09:22 - 13/06/2014

«Έφυγε» ο Άρης Σταθάκης ο άνθρωπος που μας έμαθε την οδική ασφάλεια Βίντεο

efige-o-aris-stathakis

«Έφυγε» ο Άρης Σταθάκης ο άνθρωπος που μας έμαθε την οδική ασφάλεια (φωτό & βίντεο)

Απεβίωσε σε ηλικία 71 ετών απεβίωσε ο δημοσιογράφος και πρώην βουλευτής της Β’ Αθηνών Αρης Σταθάκης. Ο δημοσιογράφος του ειδικού Τύπου και πρώην μέλος του ΕΣΡ, μαχόταν αξιοπρεπώς, επί χρόνια, με προβλήματα υγείας αλλά τελικά νικήθηκε.


Ο Άρης Σταθάκης αδιαμφισβήτητα ήταν από τους ανθρώπους που γνώριζαν τα μυστικά της οδήγησης από πρώτο χέρι. Άλλωστε, η οδική ασφάλεια τον ενδιέφερε πάντα καθώς, όπως έλεγε, δεν μπορούσε να βλέπει ένα παιδάκι να πεθαίνει στην άσφαλτο και να αδυνατεί να κάνει κάτι για να το σώσει. Αυτός ήταν και ο λόγος που άφησε τη δημοσιογραφία για την πολιτική.

Δέχθηκε, όπως είχε παραδεχθεί, την πρόταση της Νέας Δημοκρατίας και τελικά πήγε στη Βουλή επειδή του ζήτησαν να συνεχίσει από τη «μέσα πλευρά» τις προσπάθειες που έκανε για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.

Βιογραφικό

Ο Άρης Σταθάκης γεννήθηκε στον Ασωπό Λακωνίας στις 25 Μαρτίου 1943. Είναι έγγαμος και έχει δύο παιδιά.Το επάγγελμα που δηλώνει είναι δημοσιογράφος. Έχει σπουδάσει στην Ανωτάτη Βιομηχανική.

Εξελέγη Βουλευτής της Β΄Αθηνών με τη Ν.Δ. στις εκλογές του 2004 και του 2007.

Έχει διατελέσει αντιδήμαρχος Δήμου Αθηναίων 1999 & 2003, εκπρόσωπος Τύπου Δήμου Αθηναίων 2001-2003, πρόεδρος του Οργανισμού Οδικής Ασφάλειας του Δήμου Αθηναίων από το 2000, πρόεδρος της δημοτικής επιχείρησης ελέγχου στάθμευσης από το 2003, μέλος της Εθνικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας από το 1996, πρόεδρος Ελληνικού Συνδέσμου Συντακτών Αυτοκινήτων, αντιπρόεδρος 1990-1992, γενικός Γραμματέας Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτων 1975-1977/1980-1984, οδηγός αγώνων αυτοκινήτων 1968-1984.

Έχει συνεργαστεί με την εφημερίδα «Απογευματινή», τα περιοδικά «Πίστες και Δρόμοι», «Auto-Εξπρές», «4 Τροχοί», «Car & Driver», κλπ. Επίσης, έχει συνεργαστεί σε τηλεοπτικές εκπομπές με την «ΕΤ-1» και τον «Αντέννα» και σε ραδιοφωνικές εκπομπές ως ανταποκριτής της ολλανδικής ραδιοφωνίας NOS, με την ΕΤ-1 και τον ΑNTENNA. Το 1992 πήρε το βραβείο Δημοσιογραφίας «για την προσφορά του στην ελληνική κοινωνία, με το σκεπτικό ότι «έμαθε τους Έλληνες να φορούν ζώνες ασφαλείας και κράνη».

ΠΗΓΗ

Σχόλια Αναγνωστών (6)

  1. 0
    0
    Ας τον αναπαύσει ο Θεός!
    Τελικά στην Ελλάδα του σήμερα δεν ξέρουμε αν είναι πιο τυχεροί αυτοί που ζουν από αυτούς που "φεύγουν".
    Ο πόνος ισχύει μόνο για την στενή οικογένεια που μένει πίσω.
  2. 0
    0
    Συμπαθεστατος ανθρωπος. Θυμαμαι τις εκομπες του στην τηλεοραση, οπου συνδυαζε την σοβαροτητα με το χιουμορ…Πολυ κριμα! Ελαφρυ το χωμα που σε σκεπαζει Αρη!
  3. 0
    0
    και οταν εγινε υπουργος πολλαπλασιασε τα προστιμα ,
    δηλαδη , οριο 80 χλμ, προστιμο 100 € , το πας 500 €
    εκανες εργο ???
    το εργο δεν θα ηταν κανε το δρομο ταχειας ???
    !!!!!!
    ρωταω ο βλαχος ??
    • 0
      0
      Συμφωνώ στο βλάχος. Στα άλλα διαφωνώ. Ήταν κατά της λογικής πληρώνεις εντός 10ημέρου το μισό κλπ κλπ. Στο τέλος είχε απογοητευτεί από την επιλογή του να πολιτευτεί και από την αποτελεσματικότητα της δράσης του ως βουλευτής. Είχε πει χαρακτηριστικά ότι πιο πολλά καταφέρνεις ως δημοσιογράφος παρά ως πολιτικός.
  4. 0
    0
    Ο άνθρωπος που μας έμαθε οδική ασφάλεια
    Και ήταν και ο άνθρωπος που με πάσα δύναμη έκανε τα αδύνατα δυνατά έτσι ώστε ο Κ.Ο.Κ και η όλη διαδικασία μάθησης και εκπαίδευσης να γίνει πιο δύσκολη ώστε να δώσει τροφή στα κοράκια του κυκλώματος να πηγαίνουν στο σπίτι τα διπλώματα με την ανάλογη ΤΙΜΗ
    Ρε πάτε καλά για άλλους δούλεψε και όχι για την οδική ασφάλεια
    Ανατρέξτε στα γεγονότα και δείτε τη απαιτούσε ( που εφαρμόστηκε ) και πια είναι ι κατάντια τον ελληνικών δρόμων και οδηγών
    Πόσο κοστίζει κύριοι ένα δίπλωμα σε ανεπτυγμένα κράτη Ευρώπη και Αμερική ????
    Γιατί δεν πρότεινε ποτέ την αυξημένη καταβολή ασφαλειών σε άτομα άνω των 70 ετών
    Γιατί δεν ζήτησε ποτέ τα διπλώματα οδήγησης να έχουν όρια ηλικίας
    Γιατί υπάρχει όλο αυτό το εξεταστικό σύστημα απόκτησης διπλώματος
    Πιος και γιατι φωναζε την δεκαετια του 70 για τις ζωνες ασφαλειας και τη σχεση υπηρχε με τον εισαγωγεα τοτε
    ΗΜΑΡΤΟΝ δηλαδη

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί