛΥΠΑΣΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΘΩ…ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΩ… ΜΗ ΛΥΠΑΣΑΙ ΜΗ ΛΥΠΑΣΑΙ ΚΑΛΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΦΡΕΝ ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ…ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΠΑΙΞΕΣ ΤΟ ΡΟΛΟ ΣΟΥ ΜΑΥΡΕ ΚΑΛΑ ''…[ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ ]

    ΓΙΑΝΝΗΣ– ΚΟΖΑΝΗ
    • 0
      0
      Γιαννη να σε ρωτησω?Κανεις τιποτα η μπα?Μαμας καθολου ρε λακαμα η τον παιζεις ακομη?Εγινες παππους και ακομη τον παιζεις ρε?Ντροπη ρε χαχαχαχα
      χαμενε ε χαμενε
      • 0
        0
        ΑΑΑΑΑ… ΤΑ ΠΩ ΟΛΑ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΝΤΕΙΣ ΕΣΥ ΓΑΜΗΚΟΥΛΑ 2.01…ΑΑΑΑΑΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΑΙΞΩ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΝ… ΠΑΙΞΤΟΝ ΜΟΝΟ ΣΟΥ….ΣΕ ΜΑΤΩ ΕΓΚΩ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ
      • 0
        0
        Έλα Γραικύλε Ελληναρά, εσύ μαμάς πολύ ε;
        Μπράβο Ελληναρά μου, το ίδιο μαμάει και ο σκύλος μου
        ακόμα και το γουρούνι του γείτονα. Δεν σταματάνε με τίποτα.
        Ωραία αξίες και ιδανικά έχεις.
    • 0
      0
      τους πονας Γιαννακη μη μασας!!!!!!!!!!!!!!!!!
  4. 0
    0
    Εκτος και αν ισχυει αυτο για την ομαδα επιστημόνων και το λογισμικό που εφτιαξαν του οποιου την πατέντα μοιραζονται με την εταιρεία που εργαζονταν με τον θανατο τους ολα τα δικαιοματα τα εχει αποκλειστικα η εταιρεια πλεον και μαλιστα ο ιδιοκτητης της
  5. 0
    0
    …ρε τι βρισκουν αυτοι οι ΄΄ειδικοι΄΄
  6. 0
    0
    Xασατε την εμπνευση και καταληξατε στην τερατολογια..;;; μην κανετε τα ΠΑΝΤΑ για να κερδισετε "χτυπηματα".. θα σας απαξιωσει το κοινο πριν προλαβετε να πειτε κιχ… ο κοσμος δεν ειναι ηλιθιος…
  7. 0
    0
    Να συμπληρώσω τα εξης στον Kostas Kerastaris
    – Τα πολιτικα αφη υποχρεούνται να αναφέρουν αναγνωριστικό- πορεία-ύψος-κατάσταση (εαν υπάρχει βλάβη ή ανάγκη αναφοράς), επόμενο σημείo ναυτιλίας κλπ κλπ ανά τακτά διαστήματα όταν διέρχονται από συγκεκριμένα σημεία των αεροδιαδρόμων (report waypoints) τα γνωστα ως black triangle waypoints, άσχετα εάν έχουν κάτι νέο να δηλώσουν, άσχετα εάν ακολουθούν πιστά το σχέδιο πτήσης, ότι και να γίνει υποχρεούνται να αναφέρουν. Δεν γνωρίζω εάν το αφος είχε παρέλθει από τετοιο σημείο, πάντως σίγουρα θα είχε κάπου κοντά παρακάτω στη διαδρομή και εφόσον δεν ανέφερε, θα τον έψαχνε το εκάστοτε κέντρο ελέγχου.
    -Εάν υπήρχε πρόβλημα επικοινωνίας με το έδαφος, υπάρχει ειδικός κωδικός στα transpoder που εκπέμπει κωδικό ο οποίος εκλαμβάνεται από το κέντρο ως τέτοιο πρόβλημα. Υπάρχει λίστα κωδικών που χρησιμοποιούνται για να δηλωθεί emergency χωρίς επικοινωνία ασυρμάτου. Τάδε πρόβλημα, τάδε κωδικός, και όλοι κάτω ξέρουν τι συμβαίνει χωρίς καν να μιλήσει ο ασύρματος.
    -Εάν δεν συμβεί τίποτα από τα παραπάνω (δεν αναφερθεί το αφος, δεν επικοινωνεί, δεν δώσει κωδικό emergency στο transpoder, κλπ) τότε το αεροπλάνο δηλώνεται renegade και απογειώνονται μαχητικά για την αναγνώριση του. Το διαστημα απο την τελευταια επικοινωνια μεχρι το χαρακτηρισμο renegade δεν ειναι μεγαλο, και σιγουρα οχι τοσο οσο οι ωρες που ταχα το mh370 δεν το αντιληφθηκε κανεις. Οι πιλοτοι των μαχητικων προσεγγιζουν το cockpit σε αποσταση οπου μπορει να υπαρξει οπτικη επικοινωνια με το πληρωμα.Υπαρχει κωδικας επικοινωνιας με τα δαχτυλα οπου ακομη και χωρις ασυρματο μπορουν να επικοινωνησουν και φυσικα να ακολουθησουν τα μαχητικα για ασφαλη προσγειωση εαν εχουν χασει και τα οργανα ναυτιλιας. (απογειωθηκαν μαχητικα αραγε;;)
    -Ολα τα παραπανω παρακολουθουνται ταυτοχρονα απο πολλαπλα ρανταρ εδαφους. Ενας εχει τον ελεγχο και το συντονισμο, αλλα συνηθως το αφος παρακολουθειται απο περισσοτερων του ενος σταθμους ρανταρ. εαν ενας αντιληφθει αποκλιση απο προκαθορισμενη πορεια (αεροδιαδρομο) τοτε αμεσως ενημερωνει το κεντρο ελεγχου. Οι αποκλισεις ειναι ελαχιστες, οι αεροδιαδρομοι υπαρχουν για να τηρουνται αυστηρα και να υπαρχει εποπτεια, αλλιως οι πτησεις θα ηταν μπαχαλο, τα πολιτικα θα εμπαιναν σε περιοχες ασκησεων με πυρα, σε περιοχες επικινδυνων αναταραξεων, κλπ. Μολις καποιος κανει οτι παρεκκλινει της πορειας του (πολυ σπανιο), αμεσως ειδοποιειται να επανελθει. Το ιδιο ισχυει και με υψος πτησης. Οχι κανουμε στροφη 180, κατεβαινουμε στα 300',παμε βολτα για αλλου και κανεις δεν αντιδρα. Δεν γινονται αυτα.
    – Το σχεδιο πτησης ειναι σαφες, τηρειται ευλαβικα και ολοι οι εμπλεκομενοι εχουν γνωση. Ο ελεγχος του αφους απο το εδαφος περναει διαδοχικα απο τον εναν σταθμο στον επομενο. Πραγμα που σημαινει οτι καθε σταθμος ξερει ποιον περιμενει, τι ωρα, απο που, προς που, κλπ. Εαν το "ραντεβου" δεν συμβει, τοτε δηλωνεται emergency και ψαχνουν ολοι το αφος. Ολα αυτα συμβαινουν σε λεπτα και οχι ωρες ολοκληρες που μεσολαβησαν στο mh370.
    Βαλτε τα τωρα ολα μαζι και δειτε πως ειναι δυνατον να χαθει ενα συγχρονο αφος. Και δεν μιλησαμε καν για στιγματα gps, για real-time engine data που λαμβανει ο κατασκευαστης των κινητηρων, και για χιλια δυο αλλα απ'οπου μπορει κανεις να εντοπισει ενα αφος που καλως η κακως καταφερε να ξεπερασει ολα τα αλλα και να κρυφτει ξαφνικα.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί