Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

21:13 - 07/03/2014

Άρνηση εξυπηρέτησης …

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Ναι κύριε προϊστάμενε έρχομαι αμέσως ….

..Πείτε μου κύριε προϊστάμενε …..

..Μα κύριε προϊστάμενε δεν είναι ανήθικο σε μια εποχή κρίσης να τους το κάνουμε αυτό;..

..Το γνωρίζω κύριε προϊστάμενε ότι είναι η εργασία μου και ότι με αυτό τρώει η οικογένεια μου..

..Ναι γνωρίζω ότι έχω μπόνους για όποιους χωνουμε μέσα….

..Άλλα είναι πατριώτες μας ..και νομίζω ότι οι νόμοι μας ..έχουν γίνει πια…πως να το πω…όχι δικοί μας νόμοι..ελληνικοί!

..Μάλιστα κύριε προϊστάμενε δεν φέρνω αντιρρήσεις θα εκτελέσω κατά γραμμα…

Ποιο είναι το γραμμα των ικανοτήτων σου ; Είσαι όπως όλοι μας ένα γρανάζι σε μια μηχανή που θέλει να μας γονατίσει , αν σαν γρανάζι εσύ αρχίσεις να υπολειτουργείς και να λειτουργεί η συνείδηση τότε όλα τα γρανάζια μαζί χωρίς ιδιαίτερο κόπο μπορούν να κάνουν την μηχανή να γονατίσει ..

Απλά ξυπνώντας μόνο ένα πράγμα μπορείς να την γονατίσεις …ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΟΥ …την δική σου κρίση !

Ξεκινάμε από σήμερα λοιπόν..ποια είναι η πρόταση της Ημέρας αδέρφια ; ΑΡΝΗΣΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ….

ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΣΑΙ ΣΤΟ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ!

Stranger



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (75)

  1. Ανώνυμος 03/07/2014 @ 9:21 ΜΜ

    ναι,χασε τη δουλεια σου και ασε τον εαυτο σου και την οικογενεια σου να πειναει εσυ..
    …για το γραναζι ρε γαμωτο!!!

    καλα το ειπα;;

  2. Ανώνυμος 03/07/2014 @ 9:34 ΜΜ

    Σιγά μην αρνηθούν τα μπατσάκια για παράδειγμα να συνεχίσουν να εξυπηρετούν την μηχανή! Μπροστά στο συμφέρον τους, ακόμα και την μάνα τους είναι ικανοί να θάψουν ζωντανή.

    • Ανώνυμος 03/07/2014 @ 10:35 ΜΜ

      Δεν είναι μόνο τα μπατσακια. Είναι κ οι εφοριακοί, κ οι δεητζηδες, κ οι γιατροί, κλπ κλπ κλπ, που λαδωνουν αυτήν την κρεατομηχανή!!!!

  3. Ανώνυμος 03/07/2014 @ 9:42 ΜΜ

    ΚΑΙ ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ…..ΕΦΤΑΣΕ……

    Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ…………….

    Η ΤΟΝ ΘΕΟ……Η ΤΟ ΧΡΗΜΑ………..

    ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΤΟ ΧΡΗΜΑ…….

    ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΗΡΘΕ…..ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ……………

    ΠΟΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΑΝ…….ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ…………

    ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ…..ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΣΕ ΝΕΑ ΓΗ….ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ….

    ΕΦΥΓΕ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ Ο ΘΕΟΣ……ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ……..

    ΟΙ ΑΛΛΟΙ?…..ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑ ΖΩΗ……ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ…..ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΕΔΩ……ΕΦΥΓΕ…..ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ…….

    Ο ΑΧΡΟΝΟΣ

  4. ΠΡΟΣ 11.21 ΚΑΛΑ ΤΟ ΕΙΠΕΣ!!! ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΠΟΛΥ???? ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΕΙΠΩΜΕΝΟ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!! ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ!!!! ΑΠΑ. ΠΑ. ΠΑ. ΠΑ ΑΥΤΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΙ ΠΑΙΔΙΑ ΒΓΑΖΕΙ!!! ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ!! ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΟΣΗ ΜΕΓΑΛΟΦΡΟΣΥΝΗ!!! ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΩΝ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟ!!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ 11.21 ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΣΑΙ. ΤΑ ΛΕΣ ΣΤΑ ΙΣΑ ΚΑΙ ΣΤΑΡΑΤΑ!!! ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΠΕΙΝΟΥΝ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΣ!!!!! ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΞΕΝΕ ΜΕ ΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΑΡΘΡΑ ΣΟΥ… ΞΕΣΚΕΠΑΖΕΕΕΕΕ. ΣΚΑΒΕ ΒΑΘΙΑ ΚΑΙ ΞΕΣΚΕΠΑΖΕ.. ΜΑΡΙΑ

  5. Ανώνυμος 03/07/2014 @ 10:39 ΜΜ

    Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΕΧΕΙ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΥΠΟΤΑΞΕΙ ΤΙΣ ΜΑΖΕΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ….
    ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ:
    -ΕΦΟΡΙΕΣ
    -ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ
    -ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΙ
    -ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ…
    ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΧΕΙ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙΑ ΠΙΣΤΑ , ΕΤΟΙΜΑ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥΣ….
    ΔΥΣΤΗΧΩΣ Ο ΜΑΜΩΝΑΣ ΚΥΡΊΕΥΣΕ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ….

  6. Ανώνυμος 03/07/2014 @ 10:45 ΜΜ

    μα τι λετε τωρα..
    για τους νεκροθαφτες μιλαει..
    ''δεν ειναι κριμα να τους χωνουμε μεσα?''

  7. Ανώνυμος 03/07/2014 @ 10:49 ΜΜ

    Ρε 12.33 επειδη πειναει του γειτονα η οικογενεια πρεπει να πειναει και η δικια του δηλαδη?και τον λες και σκυλι και λαμογιο και απο πανω?αυτο θελουνε ρε βλακα να χασουνε ολοι τις δουλιες και να πεινανε και θα τους κανεις τη χαρη για τα γραναζια και τα χαζα?αυτος που του γραφει ρωτα τον εχει που να κοιμηθει και να φαει ναι η οχι?βλακα.

    • Ανώνυμος 03/08/2014 @ 9:10 ΠΜ

      Το ίδιο βλάκας είσαι κ συ σαν αυτόν που το είπε. Μ'αυτήν ακριβώς την λογική, κάνουν αυτά που κάνουν κ τους περνάνε.
      Με την δική σου λογική ,γιατί να με ενδιαφέρει κ μένα αν αύριο ψοφανε τα δικά σου τα παιδιά η αν δεν έχεις δουλειά; Τι με νοιάζει που οι πολιτικαντιδες μαζί με τους τραπεζικούς έχουν ρημάξει τον τόπο οσω εγώ περνω τον μισθουλακο μου;
      Θα αρχίσει να με νοιάζει ΑΦΟΎ πάψω να πληρώνομαι, και τότε θα ψάχνω «συναγωνιστές», αλλά σύμφωνα με την δική σου την λογικη, όπως κ του άλλου του τράγου παραπάνω, τι θα τους νοιάζει τους άλλους;
      Άντε καλό ψοφο ρεμάλια.
      Ας κάνουμε εμείς την δουλιτσα μας κ αυτοί την δικιά τους!!!!

  8. Ανώνυμος 03/07/2014 @ 10:52 ΜΜ

    Δηλαδη αμα πειναν οι μισοι να πεινασουν ολοι και θα ναι καλυτερα..ωραιοι ειστε σεις εδω.

  9. Ανώνυμος 03/07/2014 @ 11:23 ΜΜ

    πεινας αποψε ε ; καλη χωνεψη .

  10. Ανώνυμος 03/07/2014 @ 11:35 ΜΜ

    AN ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΥΠΟΙ ΣΑΝ ΤΟΝ 11:21 ,ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΨΗΦΙΖΑΝ ΤΟΝ Γ.Α.Π. (ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ),ΤΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ(ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ)….ΚΤΛ

  11. Ανώνυμος 03/07/2014 @ 11:36 ΜΜ

    Into This World and Out Again – George Van Tassel

    Γραμμένο το 1954 μιλάει για την εποχή του Υδροχόου και τα όσα θα συμβούν τότε και στήν σελίδα 56 λέει πως το 2014 θα είναι χρονιά αποκαλύψεων για πολλάααααα

  12. Ανώνυμος 03/07/2014 @ 11:42 ΜΜ

    Ο 11:21 είναι ο γνωστός σε όλους μας Έλληνας παρτάκιας (Νυν υπέρ πάρτης αγών). Αυτός κοιτάζει μόνο το τομάρι του και όταν η καταστροφή χτυπήσει και τη δική του πόρτα έχει την απαίτηση οι άλλοι να τον βοηθήσουν, αλλά τότε είναι αργά και για τον ίδιο.

    Ο 11:34 έχει απόλυτο δίκιο!!!

  13. Ανώνυμος 03/07/2014 @ 11:48 ΜΜ

    and then?

  14. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 12:54 ΠΜ

    -ΕΦΟΡΙΕΣ
    -ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ
    -ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΙ
    -ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ.
    Aυτοι δηλαδη ειναι οι κακοι για καποιους?
    Εσεις εισαστε καλυτεροι?
    Ο στοχος τους αυτος εινα να μας γεμισουν αντιπαλοτητα για τον διπλανο μας…Ξυπνηστε!!!

  15. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 12:59 ΠΜ

    ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΤΙ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΑΝΤΙΠΑΤΡΙΩΤΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ? ΕΙΣΤΕ ΛΑΘΟΣ ΟΣΟΙ ΤΟ ΝΟΜΙΖΕΤΕ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΕΝΔΟΙΑΣΜΟΥΣ ΑΠ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΕΤΣΙ. ΜΗ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΟΛΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΤΑΜΠΕΛΑΚΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΚΑΙ ΑΝ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΠΑΡΕΤΙΟΝΤΟΥΣΑΝ Ο ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΞΕΣΗΚΩΝΟΤΑΝΕ Ή ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕ? ΤΙ ΛΕΤΕ ΕΞΥΠΝΟΙ?ΘΑ ΑΦΗΝΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΕΣ ΓΙΑ ΞΕΣΗΚΩΜΟ?
    ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ Κ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ,
    ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΤΣΙ, ΑΣΧΕΤΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ, ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΙΜΗΜΑ!
    ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΕΤΕ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ!

    • Νικολαος 11/02/2017 @ 1:06 ΜΜ

      Εχεις δικιο
      Δεν ειναι ολοι οι μπατσοι οπως τους νομιζουμε
      Σημερα 2017 , 40 χιλιαδες μπατσοι ειναι γκεηδες.

  16. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 1:09 ΠΜ

    το σκεφτόσουν πολλά χρόνια για να το γράψεις αυτό το άρθρο?? Μεγάλε αντιστασιακέ….

    Arranger.

  17. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 2:22 ΠΜ

    πωωω ρε φαγομαραα…λες και γνωρίζεστε μεταξυ σας κανετε καποιοι ρε πουστη ..σταματήστε τις εξυπνάδες και ο,τι ΓΡΑΦΕΤΑΙ προσπαθήστε να ειστε επιηκεις ορισμένοι γιατι σκεφτητε όταν εσεις ΓΡΑΦΕΤΕ μαλακιες οι αλλοι δεν θα θελατε να σας ''παρουν απτα μουτρα'' αμεσως….
    Οσον αφορα τη δημοσιευση του stranger καλη και κατανοητη!!αλλα δυσκολη η συμβουλη να γινει πραξη..

    -Ηλιας φοιτητης-

  18. Μισό λεπτό ρε παιδιά γιατί θα τρελαθούμε με αυτά που ακούμε….
    Όποιος διαφωνεί με την παραπάνω άποψη είναι "του συστήματος"????
    Δηλαδή αν υπάρχει ανάγκη να δουλέψει – ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΓΚΗ
    ΓΙΑ ΠΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΟΠΩΣ ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ – πρέπει κάποιος να παρατήσει την δουλειά του και να τα βροντήξει, ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΗΝ
    ΚΑΛΗ ΠΙΣΤΗ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΘΑ ΣΥΓΚΙΝΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ …….???????

    Επειδή δεν καταλαβαίνω τί εννοεί ο ποιητής, άς μου εξηγήσει όποιος θέλει – ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΑΚΤΕΟΥ – τί κάνει κάποιος αν ανήκει σε μία από τις εξής 10 περιπτώσεις:

    1. Υπάλληλος σε λογιστικό γραφείο (λογιστής / απλός υπάλληλος).
    2. Υπάλληλος σε εταιρία πληροφορικής (π.χ. προγραμματιστής).
    3. Υπάλληλος σε οβελιστήριο (φτιάχνει τα σάντουιτς).
    4. Ιδιοκτήτης ψιλικατζίδικου (Αυτονόητο).
    5. Οινοπαραγωγός (Αυτονόητο).
    6. Υπάλληλος σε δημόσια υπηρεσία (π.χ. ΔΕΗ – στο ταμείο).
    7. Δάσκαλος σε δημοτικό
    8. Γιατρός (παθολόγος-ιδιωτικό ιατρείο)
    9. Γιατρός (χειρούργος καρδιολόγος – δημόσιο νοσοκομείο)
    10. Χτίστης

    Ανέφερα ό,τι μου ήρθε – ενδεικτικά. Γνωρίζω ότι υπάρχει πληθώρα επαγγελμάτων και ασφαλώς είναι αδύνατο να τις αναφέρω όλες.

    Θέλω να μου πει κάποιος το αυτονόητο:
    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ? ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΕΝΝΟΕΙ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ. ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΣΤΡΕΙΝΤΖΕΡ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΡΩΝΕΥΟΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ "ΕΞΥΠΝΟΥΣ" ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟΛΥΤΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ "Α Ν Α Γ Κ Η". ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ. ΚΑΙ ΕΝΩ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑΝ ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΡΙΝΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΠΟΥ "ΤΟΛΜΗΣΕ" ΝΑ ΠΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΕΝΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ….!!!!!

    Υ.Γ.
    Η "ΚΥΡΙΑ" Maria Vaia ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΘ'ΟΤΙ ΗΤΑΝ
    ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΟΤΙ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΣΤΙΣ "7 Μαρτίου 2014 – 11:21 μ.μ.", ΗΤΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΙΡΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ. ΑΝ Η "ΚΥΡΙΑ" Maria Vaia EXEI KANEI TO ΚΟΜΠΟΔΕΜΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ – ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΑΣΦΑΛΩΣ – ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ ΤΗΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΘΡΕΨΕΙ ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ. ΑΝΑΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΚΥΡΙΑ"… ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΣ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΘΕΣΑ.

  19. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 3:38 ΠΜ

    Εαν πεινάτε όλοι σας φάτε τον μπάτσο της γειτονιά σας! Καλητερα θα είναι έτσι. Η να αρχή σου με να τρώμε ο ένας τον άλλων, μαζί θα φαγωθουμε στο τέλος έως ότου να μην μείνει κανένας! Να πως θα κατάρευση το σύστημα! Κουφάλες!!!!

  20. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 4:30 ΠΜ

    Τοτε λοιπον φιλε 11.21 επειδη κι εγω πρεπει να σκεφτω τα δικα μου παιδια που πεινανε την στιγμη που τα δικα σου τρωνε και μαλιστα απο τις σαρκες των δικων μου οταν βρεθουμε απεναντι ,γιατι καποια στιγμη θα βρεθουμε …..προσεχε…..Εχω πιο πολλη δυναμη γιατι δεν εχω τιποτε να χασω…

  21. κάποιος κάποτε είχε ενα χωράφι και χρειαζόταν βοηθούς , βρίσκει εναν πρωί – πρωί και του λέει ,θέλεις να εργαστεις ?…κι αφου συμφωνησαν τον μισθο , αυτός πήγε .
    Το μεσημέρι πέρναγε απο εκεί άλλος ένας …θέλεις δουλειά ? αυτο ειναι το τίμημα της εργασίας που έχουμε συμφωνήσει με τον πρωτο..και συνεργάστηκε κι αυτος …
    Αργά , προς το απόγευμα ,να σου κι άλλος ένας ….θέλεις κι εσύ εργασία ? το ποσό είναι αυτό και το έχουμε συμφωνήσει με ολους …και νατος κι αυτός στην εργασία .
    Μια ωρα μετά τελείωσε η εργασία , ήρθε η ώρα της πληρωμής ….
    λέει σε όλους πάρτε το μισθο που συμφωνησαμε να εργαστειτε …και τους πληρώνει με το ιδιο ποσό .
    Τοτε ο πρώτος διαμαρτύρεται και λέει , εγώ ήρθα απο τους πρώτους και δουλεψα παραπανω απ τους άλλους ,πως παίρνουμε όλοι τα ίδια ?,ο τελευταίος δούλεψε μισή ωρα μόνο .
    Τοτε λέει ο "εργοδότης" καταρχήν αυτά συμφωνησαμε κι αυτά πήρες, και μετα , μήπως εσύ ζημιωνεσαι απο την πληρωμή που κάνω εγώ και δεν το ξέρω ?? ,τι σε νοιάζει αν πληρώνω όλους με τον ίδιο μισθό ???

    "Ήρθα γι αυτούς που είναι "άρρωστοι" , διότι οι ασθενείς χρίζουν θεραπείας , οι υγιείς απλα να παραμείνουν ως έχουν "

  22. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 6:27 ΠΜ

    Αρνηση εξυπηρέτησης κάνει επίσης ο πολίτης που συνειδητά δεν πληρώνει τους φόρους και τα χαράτσια τους , είτε έχει είτε δεν έχει.
    Αν το 80% των Ελλήνων δεν πλήρωνε, θα είχαν ήδη πέσει..

  23. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 7:02 ΠΜ

    Τσιμπουρια στο σωμα της κοινωνιας ειναι και περιμενετε να συμπεριφερθουν διαφορετικα???
    Οι περισσοτεροι με μεσον ειναι…..τοτε πατησαν επι πτωματων και δεν θα το κανουν τωρα???
    Ατομα που βολευτηκαν τοσα χρονια εκει με μισθους διπλασιους και τριπλασιους απο τον ιδιωτικο τομεα περιμενετε να λειτουργησουν διαφορετικα???
    Αυτους τους μειωσαν τον μισθο και γκρινιαζουν γτ εχασαν τις εκδρομες τους και τα γουστα τους….
    Ποτε δεν θα καταλαβουν τον ανεργο και τον ελευθερο επαγγελματια που κλεινει το μαγαζι,το εργαστηρι ,την βιοτεχνια….και μαλιστα με χρεη…
    Αυτοι θα κανουν την δουλεια τους και οταν ερθουν θα παρουν τα αρ@@δια μας….ουκ αν λαβοις παρα του μη εχοντος…
    Θα μας βαλουν ολους μεσα???ας μας βαλουν …..αλλα δεκαρα τσακιστη δεν προκειται να παρουν….
    Δυστυχως ειμαστε εμεις και αυτοι….
    Ελεος απ'αυτους μην περιμενετε…..χειροτεροι θα γινονται καλυτεροι οχι….
    Δειτε τους νομους και τα προστιμα που ψηφιζουν …….καμμια λογικη….
    Ο σωζων εαυτον σωθητω…..δυστυχως μας γονατισαν και μας τυλιξαν σε μια κολλα χαρτι…..με νομους αδικους…
    Αυτα τα λιγα…..
    GR

  24. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 7:26 ΠΜ

    Στίχοι: Σώτια Τσώτου
    Μουσική: Κώστας Χατζής
    1. Κώστας Χατζής

    Οικοδόμησα την ζωή μου
    σε βάσεις γερές
    Και πιστά ακολούθησα
    τις δέκα εντολές
    Με μικρές παραλλαγές

    Ου κλέψεις
    παρά μόνο για το ψωμί των παιδιών σου
    Ου ψευδομαρτυρήσεις
    παρά μόνο για να χαντακώσεις τον εχθρός σου
    Ου μοιχεύσεις
    αν δεν είναι έγκλημα μια δυο παρανομίες
    Τίμα τον πατέρα σου
    αν δεν έχετε στα κληρονομικά διαφωνίες

    Αυτά σ’ αφήνω για διαθήκη
    μακρινέ μελλοντικέ απόγονέ μου
    Σου γράφω μέσα στην φρίκη
    τρεις ώρες μετά την έναρξη
    του τρίτου Παγκοσμίου πολέμου

    Οικοδόμησα την ζωή μου
    σε θεμέλιο σωστό
    Πρακτικά όμως ακολούθησα
    την μέση οδό
    Μη με πούνε και κουτό

    Δεν αδίκησα
    παρά μόνο για το καλό των δικών μου
    Δεν εσκότωσα
    παρά μόνο στη μάχη τον αντίπαλό μου
    Δεν είπα ψέματα
    παρά μόνο ν’ αποφύγω τις τρικλοποδιές του κόσμου
    Αλλά αγάπησα τον πλησίον μου
    και ο πιο πλησίον
    ήταν ο εαυτός μου

    Αυτά σ’ αφήνω για σημάδι
    το στερνό του αιώνα μου βιβλίο
    Σήμερα ο κόσμος ρημάδι
    πού έκανε λάθος άραγε;
    Πού έκανα λάθος – αντίο
    Αντίο

  25. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 7:42 ΠΜ

    Επείνασα γαρ και εδώκατέ μοι φαγείν, εδίψησα και εποτίσατέ με, ξένος ήμην και συνηγάγετέ με, γυμνός και περιεβάλετέ με, ησθένησα και επεσκέψασθέ με, εν φυλακή ήμην και ήλθετε προς με. Τότε αποκριθήσονται αυτώ οι δίκαιοι λέγοντες· Κύριε, πότε σε είδομεν πεινώντα και εθρέψαμεν, ή διψώντα και εποτίσαμεν; Πότε δε σε είδομεν ξένον και συνηγάγομεν, ή γυμνόν και περιεβάλομεν; Πότε δε σε είδομεν ασθενή ή εν φυλακή και ήλθομεν προς σε; Και αποκριθείς ο βασιλεύς ερεί αυτοίς· αμήν λέγω υμίν, εφ' όσον εποιήσατε ενί τούτων των αδελφών μου των ελαχίστων, εμοί εποιήσατε. Τότε ερεί και τοις εξ ευωνύμων· πορεύεσθε απ' εμού οι κατηραμένοι εις το πυρ το αιώνιον το ητοιμασμένον τω διαβόλω και τοις αγγέλοις αυτού· επείνασα γαρ και ουκ εδώκατέ μοι φαγείν, εδίψησα και ουκ εποτίσατέ με, ξένος ήμην και ου συνηγάγετέ με, γυμνός και ου περιεβάλετέ με, ασθενής και εν φυλακή και ουκ επεσκέψασθέ με. Τότε αποκριθήσονται αυτώ και αυτοί λέγοντες· Κύριε, πότε σε είδομεν πεινώντα ή διψώντα ή ξένον ή γυμνόν ή ασθενή ή εν φυλακή και ου διηκονήσαμέν σοι; Τότε αποκριθήσεται αυτοίς λέγων· αμήν λέγω υμίν, εφ' όσον ουκ εποιήσατε ενί τούτων των ελαχίστων, ουδέ εμοί εποιήσατε….

    ΦΑΕΘΩΝ

  26. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 7:49 ΠΜ

    ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΟΡΙΣΕΙ.
    ΔΕΝ ΔΙΟΡΙΖΑΝΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΖΑΜΠΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΚΥΛΙΑ ΜΕ IQ ΤΟΜΠΟΥΛΟΓΛΟΥ!
    ΜΗΝ ΕΛΠΙΖΕΙΣ!!!

  27. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 8:05 ΠΜ

    δεν με εκπλήσσει η νοοτροπία…να μην πεινάσουν τα παιδιά ΜΟΥ…επειδή πεινάει η οικογένεια του γείτονα να πεινάσει και η δική ΜΟΥ; Η ποιότητα των νεοΕλλήνων γνωστή…όταν κατανοήσουμε ότι δεν είμαστε στο ΜΟΥ ….αλλά στο ΜΑΣ τότε ίσως κάτι αλλάξει…όσο για επιχειρήματα που πλαισιώνονται από φιλοφρονήσεις του τύπου …βλάκα κλπ…καί δίκιο να έχει όποιος τα χρησιμοποιεί , το χάνει το δίκιο του. Αλλά για να μην κουραζόμαστε όλα θα περάσουν από το φίλτρο της δικαιοσύνης του Θεού…κεί δεν έχει ΜΟΥ …Αλέξης Μοίρες Ηρακλείου

  28. Ανυπαρκτος 2Ε 03/08/2014 @ 8:11 ΠΜ

    Παρτακιας ειναι αυτος ο οποιος νοιαζεται για τον εαυτο του ρε ζωα οχι για την οικογενεια του. Δηλαδη τι περιμενετε να σας ταισει ο γειτονας την οικογενεια σας; Ποσοι κανουν παιδια μονο και μονο για να λενε εκανα παιδια εκανα οικογενεια; παντρευτικα…. Αν ολοι νοιαζονταν για την οικογενεια τους πρωτα και μετα λιγο για την πατριδα τωρα η Ελλαδα θα ηταν διαφορετικα…. Αντε πρωι πρωι με τις μαλακιες σας…..

  29. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 8:18 ΠΜ

    Έπεσε και άλλο αεροπλάνο….το 3ο…

  30. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 9:53 ΠΜ

    Όπου και να πάω χάνομαι, σαν τον πελαργό αισθάνομαι…

    Ανίβια

  31. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 10:09 ΠΜ

    Πολυ γελιο…….πραγματικα παρα πολυ γελιο…………………….

  32. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 11:02 ΠΜ

    ο 11:21 ειμαι..
    λοιπον επειδη βλεπω οτι βγαλανε αφρους μερικοι,να πω οτι ειμαι ανεργος και ψωφοπειναω,και μενω με τους γονεις μου οι οποιοι με συντηρουν.
    το οτι δεν εχεις δουλεια και μισεις εκεινον που εχει,ειναι τουλαχιστον ο ορισμος του παρτακια.δεν αποκλειω ομως οτι καποιοι απο αυτους που με εκραξαν,ειναι βολεμενοι…
    οταν δουλευεις καπου,δεν φευγεις απ την δουλεια σου επειδη ο γειτονας πειναει.χελοοοοοοου!!!
    αν ειναι ετσι,μην δουλεψετε ποτε,και αν δουλευετε φυγετε απο τις δουλειες σας 🙂

  33. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 11:42 ΠΜ

    6:30 τον ξερεις τον ανθρωπο κ μιλας ετσι???γιατι λες οτι τα δικα του παιδια τρωνε απο τις σαρκες των δικων σου???πειραγμενοι ειστε ολοι εδω μεσα??δειτε το σχολιο του 4:41 κ ξεστραβωθητε που πηρατε ολοι φορα κ δεν ξερετε τι λετε!!!

  34. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 12:45 ΜΜ

    Για όσους υποστηρίζουν ότι '' γιατί να πεινάσουν τα παιδιά μου'' , να θυμίσω ότι όλο το σύστημα στη Γερμανία του 1940 έτσι λειτούργησε. Κάνω τη δουλειά μου , εκτελώ εντολές , δεν έχω εγώ την ευθύνη. Ο φούρναρης του Αουσβιτσ και του Νταχάου γύριζε σπίτι , αγκάλιαζε την γυναίκα του και τα παιδιά του και δεν είχει ευθύνη. Όχι παιδιά , υπάρχουν και κόκκινες γραμμές που δεν πρέπει να ξεπεράσουμε γιατί τότε θα είμαστε ζόμπι και όχι άνθρωποι άρα δεν έχει αξία να ζούμε. Προσοχή στις εύκολες προσεγγίσεις , καταβάθος όλοι ξέρουμε που είναι για τον καθένα η κόκκινη γραμμή. Ας κάνει ο κάθένας το καλλίτερο.

  35. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 1:45 ΜΜ

    ελεος ρε 2:45.. εδω μιλαμε για το σημερα και για τον απλο ελληνα πολιτη που αγωνιζεται να προστατεψει την οικογενεια του.δεν μιλαμε για μεγαλολαμογια και διευθυνταδες αλλα για τον βιοπαλαιστη! που στην εσχατη θα παει να κλεψει,ναι!! ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ

  36. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 1:48 ΜΜ

    and then?

  37. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 1:53 ΜΜ

    ΝΙΚΟΛΑΚΗ;;;;;;;

    ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΛΟΣ ΕΧΟΥΜΕ;

    ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ;

    ΘΑ ΕΠΙΤΕΘΟΥΝ ΟΙ ΝΑΤΟΙΚΟΙ Ή ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΗ;

    ΤΑ ΤΑΡΩ ΤΙ ΛΕΝΕ;

    ΜΑΣΙΣΕ ΚΑΝΑ ΧΟΡΤΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΕΝΑΝ ΧΡΗΣΜΟ!

  38. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 2:02 ΜΜ

    ο συγγραφεας κατά την αποψη μου εννοει να μπορέσουμε να κρινουμε σωστα και να κοιτάξουμε το συλλογικο επιτελους συμφέρον μας και ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΣΑΙ ΣΤΟ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ!

    Υ.Γ απλα επειδή ειπα πιο πανω ότι καταλαβα γιαυτο εγραψα και νομιζω ότι η φαγομαρα σας είναι εντελως αδικη για ολους εσας που τσακωνεστε και στην τελικη καπιοιοι οπως το πρωτο σχολιο το αναλυει με βαση το πρόβλημα του και καποιοι αντι να το προσπερασετε ή να τον διορθώσετε αν πιστευετε ότι εχει κανει λαθος του την λετε..για μενα αδικη η φαγομαρα το ξαναλεω…για το τιποτα αφου δεν καταλαβαίνουμε αν διαφωνούμε ρωτάμε και μετα κραζουμε..(και σε μενα το λεω αυτό)

  39. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 3:07 ΜΜ

    ΧΑΧΑΧΑ ΩΡΑΙΟΣ Ο 11Κ21 ΠΛΑΚΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΛΑΚΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΤΑΝ ΒΟΥΤΉΞΕΙ ΣΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΩΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΕ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΡΕΜΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΏΓΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ…..

  40. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 3:16 ΜΜ

    ας μας πει επιτελους ο stranger για ποια ομαδα ανθρωπων μιλαει?

  41. Φίλε/φίλη 8 Μαρτίου 2014 – 1:42 μ.μ.
    να'σαι καλά.

    Φίλε 8 Μαρτίου 2014 – 1:02 μ.μ.,
    μερικοί ευαγγελίζονται "επανάσταση" αλλά την περιμένουν από άλλους…
    Δυστυχώς δεν είναι έτσι.
    Στην επανάσταση κάποιοι πεθαίνουν.
    Αλλιώς δεν είναι επανάσταση. Ε, λοιπόν κάποιοι θέλουν το κόστος της όποιας επανάστασης να το επωμιστούν άλλοι…
    ΌΧΙ οι ίδιοι!!! ΟΧΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ!
    Άρα ΜΑΛΛΟΝ – λέω ΜΑΛΛΟΝ – πρέπει να στραφούμε σε άλλη μορφή επανάστασης.
    Διότι πολύ απλά, όταν ο άλλος έχει ανάγκη, δεν μπορείς να πας να του πεις "ΦΙΛΑΡΑΚΟ, ΠΑΡΑΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ, ΚΑΙ ΠΕΣ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ/ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΩ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ".
    Έτσι και γίνει αυτό, άλλοι 100 περιμένουν να πάρουν την σειρά σου. Και από πάνω θα σε πουν κορόιδο και μαλάκα…. Ντε φάκτο…!
    Η επανάσταση αυτή βολεύει ΜΟΝΟ τους ήδη βολεμένους.
    Αυτούς που έκαναν το κομπόδεμά τους και δεν έχουν να χάσουν κάτι. Δεν θα κινδυνεύσει η ζωή τους δεν θα πεινάσουν τα παιδιά τους. Θα προλάβουν να πεθάνουν άλλοι πρώτα. Γι'αυτό βάζουν πρώτα σαν παραχωμένη φωτίτσα την ιδέα και περιμένουν άλλοι να φάνε το αγγούρι.
    ΕΓΙΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ?

    ΠΡΟΣΟΧΗ:

    ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΓΡΑΦΟΝΤΑ ΝΑ ΜΕ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ.
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΛΟΓΙΚΗ/ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΑΣΗ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΟΥΣ ΑΣΑΦΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΡΘΡΟΥ – ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΧΟΛΙΑ – ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΠΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΔΙΟΤΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΕΧΕΙ ΜΙΑ "ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ" ΣΤΑΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ. Π.χ. στάση του στυλ "Δεν θελω να ακούω την δικαιολογία του ΤΙ ΘΑ ΦΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ" κτλ κτλ. Γι΄αυτον λοιπόν τον λόγο ΞΑΝΑζητάω από όποιον επιθυμεί να κάνουμε έναν όμορφο διάλογο ΑΝ δεν εννόησα σωστά κάποια γραφόμενα.

    Υ.Γ.
    Περιμένω πάντα απάντηση της "κυρίας" Maria Vaia.
    Ξέρω ότι παρακολουθεί την ανάρτηση.

  42. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 3:31 ΜΜ

    2:45,ο φουρναρης γουσταρε και το εκανε..μην μπερδευεσαι.
    τωρα αν γουσταρε εξ αρχης η αν γουσταρε επειτα απο πλυση εγκεφαλου,αυτο ειναι αλλο καπελο.
    και στο κατω κατω γιατι να μην κανω τη δουλεια μου; οποια και αν ειναι αυτη."για το καλο των υπολοιπων;;" ποιο καλο;;
    και στην τελικη τι καλο εκανε ο πλησιον μου για να θυσιασω εγω τη ζωη μου για την παρτη του συνολου; ο ενας κοιταει να φαει τον αλλο.πλουσιοι και φτωχοι στο ιδιο τσουβαλι του ρατσισμου ειναι ολοι.

  43. ΠΡΟΣ 4.41 ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΠΑΡΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ – ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΟΥ "ΞΕΝΟΥ" ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ. ΜΙΛΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΑ "ΓΡΑΝΑΖΙΑ" ΤΗΣ ΚΡΕΑΤΟΜΗΧΑΝΗΣ ΠΟΥ ΛΥΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ. ΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΑΝ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΚΑΤ΄ΕΝΤΟΛΗΝ ΤΟΤΕ Η ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ. ΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ. ΑΥΤΟΙ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΛΕΣ. ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΣΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΚΛΕΙΔΙ – ΓΡΑΝΑΖΙ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΚΑΤΑ ΔΥΝΑΜΙΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΞΥΝΙΣΕΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΗΝ ΜΟΥΡΗ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ Η ΚΑΠΟΙΟΥΣ!!!!! ΕΝΤΑΛΜΑΤΑ, ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ Κ.Λ.Π ΟΤΑΝ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΕΙΣΑΙ ΕΦΟΡΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΡΩΣΤΑΩ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ….. ΠΡΑΞΕ ΑΛΛΟΙΩΣ….. ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΑΠΟΛΥΣΗΣ……. ΟΜΩΣ ΣΚΕΨΟΥ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ( ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ). ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ Η ΟΧΙ, ΝΑ ΕΧΩ Η ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΠΡΙΝ ΜΙΛΗΣΩ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΜΕ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΟΜΗ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ 2.000.000 ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΟΥ.. ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΦΙΛΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ…. ΟΣΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ… ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ " ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ". ΑΡΑ ΟΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ!! ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΜΑΡΙΑ

  44. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 3:39 ΜΜ

    ΡΕ εξυπνε 1.42 απο που τρωνε οι μπατσοι ,που με χτυπανε με ευχαριστηση αμα διαμαρτυρηθω ,οι εφοριακοι που μου κατασχουν τα δικα μου 2 ευρω για τα οποια δουλεψα και κανουν οτι δεν βλεπουν τα χιλιαρικα που ο αλλος εκλεψε(με τη γραβατα οχι με το πιστολι).Απο που πληρωνονται ολοι αυτοι?Μπορω να σου γραψω χιλιαδες παραδειγματα .Γιατι κανεις οτι δεν καταλαβαινεις?Και δε μιλαω γενικα για οποιον δουλευει.

  45. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 4:09 ΜΜ

    ΗΛΙΘΙΟΙ ΜΟΝΟ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΗΝ ΤΣΙΜΠΑΤΕ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΕΜΑΤΕ ΤΑΜΠΕΛΑΚΙΑ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.ΑΝ ΚΑΝ ΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΛΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ,ΟΣΟ ΧΩΡΙΖΕΣΤΕ ΚΑΙ ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ ΔΙΝΕΤΕ ΒΟΥΤΥΡΟ ΣΤΟ ΨΩΜΙ ΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΩΝ.ΕΠΙΣΕΙΣ ΜΟΝΟ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΘΑ ΛΥΣΗ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΑΜΕΣΑ ΑΛΛΑ ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΠΛΗΡΩΣ ΕΛΓΧΟΜΕΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ,ΟΧΙ ΜΕΣΟ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 90 ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΙΔΙΩΤΩΝ [ΡΟΘΤΑΙΛΝΤ] ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ………..

  46. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 5:31 ΜΜ

    αχχχ…αυτο το συνδρομο του παντογνωστη..που το εχει μονο ο ελληνας!!
    απο ενα μου σχολιο,που εβαλα την οικογενεια πανω απ το "συνολο" πεσαν ολοι να με φανε..και βγαλαν και πορισμα για το τι ψηφιζω,για το αν ειμαι βολεμενος,συστημικος,κλεφτης, και δεν ξερω και γω τι αλλο..

    ξυπνατε ρεεεε.. δεν σας παιρνω εγω το ψωμι..αυτοι που ψηφιζετε σας το παιρνουν

  47. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 10:06 ΜΜ

    8 Μαρτίου 2014 – 6:09 μ.μ Σωστος..
    Ενωθείτε Ελληνες γιατι χανομαστε.. Ισχυς εν τη ενωσει.. Αυτο τους φοβίζει τόσο οσο το λιβάνι τον εξω απο δω..!!

  48. Maria Vaia, οι δύο πρώτες σειρές του "επεξηγηματικού" σου μηνύματος/σχολίου, είναι απαράδεκτες. Πρώτα απ'όλα τα "νομίσματα" είναι δικά σου και κράτα τα για 'σένα. ΟΚ? Σου λέω ότι ζήτησα πρώτα εξήγηση για να μπορέσω να κατανοήσω την ανάρτηση του φίλτατου Στρέιντζερ ΠΡΙΝ την κρίνω. Το καταλαβαίνεις? ΠΡΙΝ την κρίνω. Σε αντίθεση με εσένα που στο μήνυμά σου στις 8 Μαρτίου 2014 – 12:14 π.μ. τον τύπο δίχως να τον γνωρίζεις τον ξέσκισες, τον πήρες φαλάγγι χωρίς λόγο, ήσουν αυστηρή, απόλυτη και άδικη απέναντί του και γι'αυτό και το δικό μου αρχικό μήνυμα απέναντί σου ήταν και στο ανάλογο ύφος. Καταλαβαίνεις νομίζω ότι δεν θα μου πεις ΕΣΥ τί κατάλαβα και τί όχι εκτός κι αν είσαι στο μυαλό μου.

    Τώρα με χαρά είδα στην συνέχεια του μηνύματός σου ότι γράφεις κάποια πολύ σωστά πράγματα ή ας το πώ καλύτερα, κάποια πράγματα με τα οποία εγώ προσωπικά συμφωνώ απόλυτα. Όλα όσα γράφεις στην συνέχεια είναι λογικά και ανθρώπινα και συμφωνώ. Δεν χρειάζεται να τα γράψω ένα-ένα αυτά που έγραψες διότι συμφωνώ με όλα και επιπροσθέτως χαίρομαι που έχεις γνωστούς που στις θέσεις που βρίσκονται και φέρονται ανθρώπινα.

    Ξέρεις όμως κάτι Μαρία? Αυτό είναι αυτονόητο. ΔΕΝ είναι επανάσταση. Το σωστό φέρσιμο και η επιείκεια είναι αυτονόητα και λογικά πράγματα. Με αυτά όμως που λες ΕΣΥ παραπάνω (και που συμφωνώ 100% ξαναλέω) το παρόν σύστημα ΔΕΝ πεθαίνει. Απλά αυτό που λές είναι ουσιαστικά μια καλύτερη αντιμετώπιση αυτών που έχουν ανάγκη. Το πλαίσιο όμως
    – δυστυχώς – ΔΕΝ αλλάζει. Υποθέτω λοιπόν ότι καταλαβαίνεις ότι με αυτά ούτε έχουμε επανάσταση ούτε και αλλάζει κάτι ουσιαστικά. Να το πώ απλά χρησιμοποιώντας το παράδειγμα που ανέφερες εσύ η ίδια κάπου στην μέση του δεύτερου μηνύματός σου για τον εφοριακό που αντιμετωπίζει την περίπτωση ενός που δεν μπορεί να αποπληρώσει. Ακόμα και παραγραφή του υπολοίπου των οφειλών να υπάρξει, το πλαίσιο ΔΕΝ αλλάζει όπως προείπα. Τί εννοώ?
    – ΔΕΝ παύει δηλαδή να υφίσταται αυτό το σύστημα της φορολογίας, ΔΕΝ παύει να υπάρχει το σύστημα κατά το οποίο ο επιτηδευματίας αντιμετωπίζεται ΕΞ'ΑΡΧΗΣ ώς φοροφυγάς. ΔΕΝ παύει να ισχύει το σύστημα ξεπουλήματος της εθνικής περιουσίας και των "αβέρτα"
    ιδιωτικοποιήσεων. Δεν παύει η εξαθλίωση, δεν παύουν οι αυτοκτονίες όσων έχουν φτάσει στον πάτο κτλ κτλ…. ΟΛΑ αυτά και πολλά άλλα θα συνεχίσουν να εφαρμόζονται από την Νέα Τάξη. Άρα? Άρα επανάσταση δεν υπάρχει όπως είπα. Άρα δεν υπάρχει καλυτέρευση των πραγμάτων.
    Είναι κάτι σαν να λέμε ότι απλά η πληγή σκουπίζεται από το αίμα. ΔΕΝ κλείνει.
    Άρα???? Άρα μάλλον η άρνηση εξυπηρέτησης όπως την ερμηνεύσαμε εμείς οι δύο στον διάλογό μας δεν επαρκεί. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΜΑΡΙΑ: ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΥΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ ΣΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ. ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΚΑΤΩ … Είναι και πάλι ανεπαρκές δυστυχώς αυτό που είπαμε.
    Ο τρόπος παρ'όλα αυτά με τον οποίον συντάχθηκε το άρθρο μάλλον δίνει εντελώς διαφορετική εντύπωση για το τί εννοεί όσες φορές κι αν το διαβάσω. Όπως και να'χει ακόμα επιφυλάσσομαι να δώσω απάντηση και να σχηματίσω γνώμη για την ανάρτηση αν δεν θελήσει ο ίδιος συγγραφέας να δώσει κάποια διευκρίνηση για να καταλάβουμε στο κάτω – κάτω και τον ίδιο τον σκοπό για τον οποίο γράφτηκε το άρθρο. Άν πάλι εννοεί το άρθρο αυτό που λές εσύ – και ξανα-ματα-επαναλαμβάνω ότι είναι θεόσωστο – τότε νομίζω ότι δεν είναι ικανό να αντιστρέψει την κατάσταση φέρνοντας κάτι διαφορετικό – κάτι ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ. Δεν είναι τίποτα άλλο παρά "ένα χάδι στον άρρωστο" άς πούμε.
    Δυστυχώς.

  49. Ανώνυμος 03/09/2014 @ 11:11 ΠΜ

    η αποψη του βριαρεως ειναι η πιο σωστη!stranger τι εχεις να απαντησεις πανω σε αυτο?για να ξεχωρισουμε κ λιγο τι ειναι επαναστατικο κ τι οχι.ποτε κανουμε πραγματικα την αλλαγη.

  50. προς ΒΡΙΑΡΕΩΣ. ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΕ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΡΟΤΙ ΟΠΩΣ ΣΩΣΤΑ ΕΝΤΟΠΙΣΕΣ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ. ΑΓΓΙΞΕΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΟΥ. "ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ" ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΜΑΧΕΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ – ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ. ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΧΑΣΑ. ΤΙΣ ΚΕΡΔΙΣΑ. Ο ΛΟΓΟΣ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΥΔΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ. ΜΟΙΑΖΕΙ ΛΙΓΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΩ " ΑΓΡΑΦΟ ΝΟΜΟ". ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ.ΙΣΧΥΕΙ ΔΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ. ΘΕΛΩ ΛΙΓΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΕΡΜΗΝΕΥΣΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ. " ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ". ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ, ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ. ΟΧΙ ΩΣ " ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ". ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ, ΟΤΙ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ, ΠΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ, ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ. ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ ΤΑ ΜΟΛΥΒΙΑ ΚΑΤΩ. ΠΡΑΓΜΑ ΑΔΥΝΑΤΟΝ. ΑΡΑ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΤΣΙ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ….. ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ ΚΟΣΜΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ… ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΝΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΝ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ 11.21 ΠΟΥ ΕΦΑΓΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΣΑΜΠΑ. ΑΛΛΑ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ " ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΙ" ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ " ΟΙ ΛΥΚΟΙ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΠΟΥΜΠΟΥΛΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ" .ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΤΙ Ο ΙΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΟΧΩΡΑ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ.. ΑΛΛΑ ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΟΛΟΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΤΙ " ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΗΜΟΥΝΑ, ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΘΑΡΘΕΙΣ" …. ΤΟΥΣ ΕΙΔΟΠΟΙΟΥΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΑΜΕ…. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΘΗΣΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ…. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕΣ ΜΕ ΜΕΝΑ. ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΜΑΡΙΑ

  51. Ανώνυμος 03/09/2014 @ 1:12 ΜΜ

    ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑ!!!!!!
    ΑΛΛΑ ΕΒΑΛΕ ΕΝΑΝ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ
    ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΣΕ 10 ΓΛΩΣΕΣ ΓΙΑ Τ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ…….ΑΥΤΟΥΣ ΤΕΛΩΣ ΠΑΝΤΩΝ…
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥ ΓΕΝΝΑ

  52. ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΒΑΘΙΆ

    Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΞΗ—αν διαπραγματευτεις το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ τοτε αυτοματα εισαι σκλαβος και ζητας το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ
    ΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ –ΖΩΗ—και ειναι οτι ΥΠΑΡΧΗ ΣΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΥΤΟ ειναι αποτελεσμα αυτου του νομισματοςΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ δηλ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣκαι απο την αλλη μερια την ΑΣΧΟΛΙΑ δηλ την ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΓΥΡΩ ΜΑΣ να μου πειτε οτι εδω και καμποσα χρονια αυτη την σχολη κανουμε σταΣΧΟΛΕΙΑ αρα αυτη την ΑΣΧΟΛΙΑ εκτρωμα ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ
    αρα η δημιουργια σε αυτον τον πλανητη ειναι το κλασμα αυτου του νομισματος και ειναι ΝΟΜΙΣΜΑ γιατι δεν υπαρχη η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ και αρα ειναι νομιζω..ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΣΤΟ ΚΛΑΣΜΑ σχολειο/ασχολεια ΤΟ ΑΣΧΟΛΕΊΣΑΙ ΜΙΚΡΑΊΝΕΙ ΤΟΤΕ αναγκαστικα θα υπαρξει καταρευση του υπαρχων γηινου πεδιου ΑΡΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΤΑΧΩΣ ΣΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΣΥΜΠΑΝ ΓΗΙΝΟ –ζωη– ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ
    ο ΜΠΛΑΚΑΣΗΣ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΆΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Η ΒΡΙΑΡΕΩΣ ας τον ειδοποιήσει περιμενω

  53. Maria Vaia, όντως ακόμα και τα αυτονόητα πράγματα έχουν χάσει την
    αυτονόητη έννοιά τους. Δεν είναι αυτονόητα για ένα στατιστικά σημαντικό κομμάτι του πληθυσμού και χαίρομαι που έχεις κερδίσει μάχες – σε οιαδήποτε επίπεδα – για να εφαρμοστεί το εκάστοτε "αυτονόητο".
    Μάλλον εκεί "καταντήσαμε". Να παλεύουμε για το αυτονόητο ενώ αυτό
    …είναι αυτονόητο.

    Ναι – όντως είναι αυτονόητα αυτά που είπαμε – ΩΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ – και πραγματικά χαίρομαι που κατάλαβες αυτό που εννοώ / που έγινα κατανοητός ώς προς το ότι η ερμηνεία που δώσαμε είναι απλά η δική μας ερμηνεία του άρθρου. Δεν ξέρουμε άν εννοεί αυτό ο γράφων το άρθρο. Διότι το άρθρο όπως είπα φαίνεται να εννοεί άλλα (βλ. προηγούμενο σχόλιό μου). Και χαίρομαι επίσης που κατανόησες αλλά και συμφώνησες με αυτό που είπα ότι μία τέτοια εφαρμογή και στάση ζωής (των εχόντων νευραλγικές θέσεις) η οποία φυσικά απορρέει από το σκεπτικό που δώσαμε ώς ερμηνεία του άρθρου του Στρέιντζερ απέχει πολύ από το "επαναστατικό" ή με άλλα λόγια αποτελεσματικό.

    Άρα απ'ότι φαίνεται η απορία θα παραμείνει στο μυαλό μας, τόσο για το τί εννοεί ο αρθρογράφος, όσο για το αν η "άρνηση εξυπηρέτησης" με την γενική της μορφή (που αυτό μάλλον εννοεί το άρθρο) και όχι με την εξήγηση που εμείς δώσαμε και συμφωνήσαμε ότι θα ήταν πρέπουσα/ανθρώπινη, θα ήταν μιά σωστή στρατηγική ή λύση στο πρόβλημα.

    – "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕΣ ΜΕ ΜΕΝΑ. "
    Μην ξεχνάς αγαπητή Μαρία, δεν ασχολήθηκα με 'σένα. Για την ακρίβεια δεν ασχολήθηκα καν με αυτό που είπες. Απλά αυτό/αυτά που είπες ήταν αφορμή για να ασχοληθώ με το άρθρο και να διατυπώσω τους προβληματισμούς μου σε αυτά που διατύπωσε ο Στρέιντζερ.
    Τίποτα άλλο. Δεν σε γνωρίζω, δεν έχω κάτι μαζί σου. Το καταλαβαίνεις αυτό.
    Φιλικά, Βριάρεως.

    ΣΗΜΑ ΤΩΡΕ,
    Αν εξαιρέσουμε τις δύο τελευταίες γραμμές του μηνύματός σου τις οποίες
    δεν κατάλαβα συμφωνώ με όλα όσα εννοείς υπό την προυπόθεση ότι την λέξη "ζωή" στο κείμενό σου θα την αντικαταστήσεις με την λέξη "ύπαρξη".
    Αναφορικά με τις δύο τελευταίες γραμμές να υποθέσω ότι αναφέρεσαι στον
    ΜΠΛΑΚΑΗΣ (εκεί που λες ΜΠΛΑΚΑΣΗΣ)? Και εκεί που λες "Η ΒΡΙΑΡΕΩΣ"
    μήπως εννοείς "Ο ΒΡΙΑΡΕΩΣ"?

    9 Μαρτίου 2014 – 1:11 μ.μ.,
    να'σαι καλά παλίκαρε. Υπάρχει όντως μία ασάφεια. Θα ήταν ιδιαίτερα
    ωφέλιμη η αποσαφήνιση του Στρέιντζερ αλλά ας είναι… Ελπίζω σε μελλοντική ανάρτηση να τα κάνει λίγο πιο λιανά για να αποφύγουμε
    και εμείς οι αναγνώστες τις υποθέσεις και τα "if, elif, if-else" if you
    know what i mean tsakale…

  54. αν εκανα τετοια γκαφα συγνωμη για το ο βριαρεως
    αλλα στο μπλακαης ειχα διακρινει μια τετραγωνη λογικη και θα ειθελα την αποψη του σε πολλα θεματα , τωρα που τα πραγματα στενευουν για να βγουν στο ξεφωτο αρα και ειναι κρισιμα , με τις διαφορετικες αποψεις φτανουμε παντα σε σωστη κριση

  55. Ανώνυμος 03/10/2014 @ 9:01 ΠΜ

    Εγώ λειτουργώ έτσι ακριβώς όπως περιγράφεται στο άρθρο στη μισθωτή δουλειά μου, έχω εξηγήσει ακριβώς τη θέση μου και τη σκέψη μου, τους έχω προκαλέσει αν δεν τους γουστάρει να μου δώσουν την αποζημίωση μου και να με στείλουν σπίτι μου, τους έχω τονίσει ότι εφόσον παραβιάστηκε μονομερώς η σύμβαση μου (εξωφρενική μείωση μίσθου) δεν είμαι διατεθειμένος να προσφέρω καμία εξυπηρέτηση και εργασία, έχω προσπαθήσει να το αναλύσω και να το εξηγήσω και σε συναδέλφους και τα αποτελέσματα:

    1) δε με διώξανε και με πετάξανε σε ένα απομονωμένο γραφείο χωρίς αντικείμενο και χωρίς καν η/υ, φέρνω έναν από το σπίτι μου.
    2) κανένας συνάδελφος δε μου αναθέτει καμιά δουλειά και συνεργασία κατόπιν εντολής της διοίκησης
    3) ελέγχομαι καθημερινά και εξονυχιστικά στο ωράριο μου (σε αντίθεση με όλους τους άλλους)
    4) οι συνάδελφοι με αποφεύγουν και ελάχιστοι μου μιλάνε μόνο όταν δεν τους βλέπουν οι άλλοι

    Είπατε τίποτα;

  56. Ανώνυμος 03/10/2014 @ 9:05 ΠΜ

    8 Μαρτίου 2014 – 12:14 π.μ. Maria Vaia
    είσαι μεγάλη γαϊδούρα (και βρίζω και τα συμπαθή ζώα) και εντελώς αναίσθητη και εκτός πραγματικότητας.
    Δε χρειάζεται τίποτα άλλο, δε θα το καταλάβεις έτσι κι αλλιώς.

  57. Ανώνυμος 03/10/2014 @ 9:08 ΠΜ

    9 Μαρτίου 2014 – 2:25 μ.μ.

    Οι "αναίσθητοι" μωρή γαϊδάρα ΙΣΩΣ να μην έχουν άλλον τρόπο να ζήσουν και όλοι οι άνθρωποι δεν είναι γεννημένοι "ήρωες" .
    Εσένα δε σου λείπει το ψωμί κυρά δικηγορίνα που στη γλώσσα είσαι πρώτη.
    Για πήγαινε να υπερασπιστείς ΤΖΑΜΠΑ (και τα χαρτόσημα από την τσέπη σου) όλους αυτούς που προκαλείς να γίνουν "ήρωες" εσύ που είσαι "έξυπνη" και ….. "δυναμική"

  58. Ανώνυμος 03/10/2014 @ 12:27 ΜΜ

    ΑΠΑΝΩΤΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ…

    ΜΙΚΡΑ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΗ..

    ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗ…

    ΣΤΟΧΟΣ: ΑΠΟΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΗΞΗ ΤΟΥ ΚΕΛΥΦΟΥΣ.

    ΑΡΣΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ 5ης ΔΙΑΣΤΑΣΗΣ.

    ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΦΩΛΕΑΣ ΣΕ Ζ ΕΠΙΠΕΔΟ.

    SOS ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΨΙΑ ΙΣΧΝΗΣ ΔΙΑΚΡΙΤΟΤΗΤΑΣ..

    SOS

    SOS

    Κύριε, μὴ τῷ θυμῷ σου ἐλέγξῃς με,
    μηδὲ τῇ ὀργῇ σου παιδεύσῃς με.
    ἐλέησόν με, Κύριε, ὅτι ἀσθενής εἰμι•

    ἴασαί με, Κύριε,

    ὅτι ἐταράχθη τὰ ὀστᾶ μου, καὶ ἡ ψυχή μου ἐταράχθη σφόδρα•
    καὶ σύ, Κύριε, ἕωςπότε;
    ἐπίστρεψον, Κύριε,
    ρῦσαι τὴν ψυχήν μου, σῶσόν με ἕνεκεν τοῦ ἐλέους σου.
    ὅτι οὐκ ἔστιν ἐν τῷ θανάτῳ ὁ μνημονεύων σου•
    ἐν δὲ τῷ ῞ᾼδῃ τίς ἐξομολογήσεταί σοι;
    ἐκοπίασα ἐν τῷ στεναγμῷ μου,
    λούσω καθ᾿ ἑκάστην νύκτα τὴν κλίνην μου,
    ἐν δάκρυσί μου τὴν στρωμνήν μου βρέξω.
    ἐταράχθη ἀπὸ θυμοῦ ὁ ὀφθαλμός μου,
    ἐπαλαιώθην ἐν πᾶσι τοῖς ἐχθροῖς μου.
    ἀπόστητε ἀπ᾿ ἐμοῦ πάντες οἱ
    ἐργαζόμενοι τὴν ἀνομίαν,
    ὅτι εἰσήκουσε Κύριος τῆς φωνῆς τοῦ κλαυθμοῦ μου•
    ἤκουσε Κύριος τῆς δεήσεώς μου,
    Κύριος τὴν προσευχήν μου προσεδέξατο.
    αἰσχυνθείησαν καὶ ταραχθείησαν σφόδρα πάντες οἱ
    ἐχθροί μου,
    ἀποστραφείησαν καὶ καταισχυνθείησαν σφόδρα διὰ τάχους.

    ΦΑΕΘΩΝ

    σύντομα όλα πάλι θα είναι καλά…

  59. Ανώνυμος 03/10/2014 @ 1:54 ΜΜ

    απο τις καλές εποχες είχα 19 άτομα προσωπικό..από το 2009 είχα να δω κέρδη στην επιχείρισή μου..τον σεπτ. του13 απέλυσα 9 άτομα με τις νόμιμες αποζημιώσεις τους περίπου 60 χιλ ευρώ.οι υπόλοιοποι που μείναν δεχτηκαν να δουλεύουν με 650 ευρώ το οκτάωρο εναντι 1000 που περίπου περνανε τις καλές εποχές.κάθε μήνα έχουν και 40 εως 60ευρώ παραπάνω.
    τα ενδιάμεσα χρόνια που δεν τους απέλυα και δεν είχα και κέρδη χρεώθηκα περίπου 80 χιλ.ευρώ στην τράπεζα.έτσι και η επιχείρηση λειτουργεί και δίνω δουλειά σε 10 ανθρώπους-οικογένειες, διακανονισα τα χρέη μου μιας και η επιχ. ΔΕΝ εκλεισε και νομίζω πως είμαστε ΟΛΟΙ ευχαριστιμένοι…αυτό φαίνεται και στα μάτια των 10 συνεργατών μου εξάλλου.

  60. Φίλε Σηματώρε – no worries 😉
    Και ναι – θαρρώ πως διέκρινες πολύ σωστά τόσο τον τρόπο σκέψης του Μπλακαης όσο και την αμοιβαία εκτίμηση που υπήρχε μεταξύ μας.
    Στον Μπλακ-αης διέκρινα και'γω ακριβώς τα ίδια.
    Παρ'όλο που διαφωνούσαμε σε κάποια θέματα πίστης, ο Μπλακ-αης είναι/ήταν από τους καλύτερους συνομιλητές που υπήρξαν εδώ μέσα πάντα με ενδιαφέρουσα άποψη και πνεύμα καθαρά Ελληνικό. Για να μην μιλήσω για λογραριασμό άλλων, θα πώ απλά ότι η πάντα ενδιαφέρουσα γνώμη του μου'χει λείψει. Ελπίζω να είναι καλά στην υγεία του ο άνθρωπος. Και ελπίζω να επιστρέψει. Έστω και με άλλο nick. Πάντως αν έκρινε ότι πρέπει να αφιερώσει αλλού λίγο χρόνο παραπάνω, τότε σίγουρα θα έχει τους λόγους του για αυτήν την απουσία από τα κατοχικά.
    Ας μην τα πολυλογώ όμως. Keep up the good work Σηματώρε.

    Φίλε 10 Μαρτίου 2014 – 11:01 π.μ., διαβάσαμε την ιστορία και την δικιά σου και τις παρόμοιες από τους υπόλοιπους και νομίζω πως όλοι έχουμε γνώση για το τί θεωρείται πλέον "αυτονόητο" από πολλούς ΝΕΟέλληνες. Είμαι σίγουρος ότι όσοι έχουν πράξει ορθά και ηθικά στην ζωή τους όπως εσύ έκανες κατάλαβαν ΑΚΡΙΒΩΣ όλα όσα περιγράφεις και θυμήθηκαν παρόμοιες καταστάσεις από το δικό τους παρελθόν. Τί μπορεί να πει κανείς πάνω σε αυτά που έγραψες…? Χε, χε…. Φαίνεται πως το αυτονόητο της περίπτωσης είναι σε πρώτη φάση το "Φέρσου σωστά και θα σε απομονώσουν". ΕΙΔΙΚΑ σε συγκεκριμένους τομείς εργασίας και επαγγέλματος (π.χ. δημόσιο). Σε δεύτερη φάση – αναφορικά με το μότο "άρνηση εξυπηρέτησης" – βλέπουμε…

  61. Ανώνυμος 03/11/2014 @ 9:08 ΠΜ

    ΒΡΙΑΡΕΩΣ που συμφωνούμε γιατί ζεις μέσα στην πραγματικότητα της κοινωνίας, είμαι ο 10 Μαρτίου 2014 – 11:01 π.μ, δε μετάνοιωσα καθόλου, λυπάμαι μόνο που είμαστε 700 υπάλληλοι και εγώ είμαι ένας (ούτε ένας δε βρέθηκε παραπάνω), κι αντέχω…… με ενοχλεί και πολλές φορές έχω σκεφτεί πως κάνω λάθος γιατί δε μου αξίζει να είμαι απομονωμένος αλλά δεν μπορώ πια να κάνω πίσω, δεν μπορώ να λειτουργήσω όπως παλιά.
    Αν είχα και χρήματα θα τους κυνηγούσα και νομικά όσο μπορώ…..
    Για την ώρα περιμένω μήπως το κλείσουν το κωλοχανείο και πάρω την αποζημίωση μου τουλάχιστον να κάνω κάτι άλλο με αυτά, ότι νά'ναι αρκεί να νιώσω χρήσιμος και δημιουργικός.

    ΥΓ. και ναι, δημόσιο/κρατικό είναι το μπουρδέλο για αυτό δεν έχω φάει κλωτσιά ακόμα και συγνώμη από όλους σας γιατί τόσα χρόνια νόμιζα πως δουλεύω σαν κρατικός υπάλληλος, εξυπηρετώ την κοινωνία και πληρώνομαι από τους φόρους των συμπολιτών μου για αυτές τις υπηρεσίες μου.
    Δε μου είπε κανείς ότι πληρώνομαι με δανεικά από τους ξένους. Δε με ενημέρωσε κανείς πως έχουν καταχρεώσει τη χώρα μου στους τοκογλύφους και αυτοί τώρα είναι που συντηρούν το Κράτος με δανεικά.
    Αν το ήξερα αυτό θα είχα φύγει μόνος πολύ ενωρίτερα τότε που τα χρόνια ήταν πιο ομαλά και θα μπορούσα να βρω άλλο δρόμο.
    αλλά ποτέ δεν είναι αργά…..

  62. ΠΡΟΣ 11.05, 11.08 ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΩ ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΜΟΥ, ΟΤΑΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΡΟΔΟΣΙΑ, ΤΟ "ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ" ΔΙΚΑΙΟ ΜΟΥ. ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ…. ΦΑΕΘΩΝΑ ….. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ… ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ… ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ. ΕΞΟΥΘΕΝΩΜΕΝΗ ΜΑΡΙΑ

  63. Φιλαράκο μου 11 Μαρτίου 2014 – 11:08 π.μ., σόρυ για την καθυστέρηση.

    Το μόνο που έχω να σου ευχηθώ είναι καλή δύναμη για τον σωστό δρόμο που πήρες…. Θα την χρειαστείς…..
    Θα μου πεις: "Καλά και ποιος είσαι εσύ ρε Βριάρεε που θα κρίνεις τον δρόμο που πήρα αν είναι σωστός ή όχι…?"

    Δίκιο θα 'χεις φίλε.
    Από τον τρόπο που μιλάς συμπέρανα κάποια πράγματα. Από'κει και πέρα… ο Θεός και η ψυχή μας.

    Ολόψυχα καλή δύναμη αδερφέ.

  64. Νόμος 851/1978 – ΦΕΚ Α-233/22-12-1978
    Άρθρο 2.2Η Εθνική Σημαία δύναται επίσης να επαίρεται:
    α)Κατά την διάρκειαν Εθνικού ή Δημοσίου Πένθους, υπό ιδιωτών εις οικίας, καταστήματα, γραφεία, επιχειρήσεις και λοιπούς χώρους ασκήσεως επαγγέλματος, κατόπιν αποφάσεως του Υπουργού των Εσωτερικών
    Άρθρο 8.
    Ποινικαί κυρώσεις
    Οι μη συμμορφούμενοι προς τας διατάξεις του παρόντος νόμου και των εις εκτέλεσιν αυτού εκδιδομένων Π. Δ/των τιμωρούνται δια κρατήσεως μέχρι 2 μηνών, ή προστίμου ή και δι΄ αμφοτέρων των

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*