Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

20:38 - 26/03/2014

“Για να πουληθούν τα φάρμακα πρέπει να εφεύρουμε αρρώστιες”!

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Από το περιοδικό Holistic Life

Η Γαλλική εφημερίδα “Monde Diplomatique” τον Μάιο του 2006 (σελ. 34-35) εντυπωσιάζει και ταρακουνά τις συνειδήσεις του ιατρικού κλάδου με το δισέλιδο άρθρο της με τίτλο: “Pour vendre les medicαments, inventons des mαlαdies”(«Για να πουληθούν τα φάρμακα, πρέπει να εφεύρουμε αρρώστιες») των Ray Mounihan (ειδικευμένου δημοσιογράφου της υγείας στο British Medical Journal) και Αlan Cassels (ερευνητή της πολιτικής των φαρμάκων στο Πανεπιστήμιο της Victoria – Canada).

Η στρατηγική του marketing των πολύ μεγάλων παραγωγών φαρμάκων, βάζει στόχο από εδώ και πέρα τους… υγιείς ανθρώπους με έναν τρόπο «επιθετικό». Οι απρόσμενες καταστάσεις στην καθημερινότητα της ζωής έχουν προκαλέσει ψυχικές διαταραχές, με συναισθήματα που τελικά διαμορφώνουν μεγάλα προβλήματα. Όλο και περισσότεροι υγιείς άνθρωποι μεταμορφώνονται σε αρρώστους. Τα φαρμακευτικά τραστ – μέσα στα πλαίσια της προώθησης, η οποία κυμαίνεται γύρω στα 500 τρις δολάρια, εκμεταλλεύονται τους πιο βαθείς μας φόβους όπως την αρρώστια και το θάνατο, αλλάζοντας έτσι καθ’ ολοκληρία την ανθρώπινη υπόσταση και την αναγκαιότητα να σωθεί η ανθρώπινη ζωή, μειώνοντας τις ταλαιπωρίες. Οι φαρμακευτικοί παράγοντες δεν ικανοποιούνται να πουλήσουν σε αυτούς που έχουν ανάγκη! Για την πιο απλή αιτία, το να πούμε στους υγιείς ανθρώπους ότι είναι άρρωστοι, αποφέρει πολλά κέρδη.

Την εποχή που η πλειονότητα των κατοίκων των πολιτισμένων χωρών μπορούν να ζήσουν πιο πολύ, πιο υγιείς και με μεγαλύτερο δυναμισμό, ο κύριος σκοπός των φαρμακευτικών εταιρειών είναι να διαμορφώσουν του υγιείς ανθρώπους σε… ανήσυχους για την υγεία τους!

Διαμορφώνονται προοδευτικά ψυχικές διαταραχές έτσι ώστε να φτάνουν σιγά-σιγά σε σοβαρές παθολογίες. Και μόνο το γεγονός, ότι είμαστε «άτομα ριψοκίνδυνα», ευαίσθητα να αναπτύξουμε παθολογία, είναι μια παθολογία από μόνη της!

Το επίκεντρο αυτού του είδους των πωλήσεων βρίσκεται στις ΗΠΑ, τόπο υποδοχής των μεγάλων φαρμακευτικών. Εάν υπολογίσουμε ότι αυτή η χώρα αντιπροσωπεύει το 5% του πληθυσμού της γης, εκεί διαμορφώνεται το 50% της αγοράς φαρμάκων. Το κόστος της υγείας σκαρφαλώνει περισσότερο από κάθε άλλο μέρος του κόσμου, κάνοντας μία πρόοδο σχεδόν 100% σε 6 χρόνια. Και αυτό όχι μόνο γιατί οι τιμές των φαρμάκων ανεβαίνουν, αλλά και γιατί οι γιατροί γράφουν όλο και περισσότερες φαρμακευτικές συνταγές!

Ο Μ. Vince Parry, ο πιο αντιπροσωπευτικός εκπρόσωπος του παγκόσμιου marketing, ειδικευμένος στη διαφήμιση, επεξεργάζεται από εδώ και πέρα πιο σοφιστικέ φόρμες της προώθησης των φαρμάκων: συνεργάζεται με τη βασική αρχή των φαρμακευτικών εταιρειών να διαμορφωθούν νέες αρρώστιες.

Στο άρθρο με τίτλο «Η τέχνη να κατηγοριοποιηθεί μια κατάσταση υγείας» («The αrt of brαnding α condition”, Medical Marketing & Media, London, May 2003), ο Μ. Parry αποκάλυψε τους τρόπους που πρέπει να χρησιμοποιηθούν από τις φαρμακευτικές εταιρείες για να «προωθηθεί η δημιουργία» των ψυχασθενειών.

Πολλές φορές υπάρχει μία κατάσταση όχι και τόσο γνωστή, με την οποία θα πρέπει να ασχοληθούμε ιδιαιτέρως, άλλες φορές θα πρέπει να αναπροσδιορίσουμε μια αρρώστια και να της δώσουμε άλλο όνομα. Με σπάνια ειλικρίνεια, ο Μ. Parry εξηγεί πώς οι φαρμακευτικές εταιρείες όχι μόνο κατατάσσουν και προσδιορίζουν τα προϊόντα τους, όπως π.χ. το Prozac και το Viagra, αλλά προσδιορίζουν επίσης τις ειδικές συνθήκες που πρέπει να διαμορφωθούν για την κατανάλωση αυτών των προϊόντων.

Ο σκοπός είναι να δημιουργηθεί η διασύνδεση της κατάστασης υγείας και του προϊόντος στο μέγιστο της αποδοτικότητας της διακίνησης. Χαιρετίζοντας τις μεγάλες μελλοντικές επιτυχίες των φαρμακευτικών προϊόντων επισημαίνεται ότι: «Τα μελλοντικά χρόνια θα είναι μάρτυρες των διαμορφωμένων ασθενειών, προστατευμένων από τις φαρμακευτικές εταιρείες!»

Είναι δύσκολο να προσδιοριστεί μέσα στη μεγάλη γκάμα ασθενειών εν δυνάμει, να υπάρξει μία συγκεκριμένη αντιμετώπιση μεταξύ των υγιών ανθρώπων και των αρρώστων. Τα σύνορα που διαχωρίζουν το “normal” και το “abnormal”, το φυσικό και το αφύσικο, είναι συχνά πολύ ελαστικά.

Είναι όμως ξεκάθαρο ότι όσο ο προσδιορισμός της αρρώστιας είναι αόριστος, τόσο θα απευθύνεται σε αρρώστους «εν δυνάμει» και το εμπόριο των φαρμάκων θα αυξάνεται. Σύμφωνα με τους ειδικούς, 90% των ηλικιωμένων Αμερικανών θα υποφέρουν από αρτηριακή πίεση και 40 εκ. Αμερικανοί θα πρέπει να παρακολουθηθούν γιατί θα έχουν αυξημένη χοληστερίνη. Με αυτή τη λογική θα πρέπει να διατεθούν μεγάλα ποσά για την καταπολέμηση της αύξησης της χοληστερίνης και να γίνει μία καμπάνια με φυσικούς τρόπους αντί της προώθησης των φαρμάκων.

Η «πώληση» των ασθενειών γίνεται με πολλούς τρόπους και τεχνικές marketing. Όμως η πιο διαδεδομένη είναι αυτή του «φόβου», π.χ. για να πουλήσουν ορμόνες στις γυναίκες που βρίσκονται στην εμμηνόπαυση πιέζουν στο φόβο της ενδεχόμενης καρδιακής προσβολής.

Στο άρθρο της “Monde Diplomatique” παρατίθενται οι πηγές πληροφόρησης:

1. Lα revue medicαle PLoS Medicine propose, dαns son numero d’αvril 2006, un importαnt dossier sur « Lα fαbricαtion des mαlαdies ».

2. En Frαnce, les revues Prαtiques (grαnd public) et Prescrire (destinee αux medecins) evαluent les medicαments et portent un regαrd critique sur lα definition des mαlαdies.

3. Jorg Blech, Les Inventeurs de mαlαdies. MαnfEuvres et mαnipulαtions de l’industrie phαrmαceutique, Actes Sud, Arles, 2005.

4. Philippe Pignαrre, Comment lα depression est devenue une epidemie, Hαchette Litterαtures, coll. « Pluriel », Pαris, 2003.

Μαργαρίτα Παπαδημητρίου Boulenger

Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Οστεοπαθητικών – τ. Καθηγήτρια Εφαρμοσμένης Ανατομίας Κ.Σ.Χ.

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (2)

  1. Ανώνυμος 03/26/2014 @ 11:58 ΜΜ

    Διαβάζω από το κείμενο…

    "Τα φαρμακευτικά τραστ – μέσα στα πλαίσια της προώθησης, η οποία κυμαίνεται γύρω στα 500 τρις δολάρια…"

    Ποια 500 τρις ρε, πάτε καλά; Έχετε συναίσθηση των χρημάτων;

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*