Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

15:17 - 17/03/2014

«Ο πόλεμος αρχίζει. Μη φοβηθείτε!»

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Με φωνή που τρέμει ο αγιορείτης μοναχός προβλέπει με λεπτομέρειες όσα συμβαίνουν σήμερα

Ανατριχιάζουν οι λεπτομέρειες που καταγράφονται στο συγκλονιστικό βίντεο του Αγιορείτη μοναχού, που προβλέπει όλα όσα συμβαίνουν σήμερα στην Ελλάδα και στον κόσμο, αφήνοντας άφωνους όσους τον ακούν!

Ο Γέροντας Ιωσήφ ο Βατοπεδινός, που κοιμήθηκε στο Άγιον Όρος την 1η Ιουλίου 2009, τα είχε δει όλα: την Οικονομική Κρίση, την Πολιτειακή Ανωμαλία, την ξαφνική Απόσυρση του Διεθνούς Κεφαλαίου, τις Απολύσεις, τη Φτώχεια, την Τουρκική Εισβολή σε ώρα αδυναμίας της Ελλάδος,

Τη Ρωσική σφοδρή Αντεπίθεση, τη Νίκη των Ρώσων και την ήττα της Τουρκίας, την απάντηση Αμερικανών-Νατοϊκών, τον φονικότατο Παγκόσμιο Πόλεμο στον οποίο δεν θα πάρει μέρος η Ελλάδα, την Έγερση του Κεκοιμημένου Βυζαντινού μας Βασιλέως, την Ειρήνη, τον τελικό Θρίαμβο του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας και μετά από δεκαετίες, την φοβερή Έλευση του Αντιχρίστου, αφού πρώτα έχει κηρυχθεί η Ορθοδοξία παντού!

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (120)

  1. το βιντεο αυτο κυκλοφορεί τουλαχιστον 5-6 χρονια, το λεω γιατι το βλεπω παντα στα προτεινόμενα….δεν μου λεει απολύτως τιποτα

  2. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 3:27 ΜΜ

    Αυτοι που δεν πιστευουν στην ορθοδοξια μας, καλυτερα να μην το διαβασουν……

    • Ανώνυμος 03/17/2014 @ 10:56 ΜΜ

      Εγώ που πιστεύω στην ορθοδοξία αλλά όχι στην πλάνη της αναλαμπής μπορώ να το διαβάσω;βάζετε λόγια στα στόματα Αγίων γερόντων!!μεγαλύτερη αμαρτία δεν μπορώ να σκεφτώ ότι υπάρχει!!και για όποιον αντιδράσει ας μου δώσει ένα εδάφιο η ένα σημείο στην Αγία γραφή που μιλάει για αναλαμπή της ορθοδοξίας Πριν έρθει ο αντίχριστος..παρασερνετε κόσμο!ΙΧΘΥΣ

  3. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 3:32 ΜΜ

    πω πω πω ασυναρτησία και κακό….έχω κι εγώ μια προφητεία………θα εμφανιστεί άγγελος εξ ουρανού και θα μας ρίξει μια μούτζα, μα μια μούτζα!!!!!!!!!

  4. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 3:50 ΜΜ

    ΟΧΙ ΡΕ Γ@ΜΩΤΟ!… ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΤΩΡΑ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ;;!!!

    ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΟΝΟ ΣΟΪΜΠΛΕ… ΚΑΙ ΜΕ ΒΟΥΛΑ ΑΠΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ!

    ΑΥΤΑ.

  5. Απ οτι βλεπω και στο βιντεακι σας καινουργιες σταυροφοριες ονειρευεστε χριστιανοπουλα…
    Δεν γνωρισετε αλλωστε και αλλους τροπους για να κηρυξετε παντου την ορθοδοξια σας. Ο καημος σας πως θα καει ολος ο κοσμος φτανει στο τελος να μεινετε μονο εσεις.
    Σας μαθαμε! Τιποτα καινουργιο εχετε να πειτε;

    • Ανώνυμος 03/19/2014 @ 4:51 ΜΜ

      Ποιος σου ειπε οτι ονειρευομαστε σταυροφοριες την στιγμη που ξερεις οτι αυτες δεν τις οργανωσε η ορθοδοξη εκκλησια….αρα τι να ονειρευομαστε.
      Ποιος σου ειπε οτι ετσι κυρητουμε την ορθοδοξια….για πηγαινε στις ορθοδοξες ιεραποστολες στην Αφρικη να δεις πως κυρητουν το ευαγγελιο.
      Και ποιος σου ειπε οτι καημος μας ειναι να καουν ολοι….οτι κατεβαζει το κεφαλι σας το γραφετε και νιωθετε και ωραια.Εμας δλδ δεν μας αρεσει η ζωη η διασκεδαση ο ερωτας η δουλεια οι διακοπες η αθληση κλπ.αλλα ονειρευομαστε πολεμους???μα τοσο πολυ εκτιμηση μας εχεις???μωρε μπραβο!!!!
      Και μια που μας εμαθες τωρα και εισαι πληρης γνωσεων πες σε μας κατι καινουργιο μπας και ξεστραβωθουμε και βρουμε το φως του ΚΑΝΕΝΑ το αληθινο…
      Φιλικα.
      Ενας αλλα Λεων….αλλα τυφλος αναμενων το θαυμα.

  6. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 4:37 ΜΜ

    Προσευχηθείτε αδέλφια να μας φυλάει ο Θεός από κάθε κακό αλλιώς δεν μας σώζει τίποτα.

  7. Ανυπαρκτος 2Ε 03/17/2014 @ 4:40 ΜΜ

    του Ελληνισμού οχι των Ελλήνων. γιατι με τοσα αλοδαπα στοιχεια στην Ελλάδα η Ελλάδα δεν θα λεγεται Ελλάδα αλλα ΗΠΑ ( πολιτειες αλλοδαπών). παει η Ελλάδα ζόμπι. Ελλάδα με μπασταρδους μεσα δεν ειναι Ελλάδα. υμνηστε τωρα τον κυριο σας αμην αιωνιοι δουλοι του….. ζομπι…..

    υ.γ εννοείται οτι ολα αυτα ειναι ενα σχεδιο το οποιο ισως πραγματοποιηθεί ισως οχι, οπως τους βολεψει…..

  8. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 5:18 ΜΜ

    Ε ΑΜΑ ΤΑ ΕΙΠΕ Ο ΙΩΣΗΦ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΑΠ'ΕΥΘΕΙΑΣ ΜΕ ΘΕΟ
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΟΙΝΟΙ ΘΝΗΤΟΙ,
    ΕΒΡΑΙΟΣ ΓΝΩΣΤΟΙ ΩΣ ΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

    Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ,ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ,ΝΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΜΕ,
    ΒΟΥΤΗΓΜΕΝΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ.

  9. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 6:00 ΜΜ

    το άλλο βούρλο, το ανιστόρητο μίλησε για σταυροφορίες. Αγορίνα μου, σε πιο πλανήτη ζεις εσύ? Σε κάποιο δικό σου μαγικό κόσμο? Άντε μωρή με τα άκυρα σου σχόλια, αμόρφωτε

  10. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 6:22 ΜΜ

    Πω ρε ζορι οι Θεομαχοι….ελα παιδια , τραγουδακι αφιερωμενο να χαλαρωσετε λιγο…Σ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ , ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ …δικο σας με τις ευχες μου για γρηγορη αναρωση .

  11. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 7:03 ΜΜ

    ρε παιδια ελεος μην αρχιζετε παλι!ειπαμε,οσοι δε τα πιστευουν ας μην ασχοληθουν,οσο για το αν θα πραγματοποιηθουν αυτο θα φανει στην πορεια.δε βλεπω το λογο να γινεται αυτη η επιθεση στους χριστιανους..στο κατω κατω τι σας πειραζει τι πιστευει ο καθενας?

  12. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 7:16 ΜΜ

    Στον κανένα 5:53 μ.μ. Όχι ρε πρακτωράκι της Νέας τάξης δεν περιμένουμε καμιά σταυροφορία. Όπως το κόβει κανείς εβραίος, μουσουλμάνος, αγνωστικιστής η απΛά πραχτοράκι που λατρεύει τι; χρήμα, βελζεβούλ, ξουσία, νινί, κάναβη; είσαι. In any case και σε όποια από τις παραπάνω κατηγορίες και να (μην) ανήκεις καλύτερα να μη μιλάς, πρώτον γιατί ποτέ η ορθοδοξία δεν ΕΠΕΒΑΛΕ την θρησκεία με το ζόρι, μας μπερδεύεις με τους καθολικούς καρντάσι μου (παίξε μπάλα με λίγο διάβασμα ), δεύτερον γιατί τ ασκέρια απ τις προηγηθείσες ομάδες δεν είναι και του παρθεναγωγείου, και έχουν και αυτά συνεισφέρει τον οβολό τους στη δημιουργία του πολιτισμού της χέστρας. Αν πάλι είσαι απ τα παλουκάρια που πιστεύουν σε δωδεκάθεα και αρχαίους έλληνες, σε βλέπω και ποντάρω τα διπλά και θα σου πώ ότι κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι πολύ πλανεμένοι όσοι (είσαι και συ μέσα ?) διαχωρίζουν το σπόρο που άφησε η αρχαιότητα στη φάρα μας, απ το χριστιανισμό. Το βλέπω πολύ συχνά εδώ μέσα, γνώμες να γέρνουν προς τη μια η προς την άλλη πλευρά, και μολονότι θα συμφωνήσω με το ότι είναι διαφορετικός ο Θεός-η θρησκεία, απ την εκκλησία που απλά αντιπροσωπεύει μια δομή εξουσίας, θα πω ότι κατά βάθος η δυαδικότητα αυτή έχει σουλουπώσει τη φυλή μας, και το να αρνιόμαστε μία απ τις 2 συνισταμένες (αρχαιότητα-χριστιανισμό), αρνούμαστε τη φυλή μας. Τώρα οι παπάρες περί σταυροφοριών και ιερών πολέμων (οι δικές σου), και οι προφητείες απ τις γάτες και τις κότες ιερωμένων του Αγίου όρους ανήκουν στη σφαίρα των ψευδοπροφητειών που από μόνες τους αποτελούν δειγματάκι ότι κάτι είναι στο δρόμο και έρχεται full σπιντ και κάνει το σουμάχερ να αισθάνεται ότι πάει με ποδήλατο. Δεν το λέω γω, το λεγε ο Κοσμάς ο Αιτωλός [πάλι παίξε μπάλα με κανα βιβλίο ρε τιτανομέγιστε, (books ξέρεις έχουν περίεργο σχήμα και μέσα λεπτά φύλλα,που πρίν τα χρησιμοποιήσεις για τζιβάνα αν κοιτάξεις πάνω θα δείς πράματα, συμβολάκια τυπωμένα, και αυτά τα συμβολάκια δίνουν ήχους, και οι ήχοι λέξεις, και οι λέξεις νοήματα, και τα νοήματα ιδέες, και οι ιδέες ιδεολογίες, και οι ιδεολογίες σταματούν στη τράπεζα, οπότε -εκεί κάπου-χρειάζεται η τζιβάνα)], Κοσμάς the aitolos, λοιπόν, ο οποίος τα έσερνε τα ξέρεις ποιά του, και μεις δεν είμαστε καν μια τρίχα απ τα ξέρεις τέτοια του. Όσο τα σερνε μάγκα μου και ο προ Χριστού χριστιανός, ο κολλητός μου ο Σωκράτης (όχι ο κόκκαλης). 'Οπως και να χει άσε τις σταυροφορίες και τις παπάρες και τους παπάδες και κοίτα μέσα σου, έτσι φίλτατο εβραιόπουλο/μουσουλμανόπουλο/πραχτωρόπουλο; σι γιου λέϊτερ alligator. (X)ρήστος

  13. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 7:41 ΜΜ

    17 Μαρτίου 2014 – 5:53 μ.μ.

    Μα καλα ρε φιλε τοσο ανιστορητος εισαι?

    Δεν ξερεις καν την ιστορια της Χωρας σου?
    Και ενταξει αν εξαιρεσουμε την μυθολογια που εχει παραποιηθει για αλονων συμφεροντα.
    Ειναι δυνατον να μην γνωριζεις οτι η πρωτη αλωση της πολης και η καταστροφη της ελληνικης πρωτεουσας του κοσμου οπως και η καταστροφη του τοτε ελληνικου κρατους εγινε απο σταυροφορους??
    Η σταυροφορια ηταν ανεκαθεν εφευρεση των καθολικων.

    Κι οχι των ορθοδοξων.

    Οι καθολικοι οι αρρωστοι σκοτωναν και λειλατουσαν ψαχνοντας δικαιολογιες.

    Περαστικα.

    17 Μαρτίου 2014 – 8:22 μ.μ.

    Δεν ξερω τι πινεις αλλα καλο θα ηταν να το σταματησεις μπας και γινεις καλα.
    Περαστικα..

    Οσον αφορα τωρα το βιντεο σιγουρα καποια στιγμη κατι θα γινει αλλα οχι την ωρα που θα θελουμε εμεις αυτα συνηθως συμβαινουν εκει που δε τα περιμενεις και για μενα προφητης ηταν μονο ο Αιτωλος κι ο Θεολογος οι υπολοιποι απλα προσπαθουν να κατανοησουν τις παλιοτερες προφητειες..

  14. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 7:45 ΜΜ

    ΤΣΙΤΑ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΣΑΣ ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΟΙ …ΤΣΙΤΑ . ΜΕ ΚΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΣΑΣ ΥΓΕΙΑ …ΚΡΙΜΑ , ΚΡΙΜΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ . ΕΜ , ΑΥΤΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΟΙ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΕΣ ΠΛΗΣΕΙΣ…ΜΙΑ , ΔΥΟ , ΤΡΕΙΣ…ΠΑΕΙ , ΠΕΤΑΞΕ ΤΟ ΠΟΥΛΙ .

  15. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 7:56 ΜΜ

    ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΕΜΑΣ
    θα πρεπει να προσεξουμε πως μιλαμε για θρησκευτικα ζητηματα δεν ειναι παιχνιδι οτι εχει σχεσει με θρησκευτικα ζητηματα
    ορθοδοξια χριστιανισμος ειναι η πιστη σε οσους ανθρωπους πιστευουν στον πραγματικο και αληθινο θεο τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ
    εαν δεν πιστευουν μερικοι στην υπαρξη του θρησκευτικων γεγονοτων δικαιωμα τους
    μην ειρωνευεστε ομως γιατι υπαρχουν και αυτοι που πιστευουν στην υπαρξη θρησκευτικων γεγονοτων
    ΜΑΘΕ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ Υ Π Α Ρ Χ Η ΤΩΡΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΙς ΤΟΥς ΑΙΩΝΕς ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΣΤΗΝ Α Γ Ν Ο Ι Α ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ ΜΑΘΕ ΔΙΑΒΑΣΕ ΙΕΡΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗς ΨΥΧΗς ΣΟΥ

    ευχομαι καλη σαρακοστη σε ολους

    μεταξυ φθορας και αφθαρσιας

  16. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 8:20 ΜΜ

    9:45 που τα ειδες τα νευρα ρε τρολλακι?θες να προκαλεσεις για τσακωμο αλλα δε θα σου περασει!αντε για νανι τωρα…

  17. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 8:25 ΜΜ

    ….τον τελικό Θρίαμβο του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας και μετά από δεκαετίες, την φοβερή Έλευση του Αντιχρίστου, αφού πρώτα έχει κηρυχθεί η Ορθοδοξία παντού!

    ΚΑΤΟΧΙΚΕ ΑΥΤΟ ΠΩΣ ΤΟ ωΡΕΊΣ…..???? ΘΡΙΑΜΒΟΣ….!

    ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΣΩ ΕΛΛΗΝΩΝ (ΟΤΙ ΜΕΙΝΕΙ…ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ…) ΜΕΤΑ ΟΡΘΗ ΔΟΞΑ Κ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΕΚΕΑΕΤΙΕΣ ( ΜΠΕ…..ΜΠΕ…ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΟΜΩΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ…ΤΟΝ ΝΟΥ ΣΟΥ ΑΜΝΕ…) ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΒΑΝΤ-ΠΡΕΜΙΕ Ο ΑΝΤΙ- JESUS….

    ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΈΧΕΙ…..????

    ΑPOLLO11

  18. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 8:28 ΜΜ

    ""ορθοδοξια χριστιανισμος ειναι η πιστη σε οσους ανθρωπους πιστευουν στον πραγματικο και αληθινο θεο τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ""
    ————————–
    [(Ωριγένης κατά Κέλσου, 1:67, 3:44) «Τα πιο άξεστα πρόσωπα… που δίδασκαν περίεργα και παράδοξα πράγματα… που δήλωναν ανοιχτά ότι μόνο οι αδαείς ήταν κατάλληλοι για να ακούν τις ομιλίες τους… που δεν εμφανίζονταν ποτέ στους κύκλους των σοφότερων, αλλά πάντα φρόντιζαν να χώνονται στους κύκλους των αμαθών και ακαλλιέργητων… που περιπλανούνταν στις αγορές και στις γιορτές κάνοντας κόλπα… που γέμιζαν τα βιβλία τους με παραμύθια… που το μυαλό τους δεν πήγαινε παρά πέρα… που έγραφαν ανοησίες στις περγαμηνές τους…»]
    [(Catholic Encyclopedia, Farley ed., vol.xiv, pp.370-1) H Εκκλησία τους τιμά και τους αποκαλεί «Πατέρες» της και προσπαθεί να σκεπάσει την αλήθεια για τον χαρακτήρα τους και την προσπάθεια του Κωνσταντίνου να τους χαλιναγωγήσει.]
    [(Catholic Encyclopedia, New Edition, vol I, p.792). «Πρόκειται για ένα από τα πιο περίεργα γεγονότα της εκκλησιαστικής ιστορίας. Επειδή ο Κωνσταντίνος είχε μυηθεί τότε στην θρησκευτική αδελφότητα του Ηλίου Παντοκράτορα, μία από τις δύο επικρατέστερες λατρείες που θεωρούσαν τον Ήλιο ως τον υπέρτατο θεό (η άλλη ήταν ο Mιθραϊσμός), διέταξε να γίνουν οι πρώτες συνεδριάσεις κατά το θερινό ηλιοστάσιο στις 21 Iουνίου 325».]

    Ο Σαββίνιο, ο επίσκοπος της Hράκλειας μας αναφέρει ότι εκτός από τον Κωνσταντίνο και τον έμπιστό του Ευσέβιο της Καισάρειας (Ευσέβιος ο Παμφίλου), όλοι οι άλλοι επίσκοποι που είχαν πάει εκεί ήταν αγράμματα και ασήμαντα πλάσματα, που δεν καταλάβαιναν τίποτα.
    [(Catholic Encyclopedia, Farley ed., vol iii, p.160) «(τα πρακτικά της Νίκαιας) μυστηριωδώς απουσιάζουν από τους κανόνες».]
    [(Ευσέβιος, Εκκλησιαστική Ιστορία 3,325). «…είχαν επιτέλους επικρατήσει πέντε ονόματα: Kαίσαρας (Ceasar), Kρίσνα (Krishna), Mίθρας (Mithra), Ώρος (Horus) και Δίας (Zeus)»]
    Τελικά ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος προσπάθησε να δώσει τη λύση! Πρότεινε τον συνδυασμό του δυτικής καταγωγής θεού Ήσους (Hesus, θεότητα Δρυίδων Κελτών) και του ανατολικού θεού-σωτήρα Κρίσνα (Krisna = σκούρος, μαυριδερός αλλά και ομόηχος του Christ = Χριστός, αυτός που έχει πάρει το χρίσμα). Ακολούθησε ψηφοφορία, όπου με οριακή πλειοψηφία συμφώνησαν (161 ψήφοι έναντι 157) και έτσι προέκυψε ένας νέος θεός, που επίσημα και με δημοκρατικές διαδικασίες επικυρώθηκε από τον Κωνσταντίνο (Acta Concilii Nicaeni, 1618). Αυτή η καθαρά πολιτική πράξη θεοποίησης τοποθέτησε νόμιμα και αποτελεσματικά τους Ήσου και Κρίσνα στην κορυφή του Ρωμαϊκού πάνθεου, σαν μια ξεχωριστή οντότητα. Το όνομα του νέου Θεού Ήσους Κρίσνα (Hesus Krisna) σταδιακά εξελίχτηκε σε Ήσους Κράιστ (Hesus Christ), Τζέσους Κράιστ (Jesus Christ) και στα Ελληνικά Ιησούς Χριστός.
    [(Life of Constantine, vol.iv, pp.36-39, 331). «(ο Ευσέβειος) ένωσε θρύλους και μύθους όλων των θρησκευτικών δογμάτων του κόσμου»….«(έφτιαξε ο Ευσέβειος) πενήντα πολυτελή αντίγραφα….γραμμένα σε περγαμηνές και ευανάγνωστα…που να μεταφέρονται εύκολα»….«τις Νέες Διαθήκες»…. (και διέταξε) «να καούν (τα παλαιά χειρόγραφα)»….«(και ανακοίνωσε) όποιος αποκαλυφθεί να κρύβει γραπτά, θα αποκεφαλιστεί».]

    ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟΣ

  19. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 8:37 ΜΜ

    Φίλε Χρήστο 9:16, με πρόλαβες και τα έγραψες πολύ σωστά ΟΛΑ. Επίσης, οι δυτικοί στις σταυροφορίες έκαναν πολύ χειρότερα αίσχη και από τους Οθωμανούς (μη τους θίξουμε με το Τούρκους) ακόμα…Τώρα για τον ΚΑΝΕΝΑ τι να πω; Αφού δεν είναι κανένας, είναι κανείς εδώ;;;;

  20. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 8:37 ΜΜ

    DONT WORRY- BE HAPPY !!!

    http://www.youtube.com/watch?v=GHC_o1oDBHU

    NIKOΛΑ ΓΕΡΑ !!!

    ΑPOLLO11

  21. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 8:56 ΜΜ

    απολλο 11 εχει κ μετα μην ανησυχεις

  22. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 9:04 ΜΜ

    Δεν το λέω γω, το λεγε ο Κοσμάς ο Αιτωλός [πάλι παίξε μπάλα με κανα βιβλίο

    Ο ΑΛΛΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΩΣ ΜΕΣΟ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΣΗΣ
    ΑΛΛΑ ΚΙ ΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟΨΗΣ,
    ΤΙΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑ ΑΙΤΩΛΟΥ.

    ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΠΑΛΑ ΜΕ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ…
    ΚΙ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΤΟΥ…

    ΟΤΑΝ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟ ΚΟΣΜΑ.
    ΡΕ ΤΙ ΤΡΑΒΑΜΕ…

  23. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 9:09 ΜΜ

    Εισαστε ολοι για λυπηση ανικανοποιητα εγωπαθη ανεγκεφαλα απροσωπα αποπροσανατολισμενα μυαρα μυαλα!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Υπαρχει Θεος οπως υπαρχετε και σεις !!!!!!
    Υπαρχουν πολλα που απο την ηλιθιοτητα του εγωκεντρισμου σας δεν τα βλεπετε!!!!!!!ομως!!!!!!!!!!!μην βιαζεστε !!!!!!!!!!!απολλωλα !!!!!!!!θαρθει η ωρα που μετανιωσετε !!!!!!ναστε σιγουροι!!!!!ο καθενας μας μεγαλωνοντας συνερχετε!!!!θαρθει η ωρα σας να το θυμηθητε !!!!και τοτε θα μουτζονεστε ολοι σας και με τα δυο σας χερια!!!!!!!!!καλη σαρακοστη εκπτωτοι αγγελοι!!!!

  24. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 9:22 ΜΜ

    "Υπαρχει Θεος οπως υπαρχετε και σεις !!!!!!"
    ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ !
    ΜΑ ΑΚΡΙΒΩΣ !!
    χαιρετισματα στον γιαχβε

  25. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 9:32 ΜΜ

    Ρε παιδια γιατι το κάνετε αυτο? αφηστε εμας τους αθλιους που πιστευουμε στα ιερα και τα οσια"χλευασμος σε εμας γιατι? Ενταξει είστε ανώτερη ανθρωποι και μπραβο σας και μαγκια σας δεν ειναι αναγκη να κάνετε ολοκληρη εκστρατεία στα κατοχικα για να μας αποδειξετε οτι ειστε πολυ μπροστα απο εμας.
    PSR33

  26. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 9:38 ΜΜ

    11.09 !

    ΔΕΝ ΕΙΠΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ,
    ΓΝΩΣΗ = 0
    ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ = 100

    ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΛΟΥΚΑΔΕΣ ΤΗΣ PC-ΟΘΟΝΗΣ !

    ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗΣ ΠΟΣΑ ΑΘΩΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΘΑ ΣΦΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΡΑΒΒΙΝΩΝ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ ?

    ΠΟΣΑ ?

    ΚΑΛΗ ΧΙΛΙΟΣΤΗ… ΚΟΙΜΩΜΕΝΟΙ ΚΥΚΛΙΚΟΙ ΔΟΥΛΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ ΑΜΕΤΟΧΟΙ ΣΥΜΕΤΟΧΟΙ !!!

    ΤΑ ΑΝΤΕΡΑ ΝΑ ΨΗΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΠΙΣΤΕ !!! ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΟ ΚΟΚΟΡΕΤΣΙ-ΓΙΟΥΒΕΤΣΙ !

    ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΠΕΛΘΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΝ….!

    ΑPOLLO11

    • Ανώνυμος 03/19/2014 @ 5:08 ΜΜ

      Νηστευσαντες και μη νηστευσαντες εισελθετε εκς την χαρα του Κυριου……λοιπον???ποιο το προβλημα σου….και αρνι θα ψησουμε σε αναμνηση της θυσιας του Χριστου και κοκορετσι θα ψησουμε και μην ανησυχεις δεν θα το καψουμε….εσυ….κοψε κανα μαρουλι σαν βετζιτεριαν που εισαι βαλτο στον ατμο ψηστο και φατο να το γλεντησεις…..μια και σε επιασε πονος για τα αρνια και τα κατσικια….μια ζωη υποκρισια….
      ΑPOLLO11….
      Γνωση=1000…ξεπερασες τον Αινσταιν και αυτο μας αρκει.
      Φιλικα…παντα.
      Ενας αλλα Λεων…με κοκορετσι σενιο.

  27. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 9:39 ΜΜ

    ""Εισαστε ολοι για λυπηση ανικανοποιητα εγωπαθη ανεγκεφαλα απροσωπα αποπροσανατολισμενα μυαρα μυαλα!!!!!!!!!!!!!!!!!""
    ————————————————————
    η χριστιανικη αγαπη σε ολο τς το μεγαλειο !!
    ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟΣ

  28. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 10:00 ΜΜ

    Πολλοί χριστιανοί μαζεύτηκαν εδώ μέσα αλλά πάλι ξεχειλίζουν από μίσος τα κείμενά τους. Συνεχίστε έτσι, να δίνετε το καλό παράδειγμα.

  29. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 10:17 ΜΜ

    ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΙ ΚΛΩΣΤΕΣ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΣΑΣ ΑΘΕΟΥΛΙΑ … ΚΛΩΣΤΙΤΣΕΣ ΠΟΥ ΟΣΟ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΜΙΑ – ΜΙΑ ΣΠΑΝΕ ..ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ΛΕΜΕ , ΚΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ .

  30. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 10:21 ΜΜ

    17 Μαρτίου 2014 – 11:32 μ.μ.
    καλα ρε παιδια εχετε καθολου σοβαροτητα ??
    καθολου αυτοσεβασμο ???
    Δλδ θα πρεπει να αφησουμε να συνεχιζεται αυτη η εβραιοσπορη αθλιοτητα ???
    Νομιζεις οτι κερδιζω κατι εγω με το να καθομαι να ποσταρω κειμενα για να δειξω στους συνανθρωπους μου οτι τους ΚΟΡΟΙΔΕΨΑΝ και τους ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ???
    σε τελικη δεν χανετε και τιποτα να ψαξετε λιγο απο μονοι σας !
    Εγω και ο καθενας μπορει να λεει οτι του καπνισει αλλα τα κειμενα ειναι εκει και ειναι ΔΟΓΜΑΤΙΚΑ !
    Πιστευετε ΗΔΗ ο καθενας οτι τον βολευει , κατ ουσια ΔΕΝ ειστε χριστιανοι γιατι ΔΕΝ μπορει ΚΑΝΕΝΑΣ να ειναι χριστιανος καθως τα κειμενα ειναι και ετσι και γκιουβετσι !!

    • Ανώνυμος 03/19/2014 @ 5:16 ΜΜ

      Θα συμφωνησω οτι ειναι δυσκολο να ειναι κανεις χριστιανος οχι γτ τα κειμενα ειναι ετσι και γιουβετσι αλλα γτ εμεις τα εφαρμοζουμε ετσι.
      Και ειναι αληθεια οτι παρα πολλοι κανουν του κεφαλιου τους και εχουν και την εντυπωση οτι ειναι χριστιανοι…
      Εμεις στραβα αρμενιζουμε πολλες φορες ….δεν μας φταιει ο γυαλος….αρκει να το βλεπουμε και να διορθωνουμε την ροτα μας…..και να μη καθομαστε αροδου.
      Φιλικα…
      Ενας αλλα Λεων….στραβα αρμενιζων.

  31. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 10:26 ΜΜ

    18 Μαρτίου 2014 – 12:17 π.μ.
    Δεν πας σε κανα γιατρο να σε δει !
    ΔΕΝ με φαινεσαι καλα
    εχεις παραισθησεις ΄!!!!

  32. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 11:10 ΜΜ

    12:17 !!!

    ΑΜΝΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΜΑΥΡΟ – ΑΣΠΡΟ ! ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ….

    ΕΝΘΕΟΣ – ΑΘΡΗΣΚΟΣ !

    ΓΙΑΤΙ….?

    Ο δικός μου Θεός σε βιβλία δεν χώρεσε… Ο δικός του ο Λόγος, το Σύμπαν… Εκπροσώπους και δούλους δεν όρισε… Στην ψυχή έχει αφήσει το νήμα…

    ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ! ( ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ..ΧΑΣ-ΧΑΣ !! ΑΜΝΟΙ ΟΧΙ COPY PASTE ΣΤΟ LINK !!! ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΜΑΡΤΙΑ !!! ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗ )

    Supertramp – Child Of Vision

    Well, who do you think you`re foolin`?
    You say you`re havin fun,
    But you`re busy going nowhere,
    Just lyin in the sun.

    You tried to be a hero,
    commit the perfect crime
    but the dollar got you dancing
    and you`re running out of time.

    You`re messin`up the water
    You`re rollin`in the wine
    You`re poisoning your body
    You`re poisoning your mind
    You gave me Coca-Cola
    You said it tasted good
    You watch the television
    It tells you that you should

    How can you live in this way ?
    -(Why do you think it`s so strange ?)
    You must have something to say
    -(Tell me why I should change ?)
    There must be more than this life.
    It`s time we did something right.

    Child of Vision, won`t you listen
    Find yourself a new ambition.

    I`ve heard it all before
    You`re saying nothing new
    I thought I saw a rainbow
    but I guess it wasn`t true
    You cannot make me listen
    I cannot make you hear
    You find your way to heaven
    I`ll meet you when you`re there.

    How can you live in this way?
    -(Why do you think it`s so strange ?)
    You must have something to say
    -(Tell me why I should change)
    We have no reason to fight
    cos we both know that we`re right

    Child of Vision, won`t you listen
    Find yourself a new ambition.

    http://www.metacafe.com/watch/9621469/supertramp_child_of_vision/

    APOLLO11

  33. Βρε ζωα!!!τον σταυροφορο εγω τον εβαλα φατσα καρτα στο βιντεακι????
    Γιδια!!!
    Πηρατε φορα και λετε λετε λετε!!! Αλλα απο ουσια μηδεν!
    Οι σταυροφοροι ηρθαν δευτεροι στις σφαγες ομως, τα πρωτεια τα κρατουν οι βυζαντινοι αυτοκρατορες σας που τους ονομασατε και Μεγα και αγιους…

    • Ανώνυμος 03/19/2014 @ 5:21 ΜΜ

      Αρκει που εχεις ολη την ουσια εσυ και τα λογια σου…..μελισταλαχτα….νεκταρ ζωης….με βαθυ νοημα.
      Παω να τα κορνιζαρω να με αγαλιαζουν….ΖΩΑ…ΓΙΔΙΑ….Ματι μεστος και σοφος λογος…
      Ευγε!!!!!
      Ενας αλλα Λεων….ωωω σορυ.
      Ενας αλλα Γιδι….τελεια

  34. ""……γιατί ποτέ η ορθοδοξία δεν ΕΠΕΒΑΛΕ την θρησκεία με το ζόρι""

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ! ΤΟ ΆΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ;;

    ΟΙ ΟΡΔΕΣ ΤΟΥ ΑΛΑΡΙΧΟΥ ΠΟΥ ΕΣΦΑΞΑΝ ΟΠΟΙΟΝ ΜΙΛΟΥΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΠΑΡΑΓΓΕΛΘΕΙΣΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΘΕΟΔΟΣΙΟ ΤΟ 392μ.χ., ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ;;;

    ΤΟ ΕΙΣ ΕΔΑΦΟΣ ΦΕΡΕΙΝ, ΜΗΠΩΣ;;;

    Η ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΟΣΟΣ;;;

    Ο ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΕΙΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΟΣ;;;

    ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΑΠΌ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΕΕΕ;;;

    ΠΑΙΔΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΕΝΕΤΕ ΚΙΟΛΑΣ.

    • Ανώνυμος 03/19/2014 @ 5:28 ΜΜ

      Αντε βαρεθηκα να γραφω….παω να φιαξω καφε….πες μας το αλλο με τον Τοτο να μας ανοιξεις και συ τα ματια λες και δεν εχουμε κοινους προγονους.
      Αντε ενας ενας φαγωθηκατε…
      Αφου τα ειδατε και ξυπνησατε και δεν θελετε να λεγεστε ουτε να ειστε χριστιανοι τι μας σκοτιζετε????δουλεια σας και δουλεια μας
      Αντε γεια….γατακια…βγαλατε και νυχια.
      Ενας αλλα Λεων…ωχ…σορυ
      Ενας αλλα Γιδι

  35. Ανώνυμος 03/17/2014 @ 11:55 ΜΜ

    ο θεος ειναι τοσος μεγαλος να χωραει στις καρδιες ολων των ανθρωπων
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
    ο θεος εδωσε μυαλο στους ανθρωπους να δουν ποια ειναι αληθινη θρησκεια μελετηστε την καινη διαθηκη την αγια γραφη (οχι αιρετικα πλανεμενα βιβλια διαφορων ) ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΕΤΕ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ
    ο θεος παρεχει αγαπη και οχι μισος
    ο θεος παρεχει ειρηνη στις καρδιες μασ και οχι τσακωμους και υβρεις

    ας ψαξει ο καθε ανθρωπος να δη και να διαβασει τον αληθινο λογο του θεου και υστερα θα καταλαβει τι πρεπει να κανει για να ειναι σωστος τιμιος ορθοδοξος χριστιανος

    Υ.Γ καποια στιγμη σε καποιο μηνυμα μου καποιος σχολιασε την ορθογραφια μου: να ξερει οτι απο ανθρωπους ανορθογραφους και αγραματους μπορει καποιος να παρει αρκετα χρησιμα πραγματα με ουσια (δεν το λεω για εμενα αυτο)
    και απο ανθρωπους δηθεν μορφωμενους που νομιζουν οτι ειναι υπερανω καποιων ανθρωπων καποιοι απο αυτους τους υποτιθετε μορφωμενους που φορανε γραβατα και ντυνονται με καλα ρουχα για να ΚΡΥΨΟΥΝ την ασχημια του χαρακτηρα τους μπορει το επιπεδο τους να ειναι τοσο χαμηλο και το μυαλο τους να κατεβαζει βρωμικες σκεψεις που βρωμιζουν χειροτερα και απο τα στασιμα βρωμικα νερα

    ειδαμε και τους δηθεν μορφωμενους που καθοντε στα εδρανα (ο νοω νοητω) σε τι κατασταση μας φερανε

    Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ
    ΑΛΛΑ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΕΛΕΙΨΗ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
    ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΕΙΨΗ ΠΙΣΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ (απο μερικους)

    ο καθενας κοιταγε την παρτη του τοσα χρονια (ισως οι περισοτεροι) πως θα ικανοποιησει τα παθος του τις αδυναμιες του πως θα ικανοποιηση το ΕΓΩ ΤΟΥ ας ειναι και λαθος αυτο
    ειχαμε φτασει πολλοι απο εμας να ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΜΕ για τον συνανθρωπο μας
    τετειες αρωστημενες καταστασεις υποστηριζαμε και υποστηριζουμε πολλοι απο εμας

    φωνη βοωντος

  36. Ανώνυμος 03/18/2014 @ 6:19 ΠΜ

    Αυτο με το μαρμαρωμενο βασιλια ειναι τεχνολογικα ξεπερασμενο εδω και αιωνες,οι αλλοι εχουν το ρομποκοπ,τα τρανσφορμερ και τον καινουριο εξολοθρευτη Gti 5V900,5447%89(οι ληγοντες καερδιζουν λιπαντικο durex)
    To προγραμμα των αεροψεκασμων εχει αποτυχει, δεν ελεγχεστε πλεον τα τελευταια 4 χρονια,γι'αυτο λοιπον(εκτος του λιπαντικου)θα παρετε σταδιακα μικρη συμβολικη αυξηση και μικρες φοροελαφρυνσεις!
    Σιγα σιγα θα τα ξεχασετε ολα και θα γινετε οπως πριν-απλα ηλιθιοι,λιγη ακομη υπομονη.
    ΝΙΚΟΣ

  37. Ανώνυμος 03/18/2014 @ 7:18 ΠΜ

    "μελετηστε την καινη διαθηκη την αγια γραφη (οχι αιρετικα πλανεμενα βιβλια διαφορων )"
    φωνη βοωντος
    18 Μαρτίου 2014 – 1:55 π.μ.
    ————————————————————–
    Δλδ εσυ τα εχεις διαβασει και σου φιανονται θεοπνευστα ????
    Για πες μου τοτε γιατι διαφερουν μεταξυ τους τα ευαγγελια ???
    γιατι ο ευαγγελισμος αφου ειναι ΤΟΣΟ μεγαλη γιορτη ειναι ΜΟΝΟ σε ενα ευαγγελιο και με χάλια μεταφραση ????
    γιατι στην αποκαλυψη σωζονται μονο εβραιοι ???
    δες και παραπανω την ιστορια ΠΩΣ εγιναν τα θεοπνευστα !
    Μαθε πως ταχαμ ταχαμ κριθηκαν ορθα τα 4 και αποκρυφα τα αλλα ευαγγελια ! ποιος τα κλειδωσε και τα ξεδιαλεξε ??? ο θεος ???
    ελεος ρε παιδια !!
    Ξυπνηστε επι-τελους !!
    ΔΕΝ υπαρχει μοναδικη αληθεια ουτε κανας γιαχβε παναγαθος που να ειπε αυτα τα πραμματα !!
    ο Χριστος αν ενοουμε καποιον φωτισμενο της εποχης ηταν κατα πασα πιθανοττα ο Απολλώνιος ο Τυανεύς !
    καπου το παραδεχετε και η εκκλησιαστικη ιστορια αλλα βαριεμαι να το ψαξω παλι τωρα .
    Φτανει το καρβουνο !!!

  38. """ο θεος εδωσε μυαλο στους ανθρωπους να δουν ποια ειναι αληθινη θρησκεια μελετηστε την καινη διαθηκη την αγια γραφη (οχι αιρετικα πλανεμενα βιβλια διαφορων ) ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΕΤΕ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ""

    ΑΥΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΑΜΕ ΡΕ ΦΙΛΕ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΛΕΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΜΕ, ΒΡΙΘΕΙ Η "ΑΓΙΑ" ΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΑΙΜΟΜΙΞΙΕΣ (ΛΩΤ) ΑΠΟ ΑΠΑΤΕΣ, ΣΦΑΓΕΣ, ΑΠΟ ΜΑΣΤΡΩΠΙΑ (ΑΒΡΑΑΜ ΜΕ ΣΑΡΡΑ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΥ ΛΑΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΚΟΛΛΗΣΕ ΤΗΝ ΡΕΤΣΙΝΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ.

    """"Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ
    ΑΛΛΑ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΕΛΕΙΨΗ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
    ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΕΙΨΗ ΠΙΣΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ (απο μερικους)""""

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΡΕ ΑΔΕΡΦΕ ΠΟΥ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΜΙΛΑΜΕ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΚΟΠΥΡΑΪΤ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ;;; ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΜΕ ΔΗΛΑΔΗ.

    ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΤΑ ΛΕΩ ΚΙ ΕΓΩ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΑΚΡΥΝΟ ΜΟΥ ΣΟΪ (ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ) ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΕΣΑΙ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΙΕΣ ΜΟΥ ΟΙ ΘΕΟΥΣΕΣ ΚΑΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ!!

    ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΤΑΝ ΛΕΣ "ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ" ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΠΟΨΗ, ΕΝΝΟΕΙΣ ΚΑΤ΄ ΕΣΕ ΔΗΛΑΔΗ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΞΑΚΡΙΒΩΘΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΟΙΟΣ ή ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΕΟΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΚΡΙΒΩΘΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΕΙ ΠΡΩΤΑ ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΤΙ ΕΝΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΘΕΟΣ.

    ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ

    ΠΕΤΡΟΣ

  39. Ανώνυμος 03/18/2014 @ 10:39 ΠΜ

    οσοι κατηγορουν τους χριστιανους κ λενε μονο εναντιον της θρησκειας δε βλεπω να λενε κατι για τα δικα τους πιστευω,κ τις δικες τους ιδεες (αν εχουν)
    να μας πουν τι θεωρουν εκεινοι ως αληθεια..ετσι χωρις να κατηγορει ο ενας τον αλλον ο καθενας θα υποστηριζει τι πιστευει ο ιδιος.χωρις να θιγεται κανεις.μπορειτε να το κανετε αυτο?

  40. Ανώνυμος 03/18/2014 @ 10:42 ΠΜ

    12:00 τα δικα σας σχολια ειναι επιθετικα.δε νομιζω να περιμενεις μετα πολλες ευγενειες.κ η λεξη "μισος" ειναι βαρια δε διεκρινα κατι τετοιο..

    • Ανώνυμος 03/18/2014 @ 3:15 ΜΜ

      Υποστιριζουμε απλα με τον ιδιο τροπο και μεις τα πιστευω μας που εχουν ριζες και οχι αερολογιες και υπονιες και φιλολογιες αστηρικτες!

  41. Ανώνυμος 03/18/2014 @ 12:34 ΜΜ

    17 Μαρτίου 2014 – 8:00 μ.μ.

    εδώ δεν είναι η αλάνα που τσακώνεστε οι λούγκρες μεταξύ σας
    και ο ΚΑΝΕΝΑΣ είναι σχολιαστής που συμπαθούμε οι περισσότεροι εδώ επειδή και γνώσεις έχει αλλά ακόμα και όταν προκαλεί το κάνει με ευγένεια και πάντα μιλώντας με Γνώση.
    Άρα, πήγαινε να ξεστραβωθείς για να μάθεις πως έχουν επιβάλλει οι "δούλοι" του θεού σου τη θρησκεία τους στην ανθρωπότητα και έπειτα έλα να μας κάνεις μάθημα
    έως τότε όμως
    βούλωστο το βρωμοστοματάκι σου

  42. Ανώνυμος 03/18/2014 @ 12:43 ΜΜ

    17 Μαρτίου 2014 – 9:16 μ.μ.
    Ασυνάρτητο κατεβατό με εξυπνακίστικες ατάκες….. τα απομεινάρια μιας εποχής που ευτυχώς για όλους έχει πεθάνει
    ρίχνεις ακόμα γκόμενες με αυτό το στυλ; γιατί είναι εντελώς παρωχημένο πλέον…

    Επειδή δεν προλαβαίνεις να διαβάζεις γιατί μιλάς πολύ (και λες βλακείες) μάθε σήμερα (ποτέ δεν είναι αργά) ότι σ' αυτή τη χώρα η ορθοδοξία (και όχι ο καθολικισμός) επιβλήθηκε με αίμα και ψέμα.
    Με καταστροφές, με σφαγές, με συκοφαντίες, με ψέμματα, με κακογραμμένα υβρίδια ("ιερά βιβλία") και κακοαντιγραμένα λεγόμενα Ελλήνων Διδασκάλων και Φιλοσόφων.
    Ας είναι καλά ο αληταράς ο κακάσχημος κοντός ο Παυλάκος ο απατεώνας που ουσιαστικά τη δική του εκκλησία ίδρυσε και όχι κάποιου Ιησού που άλλωστε ποτέ δεν υπήρξε.

    Άντε στις καφετέριες τώρα να πουλήσεις καμιά εξυπνάδα να βγάλεις κανένα γκομενάκι

    • Ανώνυμος 03/18/2014 @ 6:43 ΜΜ

      Κανε σε παρακαλω ενα γυρω στις γειτονιες της αθηνας και σ ολη την ελλαδα να παρεις λιγη γνωση απο ανθρωπους που ο ΘΕΟΣ εκανε ορατη την βοηθεια του στη ζωη τους!!!! ετσι απλα και ειναι αγραμματοι!!!!! και τοτε ελα να μας πεις !!!!!!γκαλοπ λοιπον ποσοι ειδαν ΧΡΙΣΤΟ ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΟΥΣ ΟΛΟΖΩΝΤΑΝΟΥΣ και μετα να μηλας !!!!αν εισε λιγο περιεργος δεν φοβασε να βγεις απ το κλουβι σου καντο!!!!!!!!!!!τοτε να δω πως θα τα β γαλεις περα με αυτα που θα ακουσεις και πως θα τα αντικρουσεις με τα παραφιλολογικα σου στοιχεια!!!!!ειδικα τα ματια αυτων που θα σε κοιτουν αυτα θα μιλουν πριν το στομα τους !!!!!!!!!καημεουλη μου!!!!!!!!!που αδικα ψαχνεις χαρτια να βρεις για να διαψευσεις !!!!!!!!!!ανθρωπους που το ζησαν ψαξε αν εισε μαγκας και εχεις τα κοτσια!!!!

  43. Ανώνυμος 03/18/2014 @ 12:53 ΜΜ

    Εχει πολυ περαση το θεμα ΘΕΟΣ ?????????εεεεε??????????πολυ αλληλοκατακρηση!!!!
    Εσεις προσπαθητε να περασετε τα αθειστικα σας μεσον της πολυδιαφημησμενης πανγνωσιας και εγκυκλοπαιδοφιλολογιας σας!!!!!
    Και ειρωνευοντας εμας αλλα!!!!!να θυμαστε της μανουλας σας(την καημενη)τα λογακια!!!!!!!!!!καποια στιγμη θα σας χρειαστουν για να παρετε τις σωστες απαντησεις στις ανασφαλιες σας που δεν θα μπορει καμια φιλαδα ΓΝΩΣΗΣ να σας δωσει!!!!!παρα μονο η χειροπιαστη βοηθεια του ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΜΕ ΝΙΩΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

    Κατασταλαγμενη ψυχη!

  44. Ανώνυμος 03/18/2014 @ 6:52 ΜΜ

    καθολου αερολογιες.
    διαβαζω τα σχολια σας κ δε μπορω να καταλαβω αν πιστευετε σε δωδεκαθεο,στο συμπαν η σε τιποτα απολυτως.
    κ παλι..τι σας νοιαζει που η χωρα μας ειναι κατα βαση ορθοδοξη εφοσον εχετε την επιλογη να μην ειστε.

  45. Ανώνυμος 03/18/2014 @ 6:54 ΜΜ

    2:43 εσυ που το στηριζεις οτι ο Ιησους ποτε δεν υπηρξε?

  46. 8:54 Με καθε σεβασμο θα σου αντιστρεψω το ερωτημα και θα σε παρακαλουσα να μου παραθεσεις μια,οχι παραπανω μονο μια ιστορικη πηγη για την υπαρξη του Ιησου.
    Ακομη και τα ευαγγελια που δεν αποτελουν σε καμια περιπτωση ιστορικη πηγη, γραφτηκαν απο αγνωστους πολλες δεκαετιες αργοτερα..

  47. Ανώνυμος 03/19/2014 @ 1:10 ΠΜ

    καποιοι που δεν πιστευουν στην υπαρξη του θεου ειναι δικαιωμα τους δεν θελω να ερθω σε αντιπαραθεση με καποιον που δεν πιστευει Ο Μ Ω Σ ΥΠΑΡΧΗ ΘΕΟΣ
    εγω προσωπικα το εχω βιωσει με Δ Ι Α Φ Ο Ρ Ο Υ Σ Τ Ρ Ο Π Ο Υ Σ

    ειναι παρα πολλα τα παραδειγματα που εχω βιωσει ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΑΡ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟς ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟΣ

    Υ.Γ ενα παραδειγμα θελω να πω ΑΠΟ Τ Α ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΧΕΙ ΣΩΣΕΙ Ο ΘΕΟς το 1999 οταν εγινε ο μεγαλος σεισμος στην αθηνα εγω πριν 3 ημερες πριν γινει ο σεισμος προσευχομουν για καποιο θεμα προσωπικο μου σε καποιους αγιους στην προσευχη μου ηρθε στο μυαλο μου εντονα "ΣΕ 3 ΗΜΕΡΕς" απορεισα γιατι εγω αυτο που προσευχομουν Δ Ε Ν ειχε καμια σχεσει με το χρονικο διαστημα των 3 ΗΜΕΡΩΝ που μου ηρθε εντονα στο μυαλο

    μετα απο 3 ημερες γινετε ο σεισμος εγω εκεινη την ωρα του σεισμου ημουν ξαπλωμενος στο κρεβατι μου ΠΕΤΑΓΟΜΑΙ ΑΠΟΤΟΜΑ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ Η ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΟΤΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΝΤΟΥΛΑΠΑ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΟΥ ΕΠΕΣΕ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΞΑΠΛΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΠΑΣΕ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΤΟ ΠΕΤΑΞΑ ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΗΜΕΙΑ

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Ο ΘΕΟς ΜΕ ΕΣΩΣΕ ΑΠΟ ΒΕΒΑΙΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΕΣΒΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ

    ειλικρινα το λεω με αγαπη οτι η καινη διαθηκη και η αγια γραφη ειναι δυο βιβλια για εμενα ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΜΕ ΟΥΣΙΑ ΧΡΗΣΙΜΑ για καθε ανθρωπο και οποιος τα διαβαζει θα Ω Φ Ε Λ Η Θ Ε Ι παραπολυ

    φωνη βοωντος

  48. Ανώνυμος 03/19/2014 @ 1:51 ΠΜ

    18 ΜΑΡΤΙΟΥ 11:49μμ ΚΑΝΕ Ω Φ Ε Λ Ι Μ Α πραγματα κατα το θελημα του θεου που αναφεροντε στις 10 εντολες αν ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ και θα καταλαβεις την ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ στην πορεια σου
    εχεις κανει τιποτα απο τα παρακατω οπως λενε διαφοροι γεροντες!!
    για να βαδισει κανεις ΣΩΣΤΑ στο θελημα του θεου
    ΘΕΛΕΙ ΑΓΩΝΑ
    ΘΕΛΕΙ ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ
    ΘΕΛΕΙ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ
    ΘΕΛΕΙ ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ ΣΤΑ ΠΑΘΗ
    ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ
    ΘΕΛΕΙ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΟΙΝΩς ΝΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΜΑΣΤΕ
    ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΥΧΝΑ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗς ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙς ΑΜΑΡΤΙΕς ΜΑΣ
    ΘΕΛΕΙ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
    ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΕ ΑΛΗΘΙΝΟς ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
    Υ.Γ ειναι ευκολα καποιος ανθρωπος να πεσει στην αμαρτια οι πειρασμοι ειναι πολλοι
    η μαγκια του καθε ανθρωπου να το πω λα*ι*κα ειναι να συχαθει και να αποκοπει και να Π Ρ Ο Σ Π Α Θ Ε Ι να μην ξανακανει οποιαδηποτε αμαρτια που μολυνει την ψυχη του και να αποκοπει απο αυτην (και εγω στην προσπαθεια βρισκομαι)

    ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΕ ΚΑΤΙ Α Ξ Ι Α ΚΑΙ Τ Ι Μ Ι Α ΧΩΡΙΣ ΑΓΩΝΑ

  49. Ανώνυμος 03/19/2014 @ 6:56 ΠΜ

    δεδομενα
    1)ο θεος σας εδωσε εντολες που ΔΕΝ τηρειτε
    2)ο θεος εχει ΑΛΛΟΝ περιουσιο λαο
    3)ο θεος ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΣΕ εναν αλλον λαο
    4)ο θεος ΔΕΝ εχει κρινει ακομα κανεναν
    5)υπερασπιζεστε τον χριστο που ειπε περι αγαπης οπως λετε

    1)εσεις υπερασπιζεστε κατι που ΔΕΝ τηρειτε
    2)εισατε ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ απο ζωα για τον περιουσιο λαο
    3)φοβαστε τον εωσφορο αλλα λατρευετε τους αγγελους που ΔΗΛΩΣΑΝ κατωτεροι του ανθρωπου και ΑΥΤΟΣ ειναι ο λογος που εξεπεσε ο εωσφορος
    4)λατρευετε αγιους που ΔΕΝ εχουν κριθει ακομα
    5)αντι αγαπης ΔΕΝ ξερετε την τυφλα σας απο αλλες θρησκειες και με το ΖΟΡΙ κανετε νεους χριστιανους και ΒΙΑΖΕΤΕ το πνευμα τους με την χριστιανικη προπαγανδα (αυτο εχετε παθει και εσεις, εχετε βιαστει πνευματικα και ειστε υπο "συνδρομο στοκχολμης)

    Ο ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟς ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ

  50. Ανώνυμος 03/19/2014 @ 11:38 ΠΜ

    κατσε 8:56 γιατι τα χεις κανει αχταρμα..
    ο Θεος μας εδωσε εντολες κ προσπαθουμε να της τηρουμε.ανθρωποι ειμαστε αμαρτωλοι,δε τα καταφερνουμε παντα αλλα κανουμε αγωνα.
    ΝΟΜΙΖΟΥΝ οτι ειναι ο περιουσιος λαος
    οι αγγελοι κατωτεροι του ανθρωπου??ΟΧΙ!!ειναι κατωτεροι του θεου κ ανωτεροι του ανθρωπου.ο εωσφορος εξεπεσε γιατι υπερηφανευτηκε.
    Τους αγίους τους προσκυνούμε χωρίς να παραγνωρίζουμε τη φύση τους, χωρίς δηλαδή να τους εκλαμβάνουμε για θεούς.με την προσκύνηση δεν αποδίδουμε λατρεία, είναι εκδήλωση τιμής και αγάπης.
    δεν μας ξερεις ολους προσωπικα για να λες τι ξερουμε κ τι οχι απο αλλες θρησκειες.κ εσενα δεν ειδα να σε εκανε κανενας χριστιανο με το ζορι.εκανες την επιλογη σου.

  51. Ανώνυμος 03/19/2014 @ 11:45 ΠΜ

    11:49 οι μαθητες του ανελαβαν μετα την ανασταση τη διαδωση του ευαγγελικου μηνυματος.εμεις πιστευουμε τα ευαγγελια.ομως για να πεις με σιγουρια οτι δεν υπηρξε ως προσωπο πρεπει κ εσυ καπου να στο στηριξεις.

  52. Ανώνυμος 03/19/2014 @ 12:36 ΜΜ

    19 Μαρτίου 2014 – 1:38 μ.μ.
    Προσπαθειτε δλδ να μην ποσκυνατε τις εικονες αλλα δεν μπορειτε ???
    2) «Δεν θα κατασκευάσεις για σένα είδωλα και κανενός είδους ομοίωμα που να αντιπροσωπεύει ο,τιδήποτε βρίσκεται ψηλά στον ουρανό ή εδώ κάτω στη γη ή μέσα στα νερά, κάτω απ` τη γη. Δεν θα τα προσκυνάς ούτε θα τα λατρεύεις, γιατί εγώ ο ΚΥΡΙΟΣ, ο Θεός σου, είμαι Θεός που απαιτώ αποκλειστικότητα. Για την αμαρτία των πατέρων που μου αντιστέκονται τιμωρώ τα παιδιά, ακόμα και ως την τρίτη και την τέταρτη γενιά. Δείχνω όμως την αγάπη μου σε χιλιάδες γενιές αυτών που με αγαπούν και τηρούν τις εντολές μου».
    περι αγγελων ειναι γενικα μπουρδουκλωμενο το πραμα αλλα εσυ προφανως δεν ξερεις
    Οι αγγελοι ειναι πνευματικα – μονουποστατα οντα
    ο ανθρωπος εναι 3υποστατος !
    καλημερα
    και σαν τι περηφανεια εκανε δλδ ο εωσφορος ???
    οι αγιοι ΔΕΝ ειναι αγιοι γιατι δεν εχει γινει η ΚΡΙΣΗ , 2απαρουσια κλπ
    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΙΕΡΑ ΣΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ
    ποιος τους εκανε αγιους δλδ ? αφου ο θεος ΔΕΝ τους εκρινε ακομα ???
    ξανακαλημερα
    ωραια συγνωμη για την αδικη κατηγορια
    Για πες μου τοτε τι παραπανω εχει ο χριστανισμος , γιατι για αγαπη μιλανε ΟΛΕΣ !
    τελος ναι με ρωτησαν οταν ημουν 1 ετους και αναφωνησα ΝΑΙ , θελω να γινω δουλος του γιαχβε !!!
    ΤΕΛΕΙΩΣ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ
    19 Μαρτίου 2014 – 1:45 μ.μ.
    [(Ευσέβιος, Εκκλησιαστική Ιστορία 3,325). «…είχαν επιτέλους επικρατήσει πέντε ονόματα: Kαίσαρας (Ceasar), Kρίσνα (Krishna), Mίθρας (Mithra), Ώρος (Horus) και Δίας (Zeus)»]
    Τελικά ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος προσπάθησε να δώσει τη λύση! Πρότεινε τον συνδυασμό του δυτικής καταγωγής θεού Ήσους (Hesus, θεότητα Δρυίδων Κελτών) και του ανατολικού θεού-σωτήρα Κρίσνα (Krisna = σκούρος, μαυριδερός αλλά και ομόηχος του Christ = Χριστός, αυτός που έχει πάρει το χρίσμα). Ακολούθησε ψηφοφορία, όπου με οριακή πλειοψηφία συμφώνησαν (161 ψήφοι έναντι 157) και έτσι προέκυψε ένας νέος θεός, που επίσημα και με δημοκρατικές διαδικασίες επικυρώθηκε από τον Κωνσταντίνο (Acta Concilii Nicaeni, 1618). Αυτή η καθαρά πολιτική πράξη θεοποίησης τοποθέτησε νόμιμα και αποτελεσματικά τους Ήσου και Κρίσνα στην κορυφή του Ρωμαϊκού πάνθεου, σαν μια ξεχωριστή οντότητα. Το όνομα του νέου Θεού Ήσους Κρίσνα (Hesus Krisna) σταδιακά εξελίχτηκε σε Ήσους Κράιστ (Hesus Christ), Τζέσους Κράιστ (Jesus Christ) και στα Ελληνικά Ιησούς Χριστός.
    [(Life of Constantine, vol.iv, pp.36-39, 331). «(ο Ευσέβειος) ένωσε θρύλους και μύθους όλων των θρησκευτικών δογμάτων του κόσμου»….«(έφτιαξε ο Ευσέβειος) πενήντα πολυτελή αντίγραφα….γραμμένα σε περγαμηνές και ευανάγνωστα…που να μεταφέρονται εύκολα»….«τις Νέες Διαθήκες»…. (και διέταξε) «να καούν (τα παλαιά χειρόγραφα)»….«(και ανακοίνωσε) όποιος αποκαλυφθεί να κρύβει γραπτά, θα αποκεφαλιστεί».]

    • Ανώνυμος 03/19/2014 @ 4:00 ΜΜ

      Οταν εχεις την φωτογραφια της μανας σου της γυναικας σου της γκομενας σου του αδερφου σου του παιδιου σου κλπ.που παει αυτη η αγαπη οταν κυττας την φωτο…στο χαρτι???στα χρωματα η στο προσωπο που δειχνει η φωτογραφια……ολο εξυπναδες….
      Εσυ πιστευεις οτι ειναι κατωτεροι οι Αγγελοι απο τον ανθρωπο…..με γεια σου και χαρα σου.
      Τους Αγιους ο κοσμος τους θεωρει Αγιους και αυτος τους υποδεικνυει και μετα η εκκλησια…..ετσι τους βλεπουμε εμεις….ως Αγιους εσυ βλεπε τους οπως σου αρεσει.
      Για τα υπολοιπα πιστευε οτι θες ….δεν ειναι υποχρεωτικο να τα δεχονται ολοι.
      Τις παπαριες ….εγραψε 50 πολυτελεις και ευαναγνωστες περγαμηνες που ζησαν αυτες καλα και ολες οι υπολοιπες καηκαααααανν……και ετσι ζησαν αυτες καλα και μεις????καλυτερααααα!!!!
      Ενας αλλα Λεων….

  53. 1:45 Τα ευαγγελια δεν αποτελουν συγγραφικο εργο των αποστολων! Οι περισσοτεροι απο αυτους ειχαν ηδη πεθανει οταν ειχαν γραφτει!
    Το δε ευαγγελιο που υποτιθεται πως εχει γραψει ο παυλος δεν αποδεχεται την ανθρωπινη φυση του ιησου. Δηλαδη ουτε νεκραναστασεις ουτε τιποτα. Και ειναι το μοναδικο που γραφτηκε κοντα στο 50 μ.χ. δηλαδη το εγγυτερο χρονολογικα. Σε ποιανου ευαγγελια λοιπον πιστευεις?

    • Ανώνυμος 03/19/2014 @ 4:25 ΜΜ

      Δεν εγραψε ευαγγελιο ο Παυλος…..επιστολες εγραψε…οι Λουκας,Ματθαιος,Μαρκος,Ιωαννης…..και ολα γραφτηκαν πριν το 70 μχ…..εννοειται αντιγραφα τους φθασαν ως τις μερες μας.
      Αλλα τι στεναχωριεσαι???δεν ειμαι ελευθερος να πιστευω οπου θελω???δειξε μου κατι ανωτερο και το συζηταμε.
      Και κατι ακομη….ποτε κανεις μεχρι τοτε δεν τολμησε να πει:Εγω ειμαι η οδος και η ζωη……ο πιστευων εις εμε εχει ζωην αιωνιον……ο αγαπων πατερα η μητερα υπερ εμε ουκ εστι μου αξιος…..ο μη φερων καρπο θα κοπει και στη φωτια θα ριχθει…κλπ…κλπ και πολλα αλλα…..ποιος τολμησε να πει οτι ειναι υιος Θεου και εμεις τα αδερφια του αρα και υιοι του Θεου και μεις….Πατερ ημων λεμε….πατερα τον φωναζουμε και στον ενικο του μιλαμε και του ζηταμε οτι θελουμε και οτο τραβαει η ψυχη μας.
      Εμεις αυτον τον Τριαδικο Θεο θελουμε θελουμε στη ζωη μας ποιο το προβλημα σας δεν καταλαβαινω.
      Ειπε κανεις οτι μονο ο Χριστος μιλησε για αγαπη???κι αλλοι μιλησαν αλλα αυτος θυσιαστηκε για την αγαπη του προς εμας…σταυρωθηκε και αφησε παραδειγμα θυσιας για μας να την εχουμε συνεχως μπροστα μας…
      Τελος παντων…αυτα τα λιγα.
      Ενας αλλα Λεων…και τι Λεων…Λεων αλμπινο.

  54. 1:45 Κοιτα κι απο που πηρε το προσωπο του ο δικος σας..
    m.youtube.com/watch?v=XXop0D_j3fk

  55. Ανώνυμος 03/19/2014 @ 3:09 ΜΜ

    πόση ψευδολογία στο όνομα αγίων Γερόντων…χλευασμός προρήσεων προειδοποιητικού χαρακτήρα…ο Θεός γνωρίζει , προγνωρίζει καί μέσω φωτισμένων ανθρώπων μας ειδοποιεί, καλέι σε μετάνοια…όσοι ενιστάμεθα απλά δεν θέλουμε να κόψουμε τα πάθη μας…Σαρακοστή δύσκολη…καλό αγώνα

  56. Ανώνυμος 03/19/2014 @ 3:12 ΜΜ

    2:36
    Δεν καταδικάζεται η κατασκευή και η τιμή εικόνων κτισμάτων, παρά μόνο εάν αυτή η εικόνα σκοπεύει να απεικονίσει τον άκτιστο και αόρατο Θεό, και λατρεύεται ως Θεός. Μόνο τότε θεωρείται είδωλο
    οσο για τον εωσφορο (η υπερηφανεια ειναι το χειροτερο αμαρτημα)γεματος αλαζονεια θεωρησε τον εαυτο του ομοιο με το Θεο.γι αυτο κ η πτωση του
    για τους αγιους τωρα..με την ανακυρηξη ειναι η αποδοχη η τιμη σ αυτους που ξεχωρισαν με την αφοσιωση τους στο Θεο κ ειναι παραδειγματα προς μιμηση.
    τι παραπανω εχει ο χριστιανισμος?μα ο χριστος νικησε το θανατο! Η Ανάσταση του Χριστού Είναι αυτό που διαφοροποιεί τον Χριστιανισμό από οποιαδήποτε άλλη θρησκεία.
    τελος,ε ενταξει μπορει να βαπτιστηκες.αλλα αν αρνησαι τωρα το Χριστο δεν πιανεσαι για χριστιανος.

  57. Ανώνυμος 03/19/2014 @ 3:42 ΜΜ

    4:01 ολα τα ευαγγέλια γράφτηκαν ελάχιστα χρόνια μετά την Ανάσταση του Χριστού
    Οι απόστολοι επισφράγισαν την μαρτυρία της Ανάστασης του Χριστού με τη ζωή τους.
    Θα δέχονταν όλοι αυτοί τον θάνατο και θα οδηγούσαν τόσους άλλους στο μαρτύριο για ένα συνειδητό ψέμα;

  58. Ανώνυμος 03/19/2014 @ 6:18 ΜΜ

    Ρεεεεεε…….θα σφαξουμε και δευτερο αρνι το πασχα αν περασει ο Ολυμπιακος…..
    Ετσι γιανα σκατε….χαχαχα!!!!
    Ενας αλλα Λεων…φτου !!!ολο το ξεχνω.
    Ενας αλλα Γιδι.

    • Ανώνυμος 03/19/2014 @ 9:42 ΜΜ

      Αντε ρε φιλοζωε….την γλυτωσε το αρνι…..επιασαν τοπο οι ευχες των βετζιταριαν….θα την βγαλουμε με ενα αρνι μονο.
      Ενας αλλα Λεων…..που μας κανανε γατακια αποψε…

  59. Ανώνυμος 03/19/2014 @ 9:52 ΜΜ

    Ερμηνευεις οπως σου αρεσει
    και απαντας ασυναρτητα
    πχ. εσυ και ολο το παπαδαριο μπορει να τους λετε αγιους ΑΛΛΑ ο θεος ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΚΡΙΝΕΙ !!
    ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΙ !!απλα εσεις τους ονομαζεε αγους και λατρευετε τα λεγομενα σας , τριχες κατατσαρες δλδ και ΚΑΘΑΡΗ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΑ
    ΕΛΛΗΝιΚΑ ΜΙΛΑΜΕ αλλα εσυ απερανολογεις χωρις λογικη

    …………………………ια

    • Ανώνυμος 03/19/2014 @ 10:41 ΜΜ

      Ναι….και χαθηκες στην απεραντωσυνη των λογων….θες να στα πω οπως σου αρεσει…..ωραια λοιπον ο Θεος δεν τους εχει κρινει αλλα εμεις λογω της προσπαθειας που κανανε για να εφαρμοσουν τον λογο του Θεου στη ζωη τους τους θεωρουμε και τους ονομαζουμε Αγιους……εσυ τον Αη-Νικολα φωναζετον Νικολα….η οπως σου αρεσει.
      Τωρα τις τριχες τις κατσαρες ισιωσετες γτ μπαινουν στο μυαλο σου και σε μπερδευουν……προσεχετες μπορει να σου δημιουργησουν μολυνση…
      Λατρεια στα λεγομενα τους….οπως θελεις τα ερμηνευεις….λατρεια σε προσωπα εχω ακουσει αλλα σε λογια πρωτη φορα…..να κατι καινουργιο….οσο ζω μαθαινω…..ελα διδασκαλε πες μας κατι ακομη να ανοιξεις νεους δρομους στην ταλαιπωρη κοινωνια…
      Ολος προσμονη περιμενω το αποσταγμα της σοφιας σου.
      Ενας αλλα Λεων…αναμενων την σοφια σου διδασκαλε.

  60. Ανώνυμος 03/20/2014 @ 6:36 ΠΜ

    ου ποιήσεις σεαυτω είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα,
    ΟΥΔΕ ΠΑΝΤΟΣ ΟΜΟΙΩΜΑ !!!
    Δεν εχει αυξηση γραμματων να τα κανω τεραστια ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΕΙΣ ΤΙ ΛΕΕΙ .
    Οπως και για τους αγιους , εσεις ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΤΕ ΟΠΩς ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΑΛΛΑ Ο ΘΕΟς ΔΕΝ ΤΟΥς ΕΚΡΙΝΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ , ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΙ , ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΛΗΘΗ-ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΗς ΚΡΙΣΗΣ ΠΑΛΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ
    γκεγκε ???
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΡΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΕ ΜΟΥ ????????????
    ΥΓ . συνεχισε την αερολογια – απεραντολογια !
    α και ξεχασα ξερεις οτι το κρετινος ειναι παραφραση του χριστιανος συμφωνα με τον μπαμπινιωτη ??

    • Ανώνυμος 03/20/2014 @ 4:02 ΜΜ

      Ειδες για να τον εχουμε πατερα???δεν τον ακουμε παντα κανουμε και ζαβολιες αλλα επειδη ξερει πως το κανουμε απο αγαπη δεν μας παρεξηγει….
      Ουτε εμεις τους κρινουμε…..την γνωμη μας λεμε και αν τους θεωρουμε Αγιους τους ζηταμε και καμμια χαρη….ποιο ειναι το προβλημα σου δεν καταλαβαινω.Ετσι νιωθουμε ετσι πρατουμε…..εσυ βλεπε τους οπως θες….προβλημα σου.
      Οσο για τα κειμενα που σε επιασε πονος οτι δεν τα εφαρμοζουμε οπως θεωρεις εσυ οτι πρεπει δικα μας ειναι τι σε νοιαζει???αν κανουμε κακη εφαρμογη θα δωσουμε λογο εκει που πρεπει και οχι σε σενα.
      Οσο για το κρετινος οτι ειναι παραφραση του χριστιανος σταρχ@δι@ μας…..τιμη μας και καμαρι μας…..αν μας θεωρουν κρετινους λιγο μας ενδιαφερει……φοβασαι μη μελαγχολησουμε απο στενοχωρια????
      Αυτα με την αερολογια και απεραντολογια για αποψε.
      Ενας αλλα Λεων…η ενας απ'τα ιδια

  61. Ανώνυμος 03/20/2014 @ 10:35 ΠΜ

    …ενώ τώρα επικρατεί ειρήνη παντού και ευημερία και αγάπη και αλήθεια και τιμιότητα και κάποια κακά παιδιά (Χριστιανόπουλα τα λένε) βάλθηκαν να χαλάσουν το σκηνικό και ζητούν πόλεμο ε;;;;

  62. Ανώνυμος 03/20/2014 @ 12:22 ΜΜ

    μισο λεπτο…

    μισο…

    ….

    …..

    ….

    οκ ξερασα. παμε τωρα ολοι μαζι στην ΝΕΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΙΩΑΝΝΗ ΝΑ ΜΑΣ ΤΣΙΠΑΡΕΙ!

  63. Ανώνυμος 03/20/2014 @ 1:39 ΜΜ

    2:22, ξερνάω με τις παπάρες που γράφεις όπως ξερνάς και εσύ νεοταξάκι.

  64. Ανώνυμος 03/20/2014 @ 4:26 ΜΜ

    Αρα δεν ξερετε τι πιστευε ή πιστευετε καττι οπως γουσταρετε !!
    με (υ)γεια σας και με χαρα σας αλλα κοφτε το μπιρι μπιρι με τις αηδιουλες σας

    • Ανώνυμος 03/21/2014 @ 6:55 ΠΜ

      Κυττα…..πριν λιγα χρονια κοντα στους Ολυμπιακους Αγωνες σε ενα μπαρ στην Γερμανια εδειχνε εναν αγωνα με τα δαχτυλα και ποιος θα κερδισει ποιον κλπ……και λεει ενας Γερμανος στον αδερφο μου…..ειδες εμεις τι αγωνα εχουμε ανακαλυψει και προσφερει κλπ κλπ εσεις οι Ελληνες τι εχετε προσφερει στην ανθρωποτητα πανω στα αγωνισματα……μου λεει ο αδερφος μου …..τον κυτταω και λεω απο μεσα μου……αντε ρε ηλιθιε Γερμανε που θα σου ανοιξω τα ματια….μεινε στην τυφλα σου και την αγνοια σου κλπ.κλπ.
      Ετσι λοιπον φιλε…..εγω θα σου ανοιξω τα ματια???και να ηθελα δεν εχω τοση δυναμη…..
      Μεινε λοιπον στην τυφλα σου και πιστευε για τον εαυτο σου οτι θελεις……ασε και μας το δικαιωμα να πιστευουμε οτι θελουμε.
      Και αυτο στο ξαναειπα αλλα βλεπω τωρα το καταλαβες…..ναι ρε …..οπως γουσταρω πιστευω αιντε απο δω φασισταριο!!!
      Μεινε στην αγνοια σου……η οπου νομιζεις εσυ οτι εισαι …
      Ενας απ'τα ιδια…..που βαρεθηκε

  65. Ανώνυμος 03/20/2014 @ 4:48 ΜΜ

    8:36 σου απαντησα πιο πανω σχετικα με αυτα που ρωτας.αν εσυ δεν καταλαβαινεις ελληνικα δε σου φταιει κανενας!τελικα οσες λογικες απαντησεις κ αν σας δωσουν δεν προκειται ποτε να ξυπνησετε!στου κουφου την πορτα οσο θελεις βροντα…

  66. Ανώνυμος 03/20/2014 @ 5:28 ΜΜ

    Τι απαντησες ????
    αυθαιρετ δικη σου εξηγηση ?????
    ΣΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΘΕΟ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ !!!
    Μαλλον απολυτο δικιο εχει ο μπαμπινιωτης !

    • Ανώνυμος 03/21/2014 @ 7:01 ΠΜ

      Ποια παραπονα ρε Μπαμπινιωτη?????
      Εσυ κωλοτριβεσαι συνεχως….λοιπον μεινε στην τυφλα σου και αντε να παιξεις με τις μπιλιες.
      Εδω ο Χριστος δεν σε πειθει εγω θα σε πεισω???
      Αρκετα….αντε να κανουμε και καμμια δουλεια…
      Ενας απ'τα ιδια…

  67. Ανώνυμος 03/20/2014 @ 6:35 ΜΜ

    @20 Μαρτίου 2014 – 3:39 μ.μ.

    Δεν ειμαι νεοταξάκι ρε ηλιθιε. Μεσα στην εκκλησια μεγαλωσα καθυστερημενε. απλα εχω το μυαλο μου ΑΝΟΙΧΤΟ. ποιος μου λεει οτι η ΝΕΑ ΤΑΞΗ που θα ερθει δεν ειναι αυτη που θελουν αυτοι και μας εχουν κανει να την αποδεχθουμε μεσω της ορθοδοξιας; ΒΛΑΚΑ ΑΣΧΕΤΕ ΗΛΙΘΙΕ! Αντε μου στο διαολο!

    • Ανώνυμος 03/21/2014 @ 7:10 ΠΜ

      Μεγαλωσες στην εκκλησια ρε ανοιχτομυαλε και γραφεις τετοιες ανοησιες???δεν βλεπεις οτι αυτα ειναι σκεψεις ανοητου για να μη πω τιποτα χειροτερο???αλλα τοσο μυαλο εχεις τοσο σου φθανει.
      Αλλο και τουτο…..θα ερθει η νεα ταξη μεσω της ορθοδοξιας…….μεσω της βλακειας θα ερθει σιγουρα…..
      Ανοιχτομυαλεεεεεε……για βγαλε τις παρωπιδες μπορει αυτες να φταινε.
      Ενας απ'τα ιδια…

  68. Ανώνυμος 03/21/2014 @ 8:45 ΠΜ

    21 Μαρτίου 2014 – 9:01 π.μ.
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΕ ΜΟΥ !!
    (σου ευχομαι να παθεις οτι θελεις παντως , μια εγωιστικη χριστιανικη σωτηρια λογο κωλοφαρδιας σου που γεννηθηκες στην ελλαδα και εγινες χριστιανος ορθοδοξος !! ΟΛΟΣ ο αλλος κοσμος ατυχησε !!!)
    καθολου περιεργο
    συνδρομο στοκχολμης
    Καλο τηγανισμα

  69. Ανώνυμος 03/21/2014 @ 8:48 ΠΜ

    ""Αλλο και τουτο…..θα ερθει η νεα ταξη μεσω της ορθοδοξιας…….μεσω της βλακειας θα ερθει σιγουρα….. ""

    Δλδ ολοι οι αλλοι "ηγετες-αρχωντες" ειναι ψευτες απατεωνες και ο χριστιανισμος που ειναι δημιουργημα ενος ρωμαιου αυτοκρατορα μεγα μαιστρο ηλιακης θρησκειας ειναι ΑΓΝΟΣ ??????

    ΟΥΤΕ για ανεκδοτο δεν περναει ΑΝ σκεφτεις λιγο !

  70. Ανώνυμος 03/21/2014 @ 9:32 ΠΜ

    21 Μαρτίου 2014 – 9:10 π.μ.

    Ναι μεγαλωσα μεσα στην Εκκλησία, ντυνομουν παπαδάκι καθε κυριακη και μιλαω ακριβως ετσι και χειρότερα απο τοτε που γνώρισα παπαδες παιδεραστες.

    Το μυαλο μου το ανοιξα μερικα χρονια πριν. ΜΑΚΑΡΙ να ειναι πραγματικο αυτο που λενε ομως προσεχε κατι… μιλανε για ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΣ. Ποιος μου λεει εμενα οτι παϊσιος και βατοπεδινος δεν ειναι ψευδοπροφητες;

    ασε μας ρε φιλε. υποδεξου την νεα ταξη με τους παπαδες τους οικουμενιστες. και στο ορος να σου θυμισω την εσφιγμενου. αν ηταν αληθινα ολα αυτα περι θεου γιατι δεν εμφανιζεται η παναγια να τους βαλει χερι και να φτιαξει τα πραγματα τοσα χρονια;

    ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ! ΤΕΛΟΣ!

    • Ανώνυμος 03/21/2014 @ 8:48 ΜΜ

      Αν επεσες θυμα παιδεραστιας !!!!!!!!!!!!!!!!εχεις δικιο να σκεφτεσε ετσι αλλα!!!οι παπαδες ειναι ανθρωποι !!!!!!ποσοι πατεραδες δεν εχουν βιασει τα παιδια τους??????????? Δεν φταινε ομως οι μαναδες τους !ειναι πολυ βαρυ φορτιο για οποιον του συμβει ομως ευχομε καποια στιγμη να γιατρευτει με τη βοηθεια του Θεου και να πιστεψεις ξανα στους ανθρωπους και στο Θεο γιατι δεν ειναι ολα μαυρα ειναι και με τα χρωματα που τα ζωγραφιζουμε εμεις!!!!!!εμεις ειμαστε δυνατοι και με τη βοηθεια του Θεου ας ξαναβρουμε την πιστη μας παρακαμπτοντας ανθρωπους σαταναδες!!!!!!!

    • Ανώνυμος 03/21/2014 @ 9:52 ΜΜ

      Ρε φιλε σεβομαι την πρωσοπικη σου εμπειρια και καλως δεν τους εχεις εμπιστοσυνη αλλα για τις δικες τους αμαρτιες,ανωμαλιες,μαλακιες κλπδεν φταιει ουτε ο Χριστος ουτε ο Λογος του……εμεις αυτο βλεπουμε χωρις να επιβραβευουμε τον καθε διεστραμενο και ανωμαλο που κρυβεται μεσα στο χωρο της εκκλησιας.
      Οσο για τον Παισιο και τον Ιωσηφ τον Βατοπεδινο δεν εισαι υποχρεωμενος να πιστεψεις τις προορησεις τους……αυτοι τα ειπαν ….εσυ κρατα μικρο καλαθι δεν θα σε κατηγορησει κανεις……ελευθεροι ανθρωποι ειμαστε.
      Τωρα οσο αφορα την Εσφιγμενου αν η παρεμβαση του Θεου,του Χριστου,της Παναγιας κλπ ηταν καθημερινη στη ζωη μας τοτε ενα χερι θα μας εριχνε ολους συνεχως σφαλιαρες και δεν θα ξεραμε απο που μας ερχονται.
      Ο Θεος μας αφηνει εν ελευθερια να λειτουργουμε και αν παρεμβαινε στη ζωη μας για να μας διορθωσει τοτε δεν θα ημασταν ελευθεροι.
      Εν ελευθερια μας θελει μαζι του και οχι με το ζορι.
      Και αν παθαινουμε διαφορα στη ζωη μας αυτα ειναι συνεπεια των πραξεων μας και δεν φταιει ο Θεος γι αυτο αλλα παρ'ολα αυτα εμεις του ζηταμε τον λογο γιατι δεν παρεμβαινει κλπ.
      Γι'αυτο φιλε μου εσυ ανοιξε το μυαλο σου και δες καθαρα την κατασταση….δεν ειμαστε κοινωνια Αγγελων και σαπια φρουτα υπαρχουν παντα στο καλαθι…..
      Το θεμα ειναι να εισαι εκει και να διωξεις αυτα τα παρασιτα απο τον χωρο της εκκλησιας γιατι κανουν μεγαλη ζημια και σκανδαλιζουν κοσμο.
      Αλλα και γι'αυτα εχουν μιλησει ουκ ολιγοι Αγιοι…..οτι στα εσχατα χρονια πολλοι στην ιερωσυνη δεν θα ειναι αξιοι του λειτουργηματος τους μας το εχουν πει…..λες να ξαφνιαζομαστε???
      Ο Θεος δεν θα μας εγκαταλειψει οταν ερθει η ωρα νασαι σιγουρος.
      Ολοι θα δωσουμε λογο των πραξεων μας και αυτοι θα κριθουν πιο αυστηρα γτ εχουν την επιμελεια των ψυχων στην ενορια τους εχοντας συναισθηση της θεσης τους γτ δεν τους εβαλε κανεις με το ζορι……..αλλα οπως κατα την κοινωνια και οι αρχοντες ετσι και εδω….κατα την κοινωνια και οι ιερεις…..
      Εν ολιγοις ολοι φταιμε για την καταντια της κοινωνιας,της πολιτικης,της εκκλησιας,της παιδειας,της υγεια κλπ γτ τοσα χρονια ανεχομασταν και δυστυχως ανεχομαστε ακομη ολη αυτη την διαφθορα των υπευθυνων της χωρας (οσο μικρο ποστο και να ειχε κανεις)
      Τελος παντων….αυτα δεν λυνονται με σχολια.
      Αντε καλο βραδυ….αντε και σε λιγα λεπτα εχω γενεθλια.
      Ενας απ'τα ιδια

  71. Ανώνυμος 03/21/2014 @ 9:54 ΠΜ

    Η βόηθεια του Θεού δεν εμποδίζεται ούτε από ανθρώπους, ούτε από δαίμονες. Δεν είναι τίποτε δύσκολο για τον Θεό, ούτε για έναν 'Αγιο. Το εμπόδιο σ' εμάς τους ανθρώπους είναι η ολιγοπιστία, με την οποία εμποδίζουμε τις μεγάλες θείες δυνάμεις να μας πλησιάσουν….

  72. Ανώνυμος 03/21/2014 @ 10:41 ΠΜ

    ""Μεγαλωσες στην εκκλησια ρε ανοιχτομυαλε και γραφεις τετοιες ανοησιες???""
    Αμα ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΣΟ ΑΝΟΗΣΙΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΑ ΙΕΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ !!

    • Ανώνυμος 03/21/2014 @ 12:01 ΜΜ

      ΟΚ ανοιχτομυαλε οτι πεις……χατηρια δε χαλαμε.
      Ξαναδιαβασετα καλου κακου μη σου ξεφυγε κανενας τονος.
      Αααααα…ρε κατακαημενη Αραχωβα τι σου'μελλε να παθεις….
      Ενας απ'τα ιδια….

  73. Ανώνυμος 03/21/2014 @ 11:20 ΠΜ

    12:41 σε λυπαμαι γιατι παραπλανηθηκες πολυ ευκολα.

  74. Ανώνυμος 03/21/2014 @ 12:12 ΜΜ

    Εγω να δεις ποσο σε λυπαμαι που το μονο που ΕΧΕΙΣ να πεις ειναι μια συγκεκαλημενη καταρα !
    Δεν πειραζει ! ας ειστε εσεις πιστα δουλικα και ειπαμε κι αλλη φορα , ας γνουν-γινουμε καποιοι προμηθεας !

    • Ανώνυμος 03/21/2014 @ 2:00 ΜΜ

      Πολυ μεγαλη ιδεα εχεις για τον εαυτο σου βλεπω….
      Μπραβο!!!!και Προμηθεας!!!!!!
      Μα τι θυσια γινεσαι για μας…..
      Ναρθω να βοηθησω να απαλυνω λιγο την τιμωρια σου…
      Πω πω!!!ρε φιλε τι σου ελαχε…..
      Εγω σαν καλο δουλικο α ερθω προς βοηθεια σου……ναι μα τον Προμηθεα!!!!
      Ενας απ'τα ιδια

  75. Ανώνυμος 03/21/2014 @ 12:33 ΜΜ

    Μεγάλωσες μέσα στην εκκλησία αλλά τον "έξω από εδώ" καλά τον δουλεύεις. Είμαι αυτός που τον έστειλες εκεί. Και μόνο αυτό φτάνει. Η σιωπή μου προς απάντησή σου 8:35, 20 Μαρτίου, με τις υγείες σου!

  76. Ανώνυμος 03/21/2014 @ 1:16 ΜΜ

    Δλδ ολοι οι αλλοι "ηγετες-αρχωντες" ειναι ψευτες απατεωνες και ο χριστιανισμος που ειναι δημιουργημα ενος ρωμαιου αυτοκρατορα μεγα μαιστρο ηλιακης θρησκειας ειναι ΑΓΝΟΣ ??????
    ——————–
    apanthsh

    ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    • Ανώνυμος 03/21/2014 @ 1:52 ΜΜ

      Εχεις μπλεξει τις βουρτες με τις π@υτσες????
      Απαντηση.
      ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
      Ενας απ'τα ιδια

  77. Ανώνυμος 03/21/2014 @ 1:39 ΜΜ

    2:12 πως σε μια απλη φραση εσυ ειδες καταρα μονο εσυ ξερεις.κ μετα θες να καταλαβεις κ τα ιερα κειμενα!

  78. Ανώνυμος 03/21/2014 @ 1:39 ΜΜ

    3:16 τι απαντηση περιμενεις σε μια ηλιθια ερωτηση?

  79. Ανώνυμος 03/21/2014 @ 7:39 ΜΜ

    Μα τον Κυνα ! δεν αργει !
    να στε καλα !

  80. Ανώνυμος 03/21/2014 @ 7:44 ΜΜ

    Μπας και μπλεξατε τη συζητηση με τη μακακια ???
    χαρακτηριστικο !
    συν-ζητηση ξερετε
    αφου την ξερετε εσεις την εξ αποκαλυψης θεικης αληθειας του γιαχβουλη σας γιατι ψαχνεστε ???
    αι στο καλο και καλο τηγανισμα

    • Ανώνυμος 03/21/2014 @ 9:02 ΜΜ

      Που ειδες να ψαχνομαστε ???εσεις συνεχεια κανετε αναφορες και επιθεσεις…..μολις διαβαζετε κατι γυρω απο την ορθοδοξη εκκλησια σας πιανει κατι και αρχιζετε να λετε διαφορες εξυπναδες παιδαριωδεις.
      Εμεις καλα ειμαστε εκει…..εσυ που εισαι….που δεν ξερεις που παει η τυφλα σου.
      Τυφλοι τυφλους οδηγειτε.
      Αντε καλο βραδυ.
      Ενας απ'τα ιδια

  81. Ανώνυμος 03/21/2014 @ 11:13 ΜΜ

    Παλι μακακιες λετε !!
    εδω υπαρχει το εγκωλπιο για τους παπαδες που αν δεν ξερει τι ειναι θα το θεωρησεις πορνοσατυρικη επιθεωρηση !
    αι μην ανοιξω κι αλλο το στομα μου !

  82. Ανώνυμος 03/21/2014 @ 11:56 ΜΜ

    @ 21 Μαρτίου 2014 – 10:48 μ.μ.
    @ 21 Μαρτίου 2014 – 11:52 μ.μ.

    Εσεις εκει μεινατε στο οτι καποτε γνωρισα παιδεραστη παπα; δεν μου εκανε τιποτα απλα ηταν παιδεραστης. ετσι για να ξυγουμε. και την πιστη μου δεν την εχασα απο εναν παπα αλλα απ οσα βλεπω και ακουω και γινονται.

    Δεν μπορει να υπάρχει θεος και να γινονται αυτα που γινονται. ΓΙΑΤΙ ρε φιλε εγω στον 3ο παγκόσμιο να σωθω και το 10χρονο γερμανάκι, αγγλάκι, τουρκαλάκι να πεθάνει; ΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ Η ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΛΘΕ ΑΠΟ ΕΥΛΟΓΙΑ ΘΕΟΥ και ειναι μησιτος προς τον θεο. κατι τετοια διαβασα ενας απο τους δυο που ειπα τα ελεγαν. ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να λεμε οτι ο θεος μισει φυλες και εθνη;

    ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ!

    • Ανώνυμος 03/22/2014 @ 7:43 ΠΜ

      Μα οταν σου ειπα οτι υπαρχουν και αναξιοι ιεραρχες δεν εννοουσα μονο τους παιδεραστες αλλα ολους οσους δεν ειναι ανταξιοι του λειτουργηματος τους μην παριστανεις οτι δεν καταλαβαινεις……αλλα και παλι δεν θα τους κρινω εγω…..θα καταδικασω την πραξη και θα προσπαθησω να συγχωρησω τον ανθρωπο γτ κι αυτο δυσκολο ειναι δλδ να εισαι συγχωρητικο ατομο ιδιως οταν γινονται πραγματα σε σενα η για πραξεις που σε ενοχλουν……δλδ τι αλλο θελεις να σου πω…..ασε που τιμωρουνται και βασει των νομων.
      Τωρα μου βαζεις παλι αλλο θεμα…..για το 10χρονο γερμανακι για τους Τουρκους κλπ.
      Μα οτι γινει απο μας θα γινει…….εμεις (ως ανθρωποι) θα κανουμε πολεμο και απο δικα μας χερια θα σκοτωθουν οσοι συμετασχουν σε εναν πολεμο…..οτι παθει κανεις θα ειναι συνεπεια των αποφασεων του……τωρα τον χαζο παριστανεις παλι???
      Σε εναν πολεμο την πληρωνουν ολοι….αντρες,γυναικες,παιδια,βρεφη,ζωα,φυση,τα παντα εν ολιγοις…..αλλα για τους πολεμους μας φταιει ο Θεος???Απλα αυτος ξερει που θα παμε και τι θα κανουμε……ολα ειναι συνεπειες των πραξεων μας…..καποιοι Αγιοι ειπαν για καταστροφη της Τουρκιας στο χερι τους ειναι αν γινει κατι να μην συμετασχουν…..τι να σου πω εγω….αυτοι τα ειπαν…..εμεις μπορουμε να τα αποφυγουμε???εγω πιστευω πως ναι……αλλα ο εγωισμος το μισος για τον αλλο,η απληστια μας κλπ θα μας οδηγησουν δυστυχως σε πολεμο…..η μεγαλυτερη αμαρτια ειναι ο πολεμος γτ σερνει ολα τα δεινα μαζι του…..ποιος σου ειπε οτι θελουμε πολεμο…..αλλη ορεξη δεν ειχα να τρεχω στα βουνα και στα λαγκαδια γιατι του ηρθε του αλλου να κανει πολεμο…..ασε ρε φιλε …..δεν μπορω να συζητω για τα αυτονοητα…….ασε και ανοιξε ο καιρος……ερχεται καλοκαιρακι….ασε να κανουμε κανα μπανιο γτ μονο αυτο μας εμεινε…..αντε να χαρεις…..
      Αυτοι που λες……μας προειδοποιουν…..στο χερι μας ειναι να τους ακουσουμε και να μην παμε σε πολεμο……ειναι σαν να σε προειδοποιω εγω οτι οταν περνας τα Τεμπη π.χ.να κατεβασεις ταχυτητα και να μην πηγαινεις με 160 …..και συ να λες οχι….μπορω να περασω και με 180……αρα???δεν θα καταληξεις στον Πηνειο ηδη απο την πρωτη στροφη???εγω θα φταιω που σε προειδοποιησα…..μηπως ο Θεος??? η εσυ λογω του εγωισμου σου…….
      Ψαξε λιγο τα πραγματα και θα δεις οτι ολα ειναι θεμα δικων μας αποφασεων……ακομη και γι αυτη τη καταντια της χωρας εμεις φταιμε γτ εμεις τους ψηφιζαμε……εγω ποτε δεν τους ψηφησα αλλα τι πρεπει να κανω…..να βγω και να τους βριζω???και τι θα κερδισω….ας ερθουν σιγσ-σιγα σε συναισθηση των πραγματων και λιγο-λιγο θα αλλαξει η κατασταση…..δεν γινεται απο την μια μερα στην αλλη δυστυχως……θελει υπομονη και αντε να την βρεις οταν ο αλλος τωρα πειναει τωρα κρυωνει τωρα ειναι ανεργος κλπ…..
      Δεν μας φταιει ο Θεος λοιπον…..οι παρερες λενε να ζουμε ασκητικη ζωη…..ειδες κανεναν να το κανει???εκει οδηγει αυτη η σπαταλη ζωη….
      Τελος παντων.
      Καλη σου μερα.
      Ενας απ'τα ιδια

  83. Ανώνυμος 03/21/2014 @ 11:57 ΜΜ

    α! ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ….

    για την εσφιγμενου δεν πήρα απάντηση… δεν εχει χρονο η παναγία να πεταχτεί και να βάλει τάξη; ελα ρε φιλε…

    • Ανώνυμος 03/22/2014 @ 7:58 ΠΜ

      Δλδ δεν καλυφθηκες απο την απαντηση που σου εδωσα…..ο Θεος δεν επεμβαινει στην ζωη μας αυθαιρετα…τι δεν καταλαβαινεις……μας αφηνει ελευθερους να ορισουμε την ζωη μας και τις πραξεις μας οπως θελουμε….εν πληρη ελευθερια.
      Στην Εσφιγμενιτου θεωρουν εαυτους γνησιους ορθοδοξους μη εχοντας κοινωνια με τις υπολοιπες μονες…..δεν μνημονουν τον πατριαρχη και γενικα σηκωσαν δικο τους μπαιρακι…..ε τι θελεις να σου πω γι αυτο???γτ δεν επεμβαινει η Παναγια???που θελεις να ξερω γτ δεν επεμβαινει……αλλα ξερω οτι βλεποντας αυτα τα φαινομενα να συμβαινουν στο Ορος καταλαβαινω τι πρεπει να αποφευγω και ποση προσοχη θελει η εφαρμογη των λογων του χριστου στη ζωη μας…..
      Αν αυτοι φθασανε απο την πιστη στο φανατισμο και δεν ακουν κανεναν ποσο πιο ευκολο ειναι να πεσουμε εμεις σε διαφορες παγιδες που μας στηνει ο μισοκαλος.
      Αυτα…..ελπιζω να σε καλυψα αλλα ξερω οτι παλι θα πεις το αντιθετο….ε???τι λες???εγινα και γω προφητης ξαφνικα???χαχαχα!!!
      Αντε καλη σου μερα..
      Ενας απ'τα ιδια

  84. Ανώνυμος 03/22/2014 @ 10:13 ΠΜ

    Αυτοι που σε προειδοποιουνε ειναι "κακοι" καθως σου προβαλουν ενα κακο σαν θελημα του θεου !
    Και ΝΑΙ , εμεις φταιμε που τους ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ !!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ
    Για την παναγια που λετε ειναι τουλαχιστον γελοιο το θεμα "περιβολι της παναγιας" καθως το ορος Αθως ηταν αφιερωμενο στην θεα αρτεμη (μια απο τις 3 παρθενες θεες) και ηταν αβατο για τους ανδρες .
    Απλα το τουμπαραν ΚΑΙ αυτο κρατωντας τους ιερους χωρους αλλα αναποδογυριζοντας ολες τις λατρειες !!
    και φυσικα ειχαν δικιο οι εβραιοι και οι εβραιοσποροι !!!
    εχουν δαπρεψει σε ολα !!! γλωσσα -παιδεια -φιλοσοφια -πολιτισμο !!
    οχι σαν εμας εδω τους ειλωλατρες !!!
    (ειρωνευομαι ΦΥΣΙΚΑ)
    και για να καταλαβετε την ΔΙΑΦΟΡΑ του πνευματικου επιπεδου των Ελληνων θα σας παραθεσω μια ευχη γενεθλιων .

    ""Ω κορυφαία Θεά των γεννήσεων, Ακραία Άρτεμη δέξου αυτόν τον σεμνό ύμνο και χάρισε την ευλογία σου σε αυτόν που γιορτάζει την ημέρα της γεννήσεως του στο υλαίο πεδίο της ύπαρξης.
    Εσύ που δίνεις το τέλειο δώρο Ανυσιδώρα χάρισε δώρα υγίειας, ευδαιμονίας, πνευματικής και υλικής ανάπτυξης, χαράς, ευθυμίας, και κάθε άλλου ψυχικού ή υλικού δώρου που εσύ κρίνεις για την αρετοδρομία της υπάρξεως.
    Στάσου Βοηθός της υπάρξεως τούτης και Ευπλόκαμος, στρώνοντας άριστους δρόμους αρετής που οδηγούν σε έπαθλα αιώνια ώστε η ψυχή να ομοιάζει την Ευστέφανη χάρη Σου.
    Καθαρά Θεά, κράτα αμόλυντη την ψυχή από κάθε κακό.
    Μεγαλώνυμη και Ολβιόμοιρη Θεά χάρισε την μέγιστη ευτυχία της μοίρας ως
    Περασία βοήθησε την σκέψη να οδεύει ασφαλής από τις αναζητήσεις της.
    Σαόφρων χάρισε υγιή σκέψη.
    Σεμνή Θεά δώρισε την σπουδαιότητα και τον σεβασμό σε τούτη την ύπαρξη.
    Ω Ένδοξη Θεά εσένα υμνώ και αφιερώνω αυτόν τον ύμνο της γενέθλιας μέρας σε Σένα.

    Ὢ Ὑπέροχη Θέαινα γενεθλῶν, Ἀκραία Ἄρτεμη καταδέχου τοῦτον σεμνὸν ὕμνον καὶ ἴστη μεγάδωρος εὐλογίας εἰς τὸν
    γεναθλιαζόμενος ὑπάρξεως αὐτοῦ ἐντὸς ὑλαίου πεδίου.
    Σὺ προσδωρεῖ κορυφαῖον δῶρον Ἀνυσιδώρα ἀφιείης δῶρον ὑγίειας, εὐδαιμονίας, νοητικῆς καὶ ὑλαίας βλαστημοσύνης, ἀγαλλιάματος, εὐθυμίας, καὶ παντὸς ἑτέρου ψυχικοῦ ἢ ὑλαίου δώρου Σὺ κρίνεις ὑπὲρ ἀρετοδρομίας ὑπάρξεως.
    Ἴστη ἀρωγὸς ὑπάρξεως ταύτης καὶ Εὐπλόκαμος, ἐκτείνουσα ἄριστους ἀτραποὺς ἀρετῆς, ἄγουσι εἰς ἀριστεῖα αἰώνια ὡς ψυχὴ ἐξεικονίζοι Σὸν Εὐστέφανη χάριν.
    Καθαρὰ Θέαινα, φύλασσε ἄχραντη ψυχὴν ἐκ πάσας κακοσύνης.
    < Μεγαλώνυμη καὶ Ὀλβιόμοιρη Θέαινα, δωροφόρει ὕψιστη εὐδαιμονία μοίρας ὡς Περασὶα ἴστη ἀρωγὸς σκέψεως ἐλευσομένη ἀσφαλὴς ἐντὸς ἀναζητήσεων αὔτης.
    Σαόφρων δωροφόρει ὑγιῆ σκέψην.
    Σεμνὴ Θέαινα δωροφόρει σεμνότητα καὶ σέβας εἰς τούτη ὕπαρξην.
    Ὢ Ἔνδοξη Θέαινα ἐσὲ ὑμνωδῶ καὶ ἀφιερόω τοῦτον τὸν ὕμνον γενέθλης πρὸς Τέι. ""

    χάρισε την ευλογία σου σε αυτόν που γιορτάζει την ημέρα της γεννήσεως του στο υλαίο πεδίο της ύπαρξης.
    ΣΤΟ ΥΛΙΑΙΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ
    γκεγκε ???

    • Ανώνυμος 03/22/2014 @ 1:16 ΜΜ

      Ολη μαλακιαααααα!!!!!!!!στο μεγαλιο της θεας αρτεμης και του δουλικου της !!!!!!!!!!!!!!!!!κακομοιρη μου !!!!!αν ο χαρος την πορτα σου χτυπησει να πεις στην αρτεμη ναρθει να βοηθειση
      Τρεχα αν σε ενα νοσοκομιο και ρωτα ποσοι ειδαν τους θεους σου να βοηθουν και ποσοι ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΜΑΣ !!!!!!!!!!!!!μονο αν βρεθεις στη θεση τους θα πιστεψεις
      Μαγκα της δεκαρας με τις παραφιλολογιες σου και τα ψευτοεξυπνακιστηκα αποθυμενα μιας παιδικης πληγης!!!!!!
      Τωρα που μεγαλωσες κανεις δεν μπορει να σε βιασει ΕΣΥβιαζεις τον εαυτο σου καθε στιγμη για να του αποδειξης οτι εχεις δικιο !!εμας δεν προκειτε οτι και να λες εμεις ειμαστε ΣΙΓΟΥΡΟΙ για την πιστη μας γιαυτο αντε και πνιξου !!!!!!και καλο σταδιο να εχεις!!!!!

    • Ανώνυμος 03/22/2014 @ 1:22 ΜΜ

      Εγω γκεγκε……εσυ γκεγκε???
      Νομιζεις πως μονο εσυ εισαι κληρονομος της αρχαιας Ελληνικης γραμματειας???
      Εσυ μπορεις να αρκεστεις σ'αυτο και εγω παω παρακατω οπως πηγαν ολοι σχεδον οι Ελληνες…..οταν κανεις παιδια κανε αυτη την επικληση και καθαρισες τι με κοφτει εμενα……στο ξαναλεω…..ελευθερος ανθρωπος εισαι κανε το θελημα σου και ασε να κανω και γω το δικο μου…..για τοσο βλακες εχεις τους αρχαιους Ελληνες???αν δεν τους γεμιζε ο χριστιανισμος νασαι σιγουρος οτι δεν θα τον ασπαζονταν.
      Τωρα το ορος αν ηταν αφιερωμενο στην Αρτεμη λιγο με ενδιαφερει……τωρα ειναι αφιερωμενο στην Παναγια…..ας προσεχε να μην το παραχωρουσε…..πες της να κατεβει απ'τον Ολυμπο να το διεκδικησει χαχαχα!!!ρεεεε με κανεις και γελαω….νασαι καλα γτ ειναι στεναχωρες οι μερες που ζουμε.
      Τωρα οσο για την προβολη του θεληματος του Θεου λαθος κανεις.
      Οι Αγιοι δεν προβαλουν ενα κακο σαν θελημα του Θεου…..αλλα σε προειδοποιουν για το κακο που θα προκαλεσουν οι πραξεις τους ενεκα των παθων τους……Ελληνικα γραφω γτ δεν καταλαβαινεις…..οσο για το ορος ημουν ξεκαθαρος σε αυτο το θεμα με το προηγουμενο σχολιο…..οι Εσφιγμενιτες πρεπει να κανουν υπακοη στο ηγουμενοσυμβουλιο του ορους….τι δεν καταλαβαινεις???
      Τα ιδια κανουμε και μεις εδω στον μικροκοσμο του ο καθενας και τα καναμε μανταρα…..και μας φταινε ακομα οι αλλοι.
      Αυτα λοιπον και σιγα μην σε καλυψα……ολο και καποιο θεμα θα ανοιξεις παλι…χαχαχα!!!
      Δεν πειραζει….νασαι καλα.
      Ενας απ'τα ιδια

  85. Ανώνυμος 03/22/2014 @ 11:06 ΠΜ

    εσυ τι πιστευεις ποιος εχει δικιο στο ορος;

    • Ανώνυμος 03/22/2014 @ 1:24 ΜΜ

      Απαντησα πιο πανω…..εσυ ποιος πιστευεις οτι εχει δικιο….για να σε δω….να δω την γνωμη σου.
      Ενας απ'τα ιδια.

  86. Ανώνυμος 03/22/2014 @ 2:22 ΜΜ

    22 Μαρτίου 2014 – 3:16 μ.μ.

    Θα προτεινα πλυση εγκεφαλου
    Ειναι πολυ προχωρημενη η κατασταση σου !!!
    Εχει κατι κακο η ευχη ???
    η σου ειναι ΤΟΣΟ δυσκολο να καταλαβεις οτι και στις δυσκολες καταστασεις οι ανθρωποι "βλεπουν" αυτα που ξερουν – εχουν διδαχθει !
    πχ εαν εσυ δεις μια γυναικα θα πεις παναγια ή ξερω ξω αγια παρασκευη , ο αννιμιστης θα πει η ψυχη του κτιριου και ο ινδουιστης θα πει η καλι !!
    ΑΠΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ !
    Εγω μιλησα για το ΕΠΙΠΕΔΟ !!
    γκεγκε ???
    ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    για πλυση γρηγορα
    ———————
    Ενας απ'τα ιδια
    22 Μαρτίου 2014 – 3:22 μ.μ.
    καλα εσυ θες πλυση με ενισχυτικο
    Ευχη ειναι , δεν ειναι επικληση
    κληρινομος τις γραμματεια ςΔΕΝ ειμαι για τα καψαν και τα καταστερψαν οι εβραιοι και τα δουλικα τους
    Δεν σ'ενδιαφερει αλλα ειναι αγιο ορος επιδη περπατησε η εβραιοπουλα μυριαμ !!! δεν μας παρατατε λεω εγω με τις ασυναρτησιες σας !
    Ξανα παλι , Αγιοι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΑΣ !
    αν επιμενετε με τους αγιους ειστε ΕΚΑΘΑΡΑ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕς !!
    οΙ ΕΛΛΗΝΕς δεν ΑΣΠΑΣΤΗΚΑΝ ΤΙΠΟΤΑ !!
    Με το ζορι επεβληθηκαν απο τους εβραιοσπορους !
    Αιντε για πλυση κι εσυ ! και ην ξεχασεις το ενισχυτικο !
    22 Μαρτίου 2014 – 3:24 μ.μ.
    Σαν τη γνωμη να εχω !
    Καποια μερη ειναι ιερα ! εκει ΠΑΝΤΑ γινοταν ναοι .
    Εαν ενοεις για το αβατο , δεν το θεωρω σωστο και υποθετω οτι ηταν συμβολισμος για την παρθενια σε σχεση με την αρτεμη.
    (παρθενο δασος λεμε)

    • Ανώνυμος 03/22/2014 @ 6:48 ΜΜ

      Α μπεμπα μπλομ του κειθε μπλομ α μπεμπα μπλομ του κειθε μπλομ μπλιμ μπλοοοοομ………φτου….βγηκες!!!!κερδισεεεεες!!!!!
      Μπραβο ρε φιλε….κυττα να δεις μια τυχη!!!!
      Αντε καλο βραδυ και μην ανησυχεις θα κανω σουπερ πλυση…..διπλη δοση…χαχαχα!!!!!
      Ενας απ'τα ιδια.

  87. Ανώνυμος 03/22/2014 @ 8:21 ΜΜ

    -τι ειχες Γιαννη ?

    -τι ειχα παντα !

    ή αν προτιμας

    ποτε σηκωσαν τον Γιαννη και τον βρηκαν άχεστο ?!

    • Ανώνυμος 03/22/2014 @ 9:45 ΜΜ

      Παρ'ολο που πρεπει να εχεις καψει φλατζα και δεν μπορουμε να συνενοηθουμε γτ αλλα λες αλλα λεω αλλα πιστευεις αλλα πιστευω αυτο με τον Γιαννη μου αρεσε γτ δεν το ειχα ξανα ακουσει….οσο ζω μαθαινω….να κατι που εμαθα απο σενα.
      Νασαι καλα.
      Ενας απ τα ιδια

  88. Ανώνυμος 03/22/2014 @ 10:30 ΜΜ

    ..να κατι που εμαθα απο σενα.
    ——————————
    Πρεπει να σαι πολυ πιτσρικας !!
    χαχαχαχαχαχαχα

  89. Ανώνυμος 03/23/2014 @ 11:14 ΠΜ

    Ε όχι, μπορεί να μην είναι πιτσιρικάς και να είναι ίσως λίγο ταπεινός και να παραδέχτηκε το όσο ζω μαθαίνω, δίχως κόμπλεξ. Δεν είναι όλα του τύπου, μικρός=πλήρης άγνοια, μεγάλος=παντογνώστης, λίγο ευελιξία στη σκέψη δεν βλάπτει, 12:30.

  90. Ανώνυμος 03/23/2014 @ 4:24 ΜΜ

    Ανώνυμος είπε…

    Μαλλον εισαι νεος και δικαιολογεισαι λογω απειριας……σαφως και η αγαπη ειναι για ολους….και ορισμενοι απο αγαπη πανε σε γαμο αλλα και καποιοι πανε απο συμφερον.κλπ.
    Οσο για το ξεραδια ξερουμε ελα να μας μορφωσεις εσυ ….γενικως…
    Αυτα φιλε….εχεις δρομο πολυ μπροστα σου αλλα με τετοιους αφορισμους θα χτυπησεις το κεφαλι σου καποτε…..εχε ανοιχτα ματια και αυτια για νασαι γατος οχι γατακι.
    Ενας αλλα Λεων…η ενας απ'τα ιδια
    20 Μαρτίου 2014 – 7:07 μ.μ.
    yπαρχει ιστορια !
    βιαζεσαι 23 Μαρτίου 2014 – 1:14 μ.μ.
    και φυσικα και πολλα άλλα εμαθε αλλά μάλον τα ξερει και απλα σπαμαρει μ πας και ξυπνησει και κανς αλλος

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*